Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

ce dotari ai? posibil cablajul sa fie diferit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un caravelle din 95 nu te astepta sa aiba multe dotari.1.9td clasic fara aer conditionat,dac cu multe aeroterme.motor abl.

Din cate am inteles pompa de recirculare se potriveste si cea de pe modelul de 2l pe benzina.Dar de instalatie nu stiu sigur si imi este teama sa nu se potriveasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la caravelle din 91 am geamuri electrice, oglinzi electrice cu incalzire si centralizata din fabrica toate. In cazul asta cablajul este mai..bogat.. probabil decat unul simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deacord cu tine,dar imi trebuie doar partea de instalatie de la motor nu si din cabina.Ea nu a fost afectata.

Am tot cautat pompa de recirculare dar nici o sansa.doar noua si costa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge foarte bine si fara ea , doar ca vara inainte sa opresti mai lasi vreun minut sa mearga motorulu in gol , poti sa iei de la orice dezmembrari instalatia de la motor , are o mufa mare undeva in lateralul motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei eu am verificat instalatia,dar de la partea de sub rediator pana sus deasupra acumulatorului nu am gasit nici o mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti...am o rugaminte..nu gasesc semnul la pompa de injectie,la t4 din 2002 motor de 2,5 tdi....v-as ruga un raspuns daka se poate sau o schema ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa poti sa o lasi linistit pe instalatie pentru ca apa oricum trece prin ea asta ca sa nu te chinui sa inadesti furtunele si la final sa ai surprize sa curga , pompa o lasi frumos demufata la fel si sonda de pe chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitate bine in partea de jos( tu fiind sub masina)

post-38947-0-95595900-1333050657_thumb.j

post-38947-0-70375500-1333050675_thumb.j

post-38947-0-50782000-1333050697_thumb.j

post-38947-0-49726500-1333050714_thumb.j

post-38947-0-83436600-1333050759_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arunc alta problema.

de la o vreme nu mai sta cum trebuie in relanti, adica tinde sa coboare brusc si sa urca fara sa treaca de 900 rotatii adica la cat e relantiul. apoi in treapta 2 daca accelerez usor pe la 2000 ture are un fel de shut. in rest merge normal.

masina a fost dusa la revizia anuala si printre altele s-a incercat depistarea problemei. nu exista nici un furtun de vacum fisurat, in schimb din cate a spus inginerul nu prea arata cum trebuie softul de diagnoza cu ce arata masina real in bord, de exemplu turatia desi la masina e 1000 in proram ii apare 3000, temperatura de asemenea.

poate cineva a avut problema asta si are o idee. masina merge f bine in principiu. trage de rupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba mecanicul cu unul mai competent

atat timp cat pe gaz merge perfect iar pe benzina nu totul se rezuma din segventa de injectie sau alimentare (regulator defect , vreun releu de pompa cu probleme , furtune de vacuum cu probleme )

Modificat de andrei_c123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe gaz merge la fel,de altfel masina 80% e pe gaz. Din diagnoza ar fi ceva probleme la functionarea in tandem a injectoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o dilema daca ma poate ajuta cineva. Am un prieten cu Vw T4 caravelle de 94 1.9 Td ABL,care are nevoie de un ax cu came. As vrea sa stiu daca se potriveste axul cu came de la un passat B5 din 98 cod motor AHu, 1.9 TDI, eu avand aceasta piesa. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nimeni nu ma poate ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wolksmanT4 mai asteapta se para ca inca nu stie nimeni.Totusi nu poti consulta un mecanic care a mai facut motoare de T4 caravelle?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa le compari vizual.

stie cineva unde se afla siguranta de la bujii la un t4 din 95 motor abl?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In partea inferioara a bordului, in stanga volanului, jos de tot ai un fel de buzunar: scoti buzunarul si ai dat de toate sigurantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,multam Emy.mai ajutat enorm ce sa zic.

nici nu te mai intrb care este releul de bujh incandescente.

eu m-a gandeam ca ar fi una din sigurantele de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o lamurire ??? : Ambreiajul la t4 al meu se apasa mult mai greu decat la oricare alta , fac febra la picior , parca merg cu raba , ce pot sa fac sa se apese si la mine mai usor ????, mentionez ca masina e T4 doka 1.9 td , am gresat cablul , am uns pedala , maine vreau sa ung si parghia de actionare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema sata an avut-o la o skoda octavia tour 1.9 tdi cu ambreiaj hidraulic cuvolanta dubla masa,iar pana nu am schimbat tot kitul nu am scapat de problema cu pedala tare.Soarta asta a avut-o si la un caddy 1.9 din 2007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, tu nu ai acea legenda atasata la sigurante sa vezi care e? Din postul tau, asta reiesea.

Sigurantele de la bujii, sunt acolo in interior, nu in compartimentul motor din cate imi aduc aminte. Momentan nu am cum sa ajung la masina sa verific, si nu am cum sa iti dau alte detalii. Sorry.

ps: Ai fi putut spune simplu ca nu asta vroiai de la mine, in loc sa ironizezi, desi nu ma cunosti. ;)

Sa auzim de bine!

da,multam Emy.mai ajutat enorm ce sa zic.

nici nu te mai intrb care este releul de bujh incandescente.

eu m-a gandeam ca ar fi una din sigurantele de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@WolksmanT4, cred ca se potriveste daca pui cu tot cu chiulasa, injectoare, pompa, si calculator, turbina cu geom variabila si asa si-a facut un T4, ABL cu 90 CP. Un mic avion....

Axul cred ca difera (dar nu sunt sigur) insa, stiu ca motoarele de 1.9 au acelasi bloc motor, si deci, teoretic , s-ar potrivi cu alta chiulasa de la un alt motor. Cel putin se potriveau cu cele de la golf mkIII.

Am o dilema daca ma poate ajuta cineva. Am un prieten cu Vw T4 caravelle de 94 1.9 Td ABL,care are nevoie de un ax cu came. As vrea sa stiu daca se potriveste axul cu came de la un passat B5 din 98 cod motor AHu, 1.9 TDI, eu avand aceasta piesa. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in fine am rezolvat problema,nu era de la siguranta ci de la releul 102.adica releul bujiilor.

Nu ma consider ironic atata timp cat urmaresc acest forum cu atentie inainte sa intru cu o intrebare.

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, postez pentru un prieten. Are un t4 2.4 d si are o problema cu furtunasele de la injectoare, oricat de bine le impinge pe stuturile de retur ii sar, fac presiune si ii sare ultimul furtunas care duce langa filtrul de motorina cred ca pe circuitul de retur.Filtrul de motorina a fost schimbat recent. Stie cineva care ar putea fi problema, si daca e vreo regula stricta de conectare a furtunaselor intre injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!