Jump to content

Motor 2.4 AAB - probleme


copoi
 Share

Postare recomandată

Am avut probleme cu garnitura de chiulasa si am decis sa o schimb singur datorita faptului ca la service mi-au cerut 1000 de euro :screwy: sa o schimbe.Sunt in Norvegia Oslo,deci descriu mai in amanunt, am notat toate pinioanele, curelele, tot ce putea fi semnat, am dat electromotorul jos si am blocat blocul motor inainte sa il deschid............la montare am respectat aceasi pasi, semnele de pe curele erau identice dupa ce le-am remontat,doar ca cureau de distributie parea un pic cam moale , nu am dat pompa de apa jos si am fortat roata de ghidaj inapoi la locul ei.Cand am pornit motorul dupa ce a fost totul montat la loc a pornit usor doar ca are o "bataie" care mie imi pare ca nu era inainte si in plus nu are forta motorul e ca si cum ar merge in 3 pistoane,dar de pornit porneste usor, la fel ca inainte.Daca stie cineva ce sa fac sau cum sa il trag la punct motorul, sau ce sa verific va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nelu_tm

    18

  • cabina

    12

  • copoi

    5

  • wob gaby

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

bataia se aude mai inspre chiulasa?sau mai in miezul motorului,lateral?

Modificat de cabina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la inceput am crezut ca e ceva asemanator cum ar fi tachetii cam asa ceva asemanator...dar nu pot sa iti spun sigur apoi dupa ce a mers un pic motorul imi parea ca se aude undeva mai jos parca in partea distributiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum cam 1 an,mi-au umblat unii la pompa de injectie,dat jos pus la loc,de atunci la relanti parca are o bataie usoara,metal pe metal,dar trage n-am probleme,in schimb inainte sa schimb distributia facea figuri daca aveam pana in 70 km/h si dadeam a 5 a,tragea in suturi,s-a terminat cu simptomu asta o data cu schimbarea curelelor,bataia a ramas.eu cred ca nu-i pusa la punct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sti cum sa o pun la punct sau ce sa fac.....???aici nu ma prea pot apropia de mecanici ca te rup la buzunar, daca sti cum te rog sa imi spui si mie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habar n-am de semne sau de treburi din astea,du-te la ei sa-ti schimbe o curea,cat poate sa-ti ia manopera la o curea?o centreaza ei atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sant pe aici meseriasi care ti-ar putea spune cum sa o pui la punct dar trebuie sa cauti discutiile despre aceasta problema si sa iei legatura cu ei.Eu am acelasi tip de motor AAB si imi sufla in borcan aer.tu ai avut aceeasi problema de ai schimbat garnitura? s-a rezolvat prin simpla schimbare a garniturii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica pe langa apa din circuit care intra in borcan vine si aer din cand in cand si daca strang de tot dopul la borcan face f mare presiune in vas asa ca las capacul destrans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi ptr document. nu cred ca ma pun eu sa desfac motorul ca nu e dacie dar as vrea sa stiu cauzele defectiunii. Daca e vorba de chiulasa o mai las dar daca ar fi doar garnitura as inlocui-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sant pe aici meseriasi care ti-ar putea spune cum sa o pui la punct dar trebuie sa cauti discutiile despre aceasta problema si sa iei legatura cu ei.Eu am acelasi tip de motor AAB si imi sufla in borcan aer.tu ai avut aceeasi problema de ai schimbat garnitura? s-a rezolvat prin simpla schimbare a garniturii?

exact asa a inceput si la mine cu bule de aer.......intreruperi pe retur.....apoi presiune mare in borcan si la sfarsit mergea intrerupt si scotea fum alb, dar nu a trecut niciodata de 90 grade apa.Am gasit inmotor o garnitura de chiulasa batrana si putreda.Se pare ca la tine e inceputul.

urc un document poate te ajuta...

http://www.fileshare.ro/2503587864.98 asta e linkul,dai click si downloadezi,are schite detaliate cu dezasamblarea motorului

