Jump to content

Detalii despre AAZ


richiteanu
 Share

Postare recomandată

Daca vibrichenul nu mai invarte uniform o sa ti se duca simeringul si o sa vezi ca pierzi ulei pe acolo

Ulei nu curge pe la vilbrochen deci nu ii uzat semeringul.

Jocul ii ori pe portiunea de cauciuc uzata, ori intre pinion si vilbrochen.

Dupa mintea mea intre pinion, fulie si rola pt servo nu are cum sa aiba joc, 4 suruburi stranse bine isi fac totusi treaba. Dar daca tot ansamblul asta sta pe un strat de cauciuc uzat .... acolo mi-as paria banii.

P.S.: MERSI MULT ca nu ati renuntat la discutie si imi raspundeti la intrebari. Sunteti niste forum-isti adevarati :)

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • niku_nd4spd

    55

  • AlexSava

    33

  • PandaBlue

    19

  • look2you22

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-ai pt ce Alex d-ia ii forum :) Apropo de fulia de la accesorii se strica si ea pt ca prima fulie pe care a avut-o masina batea ca toate cele dupa ce am schimbat distributia si pinionul si abia dupa ce s-a schimbat fulia nu mai batea pacat ca nu am pastrat fulia veche sa fi vazut cat de uzata era pe interior.

Rog si eu un moderator daca se poate schimba numele la topic in detalii 1Y/AAZ ca oricum ambele motoare sunt destul de asemanatoare

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine daca as putea remedia problema fara schimb de pinion sau vibrochenul ar fi super. Fulia nu strica una noua pt ca incepe sa se manance deja...

Tehnic ce implica refacerea panei de pe capul vibrochenului? GOLFISTUL ai facut la vreo masina ceva de genu? trebuie demontat vibrochenul. Ii asta o solutie fiabila,buna care sa dureze in timp?

Pare mai simplu decat adaptarea dupa modelul 1Z, TDI.

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu alta pana e acelasi lucru dupa n...ani tot o sa se duca daca il dai jos de pe motor cel mai ok ar fi rectificare dupa pinionul de tdi asa sigur nu o sa mai fie probleme niciodata eu unul n-am auzit de nici un tdi care sa fie bine intretinut sa fi avut problema asta

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa gasesc un link pe vw vortex care arata rezolvarea problmei la vilbrochen cu modificarea lui pt fulia si pinion de 1z sau ahu si o poza cu un vilbrochen de 1z ahu

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3636791&page=2

post-27759-1268303390_thumb.jpg

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehhh nu am vazut ca ai postat inaintea mea. Folositor link.

:rolleyes: Mersi de info.

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa ajute lumea de pe forum si astept sa vad prima modificare de genul asta de la noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fac un targ bun cu mecanicul pt manopera probabil ca o sa fac eu. Cu cat citesc mai multe si pe vortex cu atata imi dau seama mai bine de toata situatia...

Masina as vrea sa o fac ca pentru mine si sa pot porni oricand la drum cu ea fara frica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nostradamus36

salut am si eu un golf 3 acelasi tip de motor aaz si am o problema ,cateodata nu mi se aprinde martorul,becul de la bujii,injectare .si daca se aprinde ast. umpic pana se stinge si tre sa ii dau imediat cheie daca ezit chear si 1 sec nu mai porneste tre sa pun iar contactul ce ii de facut ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nostradamus36 fara suparare,daca ai scrie in limba romana si nu ai adopta limbajul de pe mess credema ca am intelege mai bine problema ta.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am G3-ul cu acest tip de motor de putina vreme, deci o sa tot intreb cate ceva :). Relanti-ul -la al meu- este cam 1100. Care este valoarea normala? multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine in semnatura scrie ca ai tdi .... nu td oricum relantiul normal ar trebui sa stea cam la 900turatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nostradamus36
Nostradamus36 fara suparare,daca ai scrie in limba romana si nu ai adopta limbajul de pe mess credema ca am intelege mai bine problema ta.Bafta!

ok ms . pentru sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine in semnatura scrie ca ai tdi .... nu td oricum relantiul normal ar trebui sa stea cam la 900turatii

Ai dreptate.....! Am rectificat.

