Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

@ piticu. Verifica daca senzorul de presiune functioneaza ok. Spunene si noua ce fel de ulei folosesti.

Teoretic problemele legate de presiunea de ulei apar la turatii joase.ar fi normal sa ai probleme cu presiunea la relanti nu la 2000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat texaco 10W40. Si mie mi se pare ciudat ca numai la 2000 rpm am prbleme si la turatii mici nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T4 e dotat cu sistem de control dinamic al presiunii de ulei in functie de turatia motorului , daca turatia scade sub 2000 si in acelasi timp presiunea coboara sub 0.3 bari atunci clipiceste becul din bord , la o turatie mai mare de 2000 presiunea uleiului trebuie sa fie de cel putin 1.8 bari la benzinar si 0.9 la diesel , daca e sub lampa se aprinde plus un buzzer k cel de faruri aprinse , daca presiunea e peste aceasta valoare becul se stinge

posibile cauze , nivel ulei scazut , ulei prost , ulei de benzinar pus la diesel , defectiune la instalatia electrica (manocontact) sau o eroare la lampa , slabe sanse dar exista sa se fi ros izolatia firului si la anumite turatii din cauza vibratilor sa faca masa si sa aprinda becul in bord , uzura pompei de ulei , sorb infundat sau blocarea supapei de reglare a presinui de ulei din cauza mizeriei si sa ramana in pozitie deschisa, sau in cel mai rau caz lagarele arboeruli cotit uzate

la motoarele in 4 cilindri ai o sonda deasupra filtrului de ulei(cea de 0.9 bari) si una pe chiulasa(cea de 0.3bari)

incearca si tu un ulei mai bun texacco e destul de prost si contrafacut , baga un castrol magantec 10w40 cu dop negru specificatie diesel

Modificat de andrei_c123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce ai schimbat-o ? poti sa-mi dai mai multe detalii te rog ?

pai am pus tot dual mass noua cu disc si placa in jur de 1800 ron sachs ( vine luk in cutie ) cand am dato jos aprope sareau arcurile de pe disc si am dato inapoi desi mersesem dor 800 km cu ea am mai pus 600 de roni si al luat dual; mass

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema la T4 meu, de ceva vreme la 2000ture merge sacadat ca si cum nu s-ar alimenta. am crezut ca e filtrul de motorina si l-am schimbat dar degeaba. trebuie sa schimb viteza intr-una mai mica si dispare fenomenul. pana acu puteam sa merg cu a 5-a la 200 ture dar acu nici cu a 3a sau a 4-a ca incepe sa scuture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai umblat pe la curele?mai ales la cea mica de la pompa de injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o problema destul de mare , am fost azi pana la bacau , toate bune la dus , la intoarcere la urcare pe oituz a inceput sa agate in treapta a 2 a , nici nu caraie nici nu intra , tras la prima parcare verificat ce se putea verifica vizual nimic in neregula , dau sa plec n-a mai vrut sa intre in viteze mai precis 1 2 si 5 , surprinzator R si 3 si ocazional 4 intra , aveti idee ce ar putea fi ? sa fie vreo problema din cutie sau din alta parte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Nelu Mi-au umblat unii la pompa de injectie si cred ca n-au pus bine cureaua mica si aceleasi simptome,dupa ce am schimbat distributia toata nu mai face

@ andrei Te-ai uitat la bila aia de cauciuc de la cautator?la mine era rupta o bucata din ea si nu-mi intra in a 1 si a 2 a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ andrei La face si cu motoru oprit? De debraiat debraiaza cum trebuie ambreajul? Nu ai o cursa ciudata la levier? Mai degraba e o problema de timonerie zic eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia am schimbat-o acum 8000 si pana acum o luna nu facea asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema mare , nu isi mai tine singura relantiu si miroase tare a benzina pe langa ea , regulatoru de presiune l-am verificat e bun schimbat si cu altu tot asa face , aveti alte idei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvata problema prin inlocuirea furtunelor de vacuum care erau coapte si tragea aer fals

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mica problema, care nu necesita o prea mare interventie (cred eu) si care nici nu prea afecteaza cine stie ce! Ideea e ca , am un furtun care inainte de a fi schimbat ( era spart) avea o mufa pe el si niste fire. Ei bine, cand l-am luat din germania , am si schimbat furtunul , insa cel nou nu avea acele fire. De functionat functioneaza, insa posibil sa nu mai fie ca inainte; asadar , va intreb, cat de mult afecteaza lipsa firelor de la acel furtun si ce rol au?

