Jump to content

motorul trage intrerupt la rece


plus8
 Share

Postare recomandată

eu am inteles k ar putea fi de la injectoare dar nu stiu sigur!poate e cineva in masura sa ne dea un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si de la injectoare, la fel cum poate fi si de la altceva. Asa dupa ureche nu poate nimeni sa iti dea un verdict exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine mers in hopuri, in special intr-a 2-a pe la 2000 ture. 1.6 AUS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va rog daca a-ti rezolvat postati si cum, eu am un golf IV 1.6 16v tip motor BCB si cam intre 1600-2100 imi merge intrerupt cand accelerez lin, la relanti sta normal, ulei + filtre si pompa de benzina schimbate cam de 1000km mentionez asa imi mergea si inainte sa le schimb dar atunci am crezut ca e de vina filtrul de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am reusit aflu care este problema. Am schimbat filtrul de benzina, pompa de benzina, bobina de inductie, am curatat clapeta de acceleratie si potentiometrul clapetei, insa nici macar nu s-a ameliorat problema. Daca am observat bine, mai rau merge intrerupt cand e motorul rece decat atunci cand e cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scapat de problema (vezi mai sus). prin curatare clapeta (adaptare), curatare egr (adaptare) schimbat bujii, si schimbat sonda lambda. care o fi fost de vina nu stiu, dar dupa operatiunile de mai sus motorul a scapat de datul in nas, accelereaza mai bine si a scazut consumul (asta de la sonda).

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut cateva verificari (am scos sonda lambda, am verificat contactele diferitilor senzori, am verificat admisia), insa nu s-a schimbat nimic. Masina inca trage intrerupt inre 1800-2200 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tiberiu_vw bujiile le-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat ca problema poate fi cauzata de diferential/cutia de viteze. In cazul meu, pe langa trasul in hopuri la acele turatii, a mai aparut si blocarea rotilor in marsarier si, cateodata, in viteza a I-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat, in sfarsit sursa problemei: cutia de viteze. Mi s-au blocat rotile fata cand cutia era in marsarier. Din fericire nu au ramas blocate si am reusit sa ajung acasa. Are cineva o cutie de viteze second hand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pana la urma am dat cutia jos si am dus-o la reparat. Diagnostic: sateliti diferential uzati, 4 nituri rupte. Au reparat-o, am pus-o inapoi pe masina, iar acum parca am alta masina: a disparut mersul neregulat, cutia nu mai face zgomot (lucru de care imi dau seama acum, inainte credeam ca asa e normal), intra mult mai bine in viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare...de cateva saptamani ma confrunt cu urmatoarea problema:Daca las masina nepornita cateva ore(peste 4-5 ore)...imediat ce pornesc, motorul "tremura" , acul de la turatii creste si scade....sta asa vreo 10 secunde maxim si apoi moare....ii dau a doua cheie...si face cam acelasi lucru...abia pe la a treia cheia motorul ramane pornit...CARE CREDETI CA AR PUTEA FI PROB?la test nu mi a iesit nimic...Maina e un passat benzina 1.8 T 150 CP, an 2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

daca ti se intampla cand e motorul rece, si preponderent in primele 2 trepte, ai grija la PCV. asa cum spuneam mai sus.

unde e valva asta PCV?

am citit pe forum ca e un furtun sub galeria de admisie paralel cu aceasta...aia e valva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, T-ul ala l-am schimbat singur pt ca era foarte imbibat in ulei,sincer nici nu stiam ce e sau cum se numeste,am luat unul nou compus din 2 piese(5 si 6 in diagrama) (75 RON) si l-am schimbat pur si simplu

http://img193.imageshack.us/i/dsc03487sn.jpg/

dsc03487sn.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

oricum e bine ca am aflat intr-un tarziu ce piesa am schimbat ;)

sper ca nu trebuie vreo adaptare cu VAG COM ;)

Modificat de JPLS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cand am luat masina tot zic sa caut furtunul ala in y, si acum am gasit chiar codul . multumesc cri-cri , acum poate il si schimb :)

@jpls....si eu am ulei pe acolo la T, dar nu exagerat. la tine era doar murdar, sau chiar pica ulei?

mie se pare ca pe la EGR imi scapa ceva ulei, am gasit cateva picaturi pe sub masina si mi-a zis mecanicul egr scapa cumva niste ulei. dar nu se simte nimic, nici la relanti, nici in ture mari , si chiar trage bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ti-am scris pe topicul masinii tale despre un inlocuitor siliconic al sistemului PCV.

