Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Salutare,

am observat astazi ca nu imi merge incalzirea in scaunul din stanga. In dreapta merge.

Imi puteti spune ce anume sa caut, de unde sa incep, care ar putea fi problema si cum se poate rezolva?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil s-a intrerupt circuitul la rezistenta din sezut, verifica sigurante, sau cel mai simplu, demontezi scaunul din dreapta si-l pui pe stanga :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nope, caut alta solutie :))

au siguranta pe fiecare scaun sau e una pentru ambele?

ce numar au/are?

eventual ... cum se desface scaunul pentru a ajunge la acea rezistenta?

interesant e ca nu se incalzeste nici spatarul deci ... banuiesc ca nu e rezistenta sau ... au murit ambele odata?

se pot repara cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezistentele sunt in serie, se duce una nu merge nici cealalta, Nu au sigurante separate. Apuca-te de masurat rezistentele, si dac a nu sunt Ok, demonteaza scaunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce am impresia ca esti cam grasut :lol: de iti este asa groaza sa desfaci 4 suruburi , impingi scaunul maxim spate desfaci cele 2 din sina fata, dupa care impingi scaunul fata maxim si le desfaci pe cele 2 din sina spate , ridici bancheta spate sus si lasi scaunul din fata pe spate si ai acces la mataraie, cu ocazia asta daca tot desfaci scaunele merge si varianta cu mutatul de pe stanga pe dreapta :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi voie sa te contrazic, am 1.74, aprox. 70 de kg. si, cat de cat ma descurc la surubaiala

mi-e groaza ca sunt 4 suruburi cu zeci de colturi, habar n-am ce fel de chie imi trebuie pentru a le desface, plus ca, pentru a ajunge la rezistenta trebuie sa dau jos husele si fetele de scaun de pe sezut si spatar .... probabil nu e f greu dar e foarte migaloasa, probabil dureaza ceva timp

si, daca ajung la acea rezistenta, se poate repara, o pot lipi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul vreau sa repar teava de esapament. s-a fisurat in spatele catalizatorului, dar nimeni nu poate identifica exact unde ce si cum. ma ganesc sa o acopar cu silicon de etansat fisuri-am gasit la magazine asa ceva plus o banda termoizolanta de aplicat peste silicon. dupa uscare se intaresc amandoua acolo si o sa tina reparatia mai mult decat masina. ce ziceti? a incercat cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai toti gresim dar ... na suntem oameni

revenind la problemuta mea cu incalzirea in scaune, astazi mi-am facut rost de o trusa cu o multime de scule si m-am apucat sa desfac scaunul

naspa, din cateva zeci de tot felul de "capuri" nu am gasit nici unul care sa se potriveasca tipului aluia de surub. Am gasit ceva cat de cat sa se potriveasca acolo, am desfacut primele 2 din fata scaunului iar celelalte 2 din spate, au mers jumatate si atat. S-au blocat pur si simplu, ambele c-am pe la jumatate. Nu se mai dau nici stanse, nici desfacute. Am folosit chei cu brate cu clichet si pana la urma cred ca am reusit sa tocesc suruburile :((

Le-am pus pe alea din fata inapoi si m-am dus spre service. M-am plimbat pe la 2 mai de cartier si niciunul nu se baga la chestii de genul asta

Nu stiu cum sa rezolv problema

cine naiba a inventat natia aia de surub?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PEntru acele suruburi aveai nevoie de cheie M10 triple square, mai pe romaneste cu 12 dinti M12.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa mai tragi un ochi pe aici: http://vwforum.vwfor...n-vw-golf-mkiv/

http://vwforum.vwfor...showtopic=61877 , sper sa te ajute ;) cat despre ce zice Carmina cu inversarea scaunelor , nu cred ca e posibil, mai ales daca ai airbag-uri laterale :)

Modificat de W A T A S I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmen asa e ea, mai glumeata, nu ti-ai dat seama pana acum?

merci pt link, l-am vazut doar ca eu m-am impotmolit in suruburile alea

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gluma e gluma,dar ziceti-mi cum repar teava de esapament, ca huruie de ies vecinii-n strada,cred ca a inceput campania electorala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci un manson din tabla mai subtire ca sa o poti modela dupa teava, si in partea de jos dai 2 gauri ca sa poti pune suruburi sa poti strange bine mansonul sa nu mai sufle, sau varianta ieftina o doza de suc la care ii tai capacul si fundul , o taietura pe lateralul dozei si gata mansonul, la fel aceeasi varianta de strangere.

Pune pe cineva sa obtureze teava in spate sa nu mai iasa gazele, si tu baga ochisorii pe sub ea, pe frigul asta sigur vei vedea unde este fisura, cu ocazia asta sper din tot sufletul sa se calmeze si vecinii sa nu mai iasa in strada (se vede ca vecinii tai muncesc la fabrica de frigidere ca n-au nici-o treaba cu frigul de stau pe la porti) :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

daca ma poate ajuta cineva cu aceasta mica problema-inchiderea centralizata.

Daca motorul e oprit merge inchiderea de pe usa de la sofer. Cand motorul merge, aceasta nu mai functioneaza...si daca vreau sa deschid usile, o fac manual....la portbagaj e mai problematic...ca trebuie sa opresc motorul.

Aveti idee cum pot face sa mearga inchiderea mereu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de o diagnoza VAG-COM mai intai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva alarma montata pe masina? daca da, de aici poate fi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..am un viper..asa am cumparat masina cu ea. Problema e ca si alarma asta e cam data peste cap! Eu inchid masina cu lacatelul si in loc sa o deschid tot cu acelasi buton...o deschid cu AUX. Plus ca ma enerveaza ca e setat senzorul de perimetru..f aproape si cand trece oricine pe langa ea piuie.

Deci inchiderea de acolo e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema cu o alarma! Problema a inceput dupa ce am montat farurile noi, dupa ce am montat farurile noi, la 30 de minute incepe alarma sa cante, cam asa 30-40 de minute dureaza! diagnoza am facut ...nu are nimic! de ce oare face asta? un baiat mi`a zis ca sa pun un releu ca poate primeste curent alarma, si o fi ea mai sensibila! Alarma o am de 6 luni, si nu a facut probleme deloc pana cand am montat farurile! va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu o alarma! Problema a inceput dupa ce am montat farurile noi, dupa ce am montat farurile noi, la 30 de minute incepe alarma sa cante, cam asa 30-40 de minute dureaza! diagnoza am facut ...nu are nimic! de ce oare face asta? un baiat mi`a zis ca sa pun un releu ca poate primeste curent alarma, si o fi ea mai sensibila! Alarma o am de 6 luni, si nu a facut probleme deloc pana cand am montat farurile! va multumesc!

suna banal raspunsul meu dar ai verificat ca luminile de interior sa nu fie puse pe auto ? (aprindere la deschiderea usii)

patit asa cu Fabia, alarma suna fix la 30 min dupa incuiere

omul nu a vrut sa isi bata capul cu investigatii si am descoperit rezolvarea, oprit luminile de interior.

Intradevar e ceva la un releu, se primeste tensiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!