Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

E cunoscuta chestia asta,se shimba pompa+bolt,pe pierburg am inteles ca sunt mai bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flotouran95 partial am repetat problema. aparuse si a doua problema.dar era mai util un sfat decat un "babarnac".multumesc anticipat celor cu eventuale sfaturila problemele mele.

cabina multumesc,totusi masina are doar 225.000km reali.e adusa acum din Germania.stiam ca aceasta pompa duce mai mult si initial se schimba o data sau de doua ori acest bolt.la mine se pare ca nu a mers operatia.probabil voi fi nevoit sa schimb pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru problema cu geamul - verifica intai firele din burduful de la usa, imbatranesc si se intrerup. Mie nu imi merge difuzorul, dar nu ma grabesc sa carpesc toate firele. Alimentarea e unica pe ambele geamuri, daca cel din dreapta merge nu e siguranta. Mai rau e sa fie motorul/cremaliera.

Si mie imi tzacanea si inca tzacane, am schimbat si tachetii ca 2 erau crapati, si dupa aia facea la fel. Probabil trebuie o pompa noua de vacuum (nu numai boltul). Eventual incearca sa cureti de ulei actuala pompa de vacuum, se umple iar destul de repede dar macar stii de unde vine. Aici despre pompa si aici despre curatare

Masina mea a venit din Germania cu 223.000 km pe bord si la ultima verificare la VW cu 6 luni inainte sa o cumpar avea 420.000 km. Ai verificat dupa VIN la un service VW istoricul masinii?

Sanatate!

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Edited by Oxigen

Ai verificat dupa VIN la un service VW istoricul masinii?

Da.Am verificat-o la o reprezentanta in Germania,km chiar sunt reali.Geamul se deschidea si la un moment dat nu a mai vrut.eu pusesem paravanturi care se prind cu banda adeziva dar nu erau de calitate si le-am dat jos.initial am crezut ca a ramas o bucata de banda dublu adeziva si s-a lipit dar nu da semne de miscare.chiar azi dimineata am incercat iar , se aude ceva in portiera , un mic clic dar atat.nu cred ca este intrerupt la burduf totusi si asa e vorba de portiera pe care sunt comenzile.la fostul multivan am avut probleme de genul fire intrerupte si am fost la un electrician care a carpit cam jumatate din acel manunchi de fire si nu au mai fost probleme.a facut o treaba cu simt de raspundere.cred ca in functie de timp o sa trec pe la el sa vad daca poate sa verifice el deschiderea geamului.pana ajung la el o sa dau la o parte burduful sa vad daca e ceva intrerupt la vedere. Revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la bataia pompei de vacuum am inteles ca ar mai fi varianta lungirii boltului cu doua zecimi la un strungar.asta pt ca pompa are o mica uzura si chiar daca boltul e nou(cel vechi era totusi uzat),tacanitul persista.lungirea boltului ar compensa uzura pompei.cand fac aceasta operatie o sa anunt rezultatele.cu geamul nu am reusit sa ajung la electrician.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai boltu nu vine pe axa cu came,daca lungesti la un moment dat nu fortezi acolo?nu mai tacane dar face uzura pe cama aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la butonul de comanda poti avea problema cu deschiderea-inchiderea geamului. eu am desfacut butonul si am curatat partea care face contact la actionarea butonului si apoi a functionat.

Era oxidat putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita sa ungi cu silicon chederele laterale pe care aluneca geamul - faptul ca face tzac si se opreste cred e protectia de pe motorasul geamului ca sa nu prinda ceva/cineva la inchidere/deschidere. Probabil ca e o combinatie de lipici si praf, incearca sa il ajuti, sa tragi de geam in jos cand apesi pe buton, cauta daca nu a coborat pe cheder niste banda adeziva.

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema geamului rezolvata,deocamdata.cum a aparut,la fel a si disparut.azi dimineata am incercat sa-l deschid si a mers.cred ca are totusi o problema,dar acum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La voi se abureste parbrizul in mers chiar daca merge venitlatorul si nu recircula aerul?

La mine se cam dezabureste pe centru in rest...e cam aburit.

Cand dati drumu la ventilatie si dezaburit se simte un flux mare de aer pe gaurile alea de ventilatie de la parbriz?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa dai aer doar pe parbriz nu si pe fatza sau la picioare in acelasi timp. daca nici asa nu merge iti recomand sa inchzi gurile de ventilatie de pe laterale. Problema e ca sufla mult aer pe gurile laterale sau pe la picioare si prea putin pe parbriz daca toate astea sunt deschise. Eu am dublu climatronic si tot la fel face daca le deschid pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba si filtrul polen.cand e prea murdar asa se intampla,abureste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţam..... bună idee....

