Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Urmeaza sa schimb si eu amortizoarele,m-am hotarat pe Sachs pe gaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema si poate s-a mai lovit cineva de ea. Am scos busu din service dupa reparatia capitala de la motor. Totul ok doar ca daca pornesc la rece o ia la sfert dar daca e cald motorul abia invarte desi am bateria buna, ba mai mult dupa ce rulez o vreme se opreste subit in mers sau stationare si nu mai porneste decat dupa o ora. Pentru pornirea la cald merg la un electromecanic care zice ca bucsele de la electromotor sant buba si o sa pun o supapa de sens pe furtunul de alimentare. Alte opinii? Ati mai patit asa ceva? Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am un t 4 cu abl si pird lichid de la servodirectie Daca are cineva o schema, poze orice care sa poata ajuta la remediere Multumesc anticipat.Precizez ca se vede lichidul pierdut in dreptul pompei servo in scut partea dr a masinii. cind ramine fara lichid nu se mai poate vira .astept sfaturi de la voi,si inca o data MULTUMESC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema . Stiu ca pierd ulei, si ca am capacul spart. urmeaza sa il ridic pe elevator sa schimb ceva pivoti si capete de bara si atunci o dau jos si o sa sudez capacul spart. Sper ca asta sa rezolve si la mine problema. Daca nu, o pompa nou e vreo 500 ron.

ps: completeaza cu Mobil ATF D2 , vreo 25 lei/ litru pana iti rezolvi problema.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Am si eu o problema cu pierderea de ulei. Uleiul se pierde pe partea dreapta si este ulei de motor, nu de servo. Se pierde atat de mult incat la o cursa de Arad-Budapesta-Arad, usa din spate se umple cu pete de ulei si pe sub masina, pe partea dreapta din fata pana in spate totul e uleios (brat dreapta inferior, toba mijlocie). Sa fie semeringul de la vilbrochen? Acum o saptamana cand am schimbat distriutia m-am uitat acolo si nu am oservat ulei proaspat.

Daca cine va s-a mai confruntat cu aceasta problema, rog un sfat. Multumesc!

Modificat de adriansnow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte posibil sa fie pompa de vacum. busonul de ulei nu pierde ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!De curand am observat o problema la contactul masinii din semnatura!In momentul in care pun contactul sa o pornesc are un timp mort in contact de vreo jumatate de secunda dupa care o ia.Trebuie sa inlocuiesc contactul sau?S-a mai intalnit cineva cu o asemenea problema?

Modificat de wolksmanT4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am postat acum ceva timp in legatura cu becu de apa care se aprinde, am fost la un service iar electricianu a verificat fiecare fir sa vada de ce se aprinde becu daca apa nu fierbe, chiar si dupa pornire la 1 minut , ce a gasit baiatu un ventilator blocat releu de comanda si ala blocat din cauza unui surub care a trecut prin carcasa si a atins placa cu releuri, si undeva sub far sunt doua rezistente care sunt arse pe turatia mare, pleaca ventilatoarele cand ajunge apa la temperatura dar tot se aprinde acel bec, pompa sulimentara functioneaza, mecanicu a spus ca toate ar face asa, sa se aprinda acel bec din bord, voi ce puteti sa spuneti.

a reusuit sa deblocheze releurile si ventilatoru merg doar pe prima viteza acuma, trebuie sa vad de unde cumpar acele rezistente acuma.

Va multumesc pentru orice sfat.

Cred sa nu va plictisesc cu problema mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!De curand am observat o problema la contactul masinii din semnatura!In momentul in care pun contactul sa o pornesc are un timp mort in contact de vreo jumatate de secunda dupa care o ia.Trebuie sa inlocuiesc contactul sau?S-a mai intalnit cineva cu o asemenea problema?

Eu am aceeasi problema la T4 meu. Problema apare din cauza contactului. Acesta are 2 parti: partea mecanica (care nu are legatura cu asta) si partea electrica. Partea electrica, de la uzura nu mai face contact asa cum trebuie, si trebuie schimbata. costa pana in 50 lei parca si se schimba destul de usor. Eu unul inca nu am apucat sa o schimb.

ps: pana o schimbi, o pornire mai usoara se face daca misti usor de cheie pe lungimea ei...:) Grija totusi sa nu rupi cheia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piticu_1980

Salut baieti am si eu o intrebare : cum se scoate mocheta de la un multivan ca sa am acces la litrometul din rezervor?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti am incercat sa ii fac o diagnoza bus-ului meu astazi si am primit urmatorul rasp:contactul cu modulul nu a putut fi efectuat!Aveti idee de ce?

