Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

La electromotor problema sta astfel,trebuie dat jos pus pe banc alimentat si in momentul cand il alimentezi trebuie uns cu ulei bendixul...DOAR CU ULEI NU CU VASILINA.Pt ca a intrat praf de la ambreiaj la el are tendinta cand dai cheie si cupleaza accel bendix sa nu mai revina repede la loc si sa ramana cuplat pe coroana volantei.E chestie simpla si nu dureaza mai mult de 10 minute sa-l demontezi.Si daca tot il dai jos il desface si il si curata si iti greseaza cu putina vaselina si platoul de cuplaj cu cele 3 rotite care iti face cuplarea.Cu capota ai mare grija sa nu se deschida in mers cu toate ca mai ai o siguranta care ti-o tine.Trebuie reglata broasca de un tinichigiu..daca au fost schimbate anumite piese pe ea nu mai e aliniata capota cu broasca si posibil din cauza asta se se inchida greu.Daca ai tambure pe spate e posibil sa fie uzati si in momentul cand tragi frana de mana masina are tendinta in rampa sa o ia din loc.Trage frana de mana porneste masina dai viteza 1 si incearca sa pleci de pe loc usor cu ea.Daca nu opune rezistenta si pleaca usor sunt sabotii uzati si nu mai tine frana de mana.Sunt probleme minore stai linistit ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa ajung saptamana asta care vine la mecanic si voi vorbi cu el de electromotor, sa ma incerce sa regleze ceva la broasca si il intreb si de frana de mana. Daca sabotii aia is uzati sa zicem cat costa 2 saboti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre 56 - 160 roni....depinde ce firma alegi :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi am vazut si pe autokarma parca ca tot asa is preturile. Acuma sa uita mecanicul si a spune el ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a schimbat cineva pana acum tamponul de la motor ce vine deasupra cutiei de viteze ? imi poate spune si mie cineva simptomele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simptomele mitzane, ar fi ca ai un tampon rupt...... :lol: cand accelerezi brusc, gen linie, sau in frana de motor, se aude un pocnit...se poate ca maneta schimbatorului de viteze sa aiba o miscare usoara de dute-vino mai ales pe accelerare brusca..... franare brusca.....

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...mereu imi aduc aminte intrebarea ta cand ti am zis de racord : si ce sunt aia in timpul liber ?? ah ce ma amuza ! :blah_:

ideea e ca de ceva timp am un sunet aiurea, cand plec de pe loc cu rotile virate de obicei stanga si tot asa....zici ca se rupe ceva ! am schimbat capu de planetara stanga ( al meu era mai scurt din nu stiu ce motive + ca rupsese burduful a 2a oara in 6 luni, rulmentii de viraj cu tot cu flanse si sunetul tot persista )

"mecanicu" zice ca am ceva joc la tamponul de la motor ce vine deasupra cutiei ...dar am inteles ca nu exista PUTIN joc, ori e okey ori nu mai e ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cand virez stg sau dr se aude un sunet ca de cricket dar mai incet bineinteles (parca e un greier ce face zgomot in timp ce virez volanul ),...ce poate fi ati mai intalnit problema? :blink: Nu am alte simptome la volan si nu a iesit nici o defectiune la vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am o problemuta si anume:

de ceva vreme am observat ca parca masinuta joaca usor de fund ...

initial am crezut ca e vreo problema la vreo roata, am verificat presiunea in roti, am fost la un service ... totul pare ok la directie, roti

apoi am observat ca se intampla doar cand accelerez, daca nu tin piciorul pe acceleratie .... merge normal, cum accelerez un pic ... parca e ceva descentrat

nici nu stiu de ce sa ma leg; aveti vreo sugestie?

ma gandesc ca e ceva legat de motor sau ... habar n-am

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca citisem odata pe undeva tot asa spunea cineva ca ii joaca masina din fund la accelerari si daca tin eu bine minte problema venea de la ceva chestie de la puntea spate. Acuma nu vreau sa te sperii dar cel mai bine fugi la un mecanic de incredere(adica unu pe care`l stii si nu`i hot) sa vada ce e acolo si dupa spunene si noua ce a fost mai exact.

