Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Daca nu ai cheie cu cip e relativ eftin de facut una poti incerca. Practic tu nu poti rotii cheia sau o rotesti si nu porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e cheia originala, si exista si un chip dar care nu`i bagat in cheie e lipit cu banda de izoler de contact. Pun contactul si apoi ii dau cheie, ma lasa sa rotesc cheia ( mai patesc cateodata sa nu pot roti cheia) si daca nu o rotesc si ridic in acelasi timp nu invarte electromotorul, nu porneste masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta suna a contact stricat... am citit undeva pe un forum englez, ca dupa un nr de porniri se strica contactul la T4. Au ele problema asta.

ps: e vorba de partea electrica a contactului. Si eu am problema asta si decat sa dau 300 ron pe unul nou, mai bine pun buton de pornire motor (start engine)

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea electrica o am, eu lucrez la o firma si cand m`am angajat am gasit partea electrica a contactului noua prin masina. Partea mecanica nu ar trebui sa o mai schimb? Sa schimb si cheia pt ca e uzata asa tare incat nu se poate face copie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi partea mecanica, automat vine cu o alta cheie, sau cel putin asa cred ca ar trebui. Daca e atat de uzata cheia ta, e foarte posibil ca si asta sa iti faca probleme. Oricum, nu cred ca poti comanda partea mecanica a contactului special pentru cheia ta, asadar va trebui sa vina cu cheie cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sunt 2 parti si cand le comanzi partea mecanica vine inpreuna cu 2 chei si partea electrica vine doar cea din spatele contactului in care intra cheia , e undeva intre 50 si 80lei depinde de producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca cumpar partea mecanica cu tot cu chei, cu cipul ce fac? Il lipesc de contact cum e si acum? Sau ar trebui bagat in cheie?

Modificat de Cosco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il bagi in cheie pt ca nu cred ca vine cu chip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal...intradevar se pare ca contactul la t4 cam lasa de dorit . o spun din proprie experienta . am ajuns sa schimb carbunii ;la electromotor . bobina la electromotor .relee .....bla bla . mufa aceea electrica de la contact e cam firava rau .are in interior niste arculete si niste tablite de cupru care dupa un timp se deformeaza si ajungi sa invirti cheia degeaba ..... daca schimbi partea mecanica de la contact sa nu uiti sa montezi cititorul de cip inapoi pt ca altfel o sa bagi degeaba cipul in cheie ! mufa aceea electrica ar fi bine sa o cumperi "pe original " ! bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactele sunt la fel de sensibile? Stiu ca sunt 2 modele. Difera cel cu cheie tip briceag de cele cu cheie clasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica vrei sa zici ca poti comanda contact pt T4 cu cheie tip briceag? :-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe t4 am contact cu cheie tip briceag si cu telecomanda de deschidere in ea. Dar nu e cheie precum la passat cu santz in cheie ci e cu zimti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai telecomanda cu cheie briceag gasesti cam in toate alarmele de peste 2 mil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma refer la asa ceva

post-36206-1282500396_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

De cateva zile ma confrunt si eu cu o problema la masina si nu-mi da pace , de asta va cer si voua parerea si in acelasi timp ajutorul .

Am schimbat zilele trecute kitul de ambreiaj si volantul , iar de atunci se aud niste zgomote care nu le aveam inainte de a face acest schimb . Mai exact , la turatii joase , pana in 2000rpm se aude de la cutie de parca am cardan :( , pe urma incetineste zgomotul , dar am impresia ca nu definitiv . Si cu aceasta ocazie , nici motorul nu mai este asa silentios ( cat de silentios poate fi un diesel ) si parca nici rotund nu mai merge . Spun ca este de la cutie/ambreiaj , pentru ca daca apas ambreiajul nu se mai aude

Initial mi s-a spus ca ar putea fi o tablita , dar ca trebuie sa ne uitam la ea mai bine . Dupa vreo 2 zile mi s-a spus ca ar fi un rulment din cutie . E posibil sa fie asa , adica sa fie un rulment , care subit a inceput sa faca urat cand s-a schimbat kitul de ambreiaj ?

Inca o intrebare : stiti un mecanic bun pentru T4 in zona Bucurestiului si pe o raza de max 100km ? un mecanic care sa viseze T4 , ca sincer , nu prea mai am rabdare si nervi sa tot merg prin service-uri si sa se uite si sa mi se spuna ''ca ar putea fi aia sau aia'' ....

