Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

pedala in sine nu are , la mine ramanea blocata cand era cablu de acceleratie pe moarte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,la cablu ma gandeam si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diametrul la rola de jos( prag) exterior 24 mm, interior ,daca tin bine minte,12 mm.Am sa incerc sa dau de un catalog sa vad mai exact.

Nelu_tm : stiu ca e mai bine din teflon /bronz , dar ramasesem la propriu cu portiera in brate. Si reparatia am facut-o pe la vreo 8 pm . nu am avut timp si nervi sa mai caut un strungar.Functioneaza si acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva mult din problemele legate de scartzaitul usilor laterale la denivalari un set de role noi? Nu stiu daca problema e de la role sau de la cuiele de pe usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa-ti scartaie din cheder sau de la .....(.lapsus ) chestia de pe usa.

Cat de greu/ usor se schimba pivotii inferiori, ce scule mi-ar trebui ? Pot sa o fac acasa, sa nu mai stau dupa service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trebuie cheie de 17 de preferat inelara cu cot sau tubulara si o presa de pivotzi eu nu am folosit niciodata o rezolvam cu ciocanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

linistit poti sa ii schimbi acasa e treaba de jumatate de ora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mn suruburile de la pivoti inferiori erau cu cap de torx ! in rest ,,,cum spune Andrei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun ,asta am lamurit-o, dar am uitat sa intreb altceva. Dupa schimbare se modifica cumva unghiul de fuga? Sau trebuie sa-i fac unghiul de fuga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai treaba cu unghiul de fuga,doar daca schimbi sau desfaci capetele de bara si pivotul superior

Cine stie ce torx trebuie pentru pivotii inferiori la T4 ?

Modificat de Decefalus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba unghiul de fuga cu schimbul nici unuia din pivoti , cel superior se schimba fara a desface surubul de la reglaj , torx poate sa iti zica cineva care a avaut , ai mei si cei de pe masina si cei noi lemforder au venit cu suruburi cu cap normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu mai stiu de cat era ,,,, :dry: ,,,14 sau 15 ,,,cred ,,,

post-72531-0-20974000-1343447114_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M14 ( stelata cu 12 colturi ) si nu se gaseste in seturile de biti normale ( alea is pana la 12) e cheie separata !

Modificat de vw-raz-van
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gaseste separat trusa compusa din 8 piese ! ceva de genul din foto !

post-72531-0-75510700-1343508098_thumb.j

Modificat de marckuss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie la schimbarea pivotilor inferiori,poti smulge relativ usor planetara din cutie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! Stie careva de ce motiv nu mai primeste suflanta auxiliara din spate, cea care trimite aer prin gaurile din plafon, curent nici macar in butonul de comanda? Poate fi un releu? vreo siguranta separata de bord? help !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Daca stie cineva unde pot gasi calaculator(ecu) pentru T4 2.0 benzina 84 cp. M-i s- a parlit ecu si nu am reusit sa gasesc un T4, 2.0 benzina la dezmembrari. Codul e Siemens 5wp4 092, codul vw : 044 906 022 M. Am cautat si de golf, passat sau vento, dar nu am gasit 2.0 benzina 84 cp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un singur T4 benzinar a fost la dezmembrari la care s-a vandut calculatorul la cineva la bucuresti , esti deja a doua persoana care se plange de aceasta problema ai umblat cumva la instalatia electrica , ai facut vreun scurt undeva , altfel calculatorul nu are motiv sa se arda

de golf , passat , vento cauti degeaba pentru ca nu se potrivesc decat cu cablajul de motor aferent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sa va povestesc ce patii azi: mergeam lejer pe strada la drum lung treapta 5 si cand dau sa pun frana mai lejer se cam duse pedala si frana cam putin, hmmm mi se pare. Merg mai departe si cand am avut nevoie de frana mai puternica pedala jos si franare pauza. Apas si a doua si a treia oara si abia atunci frana. Opresc ma uit la roti de lichid de frana scurs, desfac capota ma uit la rezervorul de lichid si era plin....??? Pornesc iar sa vad ce urmeaza si dupa apasari repetate si tare si incet a pedalei isi revine frana..!! Merg alti 400km fara probleme. Ati mai patit asa ceva? Ce sa desfac sa verific? Sa fie pompa de vacum sau ceva pe la pistonul pompei de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de frana , cand cedeaza aia de vacum se intareste pedala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Nu stie nimeni de ce nu vine curentul in butonul de comanda la aeroterma auxiliara ptr aer rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca la butonul din bord nu vine curent verifica siguranta , tabloul de sigurante (partea din spate sa nu fie vreo mufa sarita din clips) sau cablajul sa nu fie undeva intrerupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siguranta sau cablu intrerupt .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele par sa fie ok in tabloul principal. Ma gandeam ca poate are ceva separat sau un releu. Multumesc oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releu nu cred ca in mod normal butonul comanda releul deci pur si simplu nu mai ajunge curent la buton daca siguranta e ok !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!