Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Salutare, am o problema cu pompa de apa la un VW Transporter din 95 motor 1.9 TD ABL. O data la 6 luni se defecteaza pompa de apa, deja am schimbat-o a 4-a oara acum. mentionez ca nu se face presiune pe instalatie. Care ar putea fi motivul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce consta defectul? Ce anume observi la pompele pe care le scoti vs pompa noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai confundat ceva acolo ,uleiul cred ca e de cutie de viteze

scoate cumva fum alb pe esapament ? daca nu si nici nu bolboriseste daca pe busonul vasului nu ai ulei daca pe joja nu ai o pasta galbuie sau buson ulei---nu cred sa fie chiulasa , mai degraba un furtun sau colierpoate chiar radiatorul( cel mic de incalzire)

parca e Nr. 09 si se afla in partea sanga sub volan

Va salut din nou!

Problema la T4 meu: in 300 km, a trebuit sa completez aproape 3 litri de apa. Nu se vede nici un furtun spart, sau sa curga pe undeva. Nu bolboroseste in vasul de expansiune. Aveti idee ce ar putea fi?

Prima mea parere ar fi ca e garnitura de chiulasa. Insa , pana sa ajung acolo as fi vrut sa fac si alte verificari...si va cer parerea voastra.

Multumesc anticipat.

sunt cam nou pe aici --citeste la robertned

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebicozaurus

Probleme la servo direcţie.

Când pornesc maşina... merge bine. După un timp când mişc uşor de volan se aude un scârţâit ciudat de la servo. V-aţi mai lovit de chestia asta?

Menţionez că am verificat nivelul lichidului din vasul de expansiune şi e ok când "motorul e rece" - masina e stata ceva timp. Când se aude scârţâitul este peste maxim.

Ceva sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua,depinde de care pui si ce lungime;ai grija ca la mine a sarit de pe rola si mi-a rupt-o si pe cea de la alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cursa maxima e pompa de servo sa uzat camera aia ovala in care lucreaza paletii nu prea mai ai ce sai faci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit topicul cap coada si dupa cum m-am asteptat, nu am gasit nicaieri metoda de a face un by-pass la imobilizator. Asa ca maine am sa sparg cutiuta din spatele pompei de injectie si am sa fac un by-pass romanesc sa pot alimenta electrovalva de la motorina.

Totusi nu are nimeni o schema a imobilizatorului? l-am desfacut bucatele insa nu-mi pot da seama ce apare pe al doilea fir acolo la electrovalva. Pe unul am plus de contact, pe celalalt nimic. Nici plus nici minus. Nici pe contact, absolut nimic.

Am dat si plus si minus pe acel fir, degeaba, electrovalva nu face click iar motorul nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M poate ajuta cineva cu dimensiunile exacte al rolelor de jos de la usa culisanta pt un t4 caravelle?Mi s-a uzat rola cea mai mare si as vrea sa o fac din teflon, dimensiunea ei ar fi exact ce mi-ar trebui!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat imobiliserul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POti sa scrii aici Calin poate va folosi la cineva mai tirziu nu se stie niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vb de t4 e simplu + pe capatul electrovalvei de pe pompa de injectie ( capu rotativ )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!Angel04 te rog daca poti si vrei sa ma suni in legatura cu unele probleme la masina.Te rog daca poti.Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit topicul cap coada si dupa cum m-am asteptat, nu am gasit nicaieri metoda de a face un by-pass la imobilizator. Asa ca maine am sa sparg cutiuta din spatele pompei de injectie si am sa fac un by-pass romanesc sa pot alimenta electrovalva de la motorina.

Totusi nu are nimeni o schema a imobilizatorului? l-am desfacut bucatele insa nu-mi pot da seama ce apare pe al doilea fir acolo la electrovalva. Pe unul am plus de contact, pe celalalt nimic. Nici plus nici minus. Nici pe contact, absolut nimic.