Asta inseamna mers la doctorul de turatii, ca e diferenta cam mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o poza care arata surubelul cu care poti sa te joci cu relantiul

post-27759-1268726581_thumb.jpg

post-27759-1268726581_thumb.jpg

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam. Zilele urmatoare ajung si la service ptr schimbat kit distributie si alte maruntisuri si mai bine las specialistul sa umble el. Eu recunosc ca-s destul de paralel cu mecanica...Oricum, am bagat la cap ptr situatii de urgenta.

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 900 de ture va sta tot timpu?

la mine...dupa ce pornesc motorul sta la 900 de ture....dupa ce se incalzeste sta la 1000

e ok?

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine am observat ca relantiul este dat prin intinderea cablului de acceleratie si nu stiu daca este de bine pt pompa.Dimineatza cand pornesc pentru prima data cam da rateuri motorul scade turatie si urca imediat inapoi,face asta cam 10 secunde dupa care nu mai are aceste fluctuatii :icon_thumright:

O sa ma uit si eu la reglajul pentru relantiu pe care l-ai incercuit u in poza poate e dat la minim si de aceea are fluctuatii de turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 900 de ture va sta tot timpu?

la mine...dupa ce pornesc motorul sta la 900 de ture....dupa ce se incalzeste sta la 1000

e ok?

:)

AAZ-ul meu face asa: cat ii rece la 1000 chiar putin de tot peste. Iar apoi scade. Numa cum zilele astea tot drumuri scurte am avut prin oras, si erau sub 5 grade tot la 1000 mi-o stat. Astept un drum mai lung sa vad la cat scade cand ii cald motorul.

PS: rectificarea de vilbrochen de la TD la TDI, mai asteapta. Deocamdata jocul la fulie e mic si nu ii necesara modificarea inca. Cum ii mai mare o sa rezolv problema.

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VA ROG AJUTOR! sunt nou pr forum! am si eu un golf 1,9 td aaz Bon jovi Edition din 1996! ce problema am! am pornit motorul si dupa imensa distanat de 100 de metri m-am oprit la un magazin de piese auto sa imi iau doua becuri! cand am repornit masina a inceput sa ii oscileze relantiul adica merge cateva secunde frumos dupa care intrerupe si zguduie un pic ca si cum ar merge in 3 pistoane sau ceva de genul! ce poate fi? motorina proasta, filtru de motorina! mentionez ca nu i-am schimbat filtrele si uleiul de cand a venit din germania! Multumesc mult! Cu stima Ionut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este releul responsabil de bujii la aaz???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul de pe pozitia 12 - in coltul din dreapta jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o rugaminte. Uitativa la pozelele ce le-am pus si spuneti-mi daca este cureaua de la alternator si pompa de apa pusa corespunzator.

Am impresia ca cureaua ar trebui sa treaca prin partea de jos a fuliei de la pompa de apa,masina a fost adusa in noiembrie din germania si nu am umblat deloc la curea .Nu asi prea putea crede ca mecanicii nemti au pus-o gresit doar daca nu cumva a vrut proprieatarul sa faca economie da bani si si-a pus-o el gresit :) .Intinzatorul curelei este alternatorul,deci nu am brat intinzator.

http://img519.imageshack.us/img519/6681/dsc01459m.jpg

http://img98.imageshack.us/img98/3876/dsc01458l.jpg

http://img688.imageshack.us/img688/996/dsc01461g.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu nu e pusa bine sper sa nu fie pusa si la mine gresit dar la mine si ce am mai vazut la cele fara intinzator cu rola cureaua pica pe sub fulia de la pompa de apa nu pe deasupra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!