Jump to content

Se apropie prima revizie


shkoda
 Share

Postare recomandată

Joi la pranz am programata prima revizie la masinutza. As dori si eu niste sfaturi generale si cel mai important.. ce ulei sa-i bag?

Am fost azi pe la service si am facut programare si mi-au recomandat Valvoline. Am fost la Augsburg si am gasit Valvoline, insa.. un tip de acolo mi-a zis ca nu e bun, ca pt. motoarele PD imi trebuie 505.01, nu 505.00 si ca, este slab ca si calitate in comparatie cu Aral sau Castrol...

So, astept parerile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • HoriaB

    10

  • shkoda

    7

  • garfield

    7

  • audi_fan

    6

castrol rs racing este optiunea mea:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot sa spun este ca nu va puteti lua dupa ce zic unii pt ca la noi in tara nu se stie unde sunt facute. De exemplu Castrol-ul este facut la Oradea ... Asa ca nici pe departe nu poti fi convins de QA-ul pe ele.

La Aral, de ex, cel putin la benzinare - sunt depuneri foarte mari in baia de ulei, si in timp va optura conducta spre Turbo.

Parerile sunt inpartite ... Ideea e ca clar, eu zic ca se poate folosi un Aral, Castrol, Mobil si cam atata ... si dat jos pana in 10.000 km.

P.S. De ex, la reprezentanta la VW in Cluj-Napoca, s-a renuntat la Aral in favoarea Mobil-lui - decizia nu s-a luat pe considerente materiale

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt un fan al "mobilului" de pe vremea lu cielo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esso cum e ? vad ca nu se discuta deloc de el, eu foloseam la passat inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la O1 am un prieten care a folosit 2 ani si jumate si are 20 de mii de lm numai castrol rs racing si nu are probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la O1 am un prieten care a folosit 2 ani si jumate si are 20 de mii de lm numai castrol rs racing si nu are probleme :P

<{POST_SNAPBACK}>

asta nu e un criteriu.pana la 20000 nu prea are nimeni probleme indiferent ce ulei baga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Shkoda sa ai grija daca mai ai nevoie de mici retusuri pe la masina,chiar daca ii spui mecanicului sa le rezolve,neaparat sa le verifici imediat cand iti da masina!!!Ca sunt patit si fara reclamatie nu-ti face nimic si e o harababura mare cu reclamatiile astea!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai... am cautat prin carrefour, metro si augsburg si singurul ulei "VW 505.01" pe care l-am gasit a fost "Valvoline Dura Blend" - cel pe care mi l-au recomandat si cei de la service.

Am luat 1l sa mai completez pana joi, ca era exagerat de mic nivelul. Acum trebuie sa cumpar 5l pt. joi la revizie si inca nu stiu de care sa iau... Voi ce ziceti, sa merg tot pe asta de la Valvoline ? Daca nu, ziceti-mi unde gasesc altceva "505.01" ca n-am gasit decat "505.00"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca gasesti BP Visco 3000 e super.Dar nu mai stiu daca se importa!!! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca Castrol. Cred ca un 0W40 te va satisface, sau chiar 5W40, ca e un pic mai ieftin.

E f bun, masinile vin cu el din fabrica (cel putin VW-Audi sigur). La noi iti pune porcaria aia cu Skoda recomanda Shell Helix.

Vezi ca intra 5 litri de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in Germania pe toate Skodele noi scrie ca Skoda recomanda Shell. Si langa ea scrie VW recomanda Castrol...e de-a dreptul haios....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze acolo era vorba de 2 ani si jumate si 200 de mii nu 20 de mii de km

sorry :banghead: dupa cum vezi zice mai multa lume de castrol si in nici un caz nu am vazut ceva fabricat in ro ca am fost cu el de unde isi ia uleiul mereu la noi in craiova este o firma de "tuning" asa mai ieftineanu un pic adik fata de firmele care importa are preturile cele mai bune

(tastatura imi mai face pb si eu nu ma mai uit ce apare)

Modificat de gabriel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am hotarat!

