Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Ma ajuta si pe mine cineva din bucuresti cu activarea tempomatului? am pus maneta si am incercat sa-l activez cu un vag com dar ori n-am stiut ori nu mergea interfata si n-am reusit activarea. Platesc nu e pb :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum platesti tu 155 lei impozit la 2.0 motor cand eu la 2.4 platesc 880 lei impozitul. Lamureste-ma te rog!

Saltuare fratilor 150 Lei Impozitul si 460 lei asigurarea la Astra la 1.9 ABL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 probleme are un prieten de-al meu cu t4 2.4 din 95'

1. Cate o data si numai cate o data incearca sa porneasca masina si se opreste tot atunci indiferent ca e motorul cald sau rece si apoi da la automat si nu vrea sa mai porneasca. Apoi scoate capacul la sigurante si baga mana si misca niste fire deasupra tabloului de siguranta si apoi porneste, intrebarea chinuitoare este, Ce poate sa aiba???

2. in viteza a 4-a turata intre 1900- 2000 rpm se simte in masina un tremurat (asemanator ca o roata dezechilibrata si mergi cu viteza) daca mareste viteza si ajunge la 2400 rpm in sus merge normal. Ceva pareri???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa activez pilotul :) cost maneta la reprezentanta 417 lei, montajul l-am facut eu pt ca primesti in cutie manualul de instalare, activarea era simpla cu vag-com-ul dar interfata ce am avut-o eu la dispozitie nu era buna, asa ca am platit 50lei la cineva care avea cu ce... la primul drum mai lung revin cu date in privinta consumului.

post-81271-0-79298900-1315555125_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie a inceput sa imi bata ceva in motor cand accelerez peste 1200 ture si scoate fum... cred ca mi-a sarit de la punct distributia. Sau altceva. Aveti mare atentie la ce mecanici mergeti, riscati mult... mie mi-au facut acum o luna niste reparatii pe la articulatii, am schimbat caseta de directie, ulei, filtre etc, si dupa ce am scos-o din service aveam o mufa scoasa. Nu i-am dat atentie si acum cand am patit asta cu bataia la motor am tractat masina la primul service si baietii aia mi-au spus ca mufa aia era de la debitmetru. Nu cred ca are legatura cu distributia sarita de la punct sau daca chiar am asta la masina, dar oricum, e nasol sa mergi la mecanic sa iti repari masina si aia sa o strice si mai rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e regula de aur, sa stii la ce mecanici sa te duci

pentru ca in romania lui 2011 NU mai exista mecanici buni, ci "schimbatori de piese noi" asta ar trebui sa fie noua lor denumire

mecanicii buni s-au suparat si au plecat prin strainatati, sau s-au privatizat si acum sunt ei patronii

sau mai exista unii mecanici freelanceri, care inchiriaza undeva un spatiu si repara singuri masini, astia ii gasesti foarte greu

eu cu problemele la T5 referitoare la pornire, am cautat si eu si taicamiu 1 an un mecanic care sa stie despre ce e vorba, nu sa se apuce atunci sa-mi demonteze tot motorul, sa faca practica pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.9 e aşa de varză faţă de cel de 2.4? Mă tot chinui să găsesc un T4 cu motor de 2.4 şi cu AC şi e foarte complicat ... sau foarte scump?

Am înţeles că cel de 2.5 e tăticu lor dar până la urmă e ok cel de 1.9?

Mulţumesc

Modificat de sebicozaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.9 e aşa de varză faţă de cel de 2.4? Mă tot chinui să găsesc un T4 cu motor de 2.4 şi cu AC şi e foarte complicat ... sau foarte scump?

Am înţeles că cel de 2.5 e tăticu lor dar până la urmă e ok cel de 1.9?

Mulţumesc

1.9 e diesel. - 2.4 e benzinar. nu prea le poti compara daca sunt bune sau nu. dar...ce stiu este ca 2.4 manaca cam mult

apoi, 1.9 diesel mi se pare foarte foarte putin pentru un microbuz. poate un model nou mai e cum mai e, dar tot ce e sub ultimul transporter aparut mi se pare foarte putin 1.9 si nu prea am auzit oameni multumiti.

da,2.5 e taticul la toate :D ia-ti un 2.5 si gata. si o sa fii multumit cu siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.4 e diesel si cel de 2.0 e benzinar. Un 1.9TD e mai ok la taxe si diferenta e doar de 7 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.4 e diesel si cel de 2.0 e benzinar. Un 1.9TD e mai ok la taxe si diferenta e doar de 7 cp.

sorry..greseala mea. aveam impresia ca e benzinar 2.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 2.5 si 2.8 sunt motoare pe benzina

