Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

@Cipri4tech

Da luminile de interior sunt puse pe auto, cand dezarmez/deschid masina se aprind luminile...o sa incer sa o armez cu luminile de la interior oprite! Ciudat cum pana acum nu a facut figuri!

@ Al Bundy

alarma este un Maat Ikey, dar nu folosesc functia de IKey.

Revin si cu o alte probleme

-de vreo 2 zile dau drumu la incalzire, si vine asa un miros de plastic, aseara am tras un nas si prin zona radiatorului si mirosea, am deschis capota si`am inceput sa miros, mirosea asa a plastic topit doar in zona radiatorului/ventilatoarelor, si in zona capacului motorului! :|

-in mers se aude ca un scartait de curea, dar asta doar cand masina este in viteza, cand o dau pe liber, pauza numai scartaie, tin sa precizez ca spre rusinea mea nici acum nu stiu cum are masina mea distributia ( 1,2 Htp, an fabricatie 2003, varianta cu cai mai putini caluti) mai multi mi`au zis ca o am pe lant, ca se aude/simte mai diesel masina, pe mine ma baga in ceata o curea care e pe partea cu borcanul de antigel!

va multumesc ptr tot ajutorul acordat!

Modificat de t.dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia e pe lant. Ciudat totusi ce se intampla. De ce doar cand e in viteza.

Auzi, nu cumva se aude si un huruit in cutia de viteza? Balta de ulei pe sub masina ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

huruit n`am in cutia de viteze, balta de ulei nu, sa zic ca in 1`a cateodata nu intra asa bine bine, trebuie sa o dau a 2`a si dupa a1`a, dar asta foarte rar.Asa am observat, cand merg cu masina si se aude scartzaitul, si dau pe liber si ioc nu se mai aude, oare sa fie cureaua aceea de pe partea cu borcanul de antigel?. Am o oarecare vibratie a masinii mai mare, e posibil sa mi se para mie, turatiile sunt bune nu oscileaza. Da mi`aduc aminte ca odata cand mi se parea mie ca vibreaza mai tare masina, m`am dat jos am deschis capota si am tinut asa mai apasat pe motor, si parca numai vibra asa rau! Momentan marea problema ramane cea cu alarma...saptamana viitoare merg la electrician sa`i puna un releu, poate poate numai tipa aiurea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ma intereseaza detalii despre schimbarea garniturii de chiulasa la skoda fabia 1.4 mpi. eventual un manual de service .va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Craciun fericit!

post-25544-0-18362600-1324737699_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. am observat de ceva timpun suierat...adica ca si cum ar sufla vantul pe acolo pe la bord-in dreptul pasagerului de la 120 in sus. aveti idee ce poate fi? ce grila e mai sustenabila sa scartaie la viteze mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua si la multi ani. Am o pacaneala mai mult generatoare de stres decat probleme - sper- si anume dupa ce iau contactul se aude un pacanit undeva in zona bordului ca de releu. E ceva de genul poc poc poc de trei ori si gata. Se aude de fiecare data dupa ce iau contactul indiferent de situatie. Explicatia primita e ca asa face toate dar mie imi suna a releu sau ceva pe duca.

Ca sa nu lungesc vorba "Asa face toate?"

Multumesc de raspunsuri anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand imi cer scuze daca problema mea nu este pentru acest Topic .

De curand am intrat in posesia unei Fabia Brek din 2003, motor de 1400 .Am observat ca are unele probleme si poate cineva ma sfatuieste ce sa fac.

1.Imi apare in bord martorul "motor" si asa ramane, am continuat sa merg asa, dar vreau sa stiu daca pot ramane cu ea in drum.

2.Dimineata, uneori la pornire, are un zgomot ciudat motorul, mi se pare ca se aude in partea dreapta, asta numai cand afara sunt sub 0 C .

3. La turatia de 3100, doar in sarcina, pe la 120 km/h motorul huruie, pana in aceasta turatie si imediat dupa , dispare aceasta huruiala.

Am schimbat distributia, tot ce inseamna filtre, si ulei, si bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza inainte de toate si ne spui eroarea. Da poti ramane cu ea in drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

stie cineva unde se gaseste localizat sezorul de turatii la o fabia 1.2 htp (BME)?

