Jump to content

Detalii despre AAZ


richiteanu
 Share

Postare recomandată

A mea era inainte trecuta in acte non-euro :) si era 1.9 d simplu si sunt o gramada cu acelasi motor care au euro 2 si culmea e ca motorul asta simplu polueaza mai putin decat AAZ'u

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • niku_nd4spd

    55

  • AlexSava

    33

  • PandaBlue

    19

  • look2you22

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

si la mina tot euro 2 a iesit si la fel la partea cu seria de motor nu au putut sa o treaca in talon......macar aici sa mai am bafta

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai dat jos cineva conductele de combustibil? trebuie stranse cu cheie dinamometrica sau pur si simplu la mana...eu vreau sa le dau jos sa le curat de rugina si sa le vopsesc cu vopsea rezistenta la caldura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbesti de conductele care vin de la pompa la injectoare?

Nu-mi aduc aminte din ce material sunt dar stiu ca nu ruginesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbesti de conductele care vin de la pompa la injectoare, cred ca am ceva experienta. Le-am desfacut de cel putin 50 de ori! De ce? Pentru ca mi se tot rupea cate una... Dupa 6 luni de chin si un control mai amanuntit am gasit cauza : suportul pompei de injectie era fisurat, iar pompa de injectie trepida! Nu stiu exact cum trebuie stranse, iti pot spune cum am facut eu si nu am mai avut nici un fel de problema mai apoi.

Se infileteaza usor si intr-o parte si in cealalta (pompa de injectie+injector) toate cele 4 conducte, fara a le strange. apoi, le strangi pe fiecare in parte. Faci o aerisire a fiecarui injector, in cazul in care a prins vreunul aer, apoi, stergi totul cu o carpa. Dupa ce pornesti motorul nu strica o verificare vizuala a zonei unde ai strans suruburile, posibil sa nu fie peste tot etans. In cazul in care nu este, slabesti conducta in ambele parti si o strangi din nou ( conductele au un fel de buza metalica - in cazul in care nu se imbina asa cum trebuie, o sa ai scurgeri, nu exista garnituri acolo).

Recomandare : in cazul in care sunt ruginite, nu ar strica sa le schimbi. Posibil sa nu fie din material corespunzator, daca rugina ajunge pana in interior, posibil sa prinda injectoarele ceva mizerie - acum devin fatalist.

Parerea mea e ca ar da bine cromate, daca ai unde sa faci aceasta operatie, bineinteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da conductele de la pompa de injectie sunt ruginite o sa ma uit la vechiul motor sa vad daca au ruginit si alea erau ok ultima oara cand l-am vazut

Panda ms de info problema e ca nu ma pricep da aerisit daca nu e complicat si aflu cum se face imi fac curaj si o sa fac treaba asta cat mai curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca ai diesel.Eu am benzina si m-am uitat la conducte si sunt din material plastic cap-coada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel sunt de plastic doar furtunele care duc de la filtru de motorina la pompa conductele de la injectoare care duc la pompa nu am idee din ce sunt facute cert e ca ale mele sunt ruginite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerisirea am facut-o (probabil ca un tractorist, dar a fost eficienta) astfel : cu motorul pornit, am slabit putin conducta in capatul de la injector,iar dupa 2-3 secunde, timp in care a iesit si motorina, dar probabil si aerul, am strans la loc. Conducta cu conducta, toate cele 4 injectoare. Dupa ce am schimbat si garniturile uzate si am facut un reglaj la pompa de injectie ( la un pompagiu renumit aici in craiova, costisitor dar eficace), pot spune ca in acest moment functioneaza aproape impecabil. Recomand si schimbarea furtunelor care fac legatura intre injectoare ( pentru a duce surplusul de motorina la injectorul urmator ) - eu am gasit la un magazin de piese de tractor acele furtune, la 6 lei/metru. Sunt din cauciuc+panza pe deasupra la mine, iar caldura+trecerea timpului le uzeaza. Mersul motorului s-a imbunatatit.

Modificat de PandaBlue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de info Panda o sa fac operatia la primavara.p.s stie cineva un pompagiu in bucuresti?

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

citeva posturi mai in spate cineva mi-a zis ca masina din semnatura are soc automat,problema este ca m-am uitat de asa ceva cu cineva care mai stie si am obs ceva acolo unde vine si cablul de acceleratie,dar pare cam slab cablul ala.

Asa ca pe cei care stiu ii rog sa-mi spuna cum ar trebui sa se comporte masina daca socul functioneaza,pentru ca pe frig mereu a trebuit sa apas eu pedala de acceleratie si sa o tin 3 sec k sa porneasca motorul.

p.s daca ajuta pe cineva faptul ca din cite stiu eu mereu la masina relantiul este in 900 de turatii,cel putin asa e la pornire am zis ca am sa vad cum este si cind am motorul cald.

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merge socul ar trebui sa porneasca la prima cheie indiferent de vreme daca ai baterie bujii si compresia buna, mie cand imi mergea socul si la -15 il trageam si pornea fara probleme acuma ma gandesc socul e facut pe vre-un sistem de cabluri poate s-a rupt sau nu e conectat ceva acolo stie careva unde ar trebui sa fie conectat la pompa de injectie?

