Jump to content

Motor 2.4 AAB - probleme


copoi
 Share

Postare recomandată

Sal!

Partea aceea am desfacut-o si eu dar parca si pe partea cealalta am avut acces. Asta a fost acu 3 ani si nu mai tin bine minte dar parca am avut acces pe ambele parti si la inceput nu culisa pistonasul apoi dupa ceva munca sustinuta mergea usor. cand am pus totul sus a fost ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nelu_tm

    18

  • cabina

    12

  • copoi

    5

  • wob gaby

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci acel pistonas trebuie sa culiseze ? La mine pistonasul este intepenit in camasa lui ( am crezut ca asa e turnata ... ) , iar .. sa zicem .. camasa in care este pistonasul .. culiseaza stiu eu ..2 mm intr-o alta camasa .

Acel pistonas trebuie sa culiseze de sus , pana jos ... pe toata lungimea acelei camase ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai tin minte exact doar stiu ca nu puteam sa-l scot afara dar....culisa destul de mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Deci pistonasul trebuie sa culiseze . La mine nu culiseaza deloc , e blocat . O sa mai desfac o data in weekend , poate am tmp .

Multumesc ptr. ajutor ! -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand tragi shocul are loc si o supraalimentare ca si la acceleratie de aceea su traba cu acelasi pistonas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am dat cutia jos,si am gasit discu de ambreiaj cu joc la ferodou in niturii si arcurilee mai sareau ,am pus disc nou si rulment de presiune si nu mai am probleme sa ma zgatie,pentru cei ce au probleme,succes..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aceste detalii va rog sa le folositi pe PM.Multumesc.

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
alexandru_poparo

ca la dacie daca ramane blocat pe inchis ai furtunele reci la radiator, daca ramane blocat pe descchis ti se mai abureste geamul si ai radiatorul mereu cald, chiar si la 1 minut dupa ce pornesti masina motorul fiind rece adica a stat cateva ore nepornit.(atenti termostatul nu face presiune in vas.....aici vb deja de chiulasa si/sau garnitura de chiulasa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. astazi am pornit masina si s-a incalzit radiatorul intr un minut cum spui tu aproape frigea.din radiator ies doua furtune: unul gros si unul subtire. ala subtire e rece iar cel gros era cald la fel ca radiatorul.sa fie blocat termostatul pe descis? si inca ceva in panta se ridica apa foarte tare apoi coboara sub 90 de grade este foarte oscilanta stiti de ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!