Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

sal ! ai butonul de avarii in bord sau pe volan ?

..

sal! in bord!nush daca am kilometrajul electronic sau pe cablu!masina e din 1997.ai idee?

Butonul replyi.jpg sau multiquote.jpg - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butonul addreplyq.jpg!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce trebuie sa fac pentru ca in momentul in care dau drumul la caldura sa imi bage si pe partea centrala a bordului aer cald?Momentan imi baga prin laterale ,parbriz si picioare aer cald si centru aer rece.As vrea sa bage aer cald peste tot!Si inca ceva..cand pornesc ventilatorul din spate(din dreptul usii laterale am observat ca in loc sa iasa aer cald sau rece pe acolo imi trage aer din masina. E posibil sa fie o conectare gresita a ventilatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe centru se pare ca nu iese aer cald

asa este din fabricatie, nu cred ca ai ce sa modifici

la ventilatia auxiliara din dreptul usii, vezi ca pe la usa trage aeruls si il evacueaza prin gura de ventilatie din podea de sub primul rand de banchete

trebuie sa fie o mica trapa cu un maner

trebuie trasa in sus pentru a scoate la iveala turnul de ventilatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal ar trebuii sa bage si gurile din mijloc inca nu am avut rabdare sa desfac bordul dar ceva smecherie trebuie sa existe , pentru ca ce am observat cel putin la mine la cuplarea pe recirculare incep si pe durile din mijloc sa impinga aer cald iar in stationare impinge pe toate la fel , in mers baga iar rece(mai rece decat pe celalte guri de ventilatie), in spate trebuie ridicat manerul si tras in sus capacul , are 2 poziti de reglare , in cazul in care e rupt maneru ridici cu o surubelnita sau ceva cu varf ascutit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate masini am condus pot sa spun ca toate au avut posibilitatea de a oferii aer cald pe gurile din fata. Si la T4 meu care are climatronic cat si la cele cu actionare manuala trebuie sa ai optiunea cu 2 sageti una orizontala si una oblica..In acel mod ar trebuii sa ai aer cald scos in zona pedalierului si pe gurile din fata.Sa nu uiti sa lasi deschise gurile de ventilatie pe care vrei sa iti scoata aerul :blah: E normal sa iti traga aerul prin zona pragurilor si sa iti scoata aer cald din podea.

Am si eu o intrebare. Eu pe busu meu am dublu climatronic si radiatorul climei pentru spate e situat in portbagaj dupa un panou ( dreapta chiar langa hayon.) Gurile prin care imi vine aer rece sunt 6 la numar( deasupra fiecarui ocupant pe plafon)

Pentru clima spate exista pe T4 filtru de polen? sau trage prin acelasi filtru de polen folosit de instalatia din fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce opresc motorul

sar putea sa fie de la mufa de la contactul cu cheie . are in interior niste arculete si o tablita subtire de cupru sau alama care sar putea sa se deformeze si la cald nu mai functioneaza . poti verifica daca e de la ea fara sa o desfaci . ai nevoie de un cablu cam de 3.5 mm diametru (nu trebuie mai gros) si cam 1.5 m pe care il legi la baterie . pui contactul, scoti masina pe liber ,scoti mufa de la bobina de pe electromotor si pui firul care l-ai legat . daca porneste mufa te costa 30 ron !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi,o sa incerc

Butonul replyi.jpg sau multiquote.jpg - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butonul addreplyq.jpg!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-am desfacut bordul pentru a incerca sa rezolv problema cu vitezometru.Am constatat ca nu este pe cablu lilometrajul ci exista doar o singura mufa care intra in ceasuri.Fiind electronic vitezometrul va rog sa ma ajutati cu niste indicii..ce ar putea fi stricat, sa incerc sa le iau prin eliminare.M-am uitat la sigurante si toate sunt bune.Ce cauze ar mai putea fi?

