Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

din ce spui tu ar insemna ca returul vine prea tare din caseta dar totusi ti-as sugera sa verifici sa nu pierzi pe undeva lichidul de obicei pe la pompa sau pe la simeringurile de caseta ( cele de pe capete ) ce vezi ca se murdareste vasul de lichid e normal toate fac asa daca pui peste limita dau ulei afara ( au un mic orificiu in capac )

daca nu e nimic din cele de mai sus banuesc ca e o problema ori cu viteza pompei se invarte prea repede ori cu trecerea prin caseta opune o rezistenta prea mica si vine returul cu presiune in vas !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriant4-2000

multumesc si scuze,dar o pompa de vacum noua cat ar costa?ma refer la una de calitate.inainte sa mi-l aduca in italia ia facut toata distributia(curele intizatoare.etc)fara manopera am bagat 15 mil(lei vechi)am cerut ceva de caliate..am cheltuit cam mult?ar mai fi ceva un vopsit cat de cat profesionist cat ar costa si daca stie cineva o vopsitorie(low cost) prin zona Clujului sau al Bistritei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de vacum originala vreo 700 roni ( da nu te amagai ca e ca cea de fabrica caci si pierburg reconditioneaza ) si febi vreo 400 roni alti producatori din cate stiu nu sunt decocandat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat legatura cu cei care reconditioneaza casete directie si mi-au spus ca trebuie schimbate semeringurile si operatiunea costa 700lei cu un an garantie. Ce parere aveti de pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriant4-2000

fratilor buna.de 2 zile dau ture cu el in italia.....aveti cea mai mare dreptate traiasca t4 merge de rupe.frumos mai am de lucru un pik la el de schimbat ceva capete de bara si sper sa nu trebuiasca sa ajung la caseta de directie si sa schimb o clata de pe usa soferului.multumesc celor ce mi-au raspuns.si in legatura cu cu pretul reconditionari casetei de directie mai mult sau mai putin este ok dar eu cred ca pt cineva care traieste din caratul cu t 4 o sa fie mult....mai ales cu saracia din romania,MULTUMESC INCA O DATA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Proaspat posesor de T4 motor 1,9 SDI de prin 1995 va retin atentia cu o nelamurire. La pornirea la rece, se aude un scartait de curea (parerea mea) sau poate de rola ce invarte cureaua. Zgomotul dureaza 7 sau 8 secunde si dupa cateva accelerari dispare. Din pacate nu am scut si cred ca ar fi de la stropii de apa ce ajung pe curele... am mai primit o idee ca ar putea fi pompa de apa... masina are lichidele in norme asa ca va intreb pe voi.

Zgomotul a inceput de vreo 2 saptamani, am urcat-o pe o rampa si pe dedesubt am dat cu spray din ala cu vaselina (sau ceva in genul, sa imi fie scuzata nestiinta) si la prima pornire a fost ok.

Astept o parerea si de la voi.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,de la cureaua cel mai probabil de la alternator,schimb-o si daca poti pune pe Continental,eu cred ca sunt cele mai rezistente;ar mai putea fii si cea de la servo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea sa fie si rulmentii de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dureaza putin imediat dupa pornire,e cureaua si atat,daca erau rulimentii faceau tot timpul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezamagirea mine vine de la faptul ca am segmentat motorul in luna octombrie si atunci "am schimbat" cam tot ce se putea, incluzand aici si curelele. Sau poate a "omis" mecanicul sa faca si lucrurile astea...

Exista un scut sau poate o carcasa care sa protejeze acele curele? Ma gandesc ca se deterioreaza datorita apei sau a altor factori care intra in contact cu ele.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneai ca nu ai scut,deci curelele imediat se duc,mai ales cele trapezoidale cu dinti;sfatul meu sa cauti scut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca face zgomot deoarece cureaua de la alternator e prea stransa sau prea larga. DE OBICEI ASTA SE INTAMPLA CAND cureaua nu e suficient intinsa nu neaparat uzata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata am observat mai clar de unde vine zgomotul, rola din poza (my bad ca nu stiu ce e aia :D ) are momente in care nu este antrenata de curea si nu se invarte, dupa care usor, usor incepe sa isi revina.