Mentionez ca masina in cauza este cea din semnatura

Multumesc anticipat pt raspunsuri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce volant ti s-a montat ? cel care vine pe original sau modelul nou aparut cu mono-masa?

Acel zgomot se prezinta doar cu masina la punctul mort sau si la rulaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut doresc sa achizitionez un T4 2.4D 60 kW (82 CP) an 91 foarte bine ingrijit, e un motorul reusit ? e de 2 locuri cabina simpla,si in spate platforma,daca pun de el 1300-1500 kg cum fuge ?cat consuma ? stie cineva greutatea proprie la aceasta caroserie?maxima autorizata stiu ca e 2900kg. multumesc

Modificat de silviu_cj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara orasului scoti un consum de 7-8L 100/km. E un motor clasic cu anticamera fiabil. Avantajul la acest tip de motor e faptul ca piesele le gasesti oriunde.. foarte multe t4 au acest motor. Nu te astepta la performante sportive de la acest motor.. e slab in cai si are o cutie etajata destul de scurt, te ajuta daca il incarci si pleci ok de pe loc dar la 100km/h deja mergi cu motorul turat.

ps: Cred ca mai bine postai in topicul " achizitionare t4 " sau cum ii zice

Daca doresti sa incerci un 2.5 tdi pe t4 te pot ajuta ca suntem din cluj

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce volant ti s-a montat ? cel care vine pe original sau modelul nou aparut cu mono-masa?

Acel zgomot se prezinta doar cu masina la punctul mort sau si la rulaj?

Volant mono-masa , iar zgomotul e doar in sarcina , la relanti nu se aude

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit si eu de noile volante mono masa sunt mai ieftine dar iti tremura ambreiajul si scot sunete ciudate. Mersi noobsound,as vrea si eu un 2.5tdi dar nu ma incadrez in buget si am gasit acest 2.4d care arata foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant mono-masa , iar zgomotul e doar in sarcina , la relanti nu se aude

nu as vrea sa te dazamagesc da cu kitul valeo 4p cu volant nonomnasa am mers fix 2 zile dupa care lam dat jos aceias problema aveam si eo facea urat mai ales dupa ce ii dadem ceva sprinturi si in plus am vazut ca oboseste tare cuzineti de palier am 2 amici care au pus volante monomasa si in max 100 000 km au cazut motoarele !desi a unuia deabia fusese schimbat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce ai schimbat-o ? poti sa-mi dai mai multe detalii te rog ? sa cumpar una noua acum ....nu-mi permit , mai ales ca mecanicul de unde cumparat-o si schimbat-o mi-a spus ca se ia cu tot cu ambreiaj si sincer e cam mult pentru inca una...pe cea veche nu o mai pot pune , avea semne de uzura si lovituri pe ea , iar ambreiajul dat jos e bun ...

In ce sens a cazut motorul ? ce s-a stricat ?

Nu sunt multumit deloc de acest volant si sunt si dezamagit de mecanicii de la noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cristi 50FUN . Vibratiile care le simti si toate smuciturile nu solicita nici suspensia nici directia.. alea solicita MOTORU ! Volantul se fixeaza pe capatul arborelui cotit si de aceea zice VW-raz-van ca o sa iti faca praf cuzinetii. Cuzinetii iti tin vibrochenul fix pe blocul motor sunt precum ( bucsele) Daca vibrochenul acela vibreaza si se scutura excesiv e normal sa apara stres suplimentar pe aceste componente.

Sunt si eu putin dezamagit de Cele relatate mai sus. Speram sa pot schimba si eu kitul de ambreiaj si volantul cu unu monomasa, sa scap de costurile mare ale unui kit nou pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am achizitionat de curind un t4 multivan motor 1,9 diesel si am obs la el ca daca merg in 2000-2200 rpm mi se aprinde becul la ulei daca scad sau cresc turatiile se stinge. Stie cineva care ar putea fi cauza?? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca pompa de ulei nu mai pompeaza cat trebuie. Asa am patit la fostul microbuz, si dupa 1 an de zile de neglijenta s-a gripat vibrochenul, apoi s-a rupt, apoi, mi-am luat T4 ca nu merita celalat reparat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!