Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

t4 2.5 tdi 88ps

acum vreo ora am ajuns cu ia am adus o trasa .pedaua apesi pe ia cu un deget pana la fund nu se simte ca se lasa greu foarte usor se duce la fund .el zice ca e ambreiajul ,eu cred sa nu fie ceva pe la pompa ambreiaj sau cum io zice, alta treaba am tras o cu o dacie cand era drept,cand urca pe la sinaia il mai ajutam si eu cu a doua asa prin patinare parca se simtea ca mai prinde ceva.vedem miercuri ce o sa fie., mai astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e pompa si clindru,eu le-am inlocuit pe ambele ca nu stiam care e cu buba,si sa nu umblu de 2 ori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi,imi puteti recomanda si mie un service de pompe de injectii clasice ? sau sa aibe experienta in t4,motor 2.4 aab ? eu am niste probleme cu pornirea-porneste inecata...si dupa ce se incalzeste daca imping socul scoate fum de o ia boala vacii nebune....aveti idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui la profil si orasul ai mai mari sanse sa gasesti pe aproape.

Eu am fost impresionat de dotarea si priceperea celor de la Express Diesel - Bucuresti - au si reduceri pentru membrii vwforum - ii recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti sa ma ajutati va rog cu un sfat? Imi intra apa in fata la sofer si pasager si nu stiu de unde si cum. Am un T4 din 95

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oxigen,aia dupa sos alexandriei ? ce preturi au ? din cate stiu eu cam piperate ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu al meu T4,am vrut sa plec cu el putin si dupa ce am pornit a iesit fum de la tabloul de sigurante,si am constatat ca releul 102 era foarte incins ( frigea ) si cel cu nr 18 caldut,am scos releul 102 si am continuat drumul,am fost plecat 15-20 de min cu masina si pe toata durata calatoriei releul 18 a stat caldut,ce sa fac in continuare ?

P.S. cum se deschide masa la multivan ca nu am reusit deloc,am impinso,am tras tare de ea,nimic,astept un raspuns din partea voastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul 102 = releul bujiilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii cumva unde pot gasi o schema electrica sau o schema a releelor pentru t4 ? nr 18 ai idee ce e ? multumesc pt interventie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Multivanul meu masa se ridica si la un momentadat se clipseaza si ramane la orizontala. La coborare se apasa clipsul de la nivelul piciorului si coboara masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am tot apasato si nimic,am si tras de ea,tot nimic,cred ca este blocata....ai idee cum o pot debloca ? stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe usa pasagerului eu am chederul dezlipiti,chiar in colt,chederul cel lipit si de la el imi intra in masina,nu stiu cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

t4 2.5 tdi 88ps

sal ,am si eu mai multe intrebari fiindca maine ma apuc de pus microbuzu-n cauza la punct si am cam multe probleme.

1-unde e situata pompa ambreiaj e legata la cureaua de accesorii sau are vre un alt mecanism de functionare ?

maine umblu si sa am habar cat de cat.

2-am oare cum sa vad grosimea discului de ambreiaj fara a decupla cutia de motor ,adica se poate vedea ca la dacie?

3-la maneta de lumini cum se da faza lunga ,impingi maneta spre bord nu dar numai ca nu ramane ?tin sa spun ca imi merge faza lunga doar daca tin maneta trasa spre mine adica flesh.

4-cum se regleaza pompa de motorina ca am dus la refacut injectoarele si apoi am fost cu ea pe tester si mia zis ca ar trebui reglata pompa de motorina ca cica nu a-r fi in parametrii si cica daia da cu fum cenusiu gri cand e motoru rece cand e cald nu da gram de fum.de pornit porneste bine bine de mers merge bn doar da fum la rece.

5-ma gandeam dacase poate face resoftare,a incercat cineva?as face o resoftare pt uzura motorului nu pentru cai putere in plus ,oare ajuta la ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andr3y - suni si intrebi, reglatul injectiei a fost de cateva ori mai ieftin decat au cerut la PBN, oricum nu lasa pompa de injectie pe mana "mesterilor" ca te faci de una noua si e tare scumpa. La ei am vazut masini numerice de centricubat ca eu le stiam doar pe alea mecanice pentru pompa de tractor

@t4 2.5 tdi 88ps - inteleg ca esti nou posesor de duba?