1.9 2.4 si 2.5 sunt motoare diesel

acuma se poate purta o discutie cat vreti de lunga intre 1.9 si 2.4 ambele motoare destul de depasite pentru cerintele actuale si subapreciatul 2.0 , motoare care se invart la acelasi consum intr-adevar taxe mult mult mai mari la 2.4 si nejustificate pentru ce iti ofera masina

daca vrei masina de familie recomandarea ar fi 2.5 de 116cai pe benzina pus pe gaz si ai satisfactie maxim confort si costuri de intretinere mici

vrei masina de carausie 2.5 diesel , ca recomandare intre motoarele mici orienteaza-te spre 2.0 taxe mici comfort si extraordinar de pus a/c pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9TD e masina de familie excelenta

2.5TDI e daca vrei sa cari multe cu ea

motoarele pe benzina nu se preteaza deloc pe un van, nici cuplu, nici consum, nici nimic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impozitul pe motoare >2 litri a fost dublat pe perioada iulie 2010 - decembrie 2011 pe motiv de criza si faliment la buget. Pe 2011 un motor 2500 cmc avea impozit vreo 900 RON. In mod normal din 2012 ar trebui sa revina pe la 450 RON - asta doar daca nu modifica plafoanele de impozitare, dar atunci ii lovesc pe toti.

Multivan cu motor de 1.9 TD si cu aer conditionat nu gasesti, acest motor a fost considerat prea slab pentru ca sa mai tina si un AC, numai la 2.4 si 2.5 s-a pus. Diferenta intre 1.9 si 2.4 e doar 10CP (14%) si 24Nm (17%).

Consumul la 1.9 e putin mai mare decat la 2.5 tdi sa zicem 0.5%, diferenta de 250 RON impozit o scoti daca mergi peste 40.000 km/an. Este un topic aici http://vwforum.vwfor...76075-19-vs-24/

Eu am considerat obligatoriu AC...

@bogdansv02lah

Problema cu pornitul pare sa fie de la sistemul antifurt - imobilizatorul, cipul din cheie, cititorul de langa contact - probabil fire intrerupte.

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca posesor de T4 Multivan 2,5 Benzina si GPL contrazic afirmatia ca motoarele pe benzina nu se preteaza la van-uri. Ai mers cu un benzinar de 2,5? Iar de consum am mai spus...echivalenta cost GPL./Benzina ar fi un consum pe benzina de maxim 8% oras si 5,5% extra. Costuri de intretinere mult mai scazute decat un diselar. Impozit platit 720 lei.Asigurare 490 lei. Nu am mers niciodata cu un T4 diesel sa pot face o comparatie...nici nu-mi doresc, sunt convins ca benzinarul e mai bun. :biggrin:

Modificat de maniagolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eee eu zic sa te urci intr-un 2.5 TDI si ai sa vezi ce mai zici de motorul pe benzina

pai la TDI cand calci acceleratia te infingi, chiar si la motoarele de pe T4, au cuplu bun si consum de bun simt la cata putere au

de al meu de pe T5, care dezvolta 174CP si 400Nm ce sa mai zic :) ca plec de pe loc mai repede decat orice berlina sub 160cp

ar trebui sa testezi, sa umpli un T4 benzinar si sa treci carpatii, si apoi sa faci si cu un diesel la fel, si sincer iti zic ca vei fi dezamagit total de benzinar, si de consum, si de timp scos, si de tot :)

ideea este ca la un diesel ai cuplu si putere atunci cand iti trebuie, la o benzina trebuie sa o turezi bine si sa alegi bine treapta prin depasiri.. etc

ce impozite mici aveti voi la bacau, la noi Pinalti ne-a cocosat, pentru 2.5 am platit 1100 lei anul asta :)

la motoarele mici nu s-a scumpit foarte mult, tot 55 lei am platit pentru 1.4 la golf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu conduc un T4 de 150 cai 2.5 tdi dar mai am si o masinutza de oras un suzuky swift de 90 cai. Cu suzuky pot zice ca accelerez si pot depasii la fel de bine cum pot depasii cu dubitza de 150 cai. Totusi.. cum zice soila diferenta o face cuplu... dubitza cu 7 persoane si bagaje merge aproape la fel de bine precum goala pe cand suzuky cu 5 persoane la bord se chinuie pe deal in sus cu motoru turat. Asta se traduce in consum.. dieselu incarcat sau cu platforma consuma ceva mai mult decat gol pe cand un motor pe benzina de care tragi consuma muuult mai mult.

