Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

o poti impinge pana intr-o panta (daca ai asa ceva in zona) sau tractata un pic si in vreo 10m o pornesti. pui contactul (fara nici un consumator pornit - radio, lumini, AC, etc) tii ambreajul apasat, o bagi in viteza a 2-a si cand are un pic de viteza dai drumul la ambreiaj si ar trebui sa porneasca

nu cred ca pateste nimic, am auzit ca ti se pot rupe curelele dar ... odata cred ca poti risca, sa nu devina regula, eu am mai avut probleme iarna trecuta si am pornit-o de cateva ori cu aceasta procedura

o alta varianta, in caz ca ai pe cineva cu un robot sau redresor auto, scoti bateria si o lasi cateva ore la incarcat

incearca sa-i faci totusi un control la instalatia electrica, poate iti mananca ceva curentul sau poate nu se incarca ... cine stie ce surprize poti avea... poate acumulatorul era bun dar instalatia are ceva

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Azi dupa ce am spalat masina am am observat ca mi-a ramas un bec aprins la bord si anume "Exhaust warning light" , acel bec care seamana cu un motor . Stie careva ce s-a intamplat sau cum sa remediez problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai care ar fi problema ta ?

Ca sa o afli : mergi si fa o diagnoza , iti va spune exact cauza si apoi poti elimina defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca pana luni nu am unde merge si mi-e teama sa nu ma lasa pe undeva pe drum daca merg cu ea. E posibil sa fi intrat apa pe undeva pe la motor si sa imi dea alarma aia tinand cont ca am spalat masina cu presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lasa in drum. La diagnoza probabil o sa-ti dea eroare de sonda lambda. Poate ai noroc si se stinge singur becul. Este posibil sa se fi udat fisele sau bujiile, pierdeai tensiune, scanteia era mai slaba si dupa uscare sa-si revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sute de cauze !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa merg luni sa ii fac o diagnoza dar totusi as vrea sa stiu daca se poate intampla ceva cu ea in cazul in care o sa mai circul cu ea si maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se desface bara spate pentru a monta senzori de parcare? aveti ideie daca are loc pentru asa ceva?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, la audi ... bara e prepregatita - are semnele pe spate , cat sa decupezi.

Pentru senzorii originali iti trebuie si suportii acestora .

Desfa si vezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa vad si cum se desface desi am vazut ca unii nu desfac bara, trag firele cu o sarma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dupa o ieseala de vreo 50 km de drum de tara am observat ca motorul suna ca si cum as avea toba sport sau sparta doar ca suna undeva in fata

la o diagnoza mi-au iesit din nou 2 vechi probleme:

2 Faults Found:

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean

P1151 - 35-00 - -

16786 - EGR System: Excessive Flow

P0402 - 35-00 - -

Readiness: 0010 0000

nu stiu la ce sa ma astept sau la ce sa ma uit pt ca suna f urat atunci cand il turez sau e in sarcina

sa fie din cauza drumului, poate s-a infundat ceva cu praf, am mers si subturat din cand in cand cumulata cu caldura de afara si sa mai adaug si AC-ul ... sau cel mai probabil sa fi atins ceva pe dedesupt

merci!

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o mai atenta investigare am observat ca acea impletutura de sarma , intr-un capat nu mai este prinsa; daca nu ma insel am inteles ca i se zice racord flexibil pentru galerie sau ceva de genul asta

stie cineva cum se prinde inapoi? nu am vazut nici un sistem de prindere, suruburi sau vre-un colier ... era prinsa prin presare ? sudata nu pare a fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se sudeaza alta noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie neaparat noua? De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,De ce?" : daca crezi ca ai abilitatea albinei africane, de a putea reface acea impletitura, toata stima Crish. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tras-o azi pe o rampa si am vazut mai in detaliu despre ce e vorba; credeam ca e intr-un colier

si ... cred ca imi mai trebuie si o bieleta pt ca bocaneste ceva din cand in cand pe partea dreapta ... naspa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma am rezolvat problema aseara, dimensiunile racordului erau de 45 / 200 dar, binenteles ca nu am gasit, am gasit 50/200

baietii au lasat marginea celui vechi si s-a potrivit manusa. L-au sudat pe asta nou fara sa mai dea ceva jos si totul e ca inainte.