1. pompa de ambreiaj e deasupra pedalei de ambreiaj, sub volan

2. nu, dar daca poti schimba vitezele si cand iei piciorul de pe pedala nu cupleaza, e clar, si nu e pompa ca aia face presiune sa deculpeze discul, daca s-a dus ceva la pompa/lichid/cilindru nu ai putea sa bagi in viteza, apesi degeaba pe abreiaj ca nu intra decat cu motorul oprit

3. intai pornesti farurile din butonul rotativ de pe bord din stanga volanului, stanga oprit, sus pozitii, dreapta faza, din tras maneta stanga se schimba doar fazele mare/mica (nu radeti, n-am stiut nici eu si am venit de la Mures cu proiectoarele)

4. pompa de injectie nu se regleaza usor, poate fi SAU vorba de reglat avansul la injectie (cureaua) sau chiar pompa dar asta e treaba grea, se numeste centricubat si se face in mod serios si garantat doar in cateva locuri in tara. Ce inseamna "tester" ? poate intelegem problema...

Despre fum la rece, si eu aveam si nu a fost pompa ci turbina, scuipa ulei mai ales cu motorul rece ca are jocuri mai mari, si am reconditionat-o la Pacii. Dar poate fi si pompa de injectie din comanda similara cu "socul" de la Dacie sau altceva

5. se poate face dar de obicei la motorul asta se face prin dezlipire-lipire noi circuite, si nu se castiga prea multa putere, in plus pe aici ajung numai dube obosite cu multe sute de mii de km si uzuri mari, deci de aceste motoare chiar nu merita sa fie stresate extra, sunt fiabile dar nu sportive. Pentru uzura motorului fa-i reglaje corecte si intretinere de calitate, nu bice in plus si talpa.

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se incinge foarte rau releul 102 ? vreun coleg cu 2,4 d aab prin sectorul 5 ? sa facem o proba cu releul lui ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

t4 2.5 tdi 88ps

mersi Oxigen de raspunsuri,la mine din rotita se aprind decat pozitiile si faza scurta apas un buton in bord, iar lunga nu am decat flesh tragand maneta din stanga spre mine,dar daca iau mana revine in pozitia ei.cred ca si acolo ar trebui o alta maneta cu totu ca a facut cineva modificarea la faza scurta in bord cred din cauza unui defect sau scurt al manetei.masina o am din decembrie dar am fost plecat cand am venit in feb.iam facut frane(placute,furtune si tevi care erau rupte si indoite pe spate) , directie ,rectificat injectoare ,vopsit toata masina de la linia mediana in jos,apoi am plecat cu ea in italia primu ei drum afara de cand e in posesia mea ,a mers bn dus intors doar acolo am avut o problema nu a vrut sa urce o panta mare cu 8 insi in ea decat cu soferu,nu stiu din ce cauza zici ca nu mai avea motorina. nustiu ce sa zic dar imi pare o masina scumpa si pretentioasa la capitolu pret piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grijă mare cu releul de la bujii. Nu pot confirma că 102 e de la bujii dar am văzut un golf ce a luat foc din cauza asta. Omul a încercat să-l pornească maşina şi aceasta a refuzat. A mers în casă să dea nişte telefoane şi când a ieşti afară maşina ardea. Au rămas (nu ştiu cum) bujiile cuplate şi au topit firele pe la motor şi maşina...pa.

Momentan până cineva competent poate să facă mai multe verificări ai putea să schimbi acel releu sau chiar să-l scoţi cu totul. Maşina teoretic o să pornească mai greu... atât.

Referitor la cum funcţionează masa de la multivan:

când e pliată se apasă şi ea îşi dă drumu din sistemul de fixare. La fel ca ca la televizoarele mai vechi unde butoanele sunt ascunse sub capacele ălea de se apasă să le deschizi. Dacă e blocată aş folosi piciorul sau cumva să o forţez să se apese.

De forţat prin tragere nu aş încerca pentru că sigur o să rupi ceva. O să verific să văd dacă se poate face ceva dacă masa e aşa încăpăţânată. E magică aşa de fain dormi cu capu pe ea...

Nu ştie cineva de unde pot face rost de un suport de pahar pentru Multivan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@t4 2.5 tdi 88ps - e o masina scumpa la piese si foarte scumpa la cumparat de noua. Este insa si foarte fiabila si printre putinele facute sa mearga peste un milion de km. Din ce descrii ca ai la masina e cam jale, ambreiajul e normal, dar tevi de frana, butoane suntate, pana si maneta de faruri dusa... doamne dar cati km (reali) are, 2 milioane??? Presupun ca are multe alte probleme, ce erori ies la scanarea VAGCOM ?