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, sunt nou pe forum si sper ca am scris unde trebuie. Am un passat 3bg 1.9 TDI ATJ 116 hp, si o problema electrica ce m-a preocupat toata luna asta (am cautat pe internet diverse informatii, am fost de 3 ori la reprezentanta VW Rm. Valcea cu aceasta problema fara succes)

De cand am cumparat masina (mentionez ca foarte rar si pe perioade de cateva secunde) mai cadea kilometrajul. Nu am vazut asta ca pe o problema, insa in timp ajunsese sa cada (mai ales cand ploua) kilometrajul pentru 12/24/48 de ore, iar inainte sa isi revina, indicatorul de motorina ajungea la maxim, apoi la minim cu "please refuel", ca la final sa ajunga indicatorul motorina unde ii era locul si sa isi revina mai apoi si kilometrajul. [Legat de chestia asta, parca am citit pe undeva ceva de genu ca indicatorul de motorina este legat pe aceiasi rezistenta cu acul kilometrajului, nu stiu daca este adevarat, dar la mine se "strica" amandoua odata]

De aproape doua luni: Kilometrajul nu a mers vreo 4 zile, am demontat bord cap coada, am verificat contacte de la instrument cluster, am deschis "butoiul" din portbagaj cu senzorul de motorina dar nu am reusit sa rezolv nimic acolo, nici macar sa scot mufa cu 4 fire ce intra in rezervor.

Kilometrajul si senzorul de motorina au revenit pentru vreo 2 zile.

Sunt dimineti cand plec de acasa cu kilometrajul pe 0, indicatorul de motorina in timpul asta oscileaza dacia style cand fac stanga catre stanga, cand fac dreapta catre dreapta. Ajung la destinatie, stau 5 ore, plec cu masina, kilometraj pe 0, aprind farurile si isi revine instant kilometrajul. Sau pornesc cu luminile aprinse, kilometraj 0, le sting si le aprind, sare kilometrajul... in fine, pot sa descriu ce se intampla pana maine.

Spuneti-mi si mie ce ar putea fi tinand cont ca sunt 2 senzori (cutia de viteze, mufa fiind ok si litrometru)

Pe vag com am o singura eroare care nu cred ca are legatura cu ce am scris mai sus (fuel temp sensor g81 intermitent open sau short to plus) - de asemenea, as vrea sa stiu exact unde se afla acest senzor pentru ca ce am gasit pe net e foarte neclar, sunt sigur ca si aici e problema din contacte, consumul nu pare a fi afectat (desi consumul meu ajunge si la 99,9% datorita kilometrajului care cade si nu imi citeste deloc corect), pe vag com am un consum exagerat de mic comparativ cu ce arata computerul de bord cand kilometrajul si ind motorina functioneaza . Ca si parametrii, senzorul de temperatura motorina arata mereu 40,5 grade celsius, iar pe bord nu apare celebrul check engine sau engine workshop.

Mentionez ca am xenon pe faza scurta, instalatie legata corect care nu face figuri(montata dupa ce incepuse kilometrajul sa faca figuri). Am scos de pe masina toate ledurile in speranta ca se vor regla ceasurile de pe instrument cluster. Cand pornesc farurile, kilometrajul pare ca are un impuls si de cele mai multe ori sare (ori scurt pana pe la 20-40km/h, ori isi revine complet).

Va multumesc mult, cred ca de mare ajutor mi-ar fi o schema electrica a senzorilor si eventual pe unde gasesc contactele lor sa le curat. Raman dator :P

Modificat de ddevilwrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand virez stg sau dr se aude un sunet ca de cricket dar mai incet bineinteles (parca e un greier ce face zgomot in timp ce virez volanul ),...ce poate fi ati mai intalnit problema? :blink: Nu am alte simptome la volan si nu a iesit nici o defectiune la vag com.

aline, cand esti pe loc si virezi stanga sau dreapta se aude asta? e cumva gen suntul unui arc? asa mai infundat? , pe ce parte se aude? in zilele cu soare sau cu ploaie? Eu asa am un sunet in partea stanga, cand virez dreapta sau stanga, se aude ca un arc pe care il intinzi si ii dai drumu, zdrang, dar e un sunet continuu, si un mecanic si ce am mai citit pe aici pe forum ar fi Flansa de la amortizor , e din plastic , si din cauza prafului, murdarie etc .... se uzeaza fff repede! aaaa si inca ceva, la limitatoarele alea de viteza ( damb , sau crampoane) se aude vreun sunet cand le iei? salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o chestie care-mi sta cateodata pe creier(atunci cand is plictisit). La gura de ventilatie de pe mijloc partea dreapta imi merg aiurea cateva lamele din alea care merg in sus si in jos. Pun o poza mai jos in care cred ca se observa ceva ceva.