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merge socul ar trebui sa porneasca la prima cheie indiferent de vreme daca ai baterie bujii si compresia buna, mie cand imi mergea socul si la -15 il trageam si pornea fara probleme acuma ma gandesc socul e facut pe vre-un sistem de cabluri poate s-a rupt sau nu e conectat ceva acolo stie careva unde ar trebui sa fie conectat la pompa de injectie?

am obs eu cam cum vine acolo legatura,partea naspa este ca nu stiu cum ar trebui sa se comporte masina(mers/turatie)cind socul este "tras" si cum trebuie sa mearga masina dupa ce socul s-a declansat(cind se incalzeste motorul)

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura diferenta care am observat-o e ca la relanti motorul sta mai turat sa zicem la 1000 ture cand este socul tras + mai putine vibratii in masina :D in rest mai nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura diferenta care am observat-o e ca la relanti motorul sta mai turat sa zicem la 1000 ture cand este socul tras + mai putine vibratii in masina :biggrin: in rest mai nimic

exact cum banuiam....la mine turatia este aceeasi si la rece si la cald....deci socul nu cred ca functioneaza !!! am sa ma interesez

Modificat de taz21
Warning pt. folosire quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat si eu acolo si mi s-a zis ca n-are nimic ca merge ca n-are legatura cu turometrul intr-adevar n-are stiu si eu ca socul mareste avansul si se simte cand e rece nu mai sunt vibratii in masina cum spuneam mai sus turatia statea la 1000 cand era motorul cald si chiar si cand era rece nu scadea sub 800 iarna la - 10, se simtea scaderea de turatie cand il impingeam acum nu se modifica deloc avansul cand il trag cand e rece sta cam la 800 de ture cateva secunde si cand se incalzeste are 900 rpm.Mentionez ca motorul are 2500km de la rk nu are probleme la compresie este reconditonat complet inclusiv turbina si mecanicul meu mi-a zis ca nu merge socul asta a fost singurul lucru cu care nu a putut sa ma ajute

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la voi, dar la mine, cand trag socul si pornesc motorul, turatia la relanti e undeva intre 1000 si 1100rpm . Cu motorul cald, fara soc, sta undeva la 900 rpm. Pe frig, daca pornesc fara soc, tremura un pic motorul la inceput, dar tot o ia la prima cheie. Cand pornesc cu socul tras, fie si la -15 grade, motorul merge rotund, fara nici un fel de trepidatie...

Folosirea socului atunci cand motorul este rece, este mai mult o metoda de a proteja motorul. Nu recomand sa va atingeti de pedala de acceleratie timp de 30 secunde dupa ce ati pornit motorul la rece. Lasati socul sa isi faca treaba pentru care a fost proiectat si montat pe tipul nostru de motoare.

La cei care nu functioneaza socul, iar cablul este in regula, se poate rezolva din pompa de injectie (multi proprietari au anulat functionarea acestora, deoarece le trageau si uitau sa le impinga la loc, mergand cu ele trase - consum mare de motorina si nu numai).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai foarte mare dreptate panda la mine cred ca cablul e ok pt ca cand e impins la prima pozitie sa zicem se trage singur inapoi e posibil ca "meseriasul" care mi-a segmentat motorul sa fi anulat functionarea lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am un offffffff referitor la faptul ca mi-au scos masina euro 1 cu toate ca avea catalizatorul schimbat iar pe parbriz are eticheta grune plaket ceea ce in germania cred ca echivalentul euro 4. am masina de 1 an jumate dar inca ma roade chestia asta deoarece am platit si taxa dubla la vremea aceea fata de un euro 2 iar zvonurile cu impozitul pe euro ma cam sperie

nu stiu daca am putea face ceva in sensul asta......

referitor la pornire:porneste si la -15 din prima dar la fel sta 5-10 secunde sub turatia normala( 500-700) dupa care urca la 1000-1100 pana cand se incalzeste iar apoi ramane pe la 900

Modificat de 4IRISIRIS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile incandescente - posibil ca una sau doua sa nu isi faca treaba cum trebuie.

Pui aditiv anticongelare motorina( ca sa nu se geluiasca motorina ) ? Daca nu, foloseste! Ajuta destul de mult la pornire si imbunatateste mersul motorului cat motorina este rece.

Tu ai cumva soc automat? Pentru ca altfel nu inteleg cum scade turatia singura cand se incalzeste motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu incerc sa intreb pe la RAR daca se poate face o reclasificare la norma de poluare. Va tin la curent daca aflu ceva.

si eu am un offffffff referitor la faptul ca mi-au scos masina euro 1 cu toate ca avea catalizatorul schimbat iar pe parbriz are eticheta grune plaket ceea ce in germania cred ca echivalentul euro 4. am masina de 1 an jumate dar inca ma roade chestia asta deoarece am platit si taxa dubla la vremea aceea fata de un euro 2 iar zvonurile cu impozitul pe euro ma cam sperie

nu stiu daca am putea face ceva in sensul asta......

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce te deranjeaza ca esti trecut cu euro1?

Calculul la impozit oricum o sa se faca dupa un anumit tabel pe care o sa il aiba ei. Daca la ei sunt sa zicem 2 persoane cu acelasi tip de motor si unul e incadrat (in actele masinii) la euro 1 iar celalalt la euro 2 oricum o sa se plateasca aceiasi suma (cea dupa care fac ei calculul). Nu o sa se faca niciodata plata impozitului dupa norma de poluare care o ai tu trecuta in acte ci dupa tabelul lor de referinta.

Eu tocmai am facut ITP si i-am intrebat ce norma euro apare la ei ca fiind motorul meu? Mi-au zis ca ei doar au selectat tipul motorului si apar limitele unde trebuie sa se incadreze. Eu puteam sa fiu trecut si euro 4 ca pe ei nu ii interesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tocmai am facut ITP si i-am intrebat ce norma euro apare la ei ca fiind motorul meu? Mi-au zis ca ei doar au selectat tipul motorului si apar limitele unde trebuie sa se incadreze. Eu puteam sa fiu trecut si euro 4 ca pe ei nu ii interesa.

si ce norma ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!