Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

cipriantransporter

T4 88cv TD buna seara domnilor,voi ati tot facut modificari pt un pik de putere(ma refer la soft sau kit box cum so numi)care este mai sigur? care trece de testul timpului cu brio? as cheltui pana in 1000 lei pe cativa caluti,si am vazut ca am joc la axul de la turbo,stiam ca se fac reconditionari la cluj(tot aici pe forum am citit ca is cam slabuti)a reconditionat cineva un turbo,au facut treaba?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

88 CP e la 2.5 TDI si sincer, ce poti face e sa intretii bine motorul acela, sa folosesti injectoare, turbo si ECU de pe cel de 102 sau 150 si... daca te mai tine buzunarul faci si o resoftare. Dar, pentru asta trebuie sa vezi daca ar merge (daca ti se potrivesc injectoarele), altfel va trebui sa schimbi chiulasa. Trebuie sa te interesezi mai bine si sa vezi daca sunt si altii care au facut asa ceva la 2.5TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

mersy edy,ma gandeam la ceva de genu un soft sau ceva de genu...poate un turbo mai performant..etc.acele modificari mie frica sa le fac deoarece la noi in bistrita sincer nu am incredere in mecanici...poate dupa ce mai adun niste cunostinte despre motoarele acestea sa pot monta eu ecu turbo.etcsa imi aduca cativa caluti...multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut la Bucuresti - pe la Pacii. Sunt de incredere. Schimba de fapt tot lagarul si elicele, ramane numai carcasa. Au un utilaj foarte scump care echilibreaza noua turbina si o testeaza la 15.000 rpm si iti dau un grafic de calculator cu vibratiile la turatie mare. Cred ca turbina se duce pe la 500.000 km... Dau si garantie serioasa in ani sau km, dar nu mai tin minte cat, pot sa caut

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantransporter

oxigen mersy,cauta ceva contacte sa vad daca fac daca trimit turbo prin curier,erau si la cluj dar am auzit ca au probleme...multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are idee cineva daca bratele de pe puntea spate se pot regla? Am facut directia acu o luna de zile si cei de la service mi-au spus ca sunt blocate bratele de pe spate de nu poate sa imi regleze directia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cartea zice asa : doar unghiul de convergenta al rotilor posterioare poate fi ajustat .Modlitatea de ajustare se afla la fixarea interioara a bratului oscilant , acesta poate fi deplasat inainte si inapoi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare.. cum se schimba becul de la faza scurta la vw t4 caravelle? :D

Modificat de antonia002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 2 suruburi pe tragher apoi Desfaci grila frontala pentru ca mai au 2 suruburi ascunse in partea de jos.deconectezi mufele si asta e tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci capacu rotund de pe spatele farului si langa bec ai o siguranta din sarma care trebuie mutata in lateral si scoti becul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni sa imi dea un raspuns? Azi mi-a spus cineva ca din cauza pompei de vacum se poate uza axul cu came. Trebuie schimbata neaparat? Imi e frica sa nu mi se strice altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cartea zice asa : doar unghiul de convergenta al rotilor posterioare poate fi ajustat .Modlitatea de ajustare se afla la fixarea interioara a bratului oscilant , acesta poate fi deplasat inainte si inapoi!

Da, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta indiferent de situatie axul cu came face uzura deoarece boltul pompei este antrenat de ax dar e uzura normala car despre batatie sunt 2 situatii uzura la psiton ( atunci nu mai ai vacum si curge ulei prin partea de jos daca scoti furtunul de vacum ) sau 2 sa blocat/stricat una din supape si atunci trebuie curata sau inlocuita chestia cu lungimea boltului e doar o poveste nu se uzeaza in asa hal incat sa bata pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns vw-raz-van. Dupa cum spui tu cred ca am o supapa blocata deorece vacum face,iar ulei nu curge. Zilele acestea o sa merg la un mecanic sa mi-o curete. Si as mai avea o rugaminte. Imi poate spune cineva de unde pot cumpara numai sticla de la o oglinda? La un magazin de piese auto din fagaras mi-a cerut 100 de lei ceea ce mi se pare mult. Eu am oglinzi dinacelea mari, nu sunt ca cele de caravelle

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T4 Doka, eu mi-am luat sticla de la oglinzi, ambele bucati la 140 Lei cu tot cu transport , aduse din Anglia. Le-am luat de pe ebay.co.uk. Cand am cautat eu in magazine, era 150 lei/bucata...si n-am vrut sa dau atatia bani ...pe o sticla!

ps: sunt convexe ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Emy D. Temporar am gasit la un magazin oglinda auto si mi-am pus. Dar nu este convexa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inlocuit si eu oglinda, T4 doka daca ai modelul de oglinzi cu brat asa e sticla intre 85 si 100 de lei, iar carcasa undeva la 300 de lei ... cu 130 de lei schimbi ambele oglinzi ( modelul apropiat de cabina, cu marimi diferite stanga-dreapta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi GeaX. Am putea vorbi unele lucruri pe despre masinile noastre pe pm. Id meu il am in semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! am un t4 din '97 si am o intrebare pentru cunoscatori.. as vrea sa-i maresc un pic puterea motorasului.. e un 1.9 de 68hp..

daca umblu la boostul turbinei are cevA? influenteaza masina cumva? Multumesc!

