Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

da multumesc de idee dar trepideaza doar la o turatie cam intre 2000 si 2400 si dupa merge normal in acest timp scoate si fum negru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă dă şi fum este o problemă de amestec incorect. Verifică sistemul EGR în primul rând.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut astazi am verificat si egr-ul este in regula adica am pus altul nou si aceiasi problema cum am mentionat si mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul EGR nu conţine numai partea de EGR propriuzis ci şi partea de acţionare a acestuia adică valva N18 şi circuitul de vacuum. La astea din urmă m-am referit mai mult. Am pus o schemă să vezi cum vin conectate. Nu sunt sigur că ar fi o problemă aici, dar ar fi bine să vezi dacă nu ai vre-un furtun crăpat şi dacă valva merge cât de cât (la ralanti ar trebui să ai vacuum la capsula EGR). Despre asta mai citeşte prin topicul ăsta

http://vwforum.ro/topic/22244-egr-probleme/

Sistemul este asemănător. Repet, nu este obligatoriu să fie o problemă din EGR, dar trebuie să fii sigur că funcţionează cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de indicatie,se pare ca una din cele doua pompe de vacum nu lucreaza adica cea de sus ,o voi schimba si apoi anunt cum sta treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor!Poate sa-mi spuna cineva cotele semeringului de la planetara? Al meu e un T4 din 95,motor de 2,4 D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor

De aproximativ 2 luni de zile am cumpărat un vw t4 Multivan 2.5 150cp si odată cu mașina au început sa apară problemele. Una dintre probleme este ca apare martorul rosu presiune ulei însoțit de 3 beepuri. După cele trei beepuri martorul se stinge si apare din nou peste 15-20 min. Mentionezi ca sunetul motorului este la fel ca înainte. O alta problema care am observat-o este pe partea de climatizare. Daca pun pe climatronic 22'C sau 26'C temperatura de refulare este aceeași. Încălzirea începe numai daca pun pe HI temp si atunci intra si aeroterma din spate sa degaje caldura. Imi pute-ți spune daca a mai avut cineva o asemenea problema. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema mea.

am verificat tot sistemul egr inclusiv vacumul tot{furtune si pompe vacum}au fost schimbate problema persista vibratia apare doar peste turatie de 2000,spre exemplu la o turatie de 2100 la 100 km|h ar trebui sa ii dau treapta 3 sa mearga frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveam un fel de trepidatie, sau mai degraba ezitare, in felu urmatoe

cand mergeam constant cu masina la 2000 ture, ba dadea sa se accelereze sau sa incetineasca

au fost schimbate intre ele n75 cu cel de la egr, si din cauza aia facea asa

poate este de la n75, care actioneaza turbina, adica geometria variabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seby te rog poti sa-mi spui ce este n75?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e rosu  e problema  nai presiune la ulei   vezi pompa de ulei  sa nu ajungi in cazul in care trebuie sa schimbi motorul  mai poate fi si sonda de presiune  cea de pe bloc ( da sincer ai fi primu user de t4 la care aud ca sar strica acea sonda )  in schimb pompele de ulei  isi fac joc pe cuplaj  si cand e prea uzata  ramana in urma pompa  si nu mai ai presiune suficienta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la mecanic si se pare ca pompa de ulei nu funcționează in parametri. Rezultat vibrochien stricat. Rămâne de văzut daca cumpăr un motor sh sau refac motorul existent. :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are motorul tau sau masina de ai inceput sa ai probleme cu motorul?

Eu saptamana asta ajung la Tm, si cat de cat am mai invatat cate ceva despre T4 avand in vedere ca si tata si fratele meu au tot T4.

Daca pot sa te ajut cu un sfat o fac cu cea mai mare placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebarea mea este următoarea daca merita sa reconditionez vibrochenul sau sa cumpăr un motor second ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma depinde cat e de stricat  .... vibrochenul  daca  doar a uzat  acel cuplaj pentru pompa  1-2  mm  merge   .. daca e mai tare  ...nare rost  ...  oricum  pompa de ulei  se mai schimba  din cand in cand   dupa  400 -500 de mii  se uzeaza  ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

De cand au inceput caldurile imi pornesc destul de des ventilatoarele de pe radiator si nu stiu daca e ok asta. De fapt si in primavara cand era destul de racoare imi porneau. Rog un cunoscator sa ma lumineze. Daca e normal asa nu-i bai dar daca e ceva nasol as vrea sa remediez din timp.

Modificat de nelu_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok,fiindca este oprita caldura si se incalzeste mai repede antigelul si ale mele pornesc des daca merg mult in oras.

Sent from my P5-Mini using Tapatalk 4 Beta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pormesc la intervale regulate   sunt defecte rezistentele   din bara   ( cele ceramice  )  si ventilatoarele  pleaca preventiv  in mod normal  la mine pleaca  doar  cand  urc penti lungi   incarcat   in rest  nu prea le aud  ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! care ar fi consumul petru 1.9 td.. Am ramas surprins cand am vazut ca am facut 500 de km si mi-au intrat 50 l motorina in rezervor.. Mentionez ca a umblat un meserias la pompa pt ca nu tragea dar consumul e mai mare de la ultimul plin..

ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal, are un consum mixt de 7.5 - 8 litri/100 km . Al meu scoate cam 7.8l/100. Daca ti-a umblat la pompa si ti-a marit debitul, nu-i mare lucru ca iti consuma cu 2 litri/100 mai mult. Daca  ti-ai pastrat stilul de mers si totusi a crescut consumul, schimba mecanicul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se poate sa traga mai bine si sa consume mai putin  ori scazi debitul si avansul la pompa  si scazi consumul  ori  performante  dar creste si consumul  !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca T4 2.4 AAB din 1993 , 78 CP are volant simpla ... sau dubla ?

Pe la 1500 ... 1700 turatii ma zguduie de numai ... merge.. " sacadat " , intrerupt.. nu stiu cum sa explic ..

Am suspectat injectoarele .. sunt ok .

Am schimbat inca o pompa de injectie.. problema persista.

Acu as suspecta volant... sau ... kit-ul de ambreiaj .. ?

A mai avut cineva aceasta problema ?

 

Va multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!