Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Cel mai probabil  pompa de injectie  nu e reglata  cum trebuie  .. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu reglatu debitului nu stiu,dar daca pompa de motorina iti merge normal,debit normal,depinde si de cutia de viteze;afla codul,se afla la panoul de sigurante sau pe cutie undeva,si vezi ce rapoarte ai;e multivan,caravelle sau transporter?

ms pt raspuns.masina e transporter,8+1..am sesizat o scadere a consumului pe distante mai mari..cu 5 persoane la bord'

dar fara sa trec de 85-90 km/h..mi-a consumat cam 7,5 %..e ok consumul asta?

motorul nu are probleme..trage bine,nu da fum..pornirea super ok..

 

poti sai scazi avansu la minim  asta daca nu ai vreo problema  cu turbina lipsa de putere lag   etc  ..  numai ca  se inputineaza calutii   

turbina functioneaza in parametrii..nu am probleme..si cum pot regla avansul?de la pompa de injectie ..nu?

nu am nevoie sa merg cu 130-140 km/h..consumul ar creste considerabil la viteza aceea...deci as merge pe varianta ta..ms frumos pt raspuns

Modificat de kosmyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Stiti cumva ce valori trebuie sa fie la pompa de injectie cand se regleaza cu ceas comparator la 1.9 TD ABL?.Am gasit pentru motor de 1.6TD dar nu stiu daca se potrivesc si pentru 1.9TD. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw-raz-van : te referi la reglajul avansului? sau ce altceva se poate regla?.. si cum o pot rezolva eu? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avanas si debit  cu un vag com  sau kts  de la bosch  si un mecanic priceput  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele trecute dupa mai multe opriri si porniri normale, cand sa pornesc masina nu a mai vrut sa porneasca.

Am insistat la automat, a pornit greu si nu se accelera deloc, scotea mult fum si s-a aprit din nou.

Am mai incercat de cateva ori, si la sugestia unui mecanic am rugat pe cineva sa ma tracteze pana la un service.

Totul s-a intamplat undeva langa Timisoara, si dupa cateva cautari nereusite am ajuns la un centru de dezmembrari care aveau si un fel de service.

Acolo am descoperit cauza : un intinzator de la cureaua de la pompa de injectie se gripase si a rupt cureaua care antrena pompa.

A fost nevoie sa schimb cureaua si intinzatoarele, si dupa ce au pus distributia la punct, a pornit imediat.

Deci mare atentie la intinzatoare.

 

De azi de dimineata am constatat ca indicatorul de kilometraj nu mai functioneaza corect.La plecarea de pe loc a intarziat sa urce in ritm cu viteza, iar apoi dupa ce a tremurat ianinte si inapoi de cateva ori s-a lasat jos ni nu a mai functionat.De asemenea nici kilometroajul electronic nu mi-a mai inregistrat distanta parcursa.In aproape 120 km parcursi cu masina azi, acesta mi-a inregistrat doar 3,2 km.

Din ce am citit pe forum problema pare sa fie din senzorul de pe cutia de viteze.Ar putea sa fie altceva?

 

Aveti idee cam la cat ajunge acest senzor nou sau second?

 

Poate ma insel, dar sa zic ca nici indicatorul de conbustibil nu mai lucreaza prea bine de cand nu mai merge kilometrajul.

Orice parere este binevenita.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba sonda de pe cutie   ( partea elctronica  si cea mecanica  )  si o sa mearga  si sonda la motorina nu stiu ce lagatura e intre ele da sigur e  ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce pret ajunge sonda respectiva? 

O poza cu sonda are cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

150 ron parte eletronica    si vreo 20-30  cea mecanica  din cutie  .. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM inteles ca la modelele din 97 cele cu motor 2.5 TDI 102 CP sonda este electronica, nu are si parte mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde gasesc un atelier specializat in suceava pentru reparatii turbosuflante? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Bucovinabus este un service, acum nu stiu daca repara turbosuflante, si mai este Turbotony care repara.

