Jump to content

motorul trage intrerupt la rece


plus8
 Share

Postare recomandată

De aproape 1 an am observat problema asta....motorul trage putin intrerupt cand este rece,se simte foarte putin,practic turometrul nu oscileaza ,doar eu simt putin sacadat .In alta ordine de idei motorul trage excelent ca intotdeauna.Nu am chip tuning sau alta modificare.Totul este stock pe masina

Dupa ce se incalzeste putin motorul(cca 3 min) dispare simptomul.

Relantiul oscileaza ft putin,si la rece si la cald...acul cam 1mm

Toate consumabilele sunt noi(inclusiv bujii)

Nu consuma nimic(antigel)

Am curatat clapeta de acc,s-a desfacut toata,s-a reglat cu vag com(in service)

Ma gandesc sa nu traga aer fals pe undeva,vreun furtun de la turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mers neregulat la relanti - debitmetru de aer, bobine, bujii, scapari/scurgeri din sistemul de vacuum, O2 Sensor, clapeta acceleratie, senzor temperatura (G62)

probleme pornire la rece – debitmetru de aer, bujii, releu pompa benzina, senzor temperatura (G62)

Modificat de cri-cri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi oscileaza acul de cand am luat-o. In general putin cum zici tu, dar cateodata sare si o l.i.niuta (dar culmea, intotdeauna in sus, niciodata nu "cade" si apoi sa revina, intotdeauna urca si apoi revine). Toate vacuumurile verificate (si multe schimbate cu siliconice), bujii noi oem, debitmetru nou oem, lambda e buna, clapeta e curata, senzorul de temp e curatat, bobinele sunt ok (cred)... Avand in vedere ca majoritatea celor care-i stiu cu 1.8T patesc la fel, am renuntat sa mai caut o solutie :)

Referitor la rece, eu pana cand ajunge acul la 90 (si vreo 3-4 min dupa) NU accelerez decat FOARTE fin. Totusi, acele intreruperi le simt si eu, insa doar sub 2000rpm si doar daca accelerez FOARTE fin. Din ce-am citit pe briskoda, cel putin la 1.8T AUQ e normal sa faca asa si la toti de acolo se manifesta exact la fel. O intrebare ajutatoare ar fi daca la pornire astepti sa se opreasca pompa de aer secundara sau pleci direct. In general folclorul e ca daca pleci inainte sa se opreasca pompa o sa simti mai tare intreruperile.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste instant...la rece la cald...mereu

relantiul oscileaza numai in jos,scade in ture ft putin

dupa ce pornesc o las 1min la relanti si plec...(pana pun centura,atasez fata la cd player,caut muzica)

nici eu nu depasesc niciodata 3000rpm pana nu ajunge apa la 90....dar pana in 3000rpm o accelerez normal,nu prea fin....imediat dupa 2000 rpm pana in 2600 incepe sa ma smuceasca finut dar sacadat(ritmic).s-a manifestat si in vara si acum in iarna,deci nu are leg cu anotimpul rece(concluzia mea)

ciudat e ca fenomenul dispare imediat....in 3-4 min,nici nu apuca motorul sa se incalzeasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna "la relanti"? Cate ture iti indica cand pleci de pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am cam aceeasi problema cand plec dimineata simt niste pierderi de putere (motorul trage intrerept) am doar 10000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma duc la midocar pt garantie prob e cum o sa le arat ca pana acolo nu o sa imi mai faca asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

las-o peste noapte, si du-te dimineata. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub admisie, trebuie sa desfaci acea "tavita" metalica din fata admisiei si s-o dai peste cap ca sa poti ajunge la valva. Eu am verificat valva acum vreo 3 luni, furtunasul care era rupt la Bogdan la mine e din plastic (!!). Nu am dat efectiv jos valva itself ca s-o verific...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm..nu gasesc acum, dar pe topicul cu 1.8T sau cu TUNING la 1.8T sunt si poza cu locatiei ei.

daca nu, da-i pe google PCV 1.8T si gasetsi poze, daca nu ai inteles unde ti-a explicat jmf.

