Jump to content

Codari VCDS


NTZ
 Share

Postare recomandată

octaviandiaconu

nu mi se pare deloc simplu. insa nici foarte negru nu e draq. ma intrebam ce imi trebuie pt a putea salva soft-ul de fabrica, si a incerca sa-l modific asa cum as vrea eu. asumandu-mi bine-nteles eventualele urmari negative.

ce cablu imi trebuie, ce program, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt mai multe... interfete cele mai cunoscute fiind - mpps, galetto, byteshooter, etc.

 

soft-uri - winols, etc....

 

e destul de negru, mai ales daca nu ai facut niciodata asa ceva. Poti deterioara ECU, iremediabil.... sau sa coste foarte mult sa-l repari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octaviandiaconu

am vazut ca, galletto vine cu un CD cu un soft...o fi bun ?

 

sa stric ceva mecanic cu un soft prost nu e de mirare, dar sa stric ceva in calculator, doar umbland la valori? sa-I blochez poate, sa-i sterg vre-un soi de BIOS ceva ma gandesc ca s-ar putea...am resurse :)

 

vreau doar "o lingurita" in plus de motorina de la 3000 la 3500, si cateva "cani" de aer. in rest, STOCK :) merge prea bine. la cat de paranoic sunt, nu as vrea nici asta, dar am prea multe cazuri concrete de cresteri putere cu 20-30% (fara alte modificari, de nici o natura, doar soft) si motoarele n-au nimic de multe zeci de mii de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi bine te duci la cineva care stie ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octaviandiaconu

sincer, nu ma duc pt ca am senzatia ca pretul unui soft este exagerat comparativ cu costurile. "infrastructura" este amortizata dupa 2 softuri, iar cunostintele....nu le neg, nu ma intelegeti gresit, dar este vb 95% de rutina. stie exact ce va schimba si unde, ba chiar are softul pe care ti-l pune pe hdd. doar il rescrie pe cel de fabrica. este exact ca la medic, cand te duci si-ti prescrie un antibiotic cu spectru larg: nu poti spune ca omu' nu stie ce face, dar antibiotic stiai si tu sa iei. aaa...daca iti facea un set complet de analize si-ti dadea exact antibioticul pt virusul tau, da. nimeni decat un medic putea face asta.

asa si cu soft-ul....iti iei ce-ti trebuie, analizezi, intrebi, verifici softul de fabrica pana intelegi ce reprezinta fiecare graphic d-ala, si ce e aia 414, si ce se intampla daca e 416, sau 414.003  etc

repet - sunt ferm convins ca il poti face sa nu mai porneasca (de ex), si sa-l duci "in batista" la "medic", insa daca nu incerci...

nu-mi place sa ma arate lumea pe strada: ce I-au facut frate? soft si evacuare? tipic.... :) vreau sa stiu exact ce s-a modificat in soft, de ce, in ce conditii exista riscul unor uzuri mai accelerate si la piese etc

intr-un cuvant - paranoia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu tine (in mare) si cred ca e un lucru bun ca vrei sa iti modifici singur hartile. Insa cu parere de rau te anunt ca nimeni din bransa (ma refer la cei care se ocupa de modificarea softurilor) nu iti va spune cum se face. Si e normal, s-au investit niste bani si sunt si orgolii la mijloc.
 
Va trebui sa te documentezi singur cu privire la aspectul asta, insa din pacate vwforum NU e sursa care iti trebuie.
 
Poti sa incepi de aici (se foloseste winols), dar exista si alte surse. Gasesti si harti deja modificate pe net (unele de la firme de renume, gen APR, Revo etc), insa pt. 1.4 nu prea.

Nu e foarte complicat, insa nici simplu nu e. Cu putin exercitiu, poti reusi. Problema e daca merita sa pierzi o gramada de timp (in functie de capacitatile intelectuale) sau e mai confortabil sa platesti pe cineva sa fac asta in locul tau. Mult succes!

Modificat de starchaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octaviandiaconu

merci de raspuns starchaser. sincer, rezultatul nu e scopul primordial neaparat. intelegerea functionarii e macar la fel de importanta pt mine.


chiar acum am aruncat un ochi pe link-ul respectiv - f tare. m-apuc de studiu :)


 


toate bune!


