Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

cel mai simplu bochezi poma ( este un surub dedubt si 10 si o saiba in forma de U desfaci scoti saiba si strangi la maxim ) sau faci semne cu vopsea in cazul in care nu esti sigur ca ai adus masina la punct .......

si de aici ai mai multe variantae eu personal prefer sa scot pinionul de la axul cu came dupa care desfac rolele pun rolele noi dupa care armez intinzatorul pun cureaua si pun pinionul ;la axul cu came la loc ...... dupa care deblochezi pompa si gata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegule la mine nu vad nici o rola.. tu unde ai rolele?

Si daca scot pinionul de la axul cu came, are pana acolo sau cum il pun la loc?

Iar daca are role intinzatoare isi mai are rostul de scos pinionul?

Modificat de vasiuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar nu are am banuit ca e la fel ca la 2,5 ( fiind in principiu acelasi motor ) da poi dai direct pinionul de la axul cu came jos ...... cat despre pus la loc capatul axului cu came e in V la capat deci nu ar trebui sati puna probleme ........ si faci un semn cu vopsea pe pompa si bloc si axul cu came si bloc daca nu stii sa o aduci la puncti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grea e practica colegilor ..pai la punct cine poate ca sa ma invete sa o pun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si bine v-am gasit!

Am un VW T4 2.0i din '94 care se opreste in mers. Pur si simplu se opreste. De pornit porneste la prima cheie, chiar si imediat dupa ce s-a oprit.

Bobina am schimbat-o noua, nicio schimbare. IAC-ul a fost curatat de curand, deci n-ar trebui sa faca probleme.

Ma mai gandesc la contactul electronic (nu stiu exact daca are) sau orice alta cauza electrica.

Va rog sa-mi spuneti daca ati intampinat aceasta problema si care a fost solutia, sau daca aveti vreo idee.

Daca am postat gresit, nu dati cu pietre, sunt nou pe aici.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAP Senzor , de acolo se trage toata problema , 3 cauze a iesit furtunul din el , e spart unul din furtunele de vacuum sau mai rar capsula vacuumatica de la recirculare

ca sfat ia la mana furtunele sa vezi ce e cu ele , la mine era spart exact in spatele galeriei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!am si eu o intrebare si o pun aici ca sa nu mai deschid alt topic.

stiti cumva daca un T4 din '93 cu motor diesel simplu fara turbo,cod 1X,este euro 2?

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1) 1.9 D (diesel simplu fara turbo):

- cod motor 1X

- data fabricatiei: de prin 1990 pana in 1995 (aproximativ)

- puterea: 47 kw (60 cp.) la 3.700 rpm

- norma poluare: ies Euro1 sau Euro2; aici depinde de anul de fabricatie al masinii

Am un prieten cu un T4 din 1995 cu motor 1.9 D 1x si este euro 2

Modificat de Decefalus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Am un prieten care are un T4 din 92 1.9D 1X 8+1 locuri si are euro 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu e inmatriculata "baieti" de la R.A.R. nu cred k o sa o "scoata" euro 2 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar este vreun criteriu pe baza caruia se stabileste norma de poluare?in afara de concentratia de CO2 din gazele arse.asa fiecare RAR poate interpreta dupa voie norma de poluare.Nu imi este de taxa mai mare pentru ca oricum voi da in judecata pentru recuperarea ei.si dupa cum stiu cand se returneaza iti da si dobanda la banii platiti.

a facut cineva cerere de depreciere la RAR sau finante pentru scaderea taxei?adica pentru cei care nu au servodirectie,aer conditionat sau alte dotari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rog un moderator sa mute posturie offtopic legate de problema ridicata de mine in aria indicata de colegul andrei_c123.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stau si ma uit la voi ce faceti si in ce directie bat discutiile voastre si apoi trec la treaba.

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca intervin in acest topic dar nu am stiut unde sa caut.am un t4 de 2.5 acv si nu imi mai vede debitmetru de aer. imi vede aceeasi valoare 550 indiferent de turatie.l-am scimbat si acelasi lucru,aceeasi valoare

apoi mi-a dat pe tester short to b+,stie cineva ce inseamna? mi-ar fi de mare ajutor o schema a firelor de la debitmetru sa imi dau seama care este acest b+. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriant4-2000

buna.tocmai am reusit sa i pun numere la un T4 din 2000 2.5......am o problema....eu am cumparat masina din austria de sarbatori cu speranta sa o inmatriculez....in fine nu am apucat....dar s-a ocupat un prieten si acum are numere azi imi ajunge in italia....problema este....ca se aude o bataie la motor....cumnatul meu zice ca e un tachet,dar yo stiu de cand am umblat yo cu ea acea bataee se oprea cand apasam frana....cer un sfat sau o parere despre ce ar trebui sa fac.multumesc

din nou....si ce as putea face sa rezolv problema

Cipriane nu mai pune atitea puncte dupa fiecare idee .Citeste regulamentul te rog frumos.Multumesc

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bataea se aude de la pompa de vacum,trebuie data jos si curatata si nu o sa mai faca o perioada,este o problema generala la T4 nu ai de ce sa te ingrijorezi pentru ca nu dauneaza motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiudragos

Salutare.

descriu si eu problema la t4 al meu.

intr-o perioada de timp, imi da afara uleiul de la servodirectie.

completez normal, in 1-2 luni sau la anumite dereglari de caldura...cand ma uit observ ca mi-o dat afara mult sub nivelul de nimimul lichidul...

solutii?

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi consuma uleiul din vasul de servo dar am observat ca pe la capatul din dreapta al casetei de directie imi picura ulei. Exact pe unde nu stiu deocamdata si nu stiu nici ce solutie exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiudragos

si mie imi consuma uleiul din vasul de servo dar am observat ca pe la capatul din dreapta al casetei de directie imi picura ulei. Exact pe unde nu stiu deocamdata si nu stiu nici ce solutie exista.

la mine nu il consuma...il da afara prin capat(are un mic canal probabil pt aer parca pe acolo da afara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pierde prin capat e semeringul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiudragos

deci totusi pentru problema mea, nu are nimeni nici o idee?

repet, pierd ulei de la servo directie invers decat se pierde normal. spre exterior direct din bidonul de unde se adauga lichid. deci mi-l da afara, probabil din cauza unei presiuni de pe undeva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma poate ajuta nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semeringul se poate inlocui usor? Trebuie mers la un service? Pierderea e destul de insemnata cam 150 ml saptamana. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!