As vrea sa-l inlocuiesc si nu stiu nici unde se afla si nici cat de greu se schimba!

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe volant gasesti acest senzor, ca sa il schimbi ar trebui sa ridici masina pe elevator, sau poate ai pe cineva care are groapa. :icon_thumright:

ai aceasta problema de vrei sa-l inlocuiesti sau nu se mai tureaza mai mult de 3000 ture?

post-25544-0-95775100-1326212402_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se mai tureaza mai mult de 3.000 ture nici in sarcina nici pe loc!

Exista posibilitatea sa fie si altceva de schimbat?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii Carmina; l-am rugat pe "Eugen 67" sa posteze ptr. mine!

Am vazut si clipul postat de tine, vreau sa-ti spun ca nu am probleme de fluctuatii de turatie; relantiul este la 900 de ture, singura problema este ca peste 2900-3000 rotatii se infraneaza,nu pot trece sub nici o forma de 3.000 rotatii!

Nu inteleg de ce la scanarea cu VAG mi-a dat eroare si pe senzorul camshaft-g40? are si el legatura cu turatia?

Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de turatie (captor de turatie, captor volant motor) informeaza ECU asupra:vitezei de rotatie a motorului (turatie), si pozitia motorului. Avand aceasta informatie si o baza de timp se calculeaza o turatie. ECU primind aceasta informatie comanda ,,motorului'' cand sa injecteze benzina si cand sa dea scanteia la bujie. Numai cu informatia asta insa nu se stie daca in cilindru s-a terminat compresia sau evacuarea, asa ca mai are nevoie de un senzor in cazul nostru G-40. Senzorul G40 raporteaza cand pistonul 1 este intr-o anumita pozitie. Pe baza semnalelor acestui senzor, sarcina, pozitie pedala de acc. etc, ECU regleaza avansul. Deci ca sa scapi de problema musai unul din cei 2 senzori trebuie schimbat, care e varianta castigatoare cam greu de ghicit. Ca sa fiu mai bine inteleasa:

http://youtu.be/RuIislTGOwA

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de turatie (captor de turatie, captor volant motor) informeaza ECU asupra:vitezei de rotatie a motorului (turatie), si pozitia motorului. Avand aceasta informatie si o baza de timp se calculeaza o turatie. ECU primind aceasta informatie comanda ,,motorului'' cand sa injecteze benzina si cand sa dea scanteia la bujie. Numai cu informatia asta insa nu se stie daca in cilindru s-a terminat compresia sau evacuarea, asa ca mai are nevoie de un senzor in cazul nostru G-40. Senzorul G40 raporteaza cand pistonul 1 este intr-o anumita pozitie. Pe baza semnalelor acestui senzor, sarcina, pozitie pedala de acc. etc, ECU regleaza avansul. Deci ca sa scapi de problema musai unul din cei 2 senzori trebuie schimbat, care e varianta castigatoare cam greu de ghicit. Ca sa fiu mai bine inteleasa:

http://youtu.be/RuIislTGOwA

Multumesc, cred ca prima data am sa schimb senzorul camsfaft (ptr. ca este mai ieftin decat cel de turatie), iar daca nu o sa mearga, o sa-l inlocuiesc si pe celalalt.

Am sa va tin la curent.

O seara frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul camshaft e acelasi senzor ca cel de "turatie arbore cotit" sau alta denumire senzor turatie...gresesc?

In alta ordine de idei, nu gasesc rezolvare la o problema legata de capacul de la volan cu airbagul. Cum as putea sa-l strang, pentru ca joaca, se misca in pozitia verticala daca am volanul la 0 grade, rotiile drepti. Cel vechi (care a puscat) statea mult mai fix...a avut cineva problema asta, are vreo rezolvare?

