Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Daca este bateria obosita, acum ca a venit frigul incepe sa-si dea in petec mai ales cand o lasi nepornita mai multe zile (verifica si daca ai avut vre-un consumator uitat din greseala). Intai resusciteaz-o cu o incarcare pe redresor, dupa aia verifica incarcarea ca sa vezi de ce s-a descarcat: este proasta bateria saun nu incarca? Si nu prea este recomandat sa mergi cu uleiul asa jos pe joja, indicat este sa fie in partea superioara a zonei admise. Daca este sa ai o problema cu presiunea trebuie sa apara din nou eroarea (in cazul asta o opresti si direct la mecanic cu ea), daca nu probabil este ce am scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e drept ca nici nu stiu de cand e bateria asta, stiu doar ca e varta, fostul proprietar de la care am luat-o acum 10 luni zicea ca nu a aschimbat- el avea masina de un an, deci e posibil sa fie de 5- 6 ani bateria, mai ales ca la inceput , fiind prima mea masina mai uitam farurile aprinse uneori, odata le-am lasat o zi intreaga aprinse in parcare...acu 3 sapt la service mi-a si zis mecanicul ca mi-a pus bateria pe redresor...

acuma cu uleiul stiu, doar ca eu nu am verificat odata pentru ca masina are 171 000 de km si am schimbat uleiul la 165000 de km, si apoi ca la masinile astea, cel putin la a mea, si daca nu am probleme cu uleiul imi arata ca e ceva in neregula cu el...asa mi-a facut cand mi-a picat pompa de motorina...iar singura data cand am uitat sa completez ulei, m-a anuntat imediat, a aparut martorul acela ca un ulcior din care picura ceva...am pus ulei si nu am mai avut treaba pana la revizie...oricum o voi duce luni la service ca nu e normal sa scada uleiul sub limita minima in 6000 de km parcursi cu el...

dar mi-era teama sa nu fie ceva cu motorul ca daca ala e e pa pa pot sa intreb cine vrea passat avariat...ca nu mai am bani de ea, in conditiile in care mi-a facut zile negre in 10 luni...de genul schimbat kit de ambreiaj, pompa de motorina, kit distributie, reparat calculator de motor, ca avea un fir desprins, schimbat un stop care facea condens, etc....

ce imi da sperante ca e de la baterie, e faptul ca atunci cand imping de tot cheia , toti martorii de aprind , palpaie de doua trei ori, inclusiv ziceam ledul de la butonul aferent franei de mana, si apoi se sting, iar daca continui sa tin apasat martorii incep iar sa palpaie putin...in tot acest timp, motorul sau electromotorul nu se aud... ce mi se pare ciudat e totusi faptul ca toti consumatorii merg, faruri, geamuri, claxon, becuri interior clima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca ar fi un pom de craciun si eventual acele de la ceasuri o iau razna? Merge casetofon, faruri, tot numai ca nu porneste? Tot bateria este. Nu mai are tensiunea necesara pentru a porni un diesel. La pornire mai ales la rece intr-o perioada foarte mica de timp necesarul de curent este foarte mare. Gandeste-te la bujiile incadescente care ajung incandescente in cateva secunde iar varful de sarcina este la pornirea motorului care are nevoie de mult curent ca sa faca prima compresie. Necesarul de curent e mare la un diesel si daca bateria nu ofera cat trebuie nu porneste, dar pe o masina pe benzina, cu un necesar de curent mai mic poate ca bateria ar fi pe la jumatatea perioadei de utilizare dar pe un diesel ...

Pe redresor cu ea sa te ai duca pana cand strangi banuti si una noua ...

Iar de ulei, dieselul cam consuma, verificat din cand in cand si completat ... La rece are un nivel la cald e alt nivel .. depinde cum e setat senzorul care te avertizeaza. Sa nu cazi in patima noastra masinile in Romania mai troncane mai boncane sunt fiare si nu trebuie bagate prea mult in seama.

Modificat de ssnyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-ti un obicei sa verifici uleiul din cand in cand nu numai cand se aprinde becul in bord. Uneori motorul mai consuma din ulei in functie de diferiti factori fara ca motorul sa aiba ceva.