In orice caz daca vrei sa schimbi tot cu OEM nu comanda direct furtunul din diagrama postata de mine intrucat sunt doua versiuni: unul cu diametru de 19 mm si altul (pentru masini mai noi, > 2002) cu diametru de 25 mm. La tine nu stiu ce versiune e, cel mai bine te duci cu diagrama aia la dealer si vezi care e codul pentru tine. La mine e 19 mm si masina e din 2003 (care normal ar trebui sa fie 25 mm) deci cel mai bine, vezi direct la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cand am luat masina tot zic sa caut furtunul ala in y, si acum am gasit chiar codul . multumesc cri-cri , acum poate il si schimb :)

@jpls....si eu am ulei pe acolo la T, dar nu exagerat. la tine era doar murdar, sau chiar pica ulei?

mie se pare ca pe la EGR imi scapa ceva ulei, am gasit cateva picaturi pe sub masina si mi-a zis mecanicul egr scapa cumva niste ulei. dar nu se simte nimic, nici la relanti, nici in ture mari , si chiar trage bine.

uita-te la poza,si iti dai seama,e poza facuta de mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare divinewind!Facusem o diagnoza vag com dar nu a iesit mai nimic.Era o oarecare problema dar nu mi-a putut spune baiatul cu testeru cu exactitate ce e.Oricum vb de o insuficienta de aer...ceva legat de pompa de benzina.Imi cer scuze,dar sunt incepator asa ca ale mele cunostinte sunt minime deocamdata.Intr-un final s-a rezolvat.ERA VB DE UN SIMPLU FURTUNAS IESIT!SI DE ACOLO APAREA SI ACEA EROARE.Incerc sa atasez o poza cu locatia acelui furtunas.Sper sa ajute pe cineva in caz ca se va confrunta cu o problema asemanatoare!(poza este luate de pe google)

post-73224-0-15277300-1289203024_thumb.j

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pe toata lumea!

Sunt nou pe aici, asa ca va rog sa imi scuzati eventualele stangacii.

Am si eu o dilema, poate ma ajuta cineva.

Posed un VW Passat 1.6 benzina an-2000 tip motor ANA 120.000 km din anul 2007.

De cand l-am cumapart imi creeaza ceva probleme :

1. La rece imi scoate f. mult fum negru la peste 3000 de turatii.

2. Tot la rece intrerupe.

3. La cald la peste 4000 de turatii mai scoate f.putin fum negru dar se poate observa.

Cineva m-a sfatuit sa schimb bujiile si asa am facut(NGK). Nici o schimbare(cele vechi erau negre f. afumate).

Prin urmare am fost cu ea la service. Cei de acolo au pus tester-ul pe ea si spus ca masina nu are nici o problema, numai ca ar fi pompa secundara de aer care nu mai fc..

Am schimbat-o si degeaba.

Au scpus ca sa revin pentru investigatii ulterioare(m-au trimis la plimbare). Cred ca habar nu au despre ce este vb..

M-am gandit sa fac si o curatare de injectoare. Umbla vb. prin targ ca ar putea fi injectoarele. Sincer nu stiu ce sa zic.

Poate ma ajuta cineva, imi este teama ca pe viitor problema se poate agrava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum negru si nici o alarma? :(

Nu vreau sa te pun sa dai banii aiurea da mai bine faci o diagnoza si sa pui si mana pe loguri. Daca e fum negru, mult, trebuie sa fie vreo alarma.

Daca nu si nu treci la alte testari mai amanuntite tot cu vag-comul.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din simptomul descris de tine, se deduce ca arderea nu este completa, cu siguranta ai si un consum ridicat (poate n-ai observat). Motivul pot fi unul sau mai multe injectoare obosite, bujii defecte sau fishe de proasta calitate sau contacte imperfecte. Dar desigur, primul pas este o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!