Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

in multe cazuri la trape defecte nu se poate face nimic. sunt trape care au rotzi si blocaje de plastic care se uzeaza. Posibil sa gasesti in dezmembrari. Nu e trapa electrica.. nu poate fii scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal baieti ,,,am si eu o intrebare . stie cineva dc nu porneste ventilatorul ? apa nu depaseste 90 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termocupla sau,cazul meu,una din mufe nu era bagata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu m-am gindit la termocupla insa daca porneam clima ar fi trebuit sa porneasca ventilatorul ,,,, dar nu porneste ! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara cu un multimetru daca primesc curent. Daca ajunge curent la ventilatoare si nu merg... ele sunt de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms baieti ,,,era prajit rotorul(de la motorul ventilatorului ),,,,,faza e k nu stiu de cind circul asa ,,,, sper sa nu aiba efecte negative in viitor asupra motorului ,,,

Modificat de marckuss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai 2 ventilatoare? eu la versiunea de 150cai am 2 ventilatoare. Posibil si de la dublu climatronic. Oricum nu e motiv de ingrijorare... daca se supraincalzea ti se facea bordul precum pomul de craciun.

Rar de tot si doar in zilele toride cand circul prin oras se pornesc ale mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sint 2 ventilatoare insa cred k unul e de la clima si celalat mai mare e de la racirea motorului...! sper sa nu aiba efecte pe viitor ...intradevar k pornea foarte rar ventilatorul cum spui insa ,,,,,,daca ar fi trbuit sa porneasca si nu a facut-o ...?cind ajunge sa-ti indice temperatura peste 90 cred k motorul e deja fiert .... nu am observat sa fi trecut peste 90 insa ......multumesc pt incurajare ....!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi m-am apucat sa schimb partea electrica a contactului!Toate bune si frumoase am demontat toate plasticele,semnalizator+maneta stergatoare.Partea electrica este prinsa intr-un surbel foarte bine ascuns si oricat de mult m-am chinuit sa il desfac nu am reusit.Asa ca am scos arcul si saiba de pe axul volanului.Am inlocuit piesa merge perfect.Acum la montarea arcului si a saibei pace..M-a pus naiba si am taiat din arc pentru ca nu il puteam presa.Am incercat sa il pun asa dar mi s-a rupt saiba.Le-am pus asa rupte sa vad cum merge volanul, servodirectia nu mai exista.Volanul merge extraordinar de greu si ramane si o idee blocat .Am demontat am pus un arc de supapa de dacie care este un pic mai gros decat cel original si o saiba care intra perfect.S-au asezat bine acolo dar tot asa greu merge volanul.

Maine imi bag iar nasul poate reusesc sa o fac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt a schimba partea electrik nu trebuia sa desfaci ....plasticele,semnalizator+maneta stergatoare.......

Modificat de marckuss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta era "scula "....ai demontat si partea mecanica a contactului ,,,?

post-72531-0-53948200-1313678899_thumb.j

Modificat de marckuss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frate din cauza acele "scule"am distrus tot pe acolo.Acum cu "noul" arc volanul merge ca un cur de baba..servodirectia este inexistenta si nici nu imi mai merge claxonul.Ajutati-ma careva cu un arc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am e masina ? care e volanul ? poti sa pui o poza cu volanul si cu arcul ? tot nu ai spus daca ai demontat si partea mecanik a contactului .......nu cumva merge greu din cauza sigurantei care blocheaza volanul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu partea mecanica nu am avut contact!Volanul vine pe t4 din 97 si e fara airbag!Arcul vine pe axul volanului!O sa fac maine cateva poze mai elocvente!Multumesc pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu partea mecanica nu am avut contact!Volanul vine pe t4 din 97 si e fara airbag!Arcul vine pe axul volanului!O sa fac maine cateva poze mai elocvente!Multumesc pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toata lumea!!! unde pot repara un calculator de motor pt un t4 multivan 2.5 tdi

