Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

daca aveai pornita caldura, da, e foarte posibil sa se intample asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...o aveam. dar care e explicatia? el cand merge, chiar si la relanti, nu produce explozie?-deci si incalzirea motorului? sau pentru ca e frig, se raceste asa repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Produce, dar randamentul unui motor Diesel e mult mai mare decat in cazul unui motor Otto. In consecinta, caldura degajata - randament pierdut - in urma arderii e mai mica....

Oricum, daca temperatura ajunge la 90 de grade, dupa cativa km , la 90 de grade, nu ai de ce sa iti faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu patesc asa la tdi...dupa vreo 30 min de mers si apoi ma opresc putin si stau la relanti, in 2 min imi scade apa de la 90 la 80, cam asa si dupa 5 min scade la 70.....si acolo sta la relanti

...bineinteles, pe timp rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se da urmatoarea problema:

in urma cu ceva timp am schimbat farurile , scos becuri de pe alea vechi si mutat pe astea noi ( becuri xenon) , dupa vreo saptamana, in mers, mi`au cazut acele din bord, si mi`au aparut Uleiul, check engine, martorul abs, martorul airbag, mai multi martori. Nu am luat in serios treaba atunci, dar acum 1 luna jumate am schimbat si ledurile din bord, si problema cu acele cazute si cu martorii aprinsi a persistat, mai ales cand sunt cam pe 0 cu benzina...si de vreo saptamana mi`a ramas aprins cel cu airbagul, o sa ma duc sa fac o diagnoza sa vad ce erori imi da si va anunt...pana atunci astept niste pareri cu care ar putea sa fie cauza! va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa renunti la csenon si mai vezi dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se da urmatoarea problema:

in urma cu ceva timp am schimbat farurile , scos becuri de pe alea vechi si mutat pe astea noi ( becuri xenon) , dupa vreo saptamana, in mers, mi`au cazut acele din bord, si mi`au aparut Uleiul, check engine, martorul abs, martorul airbag, mai multi martori. Nu am luat in serios treaba atunci, dar acum 1 luna jumate am schimbat si ledurile din bord, si problema cu acele cazute si cu martorii aprinsi a persistat, mai ales cand sunt cam pe 0 cu benzina...si de vreo saptamana mi`a ramas aprins cel cu airbagul, o sa ma duc sa fac o diagnoza sa vad ce erori imi da si va anunt...pana atunci astept niste pareri cu care ar putea sa fie cauza! va multumesc!

Exact - xenoanele - asa am patit si eu...si inca cateva masini - unul dintre balasturi, trimite spike-uri de tensiune, inapoi pe instalatie.

Erorile gasite o sa fie de comunicatie cu Instrument cluster, ECU, etc....

Vezi, daca o sa mai mergi asa, e posibil sa arzi ceva, pe la masina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unui prieten se pare ca xenoanele i-au ars calculatorul de airbag-uri. Masina mergea normal dar in mers se intamplau tot felul de chestii: cadeau acele, se aprindeau si se stingeau martorii ca in bradul de craciun. Calculatorul e dus acum....sta martorul de airbag aprins permanent....si calculatorul ala costa undeva la 3000 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macar e bine ca am pus xenoanele la o firma autorizata, am acte , garantie, etc, tot...acum o sa urmeze sa ma iau cu ei la "scandal" ... va multumesc ptr raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa renunti la csenon si mai vezi dupa aia.

Dl. Al Bundy, stiu ca va pricepeti in domeniul electro mai mult, cum pot verifica daca , calculatorul de airbag este ars , voi face zilele astea o diagnoza si pun erorile aici. Si cum pot preveni in viitor aceste spikeuri de tensiune, adica as putea in viitor sa folosesc xenon, fara sa imi mai dea eroare la ceva?

