Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Si eu am tot '95 dar nu am nicun senzor pe cablu si nu pare schimbat niciodata.

Modificat de doru_fant4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam cablul de ambreiaj intins la maxim. Pedala era tare si decupla sus iar ambreiajul patina. Am schimbat cablul cu unul nou (speram sa fie el de vina) dar s-a intins la maxim de cum l-am montat. Acum am strans cablul la maxim si l-am fixat in pozitia asta (cu protectia care o avea si sarma :dry: plus ca am si scurtat vreo 2 cm din camasa de cauciuc - clasic romanesc ) iar acuma pedala e moale cum ar trebui, deculpeaza la jumatatea cursei si nu mai patineaza. Totusi, cand l-am fortat in marsarier mai tare, apoi am plecat a patinat putin dar si-a reventi. ( o singura data s-a intamplat )

Este dus cumva discul de ambreiaj sau altceva? Intreb deoarece fac eu reparatiile si sa stiu la ce ma pot astepta cand dau jos cutia de viteze.

Cablul de acceleratie la mine este destul de tare si din ce mi-am dat seama este de la arcul de pe pompa. Se poate face ceva in acest sens, adica schimba pozitia arcului sau ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o problema cu ambreiajul!  Pistonasul acela de la ambreiaj are o tija in interior care este imbracata la capeti in plastic. Mecanicul care a lucrat la masina inainte, a pus o bucata de fier beton acolo si frecand fier pe fier s-a perforat parghia care actioneaza ambreiajul si am ramas fara. Inainte de incident pedala m-i s-a intarit si abia am reusit sa o mai calc, moment in care tija a strapuns parghia. Cred ca ar trebui sa verifici acea pompa-pistonas  de pe cutie. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la cablul de acceleratie... Am descoperit care e treaba cu acel senzor. 

Se leaga la EGR si detecteaza strict cand pedala e apasata pana in far... Probabil inchide egr-u in turatie ca sa aiba un + de forta! Oricum ma gandesc sa blochez egr-u deci nu e nici un bai cu ce face acel senzor. Dupa ce am schimbat nu am simtit nici o diferenta.

 

Case closed.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine de stiut. Aveam si eu acel senzor pe cablu dar habar nu aveam ce e cu el... Multumesc pentru lamuriri si ca ai postat aici ce ai aflat despre el. :) 

ps: cand inlaturi EGR-ul....fa un mic tutorial si posteaza-l pe forum. Cred ca ajuta si pe altii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Am anulat si eu EGR-ul acum 4 luni ca scotea un fum de ziceai ca am tractor si simplu, am  bagat o bila pe furtunul care face vacuum la EGR, ultimul furtunas si nu îl mai deschide.

Modificat de bogdansv02lah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o problema cu ambreiajul!  Pistonasul acela de la ambreiaj are o tija in interior care este imbracata la capeti in plastic. Mecanicul care a lucrat la masina inainte, a pus o bucata de fier beton acolo si frecand fier pe fier s-a perforat parghia care actioneaza ambreiajul si am ramas fara. Inainte de incident pedala m-i s-a intarit si abia am reusit sa o mai calc, moment in care tija a strapuns parghia. Cred ca ar trebui sa verifici acea pompa-pistonas  de pe cutie. Spor!

 

are treaba cu cablul celuilalt coleg? daca la tine e servo adc pe lichid la el e pe cablu bag de sama nu se aseaza unul langa altul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

                    

Posted Yesterday, 21:21

                    

                        

Aveam cablul de ambreiaj intins la maxim.

Pedala era tare si decupla sus iar ambreiajul patina. Am schimbat cablul

cu unul nou (speram sa fie el de vina) dar s-a intins la maxim de cum

l-am montat. Acum am strans cablul la maxim si l-am fixat in pozitia

asta (cu protectia care o avea si sarma :dry:

plus ca am si scurtat vreo 2 cm din camasa de cauciuc - clasic romanesc

) iar acuma pedala e moale cum ar trebui, deculpeaza la jumatatea

cursei si nu mai patineaza. Totusi, cand l-am fortat in marsarier mai

tare, apoi am plecat a patinat putin dar si-a reventi. ( o singura data

s-a intamplat )

Este dus cumva discul de ambreiaj sau altceva? Intreb deoarece fac eu

reparatiile si sa stiu la ce ma pot astepta cand dau jos cutia de

viteze.

Cablul de acceleratie la mine este destul de tare si din ce mi-am dat

seama este de la arcul de pe pompa. Se poate face ceva in acest sens,

adica schimba pozitia arcului sau ceva?

                    

               

Alte pareri in legatura cu ambreiajul?