daca nu valva, poate furtunul de la sau catre ea e cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste instant...la rece la cald...mereu

relantiul oscileaza numai in jos,scade in ture ft putin

dupa ce pornesc o las 1min la relanti si plec...(pana pun centura,atasez fata la cd player,caut muzica)

nici eu nu depasesc niciodata 3000rpm pana nu ajunge apa la 90....dar pana in 3000rpm o accelerez normal,nu prea fin....imediat dupa 2000 rpm pana in 2600 incepe sa ma smuceasca finut dar sacadat(ritmic).s-a manifestat si in vara si acum in iarna,deci nu are leg cu anotimpul rece(concluzia mea)

ciudat e ca fenomenul dispare imediat....in 3-4 min,nici nu apuca motorul sa se incalzeasca

si eu am aceeasi problema...nsuh ce rezolvare ...intrerupe la rece dar de obicei nu depasesc 1500ture pana nu ajunge apa la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica schimbi vit la 1500?mi se pare exagerat....nu stiu cate ungere are mot ala la a1500rpm,dar nu prea multa banuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Uite o poza cu PCV, practic este tot ansamblul care se afla in locul indicat in poza postata de colegul jmf:

post-51697-1264954314_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am o problema asemanatoare la bcb, a aparut in urma cu o saptamina, " si nu mai vrea sa plece" : motorul trage intrerupt la turatie constanta intre 1500-2000 si la accelerare cald/rece la fel ( de la schimb am facut mai putin de 1000 km, bujiile au 18000, 3 bobine sint deja schimbate, una mai rezista ) BC nu imi da nici o mina de ajutor, ramineti voi...

merci !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ar putea fi si bobina - fisurata pe undeva si sa fure curent. Nu e neaparat sa lase cod de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

la mine la AWT am observat mai nou ca imi tremura in mers cand incerc sa tin o viteza constanta mai mica,adica tin usor piciorul pe accelatie.

mi se pare interesant ca,atunci cand apas mai tare si accelerez,acest tremurat dispare.se intampla cam in toate treptele.

am schimbat acum 2000 km kitul ambreieaj,si cei de la service mi-au spus ca volant e ok sau ca pare ok.

in plus,cand accelerez sau las piciorul,simt ca se misca schimbatorul.

am schimbat si tamponul de la cutie.

ma intreb oare ce poate fi?tampon motor,injectoare?ceva senzor?

scuze ca am postat aici...

Modificat de leW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ti se intampla cand e motorul rece, si preponderent in primele 2 trepte, ai grija la PCV. asa cum spuneam mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aproape 1 an am observat problema asta....motorul trage putin intrerupt cand este rece,se simte foarte putin,practic turometrul nu oscileaza ,doar eu simt putin sacadat .In alta ordine de idei motorul trage excelent ca intotdeauna.Nu am chip tuning sau alta modificare.Totul este stock pe masina

Dupa ce se incalzeste putin motorul(cca 3 min) dispare simptomul.

Relantiul oscileaza ft putin,si la rece si la cald...acul cam 1mm

Toate consumabilele sunt noi(inclusiv bujii)

Nu consuma nimic(antigel)

Am curatat clapeta de acc,s-a desfacut toata,s-a reglat cu vag com(in service)

Ma gandesc sa nu traga aer fals pe undeva,vreun furtun de la turbo

salut

parerea mea ca e din aprindere varifica bujii,bobina, fise,

furtun la turbo fisurat=scade puterea atit nu ai simtomele stea de intrerupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ar putea fi si bobina - fisurata pe undeva si sa fure curent. Nu e neaparat sa lase cod de eroare.

si eu am aceeasi nedumerire......la rece, daca vreau sa plec imediat incepe sa mearga neregulat. daca astept 1 minut maxim 2, si apoi plec, nu are nici o problema. bobina aia daca era fisurata , fura curent si la cald si la rece, sigur nu e de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut sunt nou pe forumsi am si eu o problema am un golf 4 1.6 16v din 2001 motor aus si problema e k intre 1800 si 2200 ture imi trage in hopuri filtrele sunt noi clapeta de acceleratie curatata si adaptata bujii noi din cate am observat cand e rece motorul merge bine,pe tester nu imi da nici o eroare si parca nu merge rotund motorul....ce parere aveci ce ar putea fi?multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel patesc si eu (motor 1.6 8 valve AKL). Intre 2000-2200 rpm trage in hopuri in vitezele 1 si 2, dar doar la aceste turatii. Nu conteaza daca e motorul cald sau rece. Eu ma gandeam la ambreiaj si volant. Pana acum nu am reusit sa gasesc o explicatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!