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octaviandiaconu

hai ca dupa 3 zile de "studiu" ma vad obligat sa intreb: si cum fac sa MODIFIC valorile "vazute", "intelese" si "cu adresele identificate" :) ? poate winols-ul sa faca asa ceva? sa scrie in ECU? sau galetto?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa cu parere de rau te anunt ca nimeni din bransa (ma refer la cei care se ocupa de modificarea softurilor) nu iti va spune cum se face.

 

Va trebui sa te documentezi singur cu privire la aspectul asta, insa din pacate vwforum NU e sursa care iti trebuie.

Cred ca prin enunturile de mai sus s-a spus cam tot legat de subiectul modificarii hartilor. In plus, sunt mari sanse ca un moderator sa mature ce s-a defecat pe aici, pentru ca nu face obiectul " Codari VCDS" (parca asa se numeste topicul asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octaviandiaconu

"iute varsatoriu de sange" esti ? cin' te-a suparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Degraba. "Degraba" era in expresia "mic la stat, insa degraba varsatoriu de sange" :) Ma bucur sa vad ca mai exista si oameni care au "cetit" si altceva in afara de ziare.

Nu m-a suparat nimeni, in general ma enervez foarte rar, sunt mai nepasator asa, insa chiar nu cred ca iti va da cineva pe forumul asta informatiile pe care le soliciti. Iar discutia despre modificare hartilor chiar e pe langa subiectul din titlu. Si (eu) fiind membru de multi ani acilisea, din experienta iti spun ca o sa vina un nene cu acces la butoane suplimentare si o sa dea cu matura la ce am discutat noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octaviandiaconu

:) eu asa tin minte.."iute"...da' poate-mi face feste memoria si "mi se fac pareri" :). inteleg ca locul in care a ajuns discutia poate fi catalogata "offtopic"....dar am cautat si nu am gasit alt topic mai aproape de ceea ce am eu nevoie.

 

un raspuns insa de genul  "galletto si alte asemena te lasa doar sa citesti, diagnostichezi cat de cat, si sa stergi diverse erori, codezi chei etc. pt ceea vrei tu, sa modifici harti, iti trebuie altceva, dar nu-ti spunem, ca e painea noastra." ...nu cred ca e mare lucru de cerut, atata timp insa cat e adevarat. nu cer sa mi se explice cum anume sa fac. doar ce-mi trebuie si eventual de unde sa iau.

nu vad diferenta intre ce am zis mai sus, si detalierea diagnosticarii unor injectoare, egr-uri sau alte asemenea, si inclusiv a demontarii si remontarii lor (de pe alte topic-uri bine-nteles).

 

ma rog...asta e.

motorina buna s-avem ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. De cateva zile am o problema la inchiderea centralizata iar astazi m-am hotarat sa vad ce are. Cand vreau sa descui masina cu ajutorul butonului de pe telecomanda, se deschid usile spate si fata dreapta, dar usa soferului nu se deschide. Am vazut pe VCDS ca imi da 2 erori, dupa cum se vede in imagine. Are cineva vreo idee ce as putea face? Sa apelez la vreun mecanic sau electrician in domeniul auto? Multumesc frumos si drumuri bune!

 

2uejuol.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa broasca si curata colectorul motoraselor sau schimba broasca cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuza-ma, am uitat sa mentionez ca uneori mi se deschide si usa respectiva, sa spun la 5 din 10 cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Repara-l cat mai merge precum a scris Cristi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@octa96 cred ca se duce motorasul ala V56. pot sa te ajut eu cu problema asta daca ajungi cumva prin Deva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o problema destul de des intalnita.....  trebuie curatate colectoarele la motorase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Detin un Golf 5, 2005, 1.6 FSI, cod motor BLP.

O sa trec direct la subiect si anume 2 fault codes:

18320 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294) P1912 - 001 - Short to Plus;

17480 - NOx Sensor (G295) Heater Control P1072 - 008 - Circuit Malfunction - MIL ON.