merci de document, masina e in parcare , inca nu am rezolvat ca aici e -25 celsius...............ma documentez si apoi incerc sa o fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine motorul a fost segmentat acum 60000km si nu cred sa fi ramas vechea garnitura desi daca as sti ca asta e solutia as schimbao din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau nu a fost bine pusa,ciupita si incepe sa sfaraie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu stiu cum a fost pusa dar ulei nu baga in circuitul de apa si nici spuma nu face dar face presiune mare daca strang dopul de la vas. Neajunsul e ca daca nu-l strang se evapora apa dupa un anumit timp si se aprinde becul iun bord pana complectez. As vrea sa stiu daca a mai patit-o cineva si cum a rezolvat situatia. Am vorbit cu mecanici de motoare diesel si spun ca nu e nici o problema dar intentionez sa merg in primavara in Portugalia cu bussu ptr 3-4 luni si nu as vrea sa raman pe drumuri ca sant cam 3000 km dus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri si azi mi-a facut un simptom asemanator.plec dim pe la 6 de acasa,n-am mers mai mult de 10 minute si las masina intr-o parcare.plec cateva ore 2-3 cam asa si cand ma intorc pornesc masina si clipea becul de la apa;opresc motoru,deschid capota ma uit la apa in borcan,era.azi la fel dar nu m-am uitat atent la nivel,am completat cu vreo 800 ml cu antigel si nu mai face.stau si ma intreb,unde era diferenta aia de lichid?am schimbat distributia completa acum vreo 14 000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
unde era diferenta aia de lichid?

Daca nu curge pe nicaieri (pompa de apa, furtune, etc) ai doua variante:

- caloriferul din masina;

- garnitura de chiuloasa ciupita si arunca apa afara pe evacuare. Cand garnitura de chiuloasa e ciupita si arunca apa pe evacuare de regula nu bolboroseste in borcan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caloriferul spart sau altceva?

daca e garnitura trebuie sa raman iar fara lichid in scurt timp?si nu ar trebuii sa o scoata pe toba sub forma de abur ceva?

Modificat de cabina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Spart, ciupit, etc. Cauta sub mochetele din masina si vezi daca gasesti lichid de racire acolo.

Cat priveste scosul aburului... nu e neaparat necesar, daca pierderea momentana este mica sau daca evacuarea nu este etansa de la galeria de evacuare pana la toba finala pierderea de lichid putand sa se faca pe parcursul tubulaturii de evacuare a gazelor fara ca aburul sa ajunga in toba mare.

Verifica totusi pompa de apa.

Eu am schimbat la Golf distributia + pompa apa + accesorii la service-ul unui "prieten" si i-am cerut expres sa puna piese OEM.

M-a asigurat ca asa va fi, doar ca mi-a montat o pompa de apa de doi lei (nu OEM) si la 20k km dupa aceea, a trebuit sa schimb iarasi pompa de apa cu una intradevar OEM.

In timp cea montata la schimbarea distributiei a inceput sa curga si a ajuns sa curga atat de tare incat saptamanal completam cu 3litri de apa distilata + 2 litri de antigel.

Deoarece n-am avut timp sa schimb pompa, am mers asa cu ea vreo doua saptamani... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine cred ca ma duc la service sa se uite aia sub masina.Multumesc mult pt recomandari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se pierde apa pe la caloriferul de incalzire interior cu siguranta se simte in aerul din masina cand dai drumul la ventilatie.becul de la apa se aprinde cand e sub nivel si trebuie complectat, de aceea la mine daca e dopul la vasul de expansiune pus si strans se face presiune mare in vas si apa scade iar becul se aprinde. daca las si 2-3 zile si apoi desfac dopul iese aer mult din vas si nivelul creste la loc. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se simte miros ciudat,odorizant sau motorina dar unu urat asa nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
daca se pierde apa pe la caloriferul de incalzire interior cu siguranta se simte in aerul din masina cand dai drumul la ventilatie.

Corect!

Se simte mirosul usor dulceag al antigelului, dar daca a tot pierdut lichid de racire si s-a completat doar cu apa , concentratia de antigel a scazut si e posibil sa nu se simta mirosul mai sus amintit. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu faca nimeni gresala asta pe timp de iarna sa completeze doar apa goala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am reusit sa rezolv toate problemele......am tras tot motorul si injectia la punkt, am schimbat distributia complecta, diferenta este ca acum motorul merge perfect......(nu credeam ca voi reusi) dar dupa multe nopti piedute pe net si multe date adunate ...AM REUSIT!! Sa se inteleaga clar......inainte sa schimb garnitura de chiulasa aveam exact simptomele care le aveti voi.........lipsa lichid de racire ....complectare cca 500ml-1l pe saptamana cam la 600km rulati, presiune in vasul lichidului de racire, cand deschideam capacul sa coplectez, parca deschideam o sampanie. Dar masina a mers asa 4-5 luni fara a face alte probleme, pana cand intr-o zi a cedat garnitura de tot. Deci este o problema daca va intalniti cu aceste simptome.Acum dupa ce am aschimbat tot distributie,pompa apa , garnitura de chiulasa nu mai apare nici unul din simptomele care erau inainte de schimb. Am rulat 3000km de atunci si nu am complectat nici un gram de lichid, nici presiune nu mai este pe instalatie, si in plus a scazut un pic consumul.Daca va mai pot ajuta cu sfaturi o fac cu mare placere.Respectele mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!