@Andr3y - scuze n-am vazut intrebarea cu masa. La Multivan mai vechi masa are piciorul din 2 tevi, una in cealalta, si cand masa e stransa este prinsa cu o ureche de plastic ce strange teava, daca tragi de partea de jos a mesei de langa podea ar trebui sa se ridice. Spun ar trebui pentru ca se poate sa rugineasca teava mai mica in cea mai mare si nu imi imaginez ce poti face, pe unde desfaci sa bagi un WD40 sau lichid de frana ca balamalele sunt in spatele mesei... fortezi, rupi prinderea tevii de undeva si apoi dupa ce o deblochezi o mai carpesti cum poti :( - grija mai mare sa nu rupi balamalele mesei de sus, langa geam.

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata colegii am rezolvat releul la bujii,era desfacut prin inauntru,am mers la electrician si l a cositorit,merge bn akum si nu se mai incinge.si cat despre masa era blocata prinderea aia mica rotunda care vine in peretele masinii,am apasat mai tare si am tras pana la urma a cedat,am unso bine si akuma merge stas :) multumesc pt interventii..

p.s. cred ca am masina deplasata de la punct porneste dupa 2-5 secunde de dat la automat incontinuu si da fum albastru grav....maine ma duc sa o verifice cineva si dupa daca nu rezolv ma duc la diesel express pe sos alexandriei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

t4 2.5 tdi 88ps

nu stiu cati km reali are mi ar fi frica sincer sa aflu.in legatura cu ambreiaju am desfacut de pe motor si cutie toate firele si furtunele ,l am ridicat cu doua cricuri si era sa l scap jos . am oprit activitatea pana maine cand o sa fac o schela ceva sa l leg la o macara cu lant.

+am mai descoperit ceva straniu am doua gauri in carcasa ambreiajului prin care se vede placa de presiune ,acolo nu trebuia sa fie cumva vreun cititor de volant?

+ceva in neregula cu o piesa de pe cutie am dat o jos cred cae pistonasul de la ambreiaj a fost sudate pe piston niste seibi ca sa mearga masina cu discu tocit cred .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva supapa sau electrovalva aceea de langa baterie care are legatura cu pompa de vacuum,cum trebuie sa functioneze ? a mea fasaie din cand in cand si am miscato de cateva ori si asta se simtea in mersul motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

t4 2.5 tdi 88ps

am si eu o problema .va rog sa ma ajutati cu o idee ceva.

treaba sta asa ,am oprit sa fac stanga ,m-am asigurat , am dat a 1-a sa plec de pe loc si brusc n-a mai vrut sa plece de pe loc in nicio treapta.am dat jos cutia crezand ca placa s-a crapat sau discu ceva,si am gasit asa:

-discu cu carne dar carbonizat

-placa in regula,nu crapata ,soarele ca nou carne pe ea calumea

-rulmentu de presiune cochilia lui de plastic carbonizata arsa

-garnitura de la pistonul ambreiaj arsa

-volant mi se pare ciudata ,maine o dau jos ca n-am cheie .

de ce nu a mai cuplat placa pe disc automat pe volant ca asta imi reiese mie din ce am vazut inauntru?ce e defect asa dintr-o data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Ajutati-ma cumva! Am si eu cam aceeasi problema!

In timpul mersului sa auzit o troznitura la cutie sau ambreiaj, si am ramas cu masina in mijlocul strazii. Cutia nu mai este actionata de motor( Cumva s-a spart discul de ambreiaj, sau rulmentul de presiune) .Ca sa o duc acasa(t3-ul) am tras-o cu stanga 12 Km si se auzea un huruit metalic la ambreiaj . Ce poate fi ? Cum pot da ambreiajul jos mai usor , as dori sa o repar personal. Pot schimba discul sau rulmentul de presiune de la ambreiaj fara sa dau motorul jos, daca ma puteti ajuta cu ceva poze sau sfaturi

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

t4 2.5 tdi 88ps

stroe1.6TD- cred ca ti s-a spart placa de presiune,nu stii sigur pana nu te bagi sa vezi.

de exemplu eu am zis prima data cca e pompa ambreiaj ,pe urma ca e placa crapata si cand colo ce sa fie lucrul cel mai scump din ambreiajul t4-ului,volant cu masa dubla .vreo 15 mil numai piesele(disc ,rulment placa si volant)m-a secat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat masinuta mea,nu era nici pompa de injectie,nici injectoare,doar sarita de la punct...culmea asa era din germania de unde am luato acum 1 luna. acuma ultima problema o mai am cu pompa de vacum,am schimbat electrovalva aia de langa baterie si nimic,prima pedala am frana si a doua e tare pedala si nimic.maine verific sa vad daca e vre un furtun spart...

p.s. suport de pahar de multivan pe unde gasesc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!