Jump to content

Motor 2.4 AAB - probleme


copoi
 Share

Postare recomandată

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nelu_tm

    18

  • cabina

    12

  • copoi

    5

  • wob gaby

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

am si eu aceleasi simptome ca si Copoi adica se consuma apa din borcanul de expansiune si face presiune mare in borcan iar cand deschizi dopul sare ca din sticla de sampanie. Macar acum stiu care e buba ca de rezolvat singur nu stiu daca sa ma pun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu mi se consuma dar mi-o dadea pe afara,foarte putin pana in 500 ml,de cateva zile am facut un drum pana la bucuresti si nimic,nici o problema;simpomele astea le-am avut cand au fost probleme cu drumurile inzapezite si n-am mai iesit din oras,decat prin Galati dar nu se pune ca e aproape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cam asa se intampla la inceput. Ideea este daca ai presiune anormala in vasul de expansiune la cateva ore sau zile dupa ce opresti masina. La mine exista acea presiune si nu este ok si mai tarziu poate provoca avarii mai mari la chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pentru colegii cu AAB, am o parere de la un asa zis specialis in aceste motoare in legatura cu "zgomotul metalic din motor. El spunea ca la acest tip de motor cu antecamera(camera de turbulenta) obijnuieste sa prinda joc camasile de otel sau de ce or fi ale antecamerelor, acestea brovocand batai in chiulasa.

Tipul spunea ca e rezolvabila problema, acu' cat de grava e situatia nu ma lamurit dar eu merg asa de vreo 35000 de Km si inca nu a crapat motorul. Mie cam teama sa ma apuc la desfacut motorul, vreau doar sa schimb distributia, sper ca voi si reusi de unul singur, sa vedem.

..... Cer pareri specialistilor de pe forum la cele anterior mentionate! .....

.... moltumiri! ....

PS.: Scuzati intarzierea.

Imi scuzati greselile de scriere de mai sus; rog moderatori sa corecteze daca este posibil. Multumesc! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

la cat se face distributia la 2.4 aab ?

mi e imi incinge in 100 de grade cand sunt la panta sau cand depasesc 120 kmph cu clima pornita ....

dar chestia cu panta e enervanta rau...

nu pierde apa,nu face presiune

aveti idee de la ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostat? ventilatoarele pleaca?

PS: nici nu stiam ca au montat clima pe t4 cu motor AAB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cel mai deosebit multivan posibil,clima abs,geamuri oglinzi inchidere,jante..full pt vremea aia..am coapte rezistentele alea de sub farul dupa partea soferului...o fi din cauza asta ? le am comandat sapt trecuta 200 lei bucata,le astept...

ma apropii de 300.000 de km cam ce ar trebui sa ii fac la nr asta de km ?

P.S. distributia e schimbata la 249.in germania,cand sa o fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

stie cineva cu ce motor de 1,9 se poate inlocui acest motor AAB, cu cutie de viteze sau fara cutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de calitatea pieselor . Eu am cumparat acum un set de curelede distributie pe a caror cutie scrie ca le poti folosi maxim 120.000 km , apoi nu mai sunt garantate . Altele au durata de viata mult mai scurta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

sal baieti am si eu un t4 de 2,4 si are 550 de mii km si cu termostatul montat ami fierbe in vas am schimbat termostatul l-am verificat sa vad daca lucreaza temostatul este ok .am scos termostatul nu mai fierbe .am schimbat 2 termostate furtunul care vine din termostat este rece tot timpul nu deschide apropo furtunul de la termostat vine la radiator in partea de jos sau sus.am schimbat si pompa de apa si imediat dupa ce al pornesc scoate abur sau un fel de fum prin aerisirea din vas .daca ma poate ajuta cineva.multumesc

Modificat de b.o.d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca daca face presiune imediat ce pornesti motorul fara sa se incalzeasca bine....e compresia sau noxe in vas. Furtunul de la motor la radiator, unde se monteaza termostatul...vine in partea de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alexandru_poparo