Daca dupa reincarcare pe redresor incarcarea de la alternator este normala incearca sa respecti urmatoarea regula: cand faci drumuri scurte intr-o zi incearca sa faci in asa fel incat ultimul drum sa fie macar de vreo 5-6 km astfel incat bateria sa ramana incarcata peste noapte. Mai ales ca vine gerul trebuie sa stii ca o baterie descarcata ingheata la nici -10 grade iar una incarcata dincolo de -40, este o diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o masina din 2006 s-ar potrivi o baterie noua. daca era o dacie prapadita te intelegeam ca nu-ti vine sa dai banii pe baterie,ca si asa e terminata masina, dar sa chinui diesel cu o baterie reincarcata pe redresor mereu, cu grija sa nu te lase la ger..ppfff........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tuturor pentru sfaturile foarte utile, si care vin asa ca o speranta macar ca m-am consumat de mama focului, am luat-o in iarna anul asta in ianuarie cu 10 000 de euro, si am mai bagat in ea 4000 de euro de atunci...nu am avut parte de ea, si i-am facut si bezele si pupici si de toate...oricum o sa o duc luni la service si daca e bateria , ii cumpar alta noua, cadou de mos craciun, ca m-a tocat oricum de toti banii... :P...multumesc pentru timp tuturor care mi-ati dat o parere sau un sfat...si drumuri bune sa aveti...oricum cand am un raspuns de la service cu siguranta o sa va anunt ce a fost...

megamotoreta...

da nu o chinui cu nimic, ba ea m-a distrus financiar pe mine...la prima caraiala hop cu ea la doctor, nici de mine nu am avut grija cum am avut de masina asta....fiind si prima mea masina...ideea e ca in momentul in care am dus-o acum o luna la service cu calculatorul, ala nu stiu ce a facut de a lasat toti consumatorii sa mearga nu stiu cat, si la un moment dat mi-a zis ca nu mai am baterie, si zice, :lasa ca o pun pe redresor"...a pus-o omul si a pornit fara probleme...cel de la care am luat masina a avut-o din 2011 ianuarie pana in 2012 ianuarie si zicea ca el nu a schimbat bateria...iar cel de dinaintea lui nu stiu nici de ala...eu tind sa cred ca nu a fost schimbata ca doar traim in romania...cand am luat-o eu avea pe ea cauciucuri de iarna dunlop winter sport 3d care din cate stiu sunt cam dintre cele mai bune de sezonul rece pe dimensiunile 205 55 r16...nu vreti sa stiti cum aratau ca mi-a si zis ala ca el a umblat si iarna si vara cu alea...vai si amar...

oricum ai dreptate , la masinile astea e mai bine sa le dai la timp ce le trebuie decat sa sufli in buza pentru ca te-ai zgarcit sa amani....asa ca daca am bafta sa fie doar asta luni am si luat baterie noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai o prietena care sa iti imprumute acumulatorul de pe masina? Asa afli rapid care este problema....poate altfel reusesti sa nu mai ajungi din nou in service...alte cheltuieli, stii tu...

Pana luni vei sti exact incotro va fi drumul tau... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai si tu grija prin service, stai cu ochii pe ei. Daca tot tii la masina si ai bagat o carca de bani in ea, stai langa ea, ca banii cred ca tu i-ai muncit.

Mai sunt si unii de te saboteaza ca sa mai ajungi pe acolo. Si tu ii iei de buni. Mai ales daca te vad la inceput de "casnicie" ;)

Cine stie ce ulei ti-or fi pus, uzat sau amestecat cu apa de se evapora asa rapid. Tu oi fi platit ceva si aia ti-au pus ce au vrut ei. Mai ales ca zici ca au fost destul de neglijenti si ti-au descarcat chiar si ei bateria.

Mai bine ii schimbi ca mie nu imi inspira incredere :)

Eventual rezolva cu bateria si apoi pune un ulei bun si cu un nou filtru de ulei la un service unde ii vezi mai seriosi pe mecanici, si stai si tu cu ei.

