Jump to content

Detalii despre AAZ


richiteanu
 Share

Postare recomandată

salut,

probleme aaz :

la 2 saptamani trebuie sa completez vasul de expansiune cu apa. (motor se aprinde in bord)

din cate am vf nu pierde pe la niciun furtun .

aveti idee ce poate fi ?

merci ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • niku_nd4spd

    55

  • AlexSava

    33

  • PandaBlue

    19

  • look2you22

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu temperatura cum stai? e posibil sa-ti piarda lichid si pe la capacul vasului de expansiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceasta problema ( cea cu completarea lichidului de racire motor) , dar se intampla o data la 2-3 luni, nicidecum la 2 saptamani.

Nu pierde pe nicaieri, cel putin vizibil, dar avand in vedere ca nu se intampla des, nu am luat in seama aceasta problema.

La mine temperatura cu termostatul actual mi-o arata undeva mai sus de 80 grade, ceva de genul a 85, si cu exceptia zilelor foarte calduroase, acolo intepeneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

temperatuta e normala 90 grade

pe la capac nu scapa e destul de bine etansat .

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu si, din pacate, foarte brusc. Trebuia sa completez lichid cam la 2/3 saptamani. Aseara, am vazut sub masina...balta! Am completat apa dar, curgea ca de la un robinet stricat. Banuiesc ca nu poate fi altceva decat radiatorul, inca nici nu m-am uitat cum trebuie. Are idee cineva cam cat costa un radiator SH ? Manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o aveam si eu si anume trebuia sa completez cu apa cam la 2 sapt pana cand am descoperit ca siguranta ce tine etans furtunul de termostat nu statea cum trebuie, si de acolo se prelingea putin cate putin (cat sa nu se vada nimic sub masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, la mine e clar radiatorul. In partea dereapta, la baza, se vede clar cum se scurge lichidul, mai repede daca sta inclinata pe partea respectiva. Am luat un radiator sh (150 ron, ptr cine intereseaza) si-l schimb azi. Realitatea este ca nu stiu daca merita unul second, avand in vedere ca unul nou este 300, dar...luasem deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fi surprins sa vezi cum anumite lucruri second sunt mult mai de calitate decat cele noi...

Am avut minunata "ocazie" de a testa asa zisele triple noi... care in 6 luni s-au crapat.... Acum le am pe cele vechi.... fara probleme, doar batute de soare.

Da-mi voie sa iti dau un sfat : spala foarte bine radiatorul inainte de a-l monta.

Modificat de PandaBlue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! Are cineva idee daca se poate face resoftare la AAZ si daca merita treaba asta? daca poate cineva sa ma lamureasca ii multumesc mult! mentionez ca masina este din noiembrie 1997!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, AAZ-ul nu are calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are calculator. Cel putin, al meu , nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9d 1y,AEF si 1.9td AAZ sunt motoare cu injectie mecanica fara calculator

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tuturor! decia atunci singurul mod de a creste puterea masinii este sa ii schimbam turbocompresorul sau............!

Voi cum ati reusit treaba asta?

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionus ai pus o intrebare la care nu stiu cati ti-ar putea raspunde,mai repede intrebai daca a reusit cineva sa mareasca puterea la AAZ.In primul rand diferentele dintre AAZ si 1Z in mare parte ar fi:se schimba injectia,treci de la injectie mecanica la cea electronica,se schimba pompa de injectie,electrica,senzori s.a.m.d. Personal nu cred ca asemenea investitie merita facuta,mai repede as fi acord cu schimbarea motorului +partea electrica de pe o masina donatoare.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tuturor! decia atunci singurul mod de a creste puterea masinii este sa ii schimbam turbocompresorul sau............!

Voi cum ati reusit treaba asta?

mersi!