salutari, sunt nou pe acest forum si as avea nevoie de putin ajutor: de curand am achizitionat un t4 din 97 cu motor 2,4 aab insa am cateva probleme: nu-mi dezabureste parbrizul ba din contra mai tare il abureste, cand deschid usa dimineata simnt un miros ciudat in masina si am presiune in borcan exact c um ati spus si voi. problema este ca de pierdut apa nu pot sa zic ca o pierde fiinca fac 20 km zilnic cu el si aia 10 dimineata si 10 seara. as vrea totusi sa-i schimb distributia poate cineva sa ma ajute cu o schema corecta a punerii la punct (nu as vrea sa ma apuc de demontat pana nu stiu sigur ce fac) cati litri de antigel imi trebuie? cati litri de ulei si de care 15w 40?RO%20flag.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Daca abureste si e un miros dulceag e radiatorul de incalzire spart si emana vapori de antigel, ulei e recomandat la motoarele astea 10w40 iarna si 15w40 vara 5,5litri daca schimbi si filtrul iar lichid de racire...4 l antigel si restul apa distilata cam 3-4l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un t4 motor2,4 ,95  de la turatia de 1300r/m>1700r/m,trepiadaza motoru,iar daca sunt in viteza si ajunge turometru la 1300r/m incepe sa ma zgatie iar dupa c trece turometru de 1700r/m merge ok,am jis k ar putea fi volant de vina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil injectia. Asa am patit eu cu al meu si am curatat debitmetru din pompa si apoi nu a mai facut probleme. Avea ceva depuneri de la combustibili. E o chestie care trebuie sa culiseze la accelerare si sa mareasca debitul de gaz si datorita depunerilor nu mai culisa liber.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nelu_tm,cateodata parca merge mai bine,dar dupa un timp iar incepe sa sgatie,iar daca e dau demaraj mai lung intre viteze nu se mai simnte,si zimi ce trebuie facut trebuie data pompa jos??????mersi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_poparo

stie cineva cate gauri la ulei trebuie sa aiba garnitura de chiulasa la motorul 2,4 din 97? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am dat pompa jos ci pededesubt am desfacut capacul de la debitmetrul acela si am sters bine inauntru, am scos arcul si am inceput sa plimb piese aceea din interior pana a culisat usor. Cand am montat totul la loc era altfel acceleratia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nelu timisoara lasami un nr de tel sa te sun in legatura cu pompa de injectie mersi...



sau nr meu 0755903981

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am dat pompa jos ci pededesubt am desfacut capacul de la debitmetrul acela si am sters bine inauntru, am scos arcul si am inceput sa plimb piese aceea din interior pana a culisat usor. Cand am montat totul la loc era altfel acceleratia. 

nelu_tm , te rog , nu imi explici si mie unde este acel capac de la debitmetru ? Si masina mea face la fel .. scutura rau intre 1300 - 1800 ture . Nici un meserias nu a stiut sa imi spuna pana acum ce are... ma chinui asa cu ea de vreo 4 ani :(

Zi-mi si mie te rog , unde e acel capac al debitmetrului .. sa il curat si eu . Mc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este pe pompa de injectie lateral si are o forma ovala cu 2 suruburi. are corespondent pe partea cealalta si trebuie desfacute amandoua apoi cu degetele plimbat angrenajul din interior si sters bine locasul cu o carpa sau o hartie abraziva foarte fina daca sant depuneri mari. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este pe pompa de injectie lateral si are o forma ovala cu 2 suruburi. are corespondent pe partea cealalta si trebuie desfacute amandoua apoi cu degetele plimbat angrenajul din interior si sters bine locasul cu o carpa sau o hartie abraziva foarte fina daca sant depuneri mari. Spor!

 

Am pus in atach poza cu chestia ovala pe care am desfacut-o . Partea cealalta , corespondetul , este socul . Nu am putut desface decat suruburile incercuite , pentru ca , pentru a desface socul, trebuie data pompa jos . Nu am acces la acele suruburi altfel . Inauntru , am gasit un arc , pe care l-am scos .. apoi , intr-o camasa ( cilindru gol  ) , era un piston pe care apasa arcul , dar care nu se poate misca (  sau e intepenit la mine ? ) . Acea camasa , in schimb , culisa .. stiu eu .. 2...3 .. mm intr-o alta camasa . La inceput culisa greu .. am dar frecat-o pana cand a culisat mai usor , am dat cu spray de curate acolo ..dar socurile persista .

 

Intrebarile mele .. :

1. Am desfacut bine ... ce trebuia desfacut.. sau e in alta parte chestia aceea ?

2. Acel pison , pe care apasa arcul trebuie sa se miste.. ?

3. Cam cat ar trebui sa culiseze camasa cu pistonul.. in cealata ?

 

Va multumesc anticipat .

post-61911-0-56437600-1362339077_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!