Oricum nu ştiu ce e pe acolo că maşina e proaspătă la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la problema cu tzacanitul la motor, eu am rezolvat problema la un golf 3 , 1,9 aspirat, cu inlocuirea diuzelor de la injectoare , tzacanitul se auzea arareori la fel ca la camioneta t4 2,4 aspirat an fab 90 pe care o am acum si tocmai ma pregateam sa fac aceeasi operatiune ca la golf dar se pare ca trebuie sa ma mai gandesc . precizez ca camioneta are in prezent 180.000 km. astept sfaturi. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sint nou posesor de t4...desi survolez zona aircooled,am zis ca numai vi ma puteti ajuta...am cumparat un bus si am o problema,picura pompa de injectie,trage super,nu se dezamorseaza ci doar picura si nu stiu pe unde,am strins conductele si tot se umezeste,nu m-ar deranja dacanu ar trebui sa schimb furtunul de apa de sub ea odata la an...asa mi-a zis prop ca le schimba,si a trebuit sa il schimb si eu acum o saptamina!

multumesc :icon_bounce:

p.s. am uitat ,este un 1,9 TD

post-74766-0-65376400-1325491474_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua si La multi ani!am si io o problema cu un t4mi s/a uzat bucsa din cutie la electromotor si bendixul mi/a rupt trei dinti la coroana am gasit la unul rasturnat si am luat placa de presiune cu tot cu corona si am schimbat dar.. de aici au inceput problemele legate de debraiere..De la mic la mare merge cet de cat dar cand e vorba de schimbat de la mare la mic e belea.acuma io m/am mai invatat cu ideea calc un pik frina si schimb viteza dar am un incepator si se chinue sarmanul sa schimbe vitezele am schimbat discul de ambreiaj , am schimbat pompele de ambreiaj ambele, am prelungit cuiul de la pompa de ambreiaj de pe cutie cu vo 2 cm . si parca e un pic mai bine dar tot treaba merge rau.asta e una din probleme adoua e urmatoarea :de o bucata de timp sa zic vo 3 luni se mai aprinde becul rosu la apa (clipeste)cand pornesc motorul o bucata de timp nu intodeauna la fel si nu de fiecare data cand se incalzeste motorul becul se stinge .Acu ce imi recomandati sa fac..? an de fabricatie 1994 motor 2,4 aab. va multumesc!

TI-am mutat aici postul si topicul l-am sters...

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi picura pe la pompa,din pompa curgea,si am schimbat garniturile si gata s-a rezolvat;la un service am fost,ei mi-ai spus/schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are idee cineva unde asi putea gasi suportul de alternator cu surub cu piulita aferenta?preferabil noi.va multumesc|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sint nou posesor de t4...desi survolez zona aircooled,am zis ca numai vi ma puteti ajuta...am cumparat un bus si am o problema,picura pompa de injectie,trage super,nu se dezamorseaza ci doar picura si nu stiu pe unde,am strins conductele si tot se umezeste,nu m-ar deranja dacanu ar trebui sa schimb furtunul de apa de sub ea odata la an...asa mi-a zis prop ca le schimba,si a trebuit sa il schimb si eu acum o saptamina!

multumesc :icon_bounce:

p.s. am uitat ,este un 1,9 TD

vezi sa nu curga pe la axul de la acceleratie ...are o bucsa de bronz care se toceste si on oring

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o intrebare...in relanti imi zangane ceve in catalizator atit de tare incit acopera rontaitul motorului,cind accelerez dispare cred ca s-au spart,,carbunii,, din catalizator...am un catalizator nou dar e de benzina...este vreo diferenta?sau daca il traforez si nu ii mai pun deloc,ce se intimpla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca exista niste protectii pentru caldura acolo

si la mine zangane infernal la relantai tablele alea insa pe frigul asta nu ma bag sub masina sa le strang

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic. Multi useri cu masini vw-audi si nu numai l-au scos. Si eu il voi scoate de indata ce se va rupe sau sparge la cot. Daca e sa vorbim despre noxe nu are nici o legatura cu atat mai mult cu cat acesta e demult terminat ca nu le schimba nimeni la un anume nr de kilometrii.

Daca ai 2.5 tdi o sa suiere turbo putin mai tare , mie unul imi place sa aud acel usor suierat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un 1,9 td. cind am ridicat-o pe lift co motorul pornit am pus mina pe catalizator si nu i-ammai permis sa vibreze si a disparut sunetul...toate tampoanele sint prezente si nimic nu atinge de evacuare,mai este un zanganit ce am vazut ca vine de la suportul de roata de rezerva,nu am folosit roata si s-a lasat si acum brida ce o tine este libera si vibreaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am o mica problema :(( am un t4 din 2003 motor 2.5 TDI 90 CP unde las masina gasesc sub motor picaturi de ulei am fost la service si au schimbat disributiile si semeringurile si tot picura ulei revin la service motorul plin de ulei sub chiulasa :( meseriasii au spus e dusa garnitura dar eu am caldura in masina si apa nu se ridica mai mult de 90 de grade. Am lasat masina la service sa ii schimbe garnitura de chiulasa dar am observat ca e murdar de ulei si in spatele motorului acolo unde e joja si filtrul de ulei oare e tot de la garnitura sau nu are nici o treaba garnitura cu uleiul de pe motor :( Multumesc

Pompa de vacuum este langa filtrul de ulei ?

Modificat de FDA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur ca e pompa de vacum. deaia am schimbat-o si eu ca a inceput sa umezeasca cu ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!