Poti sa-i maresti puterea si fara sa-i schimbi turbina schimbandu-i pompa de injectie sau capul hidraulic de la cel de 8mm la 10 destul de costisitor dar cel mai bine faci rost de o pompa de 1.6 td maresti un pic debitul montezi un intercooler si ii mai dai un pic de boost din turbo asta e cel mai simplu daca vrei mai multe si ai buget cauta la sectiuna MK1-2 topicul de tuning diesel si inspira-te de acolo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri! O sa caut! pe viitor daca o sa ma apuc de treaba o sa postez cum si ce am facut si care e solutia mai optima!

Multam inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Baieti aveti idee la ce foloseste mufa incercuita din imagine ?la mine lipseste firul cu tot cu mufa de acolo(poza am luat-o de pe topicul lui doru_fant4 sper sa nu se supere)

Acela e socul automat pentru avans.Unele modele nu-l au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Eu am rezolvat problema completarii in mod regulat la una-doua luni cu lichid de racire... Deoarece trebuia sa completez din ce in ce mai des, m-am decis sa vad pe unde anume pierde. Rezultatul : pierdea pe la axul pompei de apa, incepusem sa adaug lichid racire o data la cateva zile. Rezolvare : am inlocuit pompa de apa cu una HEPU, am inteles ca sunt ok, pret 95 lei, si totodata am inlocuit si lichidul de racire ( antigel g12+ si apa distilata ) .

De circa o luna, nu a scazut deloc nivelul. Consider problema ca rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Din cate stiu, AAZ-ul nu are calculator.

scuze daca postez aici,dar am zis macar sa fiu in aria motorului meu !!!!

cineva mi-a pus un vag-com p masina si uite ce a iesit.....

va rog care va pricepeti sa imi "traduceti"si mie ce sunt codurile alea ????lucian.rtf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

stiu ca sunt cam multe dar tebuie sa gasesc pe cineva care le interpreteaza sa stiu ce am de facut !!!

Modificat de look2you22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai motor AAZ?

Is motoare mecanice la care nu ai calculator deci nu poti lega vagcom...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut sunt nou pe forum si am un golf 3 .1.9 TD cod aaz si am o problema cu contactu bujiilor . Simptomele sunt urmatoarele dau precontact, becul de la bujii nu se aprinde iau precontactul si dau din nou se aprinde sta aprins cat trebuie iar apoi motorul porneste la prima cheie , bine inteles daca nu uit sa nu trag socul:D stie cineva de la ce ar putea fi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor,sunt nou pe acest forum si am mare nevoie de ajutorul vostru!!!in curand o sa-mi achizitionez un mk 3 1.9gtd,am vazut ce se spune despre aaz(vanzatorul mia spus ca motorul are 55kw este aaz nu ?) si sunt cam speriat intrebarea mea este:la ce ar trebui sa ma uit sau sa controlez la acest motor ce are 260.000km rulati !orice indicatie sfat e foarte binevenita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu un golf 3 motor aaz td. Intradevar au o problema la pinionul de la arbore dar aia nu inseamna ca nu se pote remedia. Am patit-o si eu dar mi-am dat seama si l-am schimbat la timp.

Cat despre ce te intereseaza pe tine eu as verifica urmatoarele:

-desfaci furtunul care intra in turbosuflanta (partea de admisie care pleaca din filtrul de aer) si bagi doua degete si incerci sa misti de axul turbinei. Vezi sa nu aiba un joc considerabil.

- O pornesti si tu la rece vezi cum functioneaza bujiile incandescente si implicit cum porneste masina.

- daca scoate fum alb la prima pornire cu motorul rece sa nu te sperii ca s-ar putea sa fie uzate ghidurile la supape. Daca scoate si du pa ce se incalzeste motorul atunci e nasol

- la caroserie stii ca golfurile au o mare problema cu pragurile: ruginesc si ruginesc repede daca nu sunt intretinute. Te uiti la lonjeroane sa nu fie strambe sau sudate.

Un sfat prietenesc. Mai ia pe cineva care se pricepe sau daca nu ai pe cine oricare altcineva care are si conduce o masina. 4 ochi sunt mult mai buni decat doi.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!