 

Modificat de bogdansv02lah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inteles gresit  ... partea elctronica  e afara,  iar partea mecanica e un pinion de plastic   in care se infinge partea electronica  !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect razvane ..

eu mereu am probleme acolo la hopuri . imi sare mufa si nu o pot face sa ramana tapan acolo nu stiu ce sa-i fac dar a adus cineva unul din austria saptamana trecuta si il baga la dezmembrat si meerg sa iau de la el cuplajul ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. lamuriri.Deci trebuie sa iau si partea mecanica pt a fi sigur ca va merge cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai colegule nu e nevoie sa cumperi .. il cumperi doar daca e defect . Daca nu e defect pentru ce sa-l cumperi

il desfaci de pe cutie si ilo analizezi intai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt si de drept  se uzeaza  ambele   acolo e o inbinare plastic pe plastic   cu un patrat ( o sa incerc sa pun o poza  zilele astea  cu piesa din cutie  sa intelegi )    axul ala patrat de uzeaza  dar daca schimbi doar partea electronica axul din cutie o sa o strice si pe cea noua  el fiind deja  deformat  plus  ca  e destul de ieftina  piesa de plastic  si se schimba  usor  !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a ivit o problema la transporterul meu . ceva inexpicabil pentru mine :azi dimineatza in timp ce ma deplasam pe drum deodata acul de la apa a inceput sa urce fara motiv am tras pe dreapata , am deschis capota nimik deosebit , deschis borcanul de expansiune nimic deosebit ,apa nici macar nu era fierbinte intru in masina pornesc motorul acul urca pana la partea superioara iar ledul de la apa clipeste necontenit . cine poate sa-mi desluseasca misterul? ce sfat imi dati unde ar putea fi buba?

Becul imi mai clipea inainte dar in timpul ala cadea acul la minim iar acu a luat-o invers

O alta intrebare ar fi legata de un releu pe care il am pozitionat la tabloul de sigurante in partea superioara standa cu o siguranta aferenta la ce foloseste acel releu cat si siguranta ? am gasit acea siguranta arsa , am inlocuit-o iar ce mi s-aparut nelalocul lui e ca acel releu era foarte cald si se incalzea si ulterior schimbarii sigurantei . parca are nr38 pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am patit si eu faza cu cazutul acului si becul aprins de la apa. Plus ca si motorina nu imi indica corect. Rezolvarea de cele mai multe ori consta in refacerea lipiturilor de pe placa cu circuite din spatele ceasurilor. Ai aici detaliat ce si cum http://www.1946vw.co.uk/vwbooks/vw_info/t4_gauges.htm .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegule la mine a urcat la maxim ca si cum ar fierbe apa .



si inca o problema . as vrea sa schimb bordul ca il am cu tahograf cine stie daca ar functioana altfel de bord?

 siapoi ma uit la imagini ca de descifrat ce scrie nici gand.

Modificat de vasiuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu acele e valabila pt masini pana in 1996 si are ca simptome (ne)functionarea acelor, a ceasului si a becurilor dupa cum le trece capul (aprinse, stinse, acelel la maxim sau minim sau cad in mers etc -  doar vitezometrul nu e afectat).

Daca la tine e model mai nou poate e sonda de la apa??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil trebuie sa urmezi acel link. Cand refaci lipiturile, sa le refaci pe toate 6 chiar daca par ok. Am reparat prin acest mod mai multe borduri cu probleme asemanatoare cu ce descrii tu. Eventual poate mai are careva alte idei, dar asta e cea mai ieftina (gratis) si o poti face tu. Dureaza aprox o ora demontat-lipit-montat ceasurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu e cu tahograf colegule .. dar oricum il desfac ca ma dispera .

 pote ca ar putea fi si din bulb .. acu si mufa aia cu 4 pini o am stricata cea care vine supt termostat

 acu va intreb care bulb da comanda la manometru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa schimbi bordul cu unul fara tahograf, trebuie sa cauti sa fie tot pe cablu kilometrajul, asta pentru o conversie directa fara modificari. Ca modele sunt fara ceas analogic(e digital) dar turometru sau cu ceas analogic.

Se potrivesc practic orice ceasuri de T4 dinainte de '94. Daca vrei sa pui de pe modele mai noi (inclusiv VW Passat B4) iti trebuie montat un senzor pe cutia de viteza pentru a avea semnal la kilometraj (deoarece e e electronic).

Iata un link mai detaliat http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=86937&highlight=dash+clocks. Daca iti faci rost de un bord nou sa lasi un mesaj cat a costat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!