Total cheltuieli: 80 lei racordul flexibil + 50 lei manopera + 10 lei spaga (aici a intrat si polisharea unei zgarieturi pe portbagaj)

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,aveti idee cum se demonteaza partea marcata cu rosu,la oglinda exterioara?

13838881.jpg

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa nu se poata demonta !

Ce cod de piesa e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa detasezi suportul de oglinda de oglinda propriuzisa,am senzatia ca ai sub ea un capacel de plastic care mascheaza sistemul de prindere(piulita).La G4 asa este si imposibil sa nu fie asa si la Fabia.Ai grija daca oglinda este electrica la cablaje sau daca este mecanica la sistemul de tije(spiralele de metal) care iti actioneaza pozitia oglinzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub oglinda sunt 2 suruburi daca te ajuta la ceva

daca vrei s-o desprinzi de pe portiera trebuie sa o desfaci din interior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate: ma refer doar la partea marcata cu rosu.

,,sub oglinda sunt 2 suruburi" : tors, dar nu te ajuta la nimic, daca le desfaci, vei putea scoate doar plasticul din partea de jos, cochilia, oglinda, motorasul, in rest nimic, suportul de aluminiu si ornamentul care mascheaza coltul usii, unde vine prinsa oglinda nu se pot detasa unul de celalalt, decat doar prin distrugere.

post-25544-0-51139100-1343420388_thumb.j

post-25544-0-01300900-1343420397_thumb.j

post-25544-0-31237500-1343420403_thumb.j

post-25544-0-00925300-1343420410_thumb.j

post-25544-0-78595100-1343420416_thumb.j

post-25544-0-54383400-1343420423_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, ai vazut link-ul pus de mine? In a doua poza se vede clar ca este scos suportul de aluminiu al oglinzii si a ramas doar axul pe care acesta pivoteaza. Daca ma uit bine in prima poza pusa de tine se pare ca acel arc e comprimat de o saiba si apoi peste saiba e o siguranta "soare". Probabil doar acea siguranta s-ar distruge daca nu se poate scoate intreaga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu-l vad?

No, m-am uitat mai atenta, vom merge pe varianta, tot ce ne sta in cale, prin orice metoda scoatem afara:

Kryss:

1. Defaci in partea de jos a oglinzii cele 2 suruburi tors, nu sunt mascate de nimic, le vezi rapid.

2. Prin tragere inspre spatele oglinzii scoti plasticul din partea de jos a oglinzii.

3. Rabatezi sticla inspre interior, si tragi cu putere de ea sa o poti scoate de pe suportul motorasului.

4. Dupa ce ai scos oglinda, mufele oglinzii, pe suportul de aluminiu ai de desfacut 2 suruburi tors, dupa care vei scoate cochilia oglinzii, vei ramane in manuta doar cu suportul de aluminiu, si aparatoarea care te intereseaza pe tine.

5. Cu un cleste vei scoate acea siguranta (banuiesc ca se va distruge) probabil vei gasi la magazinul de piese ceva asemanator, dupa cum am studiat-o eu seamana cu cele care tin capitonajul in compartimentul motor, numai ca diametrul este mai mare. Grija la arc cand vei trage minunea aia de siguranta. Dupa aceasta operatiune, vei ramane in manuta doar cu partea de aluminiu, si plasticul care acopera coltul usii, acel plastic care e marcat cu rosu are 4 urechiuse pe partea de interior, cu grija sa nu se rupa, dupa ce ai desprins urechiusele, culisezi inspre exterior (plasticul are un ,,sant" care incastreaza in partea de jos acest suport de aluminiu), si cam asta e.

Ce nu inteleg, de ce vrei sa schimbi tu aparatoarea aia din plastic, chiar daca ar fi rupta oglinda, lovita, etc. cam greu sa fie distrusa si acea aparatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!