Jump to content

Polo 1.4 TDI Upgrade Interne


cosmin1012
 Share

Postare recomandată

Salut. Am un Polo 1.4 TDi BNM de 70 de cai si vreau sa imi pun injectoare de PD 116 cai AUY si turbo VNT 17. As vrea sa stiu daca are cineva idee cu privire la compatibilitati intre turbine si debitul injectoarelor PD 70 vs. PD 116 . Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

as fi si eu interesat de asa ceva :icon_thumleft: daca poate sa ne ajute cineva cu informatii ar fi excelent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati in aria de ,,Tuning si alte modificari " . Acolo poate o sa raspunda cineva . Eu i-am dat un PM lu 5torm si mia raspuns cu niste posibilitati de upgrade , depinde ce vreti fiecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi zine si noua ce ti`a zis :D ca se pare ca avem aceeasi masina.stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

QUOTE

Hai salut. La un polo 1.4tdi de 70cp , ce solutii ar fi pentru un turbo mai mare, si ce pret ?

Salut,

Un stage2 inseamna cam 130 de cai si costa 1450 de eur cu montaj inclus.

Timp de executie 3-4 zile lucratoare.

Contine alta turbina,alte injectoare,2 senzori schimbati,soft,adaptare ecu sa fuctioneze cu noua turbina cu geometrie variabila,codare la noii sensori,montaj turbina si injectoare.

o sa ajungi pe la 170 de cai cu stage3 si costa 2300 de eur cu montaj inclus.Timp de executie 7-10 zile lucratoare.Stage3 are in plus modificare la chiulasa si o turbina mai mare decat la stage2 si fmic.

Ciprian ''

Acest raspuns l-am primit . Eu inca sunt pe ganduri , sa fac sa nu fac. Inca vreau sa ii pun folie sa ii pun si jantele , deocamdata eu am decat un soft TCM in 90ponei , si posibil sa ii pun si unu mai agresiv in 105

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super :) ms osama pentru info.sunt ceva bani de investit :) cum se comporta la 90 de cai?vreau sa ii pun si eu un soft TCM.se simte diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma gandeam sa imi fac la TCM un soft de 74 kW in primavara, si sa imi iau pe rand piese de 1.9 tdi ASZ adica turbina GT1749V sau GT1749VA, injectoare si SMIC, apoi upgrade la soft si sa apelez apoi la un profesionist pentru montaj. voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,none" , este diferenta destul de mare , trage mai liniar,mai frumos , urca in turatii mult mai repede , si se simte cand bag picioru si in a 3-a , a4-a a 5-a. Daca nu iti faci pana la vara soft si vi la mare , te invit la o tura :).

cosmin1012 , da e o treaba , intai sa cumperi vorbeste cu cineva de pe forum care se pricepe si sa se potriveasca ce cumperi , cumnatamiu a avut o turbina de ASZ si a dat-o cand a vandut masina , acuma cam regret dar asta este. Vorbeste si tu cu 5torm spunei ce vrei sa iti cumperi si vezi daca se potrivesc. BNM are geometrie fixa la turbina , cea de pe ASZ are variabila daca nu gresesc si trebuie si ECU adaptat pentru asa ceva.

Modificat de osama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta dintre BNM stock si BNM TCM, din mers, in viteza a 3-a, de la ~2000/2200 de rpm la 4000+ de rpm este de aproximativ o masina (Fabia/Ibiza, nu maybach :))

Modificat de MarlboroMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia vs Ibiza ;) Testat de yours trully impreuna cu colegul @MarlboroMan (salutari pe aceasta cale! :unsure: )

Referitor la modificari hardware, ma batea si pe mine gandul foarte serios intr-o perioada, vorbisem si cu 5torm, se pot face multe dar atentie: surplusul de putere cere neaparat upgrade si la frane, ambreiaj, suspensie, cauciucuri, jante, antifonare (nu vreau sa-mi imaginez cum urla un motor diesel in 3 cilindrii dus in 140 de cai), planetare, bucse etc. Estimez investitia totala in jur de 7500 de euro. Daca merita, e la judecata fiecaruia...

LE: acum tocmai am observat o chestie draguta. Pentru cine e interesat de diferenta de consum intre BNM stock si BNM cu soft TCM, a se observa valorile din semnatura mea si cea a lui @MarlboroMan. Desigur ca sunt multi factori de luat in calcul, dar din ce am discutat cu colegul avem stiluri de condus destul de apropiate, si amandoi suntem victime traficului din Bucuresti.

Modificat de drakool21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dracule :beerchug: .

Cat despre modificari, mi se pare mai usor din toate punctele de vedere sa pui deoparte banii de piese, manopera, etc si sa-i adaugi la valoarea masinii, apoi sa iei ceva care deja este la nivelul pe care doresti sa-l atingi prin modificari.

Pe de alta parte, de ce nu? dar cum spunea si drakool, sunt muuulte chestii de schimbat la melcii astia mici, frane, roti, suspensii, elemente de transmisie (daca nu toata) s.a.m.d.

Oricum, daca va apucati de treaba nu uitati sa "documentati" pasii, ar fi interesant de stiut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o investitie de cip + evacuare cu tot cu toba si jante cred ca e mai rentabila :blah: Estimez pe undeva la 500 euro.mult mai practic.O antifonare ar fi buna ca im cam bubuie creierii si acuma :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , o antifonare ar prinde foarte bine intradevar....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

osama poate ai tu drum pe la bucuresti :biggrin: sa ma dai si pe mine o tura :question:

App cat costa la tine sa im pun cip?Dami un pm pe privat.

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ajunge osama la bucuresti, sau cine are 1.4 tdi TCM propun , daca sunt toti de acord sa organizam o intalnire 1.4TDI, pentru toti posesorii de turbodiesel 3 cilindri.

p.s. vad ca afara ninge rau, sa se faca vreme mai frumoasa intai

p.s.2 ma gandeam, oare ce turbina are audi A2 1.4 TDI 90 PS? o zi buna tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur, vin si cu aparatura si pun si varianta race , si varianta eco pe masina :( Acuma da, ninge de rupe si la constanta , este viscol , cand vin dupa bile cu varmiu ne intalnim.

Modificat de osama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfect atunci asa ramane :icon_thumright: te asteptam osama la bucarest :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este varianta race a softului/-105cp

mai trebuie schimbat ceva sau doar softul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stage2 , rezista si cu internele stock , masina lui Mugur(Colegul lu Dragos V) a avut toate variantele de soft pe fabia (1.4tdi 70cp) si a resoftato de la 0km , in prezent are 115.000km si merge fara probleme. Conteaza si de stilul de condus al fiecaruia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Da , o antifonare ar prinde foarte bine intradevar....

Salut.unde se poate face si cu ce costuri? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Ca sa nu mai fac alt topic, il reinvii pe acesta. 

Lupo 1.4 tdi amf. Am gasit turbina de 1.9 tdi axr cu interne de arl. Ca sa pot monta fizic turbina pe masina ce adaptor/flansa imi trebuie, unde o pot gasi sau confectiona?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!