Acum daca tot le-am dat jos am schimbat culoarea ce ilumineaza bordul.Din verde am facut-o rosie.Intrebare: cum scot indicatoarele(acele) de la combustibil,temp samd...pentru ca am incercat sa desfiletez si nu merg.Vreau sa inlocuiesc foita de la ecranul ce imi arata numarul de km, din verde sa o fac albastra? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-am desfacut bordul pentru a incerca sa rezolv problema cu vitezometru.Am constatat ca nu este pe cablu lilometrajul ci exista doar o singura mufa care intra in ceasuri.Fiind electronic vitezometrul va rog sa ma ajutati cu niste indicii..ce ar putea fi stricat, sa incerc sa le iau prin eliminare.M-am uitat la sigurante si toate sunt bune.Ce cauze ar mai putea fi?

Senzorul de kilometraj de pe cutie de viteze . Si eu astept sa-mi vina sa-l monteze mecanicii . Cel putin mie asa mi-au spus mecanicii ca ar fi buba la a mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o scurta examinare vizuala a motorului am vazut 3 fire taiate undeva prin dreptul cutiei.Poate sa imi spuna cineva ce rol au acele fire si/sau daca au vreo legatura cu vitezometrul meu care nu merge??Atasez poeze pentru o mai buna apreciere a voastra...multam

post-28703-0-74778300-1290628479_thumb.j

post-28703-0-34040400-1290628517_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am rezolvat problema cu semnalele la un service in baicului: un fir legat la plusul de la contact si gata. 4 zile am umblat de colo-colo, am schimbat batul de la semnal, am schimbat butonul de avarii cu tot cu releul de semnal, toate pentru un fir care nu facea contact cum trebuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal . daca xxxxxxxxxxxxxxxxxx !

Pentru vanzari/cumparari exista arie dedicata!

Postarea unui anunt de vanzare/cumparare in topic tehnic, se sanctioneaza cu warning. :D

aryes13

PS:

Daca nu vreti sa ajungeti in aria comerciala, atunci pentru astfel de informatii aveti la dispozitie pm-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu pornirea la cald,era de la un releu. Acum se aprinde becul de la bujii si cand e motorul cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratzilor spunetimi si mie unde aveti montat clansonul la T4? Al meu e pus dupa un mic panou in fata rotii dreapta-fata si am ars 3 bucati in 2 ani de zile pentru ca e stropit cu apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot la fel in fata rotilor din fata , unu in stanga unu in drepta , ale mele mai ingheata iarna , dar in rest nu au avut probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am tot 2 situate in fata rotilor din fata unu in stinga unu in dreapta dar cine a avut-o inainte i-a montat altul in compartimentul motor :rolleyes:

post-73426-0-17668400-1290853627_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin: :screwy: :screwy: ala da clangson. La versiunea de 150 cai nu ai nici o sansa sa montezi asa ceva. Totul este ff inghesuit in compartimentul motor. Am sa caut si eu un loc mai ferit sa il pun. Nu se impaca deloc bine clansoanele cu apa aruncata pe ele de pe rotzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si al meu e mort de cand am luat duba

am tot spus ca-mi pun unul de camion cu compresor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 102 cp eu leam pus la motor lanaga filtrul de aer mai merg si in fata radiatorului la caravelle da la o mica tamponare risti sa spargi radiatorul

la roata e o mare problema ca ele arunca apap la greu roata pe ele si nau viata lunga !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal . daca xxxxxxxxxxxxxxxxxx !

Pentru vanzari/cumparari exista arie dedicata!

Postarea unui anunt de vanzare/cumparare in topic tehnic, se sanctioneaza cu warning. :D

aryes13

PS:

Daca nu vreti sa ajungeti in aria comerciala, atunci pentru astfel de informatii aveti la dispozitie pm-ul.

scz admin ! fara sa vreau !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si al meu e mort de cand am luat duba

am tot spus ca-mi pun unul de camion cu compresor...

Daca tot pui compresor, pui unul de locomotiva :) Cu alea sigur te faci auzit! icon_biggrin.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si alea a mele au compresor. Are cam 100 mm diametru si lungime 150-200 mm ala trebuie ferit de apa goarnele le poti pune in locul clacsonului original si astea nu au pb cu apa. Si se gasesc si goarne mia micute au cam 100-150 mm lungime

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!