Am dat si plus si minus pe acel fir, degeaba, electrovalva nu face click iar motorul nu porneste.

salut ! Calin ai dibuit treaba cu firele alea 2 ? ma interesa si pe mn !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sigur. Am facut si ceva poze, le pun mai spre seara. Nu e complicat deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma intereseaza in special cele 2 fire de pe pompa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vreo doua zile ma confrunt cu o problema legata de incarcare , mai exact lipsa acesteia , alternatorul a fost dus la verificat la un service specializat , este in perfecta stare de functionare , preventiv am schimbat carbunii pentru ca erau sub jumatate ca dimensiune normale , problema din cate observ pana acum este de undeva de la masina deoarece nici martorul din bord al bateriei nu functioneaza la punerea contactului , iar pe firul albastru de la alternator nu am curent nici cu contactul pus nici cu el luat , are acest fir vreo legatura cu martorul din bord ? trebuie sa am curent pe acest fir ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pateam asta, la masina veche, era din cauza releului de incarcare. Dupa ce il schimbam, totul functiona normal.

ps: pentru orice eventualitate, verifica si masele (contactele).

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sigur. Am facut si ceva poze, le pun mai spre seara. Nu e complicat deloc.

ma intereseaza in special cele 2 fire de pe pompa !

Scuze pt. raspunsul intarziat. Ca sa anulati imobiliserul trebuie facut in felul urmator. Cu o dalta subtire si lunga spargeti carcasa din spatele pompei de injectie si scoateti partea electronica de pe pompa. Raman 2 fire masive de Cu de 2mm. Unul este plusul electroventilului iar celalalt e o masa (nu il folositi)

Identificati plusul care apare la mufa pompei atunci cand puneti contactul. Cu acel plus alimentati electroventilul. Cam asta ar fi.

Poze cu electronica din pompa de injectie.

post-22869-0-90497000-1339876441_thumb.j

post-22869-0-26270200-1339876447_thumb.j

post-22869-0-29217800-1339876451_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu incarca pentru ca nu merge martorul din bord acela are rol de ,, excitate ,, pentru alternator fara el nu incarca schimba becul sau vezi dc nu se aprinde si o sa mearga !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am reusit pana la urma cu incarcarea , era dezlipit un piciorul de pe placa ceasurilor de bord , incarca bine acum , dar daca tot am facut bucati masina am zis sa si scot mocheta , surpriza mare a fost ca am gasit la frana de mana un intrerupator cu doua fire pe el (alb si maro) care intra in tabloul de sigurante , a fost prevazuta masina cu martor pentru frana de mana ? corespunde oare cu vreun martor din bord ? a venit cu martor pentru frana de mana separat ? are cineva idee ce si cum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa anulati imobiliserul trebuie facut in felul urmator. Cu o dalta subtire si lunga spargeti carcasa din spatele pompei de injectie si scoateti partea electronica de pe pompa. Raman 2 fire masive de Cu de 2mm. Unul este plusul electroventilului iar celalalt e o masa (nu il folositi)

Identificati plusul care apare la mufa pompei atunci cand puneti contactul. Cu acel plus alimentati electroventilul. Cam asta ar fi.

Poze cu electronica din pompa de injectie.

Metoda asta e buna si la pompa motorului ACV (2.5 TDI, ian '98) ?

Modificat de misumat1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am reusit pana la urma cu incarcarea , era dezlipit un piciorul de pe placa ceasurilor de bord , incarca bine acum , dar daca tot am facut bucati masina am zis sa si scot mocheta , surpriza mare a fost ca am gasit la frana de mana un intrerupator cu doua fire pe el (alb si maro) care intra in tabloul de sigurante , a fost prevazuta masina cu martor pentru frana de mana ? corespunde oare cu vreun martor din bord ? a venit cu martor pentru frana de mana separat ? are cineva idee ce si cum ?

La mine martorul de frana e in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa precizez ca am bordul model vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am condus masina la care in bord sa nu iti apara un martor ca ai frana de mana trasa. Cauta bine in bord poate ai becul ars daca e martor doar de frana de mana, sau ceva intrerupt daca martorul frana de mana si nivel scazut lichid frana sunt combinate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!