Voi lua Castrol - http://www.amiauto.ro/castrol/motor/50501pre.htm

sau in cazul in care este exagerat de scump Castrolul, voi lua Valvoline - http://www.valvoline.com.ro/content.asp?opt=detprod&id=5

Stiti ceva magazine pe unde pot gasi? In afara de hypermarketuri si augsburg..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A trecut si prima revizie.. Totul a decurs OK.. s-a schimbat uleiul, s-a verificat f. atent masina pe dedesubt, s-a completat lichidul de racire, s-a completat lichidul de parbriz, s-a schimbat filtrul de ulei si "s-au suflat" filtrele de aer si polen.. sincer nu prea am fost incantat de asta, insa mi-au zis inainte sa intru in service ca la 10.000km se curata doar, la 20.000km se inlocuiesc. Dupa ce le-am vazut cum arata curatate, m-am mai inviorat.. puteai sa juri ca-s noi, asa ca n-am mai comentat nimic...

Service: Brady Trade

Mecanic: "nea Fane" :D

Costuri: 1.050.000 ROL - manopera + filtru ulei

1.250.000 ROL - uleiul (Valvoline Dura Blend Diesel 505.01)

Multumirea ce se citea pe fata mea: nepretuita! :Driver: :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costuri: 1.050.000 ROL - manopera + filtru ulei

            1.250.000 ROL - uleiul (Valvoline Dura Blend Diesel 505.01)

<{POST_SNAPBACK}>

Uleiul Valvoline l-ai adus tu de acasa sau il aveau ei si ti l-au vandut tie?

Valvoline e un ulei bun l-am folosit cativa ani pe Renault-ul Chamade (benzinar 1.7i).

Acuma asta pentru TDI daca respecta specificatiile pentru PD-uri nu are cum sa fie prost...

Din cauza obisnuintei la Octavia 2 voi merge pe Aral sau Mobil in ultima instanta...

asta e..in timp se creeaza unele automatisme.. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul l-am cumparat eu de la Augsburg. De la ei il luam aproape dublu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbato mihail

Mai oameni buni ascultati ceva aici:uleiurile care se folosesc pentru revizii la Skoda au urmatoarele norme :

VW 503.00- uleiuri pt motoare cu benzina - interval service fix

VW 503.02;503.02- ULEIURI pt motoare cu benizna - service flexibil cu interval schimb ulei variabil -nu se aplica in Romania pentru Skoda

VW 505.00,506.00 - uleiuri pentru motoare diesel cu service schimb ulei fix - motoare FARA pompe duse

VW 505.01;506.01 - uleiuri pt motoare diesel CU pompe duse - service schimb ulei fix

VW 505.02;506.02 - uleiuri pt motoare diesel FARA pomnpe duse - service flexibil cu interval schimb ulei prelungit

Nu conteaza ce marca este uleiul . Important este NORMA VW pe care acesata o respecta . Recomandarea este ca pentru tot ce este motor Pompe Duse sa se puna numai ulei cu norma VW 505.01;nu bagati altceva ca riscati sa distrugeti injectroarele - un injector Pompa Dusa costa 800 euro.

Ca marci de ulei producatorul recomanda Shell .Acuma treaba asta cu recomandarea este cu dus si intors. Shell este un ulei bun , dar noi am lucrat mult cu Aral si castrol si nu am avut nici o problema dupa cum nici cu Shell nu am avut probleme.Iar cum pe Octavia 2 si pe Superb nu se gasesc decat motoare Pompe Duse .......aveti mare grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni ascultati ceva aici:uleiurile care se folosesc pentru revizii la Skoda au urmatoarele norme :

        VW 503.00- uleiuri pt motoare cu benzina - interval service fix

        VW 503.02;503.02- ULEIURI pt motoare cu benizna - service flexibil cu interval schimb ulei variabil -nu se aplica in Romania pentru Skoda

        VW 505.00,506.00 - uleiuri pentru motoare  diesel cu service schimb ulei fix - motoare FARA pompe duse

        VW 505.01;506.01 - uleiuri pt motoare diesel CU pompe duse - service schimb ulei fix

        VW  505.02;506.02 - uleiuri pt motoare diesel FARA pomnpe duse - service flexibil cu interval schimb ulei prelungit

    Nu conteaza ce marca este uleiul . Important este NORMA VW pe care acesata o respecta . Recomandarea este ca pentru tot ce este motor Pompe Duse sa se puna numai ulei cu norma VW 505.01;nu bagati altceva ca riscati sa distrugeti injectroarele - un injector Pompa Dusa costa 800 euro.

    Ca marci de ulei producatorul recomanda Shell .Acuma treaba asta cu recomandarea este cu dus si intors. Shell este un ulei bun , dar noi am lucrat mult cu Aral si castrol si nu am avut nici o problema dupa cum nici cu Shell nu am avut probleme.Iar cum pe Octavia 2 si pe Superb nu se gasesc decat motoare Pompe Duse .......aveti mare grija.

