Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

 Pentru ACV:  074 906 461 MY pana-n 1998, 028 906 461 MY intre 1999 si pana-n 09.2000 si 038 906 461 dupa MY 09.2000

 

Pentru AHY, AXG: 071 906 461 A pana-n MY 2000 si 074 906 461 B dupa MY 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dydu_kuf si @cristi T4 Multumesc pt raspunsuri.

Si atunci sa inteleg ca pot folosii unul din cele enumerate mai sus pentru motor de 150 cai, dar va scurta viata turbinei, cu 20-30 %? Cat ar trebui sa duca in mod normal o turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Factori precum condusul incorect si  uleiul neschimbat la timp sunt factori mult mai importanti in defectarea prematura a unei turbine decat o Resoftare( Cipuire) a unui motor.   

 

  Eu pe a mea am resoftat-o dupa ce am facut 100 000km+ .. daca stiam ce diferenta e o resoftam in prima zii in care am luat-o.

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi o probleme, exista diferente la mufa de la senzor, una are 6 picioruse, cum este la mine, iar cel de motorizare AHY, AXG are 5 pine.

Cum trebuie procedat in acest caz?

A mai facut cineva o astfel de modificare, si poate fi inlocuit cablul care pleca de la debitmetru sau doar mufa?

post-117002-0-31666800-1405198857_thumb.

post-117002-0-01507800-1405198865_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa din debitmetru tau.  Vezi ce diferenta o sa fie. Daca merge mai bine sau la fel cu mufa scoasa e clar ca e defect si cel pe care il ai acuma.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge un pic mai prost fara mufa.Nu este mare diferenta intre mufa pusa si mufa scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se curata egr-ul la motorul de 1.9 abl. Mi se pare ca nu prea trage. E posibil din cauza lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici poate te ajuta Augustin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca funcționează egr prima dată

il dai jos si il cureți cu spray de carburator dar sa nu dai si

pe membrana ca o manaca spray

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La ce ajuta curatatrea EGR-ului?

Am citit pe un alt forum de T4 in UK ca este posibil sa fie probleme cu debitmetru si din cauza furtunului de platic care pleaca din filtru de aer de la debitmetru si intra in turbo.

Cu timpul, acesta se largeste pe capatul cu turbo si capata jos, de aici si valorile false pe care le transmite, deoarece trage mult aer fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era parerea generala ca EGR-ul trebuie desfiintat ?? De ce mai discuta lumea despre curatarea lui, reglaje , etc ??? Exista macar un avantaj prin mentinerea lui in functie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bullet123  e vorba de un oring de cauciuc ce vine montat pe turbina si etanseaza . Acesta in timp se scoace, intinde, nu mai etanseaza cum trebuie si pe acolo trage aer fals. Eu am cumparat unul nou, dar l-am lasat pe cel vechi, era vizibil mai trainic. Vezi ca in spatele turbinei este o doza de vacum. La mine era rupt suportul in doua si nu-mi functiona. Fostul prop. mi-a zis ca e debitmetrul defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era parerea generala ca EGR-ul trebuie desfiintat ?? De ce mai discuta lumea despre curatarea lui, reglaje , etc ??? Exista macar un avantaj prin mentinerea lui in functie??

Da, dacă funcţionează corect. De exemplu: reducerea temperaturii de ardere, reducerea noxelor, reducerea consumului (la TDI, la mine la SDI, neavând debitmetru, am observat că este invers). Am mai observat că la maşina mea motorul devine mai zgomotos la ralanti după ce anulez EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica reducearea temperaturii de ardere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi ce să-ţi explic? Ce înseamnă reducere sau temperatură de ardere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna.rog un moderator daca am gresit sa mute postarea.am un t 4 2.5 

si am urmatoarea problema imi curge uleiul din cutie prin planetara(curge uleiul in burduf) acolo trebuia sa fie un dop in interiorul planetarei ce ramane atasata de diferential (cred).nu stiu nici ce sa cer si nici sa vb cu ei ca sunt ramas in austria...poate vriun cod poate vriun nume...ceva.multumesc

Modificat de Ciprian130
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut EGR-ul si l-am curatat, am eliminat pierderile de aer de pe traseul debitmetrului catre turbina (am gasit si un furtun fisurat), si urmeaza sa revin cu poze din timpul operatiunii pentru cine doreste sa procedeze la fel.

Dupa operatiune am tras urmatoarele concluzii:

-motorul este mai zgomotos acum

-trage mai bine in sarcina atunci cand intra turbina

-debitmetrul tot trebuie schimbat. :icon_bounce: :D :icon_bounce:

 

@ Ciprian 130:  nu stiu ce sfat sa iti dau, dar din ce inteleg ti s-a defectat cutia ca ai ramas fara ulei?

Sper samai intre pe forum si alti colegi care s-au confundat cu probleme similare, si pot spune cum au rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,nu am desfacut cutia doar am dat jos planetara si am vazut pe unde curge.la mine tot este gol centrul,nici nu stiu cum i zice.oricum in el se infileteaza surubele de la planetara.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/topic/80042-t4-probleme-cutie-viteze/?p=1861955

Pe pagina următoare zice că trebuie să fie un dop pe acolo. Eu nu l-am putut identifica în ataşamente.

Talerul ăla de la nr.18 am găsit în altă parte că vine în locul garniturii la motoare mai mari de 111kw, deci până la urmă tot un dop ceva trebuie să fie.

t4 diferential.pdf

t4 planetara.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

 am vw T4 98  102 cp  acv  dubluclimatronic 

 

daca stie cineva ce trebuie schimbat  la

climatronic, merge numai pe extreme   rece si cald  nu pot regla temperatura  20 ,sau 17  grade .

daca pun contactul si pornesc motoru ,climatronicul porneste singur chiar daca eu cand am oprit motorul era pe închis .astept pareri mulţumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intotdeauna atunci cand se inchide la oprire, va porni cu turatie maxima, dar nu stiu ce sa spun despre reglajul temperaturii, sa nu fie problema dintr un senzor.Intrebare: atunci cand pui contactul la motor si pornesti motorul, iti clipeste afisajul la climatronic de cateva ori? Daca da, inseamna ca iti inregistreaza o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da când pun contactul începe să clipească de câteva ori şi porneşte. Dacă opresc după ceva timp şi pun contactul nu mai porneşte rămâne climatronicul cum lam lăsat închis sau deschis. Dar până dimineata face la fe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa faca asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna  ziua! ce piesa este asta?

post-80737-0-77573700-1407929343_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de circulatie a apei prin motor. Nu stiu sigur cand functioneaza dar probabil mai ales dupa ce ai oprit motorul si pompa de apa de baza a motorului s-a oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!