Mentionez ca:

- atunci cand masina "curge" la vale cu spatele, la relanti si apas frana, se aude un zgomot, spate-dreapta, ca si cum cineva ar da cu o bata in cauciuc;

- cateodata, in mers (de vreo 6-7 ori in 6 luni), mi se intampla sa imi "taie" acceleratia. Pana acum scadeau turatiile la relanti dar astazi a ramas in jur de 2500 rpm dupa care a intrat in frana de motor. Odata cu "taiatul" se aprinde si EPC-ul. Scot contactul (ma opresc), acceleratia revine, iar dupa al 2-lea contact dispare si EPC-ul.

Cum pot remedia problemele, au vreo legatura intre ele?

 

Multumesc anticipat :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor ! Detin un golf 5 din 2005 as vrea sa stiu si eu ce as putea activa la el ... Nu prea cunosc chestii de genul asta si vad ca toata lumea isi activeaza o gramada de chestii :D in primul rand as vrea sa imi activez sa imi arate in bord consumul masinii instantul si cel facut dupa o anumita distanta si temperatura de afara daca se poate nu stiu daca am ala de masurat temperatura ... Tin sa mentionez ca nu am buton din ala pe maneta care pornesti stergatoarele din cate am inteles de acolo se umbla in setarile astea sau se pot activa si fara sa ai butonul ala ? Pur si simplu sa apara asa in bord? Sau sa schimb manetuta aia? As vrea sa stiu si eu cam ce as putea activa ce functii pot pune :P am vazut ca sunt cativa cunoscatori aici... Si este cineva din botosani care ar putea sa ma ajute cu vag-com? Sau macar sv sau is ? Ms mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. consum, etc..... nu ai ce sa activezi in acest sens.... nu ai ceasuri cu BC - ca sa o rezolvi, trebuie schimbate ceasurile (cele noi trebuie imperecheate pe masina, scrise cipuri chei - ca sa mai porneasca masina), schimbata maneta de stergatoare cu una cu butoane de BC.... si alt calculator de coloana (un Midline) daca nu ai tempomat/pilot automat, in acest moment.

 

2. in rest, in functie de modulele de pe masina ta, se pot activa mai multe functii

 

- inchidere la 15kmh/descuiere cand scoti cheia din contact

- coming home/leaving home

- ridicarea geamurilor din telecomanda, fara sa stai cu butonul apasat pe telecomanda

- lumini america - semnalele fata aprinse 30% (sau cat vrei)

- etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n am pilot automat la ea deci tot imi trebuie manetuta aia? am lumini - coming home/leaving home - se inchid si se deschid geamurile din telecomanda ... Si cum adica semnalele aprinse 30% ? Pot activa si senzorul de temperatura de afara? Oare are? Din ce oras esti ma poti ajuta in sensul asta? Am aflat si eu de la cineva din iasi de chestiile astea a facut el pe un Bmw ! Ms mult !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti... cauta pe cineva mai aproape de tine.....

 

daca ai tempomat.... nu iti mai trebuie alt calculator de colona... tot iti trebuie maneta si alte ceasuri.

 

pozitii USA , ceva de genul http://www.upownersclub.co.uk/forum/us-light-citigo_topic4412.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Detin un Golf 5, 2005, 1.6 FSI, cod motor BLP.

O sa trec direct la subiect si anume 2 fault codes:

18320 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294) P1912 - 001 - Short to Plus;

17480 - NOx Sensor (G295) Heater Control P1072 - 008 - Circuit Malfunction - MIL ON.

Mentionez ca:

- atunci cand masina "curge" la vale cu spatele, la relanti si apas frana, se aude un zgomot, spate-dreapta, ca si cum cineva ar da cu o bata in cauciuc;

- cateodata, in mers (de vreo 6-7 ori in 6 luni), mi se intampla sa imi "taie" acceleratia. Pana acum scadeau turatiile la relanti dar astazi a ramas in jur de 2500 rpm dupa care a intrat in frana de motor. Odata cu "taiatul" se aprinde si EPC-ul. Scot contactul (ma opresc), acceleratia revine, iar dupa al 2-lea contact dispare si EPC-ul.

Cum pot remedia problemele, au vreo legatura intre ele?

Multumesc anticipat :)

Da-i bateria jos ptr prima eroare. Vezi daca mufa e ok. Mufa e conectata langa aerisitor ambreiaj. Ptr a doua - cred ca e dusa sonda.

Vezi in blocurile de masura de pe abs care e presiunea-si daca face presiune la apasarea pedalei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!