<{POST_SNAPBACK}>

Domnule Sef de Service Avia Motors Barbato Mihail,

Cu respect va aduc la cunostinta ca normele VAG de ulei vw503.02, vw505.02 si vw506.02 nu exista.

La nivelul grupului VAG exista, pe cale de lansare pe piata, norma vw507.00, norma ce va cuprinde toate normele vechi vw50x.xx

Pentru motoarele cu interval de service flexibil, motoare dotate cu senzor in baia de ulei si codare QG1, uleiul trebuie sa respecte norma:

- vw503.00 pentru motoare otto

- vw506.00 pentru motoare diesel cu pompa rotativa de injectie

- vw506.01 pentru motoare PD

Pentru motoarele cu interval de service fix (15.000Km sau un an calendaristic):

- vw502.00 pentru motoarele otto

- vw505.00 pentru motoarele diesel nonPD

- vw505.01 pentru motoarele diesel pompa injector (PD)

Mihai RAUTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valvoline-ul asta este 5w40?

Elf 5w40 DID facut special pentru PD-uri ce pret avea? http://www.amiauto.ro/elf/motauto/elfmot1.htm

<{POST_SNAPBACK}>

La elf nu m-am uitat...

O chestie interesanta: Am gasit in CAPITAL-ul de sapt. trecuta o brosura cu ofertele promotionale de la Brady Trade si in partea de jos, unde erau datele de contact ale showroom-ului si service-ului, surpriza... in locul siglei "ARAL" cu care ne-am obisnuit deja pe astfel de pliante, era sigla "Valvoline"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule Sef de Service Avia Motors Barbato Mihail,

Cu respect va aduc la cunostinta ca normele VAG de ulei vw503.02, vw505.02 si vw506.02 nu exista.

La nivelul grupului VAG exista, pe cale de lansare pe piata, norma vw507.00, norma ce va cuprinde toate normele vechi vw50x.xx

Pentru motoarele cu interval de service flexibil, motoare dotate cu senzor in baia de ulei si codare QG1, uleiul trebuie sa respecte norma:

- vw503.00 pentru motoare otto

- vw506.00 pentru motoare diesel cu pompa rotativa de injectie

- vw506.01 pentru motoare PD

Pentru motoarele cu interval de service fix (15.000Km sau un an calendaristic):

- vw502.00 pentru motoarele otto

- vw505.00 pentru motoarele diesel nonPD

- vw505.01 pentru motoarele diesel pompa injector (PD)

Mihai RAUTA

<{POST_SNAPBACK}>

Excelent reply!

Intre timp, au aparut pe piata si uleiuri care respecta norma vw503.01, pentru motoare otto turbo. Intrebare: se pot folosi si la motoarele aspirate? (masina mea a venit cu interval de service flexibil (extins, cum zic cei de la vw) QC1, dar ma apropii de momentul celor 15000 km, cand, vreau nu vreau / dar vreau, trebuie sa fac schimbul de ulei. M-am gandit la un Mobil 1 (vw503.01).

Trag nadejde la un sfat competent! Multam! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in cartea service a masinii se specifica faptul ca vw503.01 este un ulei recomandat, nu vad de ce nu s-ar putea folosi Mobil 1 sau alt ulei compatibil cu acea norma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca filtrele de aer si polen nu le-ai schimbat ci doar le-ai curatat . Daca pentru filtrul de polen nu prea conteaza nu stiu daca la filtrul de aer asta este o manevra inteleapta . Zic asta pentru ca fiind tara cu cel mai mult praf din europa probabil ca filtrul era cam imbacsit in 15000km si nu stiu daca va avea aceeasi eficienta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in cartea service a masinii se specifica faptul ca vw503.01 este un ulei recomandat, nu vad de ce nu s-ar putea folosi Mobil 1 sau alt ulei compatibil cu acea norma

<{POST_SNAPBACK}>

Tocmai asta e problema! In carte se specifica doar 503.00 (firesc, deoarece 503.01 e pentru motoare turbo, cum spuneam). Intre timp am mai sapat si am aflat ca diferenta intre cele doua norme este coeficientul HT/HS (High Temperature/High Sheer), care are valori cuprinse intre 2,9 si 3,4 pentru 503.00 si >3,5 pentru 503.01. :lol:

Oricum, aici scriu cei de la vw aproape totul despre normele lor de uleiuri 503.xx

http://www.volkswagen-environment.de/buste...praxis_1650.asp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!