PS. (Momentan am lipit niste bucati de guma sub capac ca sa mai amortizeze miscarea si sa indrepte pozitia, desi asta nu-i o rezolvare pentru mine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca o sa schimbi degeaba senzorul G40, am testat azi pe masina cum se comporta fara el , singurul simptom este ca pe accelerare are ca un fel de lag (gandeste si dupa aia o ia) iar pe frana de motor cam zgaltaie, in rest nimic...in sarcina am turat-o peste 4000 fara nici cea mai mica problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa o schimbi, o sa se faca mai frig si nu o sa mai porneasca deloc masina...(de la senzorul ala se iau datele pentru turatie si amestec cand pornesti masina)

Vreo idee cum strang capacul de la airbag in volan ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca o sa schimbi degeaba senzorul G40, am testat azi pe masina cum se comporta fara el , singurul simptom este ca pe accelerare are ca un fel de lag (gandeste si dupa aia o ia) iar pe frana de motor cam zgaltaie, in rest nimic...in sarcina am turat-o peste 4000 fara nici cea mai mica problema.

Am observat si problema care o descrii mai sus, in sensul ca daca o accelerez mai brusc, are o " pauza" de 2 sec. in care gandeste si dupa aceea se accelereaza!

Deci sfatul tau ar fi ca primul trebuie schimbat senzorul de turatie ?!

Si inca ceva, am gasit camshaft-ul la 200 lei original, la 130 lei (ceva mai bun spun cei de la Volksparts) si la 100 lei; pe care sa-l achizitiozez?

Celalalt senzor (de turatie) este 130 lei.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea sa achizitionezi prima data senzorul turatie, eu as merge pe varianta cea mai ieftina, nu m-au dezamagit niciodata ,,turcismele" acum tu stii cum stai cu buzunarul, oricum e un pic de loterie la senzorii astia, daca nu e asta e celalalt, eu ma gandesc ca senzorul asta ar fi varianta castigatoare, probabil si sa ma insel....

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea sa achizitionezi prima data senzorul turatie, eu as merge pe varianta cea mai ieftina, nu m-au dezamagit niciodata ,,turcismele" acum tu stii cum stai cu buzunarul, oricum e un pic de loterie la senzorii astia, daca nu e asta e celalalt, eu ma gandesc ca senzorul asta ar fi varianta castigatoare, probabil si sa ma insel....

O sa-l cumpar pe cel de turatie si o sa va tin la curent daca s-a remediat problema.

Cu respect!

Modificat de bernhard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema. Am schimbat senzorul turatie G40, cel din partea de sus al motorului (am pus si silicon de jur imprejur), cu "turcisme"...rezultat: ulei pe la surubul care strange senzorul.

S-a discutat mult despre aceasta tema, si este o boala la Fabia, se strica senzorul de turatie, nu degeaba ti-a dat eroare in VAG-COM.

Eu iti recomand unul original, si ai grija dupa ce schimbi senzorul sterge eroare din ECU altfel o sa ai aceeasi problema.

Modificat de neological
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut "neological"!

sa inteleg ca ai avut aceiasi problema ca si mine, adica nu se tura peste 3000 rotatii?

Ai schimbat ambii senzori, sau doar senzorul G40?

am vazut intr-un topic la VW Polo ( motarizare similara), ca locatia senzorului de turatii G28 ar fi la (punctul 4) in schema postata de userul "Arce" din link-ul mai jos:

http://vwforum.ro/topic/49550-componente-motoare-polo-cu-imagini-si-explicatii/

nu reusesc sa-l identific pe motor! cumva cupla care intra in el este de culoare gri?

poate are cineva vreo poza reala cu locatia lui pe motor!

O seara frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. vin si eu cu o intrebare...poate prosteasca. abia azi am observat si parca nu imi venea sa cred.

Am plecat de acasa...totul ok, motorul incepea sa se incalzeasca-adica sa urce apa...doua liniute si am prins doua semafoare mai lungi, cand se plec de la semafor, am vazut ca apa s-a dus la zero-practic motorul s-a racit mergand la relatin. Cnad am plecat d ela semafor si l-am turat apa a inceput iar sa urce. E posibil asa ceva? Ca motorul sa se raceasca mergand la relanti ? adica antigelul.erau -3 grade afara. si de obicei dieselul asta se raceste foarte repede...daca stau 10-15 minute sa astept pe cineva cu motorul oprit cand dau drumu la motor...apa e la zero iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!