sau la dezmembrari vreo locatie daca stie cineva!!! multumesc :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am o problema cu al meu T4 19 abl si poate imi poate da cineva un indiciu. Ieri am vazut ca la ture mai inalte ( nu forja) mi se aprindeau cateodata martorii luminosi de la ulei si baterie. Astazi la fel, dar parca din ce in ce mai des pana cand au ramas aprinsi ambii : cel de la baterie a ramas aprins, iar cel de la ulei lumineaza intermitent. Sa fie un nivel scazut al uleiului? dar de ce se aprinde si cel de la baterie? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La al meu multivan la fel imi facea la ulei numa intre 2000/2500 se aprindea martorul si a fost sonda devina la problema cu bateria nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema legata de martorii de la baterie si ulei. alternatorul era problema... mai exact .. alternatorul are 2 fire subtirele care vin intr-o mufa... unul era rupt, plus carbunii care erau dusi. Carbunii vin intr-o piesa numita regulator tensiune alternator care costa intre 45 ron ( nu stiu cum de am avut norocul sa o gasesc asa ieftina) si 150-250 ron ( majoritatea aveau pretul acesta. Dupa schimbarea regulatorului.. s-au stins ambii martori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Vreau să intru şi eu în rândul posesorilor de T4 Multivan eventual 4x4. Fabia de la semnătură e faină... dar trebuie schimbată. E mult prea fain să te plimbi într-un mod mai comod.

În acest sens ce ar trbui să ştiu legat de aceste maşini. Momentan ştiu doar că există motoare diesel de 1.9, 2.4 şi 2.5

Din ce am putut urmării pe acest topic este că ce-l mai indicat ar fi un motor de 2.5

Intrebări:

1. e aşa de slab motorul 1.9?

2. cum e indicat să fie maşina înscrisă: ca automobil sau utilitară?

3. Foarte important: cât sunt taxele, RCA-ul şi robineta vieţii la un van de 2.5 (ca utilitară şi ca autoturism)

4. ce credeţi că ar trebui urmărit la achiziţionarea unui T4. Probleme specifice, rugină în diferite locuri?

5. Motoarele duc mulţi km? Sunt ok în general? E clar că 300k - 400k km e mult... dar e foarte mult pentru aceste motoare?

6. Ce ştiţi despre motoarele pe benzină de 2.5 - 110CP? Numai pe aceste motoare găsesc 4x4? Cât consumă?

7. alte chestii de ştiut...

Mulţam fain,

Sebi

Modificat de sebicozaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut bine ai venit printre noi , buna alegere T4 , varianta sincro ceva mai rara iar pentru exploatare in oras nu stiu cat de mult merita , motorizari ai de unde alege atat benzina cat si diesel , cea mai raspandita varinata cea de 102 cai 2.5 motoru dar si cele cu cei mai multi kilometrii

1. motorul de 1.9 e slab la cei 68 de cai nu ofera mai nimic dar daca nu te grabesti nicaieri si iti place sa auzi motorul turat e o alegere

2. luand in considerare ca vrei masina de familie mai ales multivan toate le vei gasii inscrise ca autoturism

3. taxele nu stiu eu am pe benzina platesc 155lei impozit si 420lei asigurarea , cei cu diesel pot oferii mai multe informatii

4. la diesel rugina in general pasajele spate , praguri , zona rezervorului sunt chestii comune la majoritatea celor alergate , in rest daca nu te pricepi ia cu tine pe cineva care are habar de ce si cum

5. motoarele sunt foarte fiabile , la diesel in jurul a 400mii km ai mai multe de schimbat pe la masina

daca vrei ceva bun cauta un multivan intretinut sau orienteaza-te spre unul adus de afara , T4 e o masina destul de indragita la noi mai ales la carat asa ca ar fi pacat sa iei una muncita si cu interiorul deteliorat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum platesti tu 155 lei impozit la 2.0 motor cand eu la 2.4 platesc 880 lei impozitul. Lamureste-ma te rog!

Modificat de nelu_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot cedepaseste 2.0 L e considerata clasa LUX, la 2.2 L impozitul sare de 700RON.icon_thumright.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai motorul meu e de 1968cc si ma incadrez la pana 2000cc tot ce depaseste este considerat lux si creste consumul , la mine nu e relevant consumul pentru ca am schimbat motorul cu un AGG de golf 3 si resoftat si cu alte prosti la el , cu motorul original statea intre 8 si 10 la benzinarul de 2.5 sta undeva intre 8 si 12 dar la 2,5 recomand cu cea mai mare caldura gaz , vezi ca e un user ce are multivan de 2.5 pe gaz poate schimbati pareri

vad ca esti din brasov cand vrei facem o tura cu duba pe benzina apoi un dieselsa vezi diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!