Se pot castiga 10-15 CP foarte simplu (am aplicat metoda pe masina mea) - http://www.vwt4forum...ght=power 1.9td

Din pacate fotografia cu pompa de injectie a disparut de pe site-ul de unde am luat ideea, dar poti sa intelegi din explicatiile aferente. Succes!

L.E. - Atentie, creste consumul de motorina!

Modificat de valiflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un t4 motor de 2.4D, in mers cu a-3-a sau a-4-a cu turometru la 1200-1700 rpm incepe sa sgataie ca si cum nu s-ar alimenta, iar cand trec de 1700 rpm merge normal, oare ce poate avea.Multumesc. Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! am un t4 din '97 si am o intrebare pentru cunoscatori.. as vrea sa-i maresc un pic puterea motorasului.. e un 1.9 de 68hp..

daca umblu la boostul turbinei are cevA? influenteaza masina cumva? Multumesc!

Se pot castiga 10-15 CP foarte simplu (am aplicat metoda pe masina mea) - http://www.vwt4forum...ght=power 1.9td

Din pacate fotografia cu pompa de injectie a disparut de pe site-ul de unde am luat ideea, dar poti sa intelegi din explicatiile aferente. Succes!

L.E. - Atentie, creste consumul de motorina!

Asa cresti doar consumul de carburant , nu e recomandat sa umblii la tija care regleaza boostul turbinei decat daca maresti traseul aerului de la turbina prin montarea unui intercooler.

Ce arati acolo e doar debitul de motorina .

uite aici : http://vwforum.ro/topic/68462-vw-t4-doka/page__st__40#entry1951193 postul 51

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ,dragi colegi!

Am postat si eu ceva acum aproape o luna ,dar nu m-a bagat nimeni in seama ( se vede ca sunt biban) :D . A venit frigul...si...nu mai porneste dimineata.Nu merg bujiile.(ba merg ,le-am verificat) dar dupa indelungi cercetari am constat ca nu am curent la ele. O fi de la releu? Are vreo influienta amperajul bateriei? In general imi porneste la sfert doar dimineata am probleme. O fi senzorul de temperatura? (unde se afla amplasat acest senzor?) .Stiti cum se verifica bujiile daca sunt bune fara sa le dati jos de pe masina??? Eu am aflat dupa ce mi-am cumparat bujii (dar nu-i bai ca la citi bani am dat pe ele merita sa le pastrez ca nu cer de mincare- 18 lei bucata - noi - nemtesti).

Multumesc anticipat. Sau se afla cineva prin sectorul 5 care sa aiba vreun releu bun de rezerva pentru proba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

1. Intr-o dimineata, mergi cu inca cineva la masina, si pune un fir de pe puntea + dintre bujiii la plusul bateriei. Dupa 5 secunnde daca asa iti porneste mai usor, atunci asta e problema.

2. Testarea bujiilor se face cu un fir. Pui firul in capatul ei, dupa ce in prealabil ai desfacut puntea dintre bujii si daca face scanteie cand faci contact, atunci sunt bune.

3. Din cate stiu, bujiile se aprind la fiecare pornire de motor, indiferent ca e vara sau iarna.

4. Parerea mea este ca e releul ars/defect. Mai exista posibilitate sa ai un cablu intrerupt pana/de la releu.

Daca-mi vin alte idei, revin ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o mufa pe circuitul apei care duce la decuplarea bujiilor cand e motorul cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cresti doar consumul de carburant , nu e recomandat sa umblii la tija care regleaza boostul turbinei decat daca maresti traseul aerului de la turbina prin montarea unui intercooler.

Ce arati acolo e doar debitul de motorina .

uite aici : http://vwforum.promo...40#entry1951193 postul 51

Ai dreptate, procedura completa pentru astfel de motor este cea descrisa de tine, dar nu toti avem priceperea necesara pentru o lucrare mai complexa. Varianta propusa de mine este, cum am spus, cea mai simpla care se poate aplica in acest caz si de un novice in ceea ce priveste mecanica auto. Si, crede-ma, functioneaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!