O alta problema. Pe teava care duce la turbo, am un stut, care avea o protectie de cauciuc si tot iesea afara. l-am strans putin cu patentul si l-am gasit rupt incat acuma imi arunca ulei pe un capac de pe chiulasa ( nu stiu ce e ala , dar din ce am auzit ar fi un senzor de presiune la turbo?) si mai arunca ulei pe o teava ( sunt toate indicate in imagine).

Un ultim lucru: Mai e o chestie la turbo care , din cate vad eu nu functioneaza. Seamana cu un fel de actuator, insa nu se misca deloc, cu toate ca parca ar avea sistemul special pentru glisare...:|

Deci, ce e in regula la masina si ce nu e in regula?

post-61162-1284385615_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.furtunu schimbat e cel de la recirculatoru de gaze , normal are o sonda care da comanda la o pompa de vacuum care regleaza cantitatea de gaze recirculata , asa isi incarca o valoare predefinita de fabricant ca sa functioneze fara probleme

2. stutu ala din capac e refularea de pe admisie , in cazul in care motorul are garter destul de mult iar pompa de recirculare nu mai face fata gazele pline de ulei ajung in turbo si ca ca nu intre in motor evacueaza uleiul pe acolo sau pentru cazul in care turbo e pe moarte de la jocul axului lagarele nu mai etanseaza pe ax scapand ulei pe evacuare fum albastru pe admisie ori direct in motor ori le evacueaza pe acolo , poti da furtune de admisie al turbo jos si verific jocul axului , si ulterior functionarea pompei de recirculare(vezi functionarea si la diagnoza sau vag com)

3.din tija aia se regleaza presiunea in turbo nu are voie sa culiseze la mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de recirculare nu o pot scana in vag-com. La fel nu pot citi nici motorul in vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine pui contactu , o identifici la motor si trebuie sa se auda un bazait infundat , sau scoti furtunu care intra in ea si pui degetu sa vezi daca trage

Modificat de andrei_c123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motoarele in 4 cilindri ai o sonda deasupra filtrului de ulei(cea de 0.9 bari) si una pe chiulasa(cea de 0.3bari)

Am fost la magazin azi sa iau sondele si cel de acolo mi-a zis ca la el in carte apare ca are numa o sonda si mi-a dat-o codul de pe ea e 1478 10x1-0.40 stie cineva codul celei de-a 2-a??

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ieri a aparut o problema la duba mea: la prima pedala de frana, totul e ok, daca franez imediat dupa, pedala se intareste si nu mai are eficacitate frana.

Am fost imediat la service si am aflat ca pompa de vacuum nu isi mai face treaba. Problema este ca o pompa de vacuum este undeva la 850 ron. Mie mi se pare enorm pentru asa o piesa... intrebarea mea este daca se poate repara cumva pompa asta de vacuum... vreun kit de reparatie, ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am dat pe una noua original 500 roni. sper sa imi aduc bine aminte. Eu nu am schimbat-o pentru problema la frana ci mai mult pentru faptul ca picura ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am luat noua, Pierburg, cu 800 ron. Mi se pare foarte mult... In fine, cu tot cu montaj si stand de frana am ajuns la 950 ron. Am ramas cu buzunarul gol insa nu mai am emotii la franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva! Acum 2 saptamani am cumparat din dusseldorf un t4 din 97.Venind pe autostrada in austria vad ca imi cade dintr-o data vitezometrul.Nu imi mai indica nimic.Acum apare alta problema,in curbe acul ce indica cantitatea de combustibil din rezervor se balanseaza foarte tare, e normal? Cum pot repara vitezometrul? Este pe cablu sau electronic? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine este pe cablu dar e din 1991. Cumpararea unui buss de afara implica si riscuri din astea si cel mai indicat ar fi sa cauti intai in tara. Doar eu stiu vreo 5 de vanzare, cu diferite motorizari, inmatriculate sau nr rosii. Bafta oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva! Acum 2 saptamani am cumparat din dusseldorf un t4 din 97.Venind pe autostrada in austria vad ca imi cade dintr-o data vitezometrul.Nu imi mai indica nimic.Acum apare alta problema,in curbe acul ce indica cantitatea de combustibil din rezervor se balanseaza foarte tare, e normal? Cum pot repara vitezometrul? Este pe cablu sau electronic? Multumesc anticipat!

Eu am 1.9 TD, si vitezometrul e electronic, dar e cel de golf 4 (direct montat din fabrica). Acuma, daca tu ai pe cablu, si e posibil sa fie asa daca ai bordul acela mai vechi iluminat in verde, trebuie sa schimbi doar un cablu care intra in cutia de viteze. e destul de simplu sa scoti bordul afara si sa vezi ce e acolo.

La indicatorul nivelului de combustibil nu stiu ce sa iti recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!