Asa mi se pare si mie, ca e putin slaba.

post-103937-0-79166300-1331796806_thumb.

Modificat de marius97fer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresoru de servo , ori e cureaua obosita , ori mai trebuie intinsa , in cel mai rau caz rulmentii din compresor incep sa prezinte urme de gripaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. aceeasi problema am avut-o si eu. La mine era cureaua slaba la alternator... dupa ce am tensionat-o putin, a disparut sunetul acela. La inceput asa credeam si eu ca vine de la servodirectie, dar era de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata. Curea slabita. Am mers la mecanic si a strans ceva pe acolo. Am scapat de sunet :)

Va multumesc pentru raspunsuri. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare....Mi-a aparut o problema la motor: pe benzina vine in nas cand accelerez, foarte deranjant, dar mai urat e ca atunci cand vreau sa merg cu viteza constanta,ba vine in nas, ba aceelereaza, eu tinand piciorul constant pe acceleratie. Si oscileaza si relantiul. Si consumul e enorm, dar pe gpl functioneaza impecabil si consumul e normal. De tras, trage foarte bine motorul...Mentionez ca am schimbat, bujii, fise, capac si rotor delcou, motorasul de relanti, senzor clapeta de acceleratie, filtru aer si benzina...nu stiu ce mai poate fi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude un zgomot ca si cum ar bate ceva fier pe fier ,am avut intrecut probleme cu toba avea o gaura si lovea in suportul de prindere am dus o la service au sudat aia acolo ,un timp a mers ok iar acum iar a aparut zgomotul ,m am uitat pe dedesupt nu exista alta gaura sau ceva de genu ,nu poot sa imi explic de unde vine zgomotul,o sa incerc sa vad daca este de la curea ,mentionez ca face destul de urat cand sta pe liber...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te apuca sa schimbi piese fara a cunoaste problema prima data fa o diagnoza sa vezi pe ce iti da eroare , si ca sfat fa o verificare a furnunelor de vacume , le gasesti in dreapta sub vasul de expansiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , am un WV t4 / fabricatie 1994 motor 1900cmc SDI / 45 KW si am oservat ca exista o pompa de apa electrica sub radiator care raceste filtrul de ulei si apa la motor. De cateva zile acesta merge permanent chiar daca iau cheile din contact si imi descarca bateria. Am scos toate releele pe rand si tot nu se opreste decat daca iau borna sau scot mufa de la pompa. Daca cineva a intampinat aceasi problema rog sa ma indrume. multumesc mult.

Modificat de SeeMe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o pompa de apa auxiliara in mod normal porneste cand motorul este incins si il opresti , aceasta inca plimba apa in instalatie , pe chiulasa ai sonda care comanda pompa , cel mai probabil aceasta a ramas blocata pe deschis , scoate mufa din ea si schimba sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cât ulei intră la un schimb de ulei şi de care trebuie? Motorul este 1.9 TD.

Mulţumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!sunt si eu un detinator de vw caravelle din 95,cu un motor de 1.9td,si m-a tot lovesc de probleme.

Problemele recente sunt; un scurt circuit avand la baza arderea pompei auxiliare,cat si a instalatiei electrice.

Intrebarea este unde asi putea gasi pompa respectiv anstalatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa gasesti pe comanda la un magazin mai serios de piese auto dar cred ca sant tare scumpe. cauta-le la cineva care dezmembreaza. interesant cum de s-au ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,asta este singura solutie ieftina.de ars nu pot sa imi dau seama,dar bine ca a fust in mers si am observai relativ repede.

Siguranta era de 30 si a ars-o greu.dupa asta a aparut problema pornirii pt ca siguranta respectiva aprinde si bujiile dar si ventilatoarele.

Pompa auxiliara este facuta scrum cat si o parte buna din instalatie.

Are totusi cineve idee de vreun parc de dezmembrari bun care sa aibe piese de calitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!