Bun acuma intrebarile sunt in felul urmator:

1.Se poate repara sau se schimba?

2.Tre demontat tot bordul pt a schimba aia sau se da cumva jos placuta aia care le inconjoara(aia din care iese si butonul de avarii)

3. Cat mar costa sau as gasi la dezmembrari?

post-87483-0-35438200-1305301073_thumb.j

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu242006

nu trebuie sa demontezi bordul iese doar cele 2 guri cu plasticul ce le inconjoara.se baga o surubelnita dreapta intre plasticul de o inconjoara si bord si se forteaza usor si tragi usurel cu mana de ia si iasa,vezi ca dupa ce o scoti trebuie sa scoti si butonul de avarii a.are 2 cleme pe care le apesi si tot in acel moment inpingi de mufa spre inchis( fara sa eliberezi cele 2 cleme) si dupa aia tragi usor de mufa si se va elibera.de reparat vezi ce e rupt si daca se poate repara ,si sigur gasesti la dezmembrari doar sa suni

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Okay mersi frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Okay mersi frumos.

azi am reparat si eu lamela, de scos toata chestia , e usor, al luat un briceag, am bagat in partea de jos a piesei, si am ridicat, se scoate partea de jos si dupa cea de sus, mai tragi de cablul de la avarie putin afara, si cum a zis colegu, am tinut de cleme, am apasat butonul , si a iesit! MARE GRIJA cand scoti separat aeratoarele, are un arculet, pe rotita aia si o sa`ti sara daca nu ai grija, dar se pune la loc usor. Eu am luat un ac l`am rupt, l`am incins si l`am bagat in locul piciorusului lipsa, si acum e ceas! spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI cum le-ai reparat propriu zis, le-ai schimbat?Mie alea de merg sus jos imi merg aiurea.

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la mine a fost problema asa! la aeratorul din dreapta ( cum te uiti la ele) lamela de sus nu se mai rabata, se rupsese piciorusul. , am scos toata piesa, am scos aeratorul respectiv si am scos lamela de acolo.! am luat un ac de cusut! de o grosime potrivita din gaura plasticului de ghidaj! l`am inrosit la aragaz, si l`am infipt in locul unde ar fi trebuit sa fie piciorusul! si dupa l`am taiat cu patentul! si aia a fost toata chestia! O sa fac poze mai pe seara!!

La tine ce nu functioneaza efectiv!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poti ar fi mana cereasca pozele. Deci astept pozele tale.

La mine cum te uiti la bord dracia din dreapta butonului de avarii. Ea are 2 rotite. Una jos care misca stanga dreapta si merge perfect. Si una in dreapta care misca lamelele sus si jos. Ei bine aceasta rotita cand misca de ea primele 2 lamele(cum te uiti de jos in sus) si misca putin si ultimele 2 se misca contrar astorlalte. Celelalte 2 lamele din mijloc se misca singur, le pot pune in orice pozitie cu degetul si daca daca pornesc aerul pe treapta 2 le misca iara deci alea 2 din mijloc merge aiurea. Crezi ca se poate repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate repara. Desfa aeratorul si o sa vezi mecanismul cum functioneaza. E usor de facut. Mie imi erau sarite 2 lamele din locas si se miscau aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna, daca puteti va rog sa-mi spuneti si mie daca e bun sa-mi cumpar acest cablu pentru fabia 1.2 47kw (BME), an 2007 model vechi(6Y).

http://www.okazii.ro/catalog/55035635/vand-interfata-diagnosticare-audi-vw-seat-si-skoda-vag-409-1-kkl.html#detalii_livrare

vreau sa umblu si eu putin :) (sa-mi pun la pozitie semnalizarile si ce se mai poate)

Modificat de bgy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa vorbesc prostii dar parca este ceva interfata mai nou care se vinde pe la 100-120 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti am tot cautat pe forum si in zadar. Vreau sa ma lamureasca cineva cum ii fac aerisire la motor...ca stau in masina cu motorul pornit si cand e liniste afara aud apa cum curge prin instalatie si eu zic ca acolo clar e aer...si vreau sa dispara...mam uitat pe la radiator dar nu am gasit nici o supapa de aerisire...Astept raspunsul vostru! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasul de expansiune are o supapa care ajuta la aerisirea sistemului, deci sistemul se aeriseste singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!