Jump to content

Se apropie prima revizie


shkoda
 Share

Postare recomandată

Vad ca filtrele de aer si polen nu le-ai schimbat ci doar le-ai curatat . Daca pentru filtrul de polen nu prea conteaza nu stiu daca la filtrul de aer asta este o manevra inteleapta . Zic asta pentru ca fiind tara cu cel mai mult praf din europa probabil ca filtrul era cam imbacsit in 15000km si nu stiu daca va avea aceeasi eficienta !

<{POST_SNAPBACK}>

Si eu am fost putin socat cand am vazut pe mecanic ca ia filtrul de aer, il curata bine, il sufla cu aer cu presiune si il pune la loc. L-am intrebat ce face, a zis ca la revizia de 10.000 nu e necesara inlocuirea, ci doar "suflarea", de inlocuit, le inlocuiesc la 20.000. Am scos filtrul, m-am uitat atent la el si daca nu stiai ce a facut mecanicul cu el, puteai sa juri ca e nou noutz, asa ca l-am lasat asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • HoriaB

    10

  • shkoda

    7

  • garfield

    7

  • audi_fan

    6

Aa tu ai facut revizia la 10 000 km . Si pe mine ma batea gandul fiind masina mai solicitata ( mult mers in oras ,multa forja) dar am inteles ca nu e nevoie .

Bine ca si la 15 000 am schimbat toate filtrele care trebuiau (ulei,aer,polen) si care nu trebuiau (motorina - desi in carte spune la 30k km si eu folosisem numai premium diesel , clar nu era cazul) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

PENTRU COLEGUL MEU ANDREI :

Daca doresti sa postezi pe forum fa-ti user si parola !

Imi cer scuze dar eu ma loghez direct ... Cum modific ca de fiecare data cand doresc sa postez sa introduc user si parola?

pt ender:

Nu sunt sef de service.Sunt responsabil de garantii. Nu imi doresc deocamdata sa fiu sef de service la Avia .Am sesizat ironia si na m-am suparat,si eu procedam la fel.

Maine dimineata dl ardei va ramane un ultim exemplar dintr-o specie pe cale de disparitie ....

ne mai auzim..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

...voi face revizia 1 si vreau sa-mi cumpar eu uleiul.problema e urmatoarea,in cartea de service,pe pagina in care sunt trecute codurile masinii si optionalele,la parametrii de service este specificat QG1=interval flexibil si 503.00,insa cei de la service au zis ca am interval fix(15.000 sau 1 an) ceea ce inseamna 502.00!! pana la urma ce ulei bag? sau nu prea e mare diferenta? oricum cei de la service sunt pilaf,n-au stiut sa-mi explice deloc,mi-au promis ca revin cu un telefon si...nimic! si v-as fi recunoscatori daca-mi recomandati si marca de ulei! masina este 1.6 mpi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....niciun sfat de la nimeni???? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa pilaf sunt?!? S-a mai discutat pe la sectiunea Octavia1 cum e cu intervalul flexibil de service: in Romania nu este valabil, drept urmare la prima revizie iti vor comuta computerul de bord pe interval fix (max. 15.000km sau 1 an, care interval apare primul). Pentru motorul tau si interval fix QG0 ai nevoie de norma de ulei VW 501.01/502.00/504.00 (in principiu un 5W40 care respecta acele norme). Ca un sfat: suna la service cand iti faci programarea si intreaba daca te lasa sa vii cu uleiul tau; sunt unele service-uri care fac urat daca vii cu uleiul tau.

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BLiTZ - o bila alba pentru solicitudine si o MARE bila neagra pentru @garfield => puteai sa citesti ceva mai sus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unii zic ca au facut schimbul de ulei la 7-8 mii km. altii ca ar fi bine la 10.000 cu toate ca normal se face la 15,000. masina mea, un opel astra 1,7DTI in germania a vazut revizii de ulei numai la 30.000 km. acum eu ii fac la 15000 ptr siguranta, dar la mai putin mi se pare exagerat. gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu gresesti. mai devreme nu are rost. mai tarziu e periculos. in germania erau intervale lungi de service. alt tip de ulei, alte standarde de calitate a drumurilor, fara praf... etc. la noi nu e aceptat intervalul de 30.000 km. exact ce a scris si blitz mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte importante la noi sunt filtrele. eu schimb filtrul de aer si benzina tot la 15k km si pe cuvant ca nu-mi pare rau de investitie.

ca ulei, castrol txt softec (pentru diesele ar fi gtd magnatec) sau mobil1. am masini trecute de 90k fara nici un fel de eveniment in stilul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BLiTZ - o bila alba pentru solicitudine si o MARE bila neagra pentru @garfield => puteai sa citesti ceva mai sus!

mersi! am sa "port" povara acestei bile negre!! pardon,mari bile negre! din ce citisem pe forum stiam una si din ce mi-au spus prin telefon la service era alta!! va rog sa ma scuzati!! in plus la "search" imi da eroare,daca mergea poate ma lamuream de pe sectiunea Octavia 1.

daca gresala e prea mare din partea mea,de acum am sa ma limitez doar la "calitatea" de cititor! :D

mersi frumos @BLitz!!