Modificat de wolksmanT4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi ori semeringul ori garnitura la pompa de ulei atat ai acolo de fapt simeringul de la arbore e pus pe pomapa de ulei deci ...

poi daca e in dreptul pompei da jos pompa si vezi daca pierde ! de obicei la pompa de turism ( passat golf etc) cea cu 4 suruburi pe capac axul sparge capacul din spate daca batii in fulie si cum mecanici de pe la noi is la norma am vazut destul de multe dintrastea

sau ar mai fi semeringul de la ax sau vreun furtun care nu etanseaza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi 50FUN

Salutare

In urma unei scanari ale unui potential client pt masina mea , s-a descoperit ca am o problema la modulul de comanda airbag sofer . Pentru mine a fost si este inca suspecta problema pentru ca masina a mai fost scanata ( de 3 ori ) si nu s-au gasit probleme la ea si nici nu am avut accident cu ea . Am fost cu ea la mecanicul meu si mi-a confirmat problema aparuta dar ca nu poate sterge eroarea :( .

Aveti idee de la ce ar fi ? Ce solutii am pentru remediere ?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica contactul de la volan

trebuie sa fie o folie care face conexiunile de la coloana de directie la airbag

de curiozitate cu cat vinzi dubita?

Modificat de NeXuS_3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluare baieti, nu am mai intrat de ceva vreme pe aici, am tot facut km cu t4 meu si pentru ca merg destul de mult pe autostrada mi-ar fi de mare ajutor un tempomat, am gasit maneta pe ebay la aprox 300lei, intrebarea este unde pot monta si daca v-a functiona, am inteles ca nu se poate pune pe toate modelele unde pot afla daca pot sa pun sau nu, masina este din martie 2000 2.5 tdi acv.

cabina- si eu trebuie sa schimb amortizoarele, am gasit pe tot pe ebay la 99euro toate 4 cu transp inclus dastea "sport" ta-technix, am mai luat pentru prieteni si au fost foarte multumiti, tu la ce pret ai gasit astea sachs?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

440 lei alea de pe spate,Sachs pe gaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate T4 TDI au totul pregatit pentru tempomat, trebuie doar conectat.

Weekendul trecut mi-am facut tempomat cu 2 butoane pe bord langa becurile ABS/airbag, aveam plastice goale. Mi-au trebuit 2 intrerupatoare - unul on/off cu bec in el (sa stiu cand e pornit) si unul buton cu 3 pozitii, niste fire si niste papuci ingusti, in total vreo 10 lei. Vezi schema aici (si exemplul cum se pune pe usa, dar mi-a fost lene sa trag fire prin usa si sa desfac fata de usa).

Trebuie cautata cu rabdare mufa neagra cu 4 picioare, cred ca am stat vreo 2 ore cu lanterna pana am gasit-o. La mine a trebuit si activat din vag.com, e totul explicat la t4wiki. Testat si merge excelent.

Sanatate!

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo. Asta am facut si eu acum un an, cand am luat masina, si am postat aici Tempomat de pe la postul 105 in jos.

Modificat de misumat1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tempomatul la drum lung este un lux necesar. Nu mi-am dat seama decat acum cand am mai cumparat pe langa T4 meu o masinutza de oras care nu are tempomat. In afara orasului si in special pe autostrada ii simt enorm lipsa.

DE mentionat ca tempomatul se monteaza doar pe modelele care au acceleratie electronica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema mare de curand si as dori putin ajutor de la cunoscatori daca se poate!Mi-am achizitionat de curand un set de jante pentru bus-ul meu.Acestea au fost aduse din germania de catre un prieten.Jantele sunt pe 15 si au fost pe un passat din 2004 daca nu ma insel.Modelul se numeste wellington.Acum, am pus jantele pe masina folosind prezoanele de la jantele de tabla.In decurs de o saptamana era sa imi sara ambele roti de pe partea stanga.Se desfac in mers.

Am in posesie un passat din 98, cu jante de tabla dar se pare ca prezoanele care le are au fost pe jante de aliaj(o sa atasez poze sa imi spuneti daca este asa).Astazi am luat toate prezoanele de pe passat si le-am pus pe bus si invers.Ceea ce am observat la prezoanele de pe passat este ca au conul mai alungit fata de cele care le-am avut pe t4 care sunt mai scurte.Gandesc ca aici sa fie problema...Fac o proba si cu astea,sper sa nu am vreun necaz pe drum.Pun si cateva poze..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La jantele de aliaj sant necesare prezoane mai lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_c123

si eu am tot jantele de passat dar pe 16 , trebuie neaparat si prezoanele aferente jentilor , merg de la vw , audi , skoda , la cele de T4 difera conu fata de cele de masina mica , eu unu le-am cumparat de la dezmembrari au fost 10lei bucata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca e simpu de montat propriuzis tempomatul, pt activare din vag com cum fac? am intrebat la pbv si maneta+cablu 456ron si manopera 200ron, cu montatul sa zicem ca ma descurc singur, dar cu activatul ar fi o pb. ma poate ajuta cineva? E tare rau fara tempomat cand mergi 1000-1500km pe autostrazi cu 90-100km/h, daca nu aveam platforma dupa mine era mai usor, dar asa merg in rand cu tirurile cand am masina pe platforma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scria undeva pe aici cum dai si activare cautati voi ! eo lam pus cu butoane si merge perfect trebuie 4 fire si 3 intrerupatoare 1 permanent si doua pe inpuls !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune tu butoanele si iti activez eu din soft tempomatul (gratis).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!