Cate versiuni de dubitze pe benzina se mai produc azi? ... oare de ce?... au fost prea bune, prea economice, prea reusite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, eu pur si simplu nu inteleg CUM poate sa difere impozitul auto intre orase, deoarece este stabilit unic la nivel national prin Codul Fiscal. Zilele astea se discuta la guvern varianta pentru 2012, nu se stie daca pentru 2500 cmc revine la 468 RON sau iar il dubleaza la 936 RON. Oricum e o magarie, primii 2000 cmc ar trebui platiti la fel, nu de 4 ori mai mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar primariile pot da HCL-uri prin care pot mari pe o perioada taxele si impozitele

si la noi in piatra neamt au dat inca din 2008 (daca nu ma insel)

pai la noi Pinalti a imprumutat tot orasul la banci ca sa faca investiti.. partie de ski, telegondola, etc etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Descriu o problema:

Masina trage aproximativ in limita normalului, doar ca mai demult tragea putin mai bine. Eu as avea asteptari mai mari, cineva mi-a spus sa schimb furtunelele alea de la vacuum...le-am schimbat, la fel.

Aici incepe drama :lol: Aseara in drum spre casa, nu mai stiu in ce circumstanta am turato bine de tot dupa care, spre surprinderea mea, tragea intr-un hal cum nu am mai avut ocazia sa o conduc...Pana acasa mi-am permis sa merg slalom printre masini cum nu mi-am mai permis cu bus-ul pana acum :icon_cheesygrin: .

Astazi dimineata, cand am plecat, si-a revenit la normalul ei din ultima vreme.

Am intrebat astazi pe cineva, mi-a spus ca crede ca turbina ar trebui curatata. Acum, astept sa isi mai dea cu parerea si cine mai cunoaste, si ulterior ma gandesc poate vad un turorial ceva si ma bag sa curat eu turbina(ca am inteles ca e putin complicat, cu niste palete,etc...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila, vad ca suntem din acelasi oras. :icon_thumleft:

oare de ce la mine scrie oras Bacau? cum naiba ai platit 1100 lei?

gata am schimbat

Modificat de maniagolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil s-a blocat geometria variabila nu arstrica sa o cureti putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@claudiu dragos Daca intradevar ai avut furtunele de vacum sparte atunci cu siguranta geometria turbinei a fost blocata sau nu si-a facut actuatorul toata cursa. Eu am avut furtunul de la valva la actuatorul turbinei spart si masina nu tragea decat dupa 2500rpm. Dupa ce am schimbat furtunele si am bagat spray degripant in actuator a durat cateva mii de km pana cand a functionat in parametrii optimi. Eu am facut zeci de mii cu furtunu de la vacum spart.

E normal ca dupa multe drumuri in oras sa ai depuneri pe turbina si geometria sa fie putin intepenita.La mine este o diferenta foarte mare de functionare a motorului dupa un drum extraurban.

ps: impozitul la 2.5 in cluj este 900 roni.

@claudiu dragos Nu te lega la cap daca nu te doare ! nu are rost sa o desfaci daca nu esti sigur ca nu se poate rezolva cu un drum lung , nici macar nu poti fii sigur ca e de la turbina problema.

La t4 meu daca am un furtun de pe traseul filtru aer-turbo-intercooler-motor fie fisurat fie un colier slabit e ca performantele scad foarte mult si masina scoate fum.

Daca aveti pete de ulei pe traseul de aer e o indicatie ca nu e etans circuitul.

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@claudiu dragos Daca intradevar ai avut furtunele de vacum sparte atunci cu siguranta geometria turbinei a fost blocata sau nu si-a facut actuatorul toata cursa. Eu am avut furtunul de la valva la actuatorul turbinei spart si masina nu tragea decat dupa 2500rpm. Dupa ce am schimbat furtunele si am bagat spray degripant in actuator a durat cateva mii de km pana cand a functionat in parametrii optimi. Eu am facut zeci de mii cu furtunu de la vacum spart.

E normal ca dupa multe drumuri in oras sa ai depuneri pe turbina si geometria sa fie putin intepenita.La mine este o diferenta foarte mare de functionare a motorului dupa un drum extraurban.

@claudiu dragos Nu te lega la cap daca nu te doare ! nu are rost sa o desfaci daca nu esti sigur ca nu se poate rezolva cu un drum lung , nici macar nu poti fii sigur ca e de la turbina problema.

La t4 meu daca am un furtun de pe traseul filtru aer-turbo-intercooler-motor fie fisurat fie un colier slabit e ca performantele scad foarte mult si masina scoate fum.

Daca aveti pete de ulei pe traseul de aer e o indicatie ca nu e etans circuitul.

am inteles. atunci o sa ma apuc sa vad ca mai aveam inca vrei 3 furtune de la vacuum care sunt mai groase si nu gasisem atunci de alea sa le schimb, le schimb si pe alea...si apoi astept ;)) ideea e ca de desfundat se desfunda ca sunt genul care o turez binisor mereu...

alte recomandari? merci mult pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!