Apoi, mai da o sansa Passat-ului.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e un service la care merg de cand am masina...am avut incredere in ei prima oara, pentru ca asa a fost sa fie atunci sa fie ei cei mai aproape iar pentru ce aveam eu nevoie eram comod sa ma interesez prea mult...service ul este binder garage si e in timisoara, cei din oras sigur stiu de el, mai ales ca sunt ceva mai scump decat ceilalti " nea mitici"...cand am probleme cu masina, sun si a doua zi e la ei, apoi seara sau cel tarziu o zi dupa e inapoi la mine...si asta conteaza mult...mai ales ca niciodata nu mi-au dat-o fara sa imi arate si piesele inlocuite sau fara sa fiu pe deplin multumit de starea ei...greseli probabil fac si astia, asta e o boala la romani, cu cat ai mai multe comenzi , ii pui nea mitici sa lucrezi in acelasi timp la mult mai multe masini, ca sa nu te coste inca doi trei meseriasi...si asa uneori din graba sau nu stiu ce, poti avea nesansa chiar la un service bun, sa iti faca una urata.problema la mine e alta...e vorba si de uzura masinii, merg foarte mult cu ea prin natura a ceea ce fac eu, adica munca de agent vanzari, si o fac pentru mine, nu ca angajat al altcuiva...din ianuarie pana acum am mers cu ea 40000 de km, ceea ce e ceva pt ale noastre drumuri si o masina luata la 130000 km. ca sa nu mai zic ca nici cu faima despre fiabilitatea acestor modele nu mi-e rusine...

cat despre drumul la service, ca sa nu platesc platforma, l-am sunat pe cel care se ocupa in 8 din 10 cazuri de masina mea, si a zis ca luni vine el pana la mine la bloc sa vedem despre ce e vb , tocmai pentru ca sunt sanse sa se rezolve fara mari batai de cap, service ul fiind la 10 minute de mers cu masina de unde locuiesc eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata , s-a rezolvat...

am fost azi cu ea la service si direct a verificat ala de acolo bateria, zicea ca e mortua est. a pus una noua , varta, ca doar varta avea, si a pornit masina la sfert de cheie...mi-a pus calculatorul pe ea si a sters nu stiu ce erori de pe acolo, si zicea ca nu e nimic ciudat in faptul ca desi toti consumatorii mergeau perfect, inclusiv claxonul, totusi bateria era moarta. zicea ca la masinile astea cu multi consumatori si care mai sunt si destul de grele, daca bateria nu mai are tensiune , chiar si putin daca scade tensiunea, nu iti mai invarte motorul, sau electromotorul.

va multumesc pentru ca ati binevoit sa imi spuneti si voi despre ce e vorba, si va doresc drumuri bune tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot citit si n-am gasit un raspuns concludent si ca sa nu deschid un topic nou pentru o simpla intrebare m-am gandit sa postez aici.

la masina din semnatura am un consum instant la ralanti de 0.6L/h cu motorul cald, dim mai multe posturi ,poze si video am vazut ca 1.4 tdi ar trebui sa consume 0.4l/h, acum sincer cand am cumparat masina acum o jumate de an aveam 0.8, iar dupa schimbarea tuturor filtrelor am ajuns la 0.6 mentinut pana in prezent, de cam 1000-2000 lkm am inceput sa folosesc ulei 2T in motorina si uneori fara consumatori oscileaza la 0.5-0.6 L/h?

la voi cum e ? posibil sa am ceva injectoare obosite ? sa incerc un aditiv detergent de curatare a lor?

sau n-ar trebui sa-mi faci vreo grija si sa-i dau bice la cati mai multi km fara intrebari ?

Cu stima .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie cu tot cu consumatori imi mananca 0.6-0.7 cu motorul cald, la un passat 1.9 tdi...rareori arata 0.9, dar fff rar....asta se intampla mai ales cand am schimbat pompa de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei, vezi ce valori ai pe injectoare, ce valoare ai la avansul axei cu came, turatia de relanti, etc.... acestea iti pot afecta consumul... impreuna cu alti senzori - G62, debitmetru, etc.

E cam mult, la 1,4Tdi, consumul de 0.6l/h - dar nu exagerat. Incet, incet, poti sa o cauti... pe la ce ti-am zis, poate il mai reduci un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inceput sa folosesc ulei 2T in motorina

pana la urma asta e mit sau realitate? Datorita motorinei tot mai proaste, e bine sa o ajutam cu ulei? 2T?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt subiecte garla pe net cu 2T in rezervor.