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o varianta mai ok sunt kiturile xenon canbus pro. INSA nu inseamna ca sunt fiabile ca o instalatie OEM. doar ca din toate chinezariile canbus pro e o chinezarie mai rasarita.daca ai ajuns la astfel de probleme te sfatuiesc sa stai linistit cu ele si sa revii la becuri conventionale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi fa o diagnoza sa vedem ce apare pe toate modulele masinii. Si , nu, poti preveni aceste defectiuni cauzate de folosirea de xenon Am, cel OEM este de incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot verifica daca , calculatorul de airbag este ars , voi face zilele astea o diagnoza si pun erorile aici. Si cum pot preveni in viitor aceste spikeuri de tensiune, adica as putea in viitor sa folosesc xenon, fara sa imi mai dea eroare la ceva?

Nu s-a ars niciun calculator de airbag-uri..... ci a inregistrat un DTC - care trebuie sters cu VCDS-ul.

Nu poti prevenii tu, spike-urile de tensiune....decat prin schimbarea instalatiei. Cauta in aria Vanzari si o sa gasesti colegi de forum care vand instalatii bune - te poti consulta cu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ESti sigur ca nu e ars? Ai vazut tu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt sigur.... eroarea o sa fie de comunicare cu instrument cluster.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

, voi face zilele astea o diagnoza si pun erorile aici.

Asteptam rezultatele diagnozei, fa un AUTOSCAN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine pe la 12 ma duc sa vad ce erori imi da si o sa le postez aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am observat astazi ca nu imi merge incalzirea in scaunul din stanga. In dreapta merge.

Imi puteti spune ce anume sa caut, de unde sa incep, care ar putea fi problema si cum se poate rezolva?

Multumesc!

inca nu am reusit sa desfac cele 2 suruburi din spate, s-au tocit si inca nu stiu cum o sa le desfac

dar am bagat mana pe sub scaun si am reusit sa ajung la 2 mufe . le-am desfacut si am putut sa le trag (pe cele din podea) un pic afara cat sa le pot masura. problema e ca sunt mai multe fire si nu stiu care cu care ar trebui sau ce funtie indeplinesc

in anumite combinatii primesc curent, nu mai stiu care

am desfacut si butoanele din bord aferente incalzirii in scaune si nu cred ca problema e de acolo.

am incercat sa le schimb intre ele dar nu se potrivesc :(

ma poate ajuta cineva cu o schema sau cu o explicatie? si as vrea sa stiu cum pot verifica rezistentele din scaun

Multumesc!

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub scaunul soferului si al pasagerului. cate unul ptr. fiecare scaun. La tine trebuie vazut sub scaunul soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tare ma tenta azi dar la -15 grade nu prea iti vine cheful

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din fericire sunt nou pe aici si nu am observat ca cineva a avut o problema asemanatoare cu a mea.Daca ma puteti ajuta am sa va raman profund indatorat.sa va explic problema.Am o fabiuta din 2001 care prezinta urmatoarea problema martorul de la asr ramane aprins(mai are si momente cand se stinge dar rar)totusi sistemul abs merge singura problema cu care ma confrut este ca masina trage greu..dupa mii de mecanici am ajuns la un tester vag care a dat un rasp uimitor pt mine si anume senzorul de presiune admisie aer problema ar fi ca eu am incercat sa il schimb cu un senzor de acelasi calibru de vdo(siemens)surpriza a fost ca in loc sa mearga mai bine dupa ce au fost sterse erorile cu vag la pornirea motorului se aprindea instant.Senzorul original era Magneti mareli(cred ca asa se scrie)Are cineva vreo idee a mai patit asa ceva si cum a rezolvat-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat sa cureti si sa strangi contactele de la conectorul senzorului ? ( conectorul in care intra senzorul ) .

incearca sa ne spui si noua codul de eroare ... dar daca spui ca la diagnoza ti-a dat eroare pt senzor de presiune / MAP atunci pe acolo este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cand au venit gerul asta nebun amortizoarele portbagajului meu sunt ca inexistente, trebuie sa-l tin cu mana, altfel imi pica in cap

e posibil ca sa-si revina dupa trecerea frigului sau sa ma gandesc la altele?

imi puteti face o propunere pentru un amortizor? ce buget ar trebui sa pregatesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!