Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Ma gandesc sa schimb volanul masinii din semnatura cu unul luat de pe un caravelle din 2002. A facut careva aceasta operatiune? Se centreaza bine?>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aud bine. In pachet au fost 3 goarne diferite eu folosesc numa 1 (cea mai mica) si se aude tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o viteza de 80 km/h,in turatie,va faceti auziti?nu e o idee rea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e asa turat la 80 kmph :) Si am vazut ceva si mai mare prin magazine, cu care sa ma fac intradevar auzit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, acela e interiorul meu. Deci, ar trebui sa se potriveasca. din ce am inteles se mai potriveste cu cel de pe Passat (dar nu stiu exact de care).

Daca ai volanul deja, poti sa incerci, doar sa ai grija la airbag ( deconectezi bateria si apoi lucrezi la volan; dupa ce ai montat volanul, pui la loc bateria).

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta o versiune de piele :Driver: foarte comod la condus. atasez o poza cu al meu

legat de goarnele alea imense... mi-ar placea si mie asa ceva dar in compartimentul motor la versiunea mea de t4 e imposibil de pus.

post-36206-0-81357700-1291303475_thumb.j

post-36206-0-50405300-1291303497_thumb.j

post-36206-0-98729000-1291303507_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si ceasurile acestea la pretul de 30 de euro(sunt de pe un t4 din 2001 VR6).cred ca o sa mai lase ceva din pret.Ceasurile care le am nu au turometru, acestea au, cred ca o sa mai trebuiasca ceva modificari.oricum ar da mai bine asa.ceasurile care le am acum sunt cele cu afisarea km digital in centru si ceasul acela maare in dreapta.A facut cineva o asa modificare? :vwrullz:

Inca ceva..am gasit un carlig de remorcare la pretul de 50 de euro.Stiti cumva daca sistemul de prindere este acelasi pentru toate t4?este pe un t4 din 95 a mea fiind din 97. Oare merge?

post-28703-0-94037700-1291304361_thumb.j

Modificat de wolksmanT4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carligul de remorcare ar trebui sa se potriveasca. Cel din 95 sigur nu e de la modelul "facelift" si nici al tau banuiesc ca nu e, asadar trebuie sa se potriveasca. Ceasurile de bord nu sunt de pe vr6, Sunt de pe un diesel ( asa am eu la 1.9 TD) deci, se potrivesc si alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noobsound... in functie de dimensiuni ar putea incapea intre capacul motorului si a bateriei, chear daca vor fi partial acoperite de capacul motorului, poti schimba fultunul de la compresor si le pui cu deschiderea goarnelor spre baterie, la copresor... ii gasesti tu un loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi dupa aproximativ vreo 60 km(mers incet ca era gheta si polei la 6 AM) cand i-am dat a5-a la 2500 rtm a inceput sa mearga intrerupt, i-am dat a4-a la vreo 2800 rtm, mers bine si apoi a5-a mers bine la 2500, dar intreb de ce mergea intrerupt daca masina deje rulase 60 km si aveam motorul cald? sa fie injectoarele, pompa de injectie??? sau ce???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau ai prins zone intermitente cu polei/gheata, si asa s-a comportat masina...rotile rotindu-se in golp, apoi au prins iarasi pe asfalt si tot asa. Si atunci cresterea si scaderea de turatii e brusca si posibil sa ai senzatia asta. Eu am mai simtit asa ca am obiceiul sa mai plec "cu scart" si sa nu prinda roata cum trebuie pe asfalt.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia cu mersul intrerupt am nai patito dar cu motorul rece la peste 2000 rtm, indiferent de trepta, dar acum avem motorul cald si nu facea figuri decat in treapta 5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e de la pompa de injectie. Asa am patit si eu si mi-au cerut 400lei sa o faca dar am dat pompa jos si am rezolvat-o. In jur de 2000 ture merge in hopuri ca si cand nu se alimenteaza bine. Are o chestie in pompa care tre sa culiseze si sa dea debit mai mare la acceleratie si din cauza impuritatilor din motorina se blocheaza sau merge mai greu si nu are destul combustibil la anumite turatii. Chestia e ca tre sa accelerezi mai lent in jurul la 2000rot sau sa accelerezi la o turatie mai mare cand vrei sa schimbi vitezele.

Modificat de nelu_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta ce inseamna, ca trebuie sa o schimb sau se poate repara si cum se poate repara? momentan nu ma deranjeaza, poate afecta ceva in timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antald,e posibil sa fie filtrul de motorina.am patit-o.era plin de mizerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma enerveaza un lucru: pe vreme ca aceasta, cand e mazga si urat pe sosea, se depunde mizerie foarte mare pe faruri si scade vizibilitatea :( . Stiti cumva daca pe T4 s-a montat vreun sistem de spalare faruri? Stiti cumva daca as putea adapta unul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca exista,am vazut,m-am gandit si eu la asta dar cea mai buna solutie ramane instalatia SH;trebuie bidon schimbat,o pompa in plus,capacele de sub faruri schimbate sau masca,depinde de model,etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu la unu din t4 sistem de spalt farurile ( asa a fost orriginal ) mai trebuie o pompa furtun si cele doua stropitoare si marca de sub far trebuie gaurita

eo personal al renuntat la ele pentru ca e prost sitemul consuma o gramada de lichid ( mult mai mult ca la parbriz ) si merg de

fiecare data cand dai pe parbriz si nu prea sunt eflicinte ( daca aveau si stergator erau mai bune ) deci e pierdere de vreme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca se poate regla usa culisanta(partea dreapta) pe inaltime!Mi-a "cazut" aproximativ 1,5 cm iar din aceasta cauza imi raman becurile aprinse in masina,ca si cum usa ar fi deschisa. Se poate regla cumva problema aceasta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu la unu din t4 sistem de spalt farurile ( asa a fost orriginal ) mai trebuie o pompa furtun si cele doua stropitoare si marca de sub far trebuie gaurita

eo personal al renuntat la ele pentru ca e prost sitemul consuma o gramada de lichid ( mult mai mult ca la parbriz ) si merg de

fiecare data cand dai pe parbriz si nu prea sunt eflicinte ( daca aveau si stergator erau mai bune ) deci e pierdere de vreme !

Un set de stergatoare de la Volvo, bidon separat, pompa separat, si un intrerupator separat. Nu as vrea sa le spele de fiecare data cand spal parbrizul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut probleme cu usa culisanta si a trebuit sa-i inlocuiesc rolele de teflon si rulmentii de pe sistemul de rulare de jos. Reglajul se face de la fiecare sistem de rulare. Are unul sus in fata. spate mijloc si fata jos. E simplu doar din suruburi cu cap surubelnita cruce. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!