Sunt masini care au km record fara 2T. Si, cum spunea cineva pe un forum vis-a-vis 2T in rezervor: Exemple de ''prieteni'' care baga prune in rezervor si scot tuica pe esapament, avem toti.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic....am citit si eu, dar dupa cate vad parerile sunt impartite. Cand nu este nimic sigur....mai bine iti vezi de drum....

Ok.

Procedura pentru demontarea mastii fata....Feshu.

Voi prezenta varianta video, trebuie doar sa fii atent la ce zice baiatul asta :lol: si ochisorii pe el....tu te opresti dupa ce ai demontat bara, fiindca omul mai demonteaza si altele....ok?

http://youtu.be/xmSIFI3fvmQ

Muta cursorul la 0:45.......1:45...ajunge pentru operatia pe care vrei sa o faci.

Am sa iti prezint si cateva imagini, poate o sa iti fie de folos, am incercat sa le postez in ordinea in care ar trebui sa pornesti operatiunea, nu mi-a prea iesit....dar vei intelege tu cum stau lucrurile.

Daca ai nelamuriri te rog sa ma intrebi....

post-25544-0-86750400-1353434057_thumb.j

post-25544-0-91944900-1353434095_thumb.j

post-25544-0-42984900-1353434099_thumb.j

post-25544-0-41326800-1353434102_thumb.j

post-25544-0-34002200-1353434106_thumb.j

post-25544-0-03376100-1353434120_thumb.j

post-25544-0-78593800-1353434145_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faine faruri, cat costa o pereche de jucarioare din astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aprob, foarte interesante farurile , dar investitia lor este cam de valoarea unui KIt de distribuitie+montaj, desi cred ca avand acele faruri si un kit xenon n-ai mai avea probleme cu lumina pe timp de noapte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare : pe traseul de aer conditionat am un por pe o conducta, cred undeva jos spre scutul masinii e ca un fel de "U" de cauciuc apoi conducte de aluminiu cred, aundeva la imbinarea dintre acel acuciuc gros si teava am un por neetanseitate, am vazut ca in acea zona vara dupa folosirea a.c-ului o perioada se umezea de ulei, tin sa spun ca acea conducta costa undeva la 1100 ron si cam 500 la dezmenbrari dar nimeni nu garanteaza ca-i o.k, spun ca e un por pentru ca aceasta vara i-am facut 2 plinuri in instalatie si m-a tinut de fiecare data 3 sau 4 saptamani, deci daca era o gaura mai mare pierdeam freonul din prima secunda si cred ca de fapt mult pierd in functionare cand compresorul creste presiunea in instalatie.

Ce vreau eu sa fac : stiu ca sunt in comert solutii pentru radiatoare care au pori, as incerca o asemenea solutie oricat de scumpa ar fi, poate are un rezultat fara costuri atat de mari.

din ce am observat pe acest forum sunt persoane F documentate si cred ca as putea primi un raspuns pe masura.

Vreau doar sa stiu daca merita sa incerc, ma gandesc doar sa mu-i fac rau compresorului care stiu ca-i extrem de scump.

sin cea am citit solutiile au efect doar la contactul cu aerul si ar fi 2 tipuri ( cu compozitie metalica si din ceva vegetal)

Scuze pentru postul lung, vreau doar sa dau toate detaliile si sa fiu inteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, multumesc frumos pentru procedura demontarii mastii fata.

E super ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vreau eu sa fac : stiu ca sunt in comert solutii pentru radiatoare care au pori, as incerca o asemenea solutie oricat de scumpa ar fi, poate are un rezultat fara costuri atat de mari.

NU baga nimic in instalatie decat freon si ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai trebuie sa cauti Andrei....eu le-am gasit la un pret in opinia mea destul de acceptabil.

Daca acel por nu este la imbinarea furtunului cu teava de aluminiu, se poate suda in argon...nu cred ca costa foarte mult .

Eu sunt de parere ca nu merita....sa bagi nu stiu ce minuni prin instalatie, nu stii daca va tine...e doar o ,,carpeala".

Nu stiu ce solutie va obtura acel por.....la ce presiune este in instalatie...

Uite varianta ebay:

http://www.ebay.de/i...d=360377912553

Cu mult sub pretul care l-ai mentionat tu....

post-25544-0-90893800-1353874810_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!