Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Daca gaseşti vreau şi io unu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am facut pe mecanicu. am ridicat masina pe capre, fiind convins ca trebuie sa dau ambele roti din spatele masinii, jos si bineinteles planetarele, urmand sa incerc sa dau cutia de viteze jos( la T3-ul meu). inainte sa desfac rotile m-am bagat sub masina sa inspectez. Ce credeti ca am gasit? Exact ce mia zis BALHAS pe topicul restautare t3, planetara dreapta rupta. de aici toata problema. Daca planetara sa rupt( suruburile rulmentului de la capul de planetara s-au desfacut dintre care unul sa rupt) automat satalitii cutiei nu-si mai faceau treaba si de aici ... nu mai pleca masina din loc. Reparatia ma costat putin. Douo burdufuri 32,7 lei, si 6 suruburi pentru planetara 3lei bucata. Multumesc Domnului ca am scapat doar cu atat, ma asteptam la costuri enorme( placa ambr., rulment pres. si altele). Maine dimineata montez planetara la loc. maine va spun cum sta treaba de-a mecanicul.

Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat pentru probleme cu releul care incinge bujiile. Datorita costului foarte mare al releului, eu leam pus pe direct , incing bujiile manual, dar le-am schimat cu unele care se incalzesc in 20 secunde pentru a fi sigur ca nu le ard. pentru asta iti trebuie si un acumulator destul de bun.

Modificat de stroe1.6TD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit cu 50 de lei releu la al padrino . cumparat,montat,probat,masina merge ceas acum.

intrebare pentru colegii cu 2,4 d aab - la cat trebuie sa stea relantiul ? eu l am dat la minim si cand e rece imi sta la 5-600 de ture pana se incalzeste...vreo 10 minute,iar cand pornesc electroventilatoarele la radiator la fel sta cam la 700.e ok sa il las asa ?

Modificat de Andr3y
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Problema mea este ca in ultimul timp am niste scartaieli destul de profunde cand virez stanga,dreapta nu este din cureaua de servo, ceva din suspensie, mentionez ca am ridicat putin masina din barele stabilizatoare, dar e destul de mult de atunci si nu se ausea nimic. Scartaitul e ca si cum ceva nu are ungere,si nu am pirderi de lichid de servo, ce ar trebui sa verific.

Si inca ceva care este releul de bujii si unde este pozitonat la 1.9 TD. Are vreun nr.ceva pe el cineva mi-a zis ca e 104 dar nu sunt sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scartie doar la viraje sau balans este un inceput de sfarsit al pivotilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spune si mie cineva unde e pozitionat releul de la bujiile incandescente la un t4 2.5 102 cp, si cum se verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartaie doar la viraje si balans, pivotii nu tin nici macar 1 an, doar nu demult i-am schimbat trebuie sa fie cei superiori ca acolo scartaitul e mai profund,daca o fi de la ei, iar releul de bujii nu stie nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS.M-am uitat la mine la relee dar nu am vazut niciunul 102 cum am vazut scris mai sus "102 -releul bujiilor" am doar 104,la rece se aprinde ledul la bujii dar cand se incalzeste motoru nu se mai aprinde, am schimbat o bujie ca era arsa si dupa nu s-a mai aprins cand motoru este cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt stroe :cu placere acealsi lucru il patisem si eu s a rupt planetara dupa ce luasem o curba ,bagam in viteza si nu se misca de pe loc am fost nevoit sa tractez masina pana la service,acolo mi au zis baietii ca e palnetara ,am ramas masca...

Modificat de balhas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reparat planetara, acum merge masina struna. .

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva la vw t4 tdi 2500, ce face senzorul de pe carcasa din cutia de viteze acolo unde intra parghia schimbatorului de viteza ? Cateodata nu da start la pornire din cheie,am pus mana pe manunchiul de fire di apropierea cutiei de viteze si a pornit .Altadata am incercat sa o imping si rotile sunt blocate.Sa fie ceva senzor de la cheie care sa blocheze startul ?desi cu alta cheie, fara cod, porneste si se opreste dupa cateva secunde.Sunt prea multe fire in acel manunchi si nu stiu cae nu face atingere,am scos cateva mufe sa le curat,degeaba cand ii vine ei nu porneste pana nu misc firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie din contact partea electrica, daca nu trebuie verificat f atent firele respective si depistate care nu fac atingere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Am si eu un T4 ieri mi-am facut treaba cu el dar azi la pranz merg sa o pornesc pun contactul invart cheia si nimic... nici un sunte absolut nimic... nu sunt un foarte mare cunoscator al mecanicii dar mi-ar prinde bine un mic sfat ... o fi de la starter ? in general stiu ca se intampla dinastea doar la frig...

Multumesc mult.

P.S: Este un model din 1993 pe motorina.

Modificat de micul_kinder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aprinde farurile! daca nu se aprind e din baterie. Daca se aude un usor pacanit e din electromotor si daca ai faruri dar nu se aude nimic e din contact. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat cu releul de bujii imi da cineva eu am doar 104, iar mai sus am vazut ca e 102.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat cer si eu , nu-mi mai merge temporizatorul , am crezut ca e din releul 18 , am cumparat altul (l-am probat ) dar tot nu merge , care o fi cauza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar stergatoarele functioneaza normal sau se opresc unde vor ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

russ,releul se afla pe pozitia 12,adica ultimul releu din dreapta jos la panoul de sigurante.

dar eu zic ca nu este din releu ci ca este normal sa nu se aprinda bujiila la cald.

verifica senzurul de temperatura,cel cu 4pini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

functioneaza normal , nu merge temporizarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Angel04 unde este pozitionat senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou!

Problema la T4 meu: in 300 km, a trebuit sa completez aproape 3 litri de apa. Nu se vede nici un furtun spart, sau sa curga pe undeva. Nu bolboroseste in vasul de expansiune. Aveti idee ce ar putea fi?

Prima mea parere ar fi ca e garnitura de chiulasa. Insa , pana sa ajung acolo as fi vrut sa fac si alte verificari...si va cer parerea voastra.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 300 km 3 litri de apa fara sa vezi nici o picatura pe sub masina clar chiulasa nai ce sa mai verifici ....... macar ud si tot sar fi vazut ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeasi problema a avut-o userul Bogdan. I-a fost fisurata in 5 locuri. la un motor 2.4d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!