Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Tu ai dreptate , doar ca nu va sfatuiesc sa umblati la tija boost pe turbina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am luat un VW Caravelle 2.5 TDI din 1997 si tot bordul e mort, kilometraj, turometru, apa, combustibil... are cineva vreo idee care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin...Bujiile sunt bune, releul de bujii este bun ...de ce draq nu ajunge curent la ele? Stie cineva care este si unde se afla sonda de temperatura care da comanda releului? Cum o pot verifica? mai sunt si alte sigurante decit cele de sub bord. Merci de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In stanga,intre ultimile 2 injectoare pe un furtun,daca e scoasa nu ti le mai decupleaza la cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca nu le cupleaza,nu ajunge curent la ele si ma gindeam ca sonda de temperatura da comanda releului sa cupleze sau nu...dar nu stiu sigur.

si nu ma intereseaza la cald.cind e calda o ia la sfert de cheie.Dimineata am probleme cind e rece.Linga baie ,jos,eset o mufa care duce la injectoare si pina acolo nu ajunge curent.Am zis c-o fi de la releu ,dar,am pus unul nou si tot degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca undeva de la releu la ele,releu e bun,bujiile la fel dar nu ajunge curent,intrebarea e,mai e ceva dupa releu pe circuit pana la bujii?incearca sa vezi daca iti pleaca din releu,bagat in soclu lui,pe fire daca iti pleaca +

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vooi vedea miine.M-am gindit la asta dar ,inainte sa fac prostioare am zis sa mai intreb si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la releu itzi vine curent colegule?

asa ceva te-ai intrebat? releul cupleaza?

Modificat de vasiuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic mai ai o siguranta groasa in compartimentul motor care are un capacel negru, cred ca e deasupra bacteriei.

mai sunt 2 astfel de sigurante ptr ventilatoarele din fata, care au putere mare

deci daca releu iti merge si iese curent din el da nu primesti mai departe curent, la bujii, eu acolo m-as uita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegilor.Am rezolvat-o.era de la siguranta din compartimentul motor.Porneste la sfert.Daca as fi aflat asta inainte sa ajung la electrician era si mai bine dar tot cred ca nu mi-as fi dat seama ...asa ca ...Multumesc inca ODATA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. rog ajutor pentru achizitionarea a doua cap planetare spre roata. M-am uitat pe net ,am fost la magazine, degeaba. :tuktuk: "Avionul' e un t4 ,an fabricatie 93 cu motor de 2,4d (AAB) are abs(teoretic) practic e dusa pompa de abs. Ce doresc ? Cati dinti are nenorocitul de cap spre roata ? Multumesc.

P.S. : Un pompagiu bun in zona Tm, stie cineva ? Pierd motorina pe la pompa de injectie , probabil un semering/garnitura.

Modificat de sdumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegule planetare gasesti la magazine eu am schimbat 150 de leuti bucata cat despre pompa este o bucsa in capac si aia iti creaza probleme se schimba foarte usor dai capacul de la pompa jos si incepi activitatea cu pusul la loc e mai complicat .Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, va rog mult de tot sa folositi semnele de punctuatie :banghead: ! Parca incep sa inteleg postarile pe facebook (doar parca), dar pe forum? :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EmyD : "Io am pus semne :D ."

vasiuca : pai tocmai aia e problema ca unele-s cu ( folosesc copy -paste :icon_thumleft: ) :

Dinti exteriori, spre roata 38

Dinti interior, spre roata 33

altele

Dinti ext. spre roata 38, Dinti interior, spre roata 27 .

Care mama naibii e cea buna? Mentionez ca nu pot sta cu masina pe dreapta nici macar 2-ua ore sa-i numar "dantura". Ca doar nu-i cal :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, va rog mult de tot sa folositi semnele de punctuatie :banghead: ! Parca incep sa inteleg postarile pe facebook (doar parca), dar pe forum? :ceuameni:

Si eu cind le spun nu le place...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema pe care am tot ignorat-o pana acum dar deja s-a agravat. A inceput sa-mi curga uleiul de la servo prin capatul de la roata dreapta, la caseta de directie. Am completat cam 1l/luna dar acum vad ca atunci cand virez volanul intr-o directie sau alta, masina intarzie ceva vreme pana asculta comanda. De ce oare daca misc de volan cu masina oprita, bieletele de directie nu se misca ? Se misca doar dupa ce iau un sfert /jumate din cursa volanului. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu a mai intalnit nimeni probleme la caseta de directie? Azi sant programat la un service si o sa va spun ce are si cum se rezolva. Daca se rezolva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum nu am auzit de o asemenea problema. La mine, singura problema care am avut-o a fost ca era spart capacul de la pompa servo si pierdeam tot uleiul pe acolo:) Sper sa o rezolvi si sa ne zici si noua cum s-a rezolvat si cat costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu cum e colegule in zona ta . La mine e in felul urmator : merg la magazin... oricare ar fi el cu certificatul de inmatriculare si cer piese pentru acel automobil,le iau acasa scot din ambalaj si daca nu se potriveste ma intorc la magazin si le trag niste crucioaie .Mi s-a intamplat doar la capetele de bara sa nu se potriveasca dar o parte din vina am avut-o io ca am mers acolo cu model si am masurat cu sublerul doar exteriorul , cand am ajuns acasa am constatat ca nu e deloc in regula . L a toate piesele pe care le-am luat erau exacte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta de directie are un piston actionat hidraulic si pobabil acel piston se dezamorseaza pierzand uleiul de aceia intarzie sa reactioneze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!am un transporter(de marfa,fara geamuri)motor 2.5 TDI de 88 cai din 1998,euro 3!

Masina o am de 7 luni de zile si cand am luat-o i-am schimbat filtrele si uleiul,am curatat EGR-ul,am schimbat toate furtunele de vacum,i-am verificat distributile(pt ca am luat-o din germania si erau schimbate recent)dar: Atunci imi scotea fum negru si parca nici nu tragea cum trebuie..iar acum porneste un pic mai greu si la cald si la rece si scoate fum alb chiar si la relanti(mentionez ca masina sta de o luna de zile..am pornito doar pe loc)Ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Razvan! Din pacate si astazi m-au amanat pentru nu stiu cand va fi. Am completat iarasi ulei in servo si acum directia functioneaza bine doar ca picura uleiul in permanenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si io una probllema la pornite trag socul tin pe bujii pana se stinge martorul si se aude clicul specific masina porneste , acu urmeaza problema daca imping socul la loc motorul incepe sa intrerupa , ce poate sa aiba?

precizez ca dupa ce se incalzeste nu mai are nici o problema de asemeni daca trag socul problema dispare de asemeni in timp ce intrerupe scoate si mult fum .

Modificat de vasiuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema. Constat de ieri ca servo bazaie prea tare si mai mult imi bate in volan mai ales cand sunt aproape pe loc si virez mult stanga la parcari sau giratoriu. Ma uit sub capota si vad ca lichid servo e mult sub minim. Ma duc la un service tipul umple cu lichid servo peste minim dar spune ca nu are legatura cu lipsa servo bataia in volan. Ideea e ca acum nu mai scoate bataia aia, de altfel nu mai bate deloc si nici nu mai bazaie suparator pompa de servo. Este posibil ca lichidul de servo mult sub minim sa influenteze si sa zbarnaie asa la viraje stranse sau sa bata volanul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!