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde foarte mult de regimul de functionare al masinii: daca ea circula cu preponderenta in regim urban, mai indicat ar fi sa duci revizia (cel putin ulei+f.ulei+f.aer) mai aproape de 10.000km; daca insa masina face multi km extraurban, atunci intervalul ar fi spre 15.000km. Acum vreo cativa ani, cand cambustibilul era de proasta calitate si cu continut mare de sulf, intervalul recomandat era de max. 7500km din cauza uleiului care se deteriora rapid si capata un caracter acid. Am intalnit oameni care in continuare isi schimba doar uleiul (fara filtru) din 7500 in 7500km (intre revizii deci) si mi se pare un lucru foarte bun. Acum depinde si de bugetul fiecaruia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

"intervalul flexibil de service: in Romania nu este valabil, drept urmare la prima revizie iti vor comuta computerul de bord pe interval fix (max. 15.000km sau 1 an, care interval apare primul)"

Afirma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ei am luna aceasta 1 an de cand am cumparat masina SKODA OCTAVIA 2 -1.6 mpi .

Peste cateva zile o sa am revizia iar masina are aproape 9.000 km .

Cu aceasta ocazie schimb uleiul ,filtru de ulei,filtru de aer . Filtrul de polen o sa il schimb la inceputul verii ,probabil la sf. lui iunie .

Apropo ca ulei am optat pentru CASTROL LONG LIFE 2 0W30 full sintetic ,cumparat din ITALIA 5 litri 56 euro ,la noi in Romania e cca. 70 -75 ron litru iar preturile variaza.

Acesta este prima revizie de aceea m-am incumetat sa pun ulei 0w30,probabil la urmatoarea nu o sa mai fie norma 0w30.

In rest nici o problema cu masina ,merge ceas . :)

Fara evenimente rutiere .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LL2 parca respecta 506.00,506.01...respecta si standarde pentru benzina???

LE: am pus mana pe bidon acum si am observat ca respecta si standardul 503.00 care banuiesc ca este pentru benzinare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sibianul, miturile spun ca daca mergi pe o norma de ulei, sa nu o schimbi, eu zic ca 0W30 este o norma buna pentru benzinare, chiar pentru motoare mai turate. Deci ce rost are sa schimbi norma de la o revizie la alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si eu ma gandeam sa schimb uleiul (ea are acum un 5w40 si ma gandeam la un 0w40).Sa raman la 5w40?(norma este aceiasi 502.00)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si eu ma gandeam sa schimb uleiul (ea are acum un 5w40 si ma gandeam la un 0w40).Sa raman la 5w40?(norma este aceiasi 502.00)

Am g

Longlife_servicing.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...da, dar eu sunt de parere ca in Romania uleiul LL este ca pasta de dinti cu care te speli odata pe saptamana!! Mai bine schimb la 10.000 si gata!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...da, dar eu sunt de parere ca in Romania uleiul LL este ca pasta de dinti cu care te speli odata pe saptamana!! Mai bine schimb la 10.000 si gata!!

"Pe ce te bazezi, domnule?!" :blink: l-am citat pe Moromete...

Modificat de HoriaB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa va spun ,filtrul de aer si cel de ulei sunt MAN iar de faptul ca ma descurc la revizie fara sa cumpar "UN AC"de la ei ,e problema mea si se numeste ORIENTARE TURISTICA :)))))))))

Pai unul mi-a zis : ACUMA LA PRIMUL SCHIMB SA II BAGI 0W30 ASA SUBTIRE ,CA LA URMATORUL SA II BAGI PUTIN MAI GROS , in fine raman pe 0w30 CASTROL .

Din ceea ce am citit si am vb cu baieti care concureaza in etape la raliuri din tara si peste hotare mi-au zis : CASTROLUL si VALVOLAINUL sunt SFINTE. ( dar pe cat posibil sa incerci sa le achizitionezi din strainatate ) :)

Apropo un amic a cautat in ANGLIA ULEI ELF pt. un RENAULT si nu a gasit ,a fost pe la 6 magazine .

Fara evenimente rutiere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Situatie: masina din 11.2005, 18200km la bord, se arata un traseu de minim 4mii km incapand de sambata. Uleiul nu a fost schimbat niciodata, e longlife (nu stiu inca exact cati km "ma mai lasa", o sa ii citesc imediat ce aflu cum). Ce sa ii fac? Sa ii schimb ulei peste 2mii km (si de care sa ii pun)? Sa o trec pe interval fix? Masina e folosita in Germania, dar destul de mult in trafic urban lejer. Mersi pt orice sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marca masina ? motorizare ?

apropo de filtre nu spui nimic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!