Modificat de manci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! sunt nou posesor de vw t4 2.5 tdi acv din '97 si intrebarea mea este la ce turatii trebuie sa tin motorul ca sa nu merg cu el subturat sau prea turat? trebuie sa tin turometrul permanent in zona marcata cu liniute verzi ,adica peste 2000? banuiesc ca de la 2000 in sus functioneaza turbina. ma scuzati daca sunt off-topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand turbina functioneaza continuu din moment ce pornesti motorul numai ca efectul al simti la o anumita turatie in sus.Cel mai bine e sa schimbi vitezele undeva pe la 2500/3000 rot/min asta ca sa nu mergi subturat si sa fie si economic.Puterea maxima o obtii in jurul valorii de 4000 asa ca se poate mai mult cand vrei putere mai multa!Sa-l stapanesti sanatos ,fara evenimente,ai facut o alegere foarte buna e o masina excelenta atata timp cat o intretii corespunzator!Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o schema de inchidere centraliazata vacum pt Multivan '93 are cineva?sau un sfat ?de la usa  stg fata mi se descuie usa pt citeva secunde si apoi se incuie singura,iar de pe pe dreapta functoneaza normal.

 

 

Ai probleme cu broasca de la use, are un arc care in timp cedeaza si se rupe.La fel am patit si eu la a mea si am luat de la dezmembrari yala de la usa cu 100 sau 150 lei nu mai retin exact.Daca ai nevoie sa-l comanzi iti trimit nr de telefon de unde l-am luat eu,sau pot sa ma suni la 0766248324.

@yricornea:Poti merge su el si subturat, sau la relanti, dar asa cum spunea si colegul mai sus, ideal si cel mai economic este sa mergi cu el in plaja de verde.Si eu aveam aceiasi tendinta sa nu merg cu masinile turate, ci aproape de relanti, si am descoperit ca aveam consum mai mare astfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pentru raspunsuri. foarte prompte si la obiect. respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua.. am si eu o problema cu un t4 motor abl 19td. nu trage cum trebuie, in sensul ca atunci cand intra turbina parca n-are vlaga in ea.. si daca schimb vitezele pana a intra turbina mere cum trebuie.. Ce problema ar putea fi? mentionez ca am facut cu ea vreo 50.000 km de cand o am si am mers destul de bine in sensul ca tragea, dar acu ma rog de ea sa urce dealul.. Nu mai spun de depasiri ca ma intrece si o dacie;). Acu o turbina cat ajunge? una second si una noua.. merita sa dau banii pe una noua? Dar pe una second? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e din cauza turbinei,eu am reconditionato la Turboserv cu 600 ron.Dai pe Google si le gasesti site-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.9 are debitmetru de aer? Eu tind sa cred ca este din debitmetru....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 TD nu are debitmetru. Si nici ECU. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Geoacasionut1989

salutare..revin cu o problema am schimbat chiulasa si acuma de 2 ori mia umflat tachetii.prima data mia rupt unu iar a 2 a oara doar ia umflat nu a apucat sa ii mai rupa pentru ca nici nu mia mai pornit.si am desfacuto acuma din nou si nush ce sa fac....ajutati-ma cu un sfat...parere..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna umflat colegule?

  de ce ai schimbat chiulasa?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geoacasionut1989

chiulasa am schimbat-o pt ca imi fierbea apa si era fisurata, umflati in sensul ca ar fi batut supapele in ei si ap ca ia rupt in cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca nu ai pus distributia la punct

 acu ce sfaturi vrei?

 decat pui alte materiale noi si pui distributia cum scrie la carte . in rest drumuri bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un t4 2.5 tdi ACV.8+1 si imi consuma cam mult..undeva la 9..10 % gol si asta fara sa trec de 100 km/h..se poate regla/micsora debitul de motorina de la pompa de injectie?sau ce pot face in sensul asta..?multumesc.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu reglatu debitului nu stiu,dar daca pompa de motorina iti merge normal,debit normal,depinde si de cutia de viteze;afla codul,se afla la panoul de sigurante sau pe cutie undeva,si vezi ce rapoarte ai;e multivan,caravelle sau transporter?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sai scazi avansu la minim  asta daca nu ai vreo problema  cu turbina lipsa de putere lag   etc  ..  numai ca  se inputineaza calutii   

Modificat de vw-raz-van
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, un sfat va rog la un T4, 2.5 syncro din 2002, nu vrea sa porneasca decat cu pedala de acceleratie in blana si atuncia mai greu si la rece si la cald, nu are nici o eroare pe electronica, foarte rar se intampla sa pornesca la sfert de cheie. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!