Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Pana in 1995 e poza asta -> http://t4-wiki.de/wiki/images/Elektrik_Geber_Kuehlmittel_5_Zylinder_1991.jpg

Dupa 1996 este asta -> http://t4-wiki.de/wiki/images/Elektrik_Geber_Kuehlmittel_ohne_MSG_1996.jpg

Daca stiti germana sau folositi translate.google.com pagina este -> asta

Vin si eu cu o intrebare practica - imi huruie ceva pe fata numai cand virez stanga, nu conteaza daca e bagat in viteza sau nu, face la fel, intensitatea creste cu viteza.

Presupun ca e un rulment pe fata, dar nu stiu pe ce parte.

Sanatate!

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte probabil daca o ridici sus roata din stanga o sa aiba joc la astea rulmentii hurui cand sunt fortati spere exterior deci daca virezi stanga si huruie mai tare atunci e cel de pe stanga !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema principala este ca mie nu i-mi vine curent pe nici un fir nici la senzorul de pe motor nici la borcan.

multumesc colegilor, am montat firele si dupa aia am verificat daca vine curent si... nimic.

pote o fi de la sigurante...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinii 3 si 4 sunt la masa (4 prin motorul pomei de recirculare).

Intre 2 si 3 este G2 care e o rezistenta variabila cu temperatura de la 3500 ohm la 0 grade pana la 100 ohm la 100 grade - poti masura cu un multimetru.

Pinul 1 are trebui sa aiba tensiune +12V prin releul J235 - doar cand motorul este oprit, asta va porni pompa de recirculare ca sa raceasca motorul oprit daca temperatura lichidului este peste 95 grade. Probabil la vara vei putea testa pompa de recirculare, sau poti sa pui 12V pe pinul 1.

Nu am idee unde ar trebui sa fie siguranta S78.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare pentru cine stie la motorul 2.5 TDI - daca bag in prima viteza si accelerez si apoi brusc iau piciorul de pe acceleratie sa intre frana de motor - se aude o zmucitura si o bataie. La fel se aude (dar mai slab) in a 2-a si a 3-a. Si parca atunci cand motorul este cald se aude mult mai putin.

Poate fi joc in planetare? Joc in diferential/pinionul de atac? Ulei insuficient in cutie?

Exista joc al ansamblului motorului/cutie din bucsele jugului de sub cutie ("pendulum rod")? - a avut cineva asa ceva?

Multumesc

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ansamblul e prins in 3 puncte - tamponul motorului din dreapta, tamponul cutiei in stanga si jugul de sub cutie. Cel din dreapta e hidraulic cu ulei - la schimbul intinzatorului curelei de accesorii a fost demontat si a curs niste ulei din el. Despre asta sa fie vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e tamponul e doar ala de sub cutie ceilalti doi daca se rup nu mai sta motorul cade pe o parte

mai curand inclin spre volant intepenita sau planetare intermediara diferential !

joc este in bratul de jos de fapt ala limiteaza miscare motorului si a cutiei in fata sau in spate acolo poate fi doar bicsa de pe sasiu dusa si sa trozneasca daca nu restu transmisiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in seara asta am facut o cursa in scurt cu vreo 700-800 kg si dupa ce bag masina in garaj, la vreo cinci minute i-mi plesneste un furtun din spatele motoruluice duce in partea de sus a radiatorului. chestia ii ca nu eau pornite nici ventilatoarele ca nu am turato prea mult si furtunul asta nu mia facut probleme.

itrebarea ii sa fie chiulasa sau garnitura?

ulei in apa nu am, uleiul ii curat.

pe capacul de la borcan am niste sicleala ca vaselina dar am inteles ca ar fi de la antigel(un mecanic prieput mi-a competat cu antigel verde vreo doi litri) si in plus in motor era rugina, pompa de apa era ruginita si am schimbat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dau si eu cu presupusul - ai bagat-o direct in garaj cu motorul foarte incins sau ai lasat-o intai putin la ralanti sa se mai raceasca dupa sarcina? E posibil sa nu mearga pompa electica de apa V51 si cu un motor peste 100 grade sa fiarba apa in chiulasa, sa faca presiune si sa sparga cel mai apropiat sau sensibil furtun?

De fapt nemtii au montat pompa de recirculare exact sa previna asa ceva.

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a stat vreo cinci minute la relanti(jos antena staie, deschis poarta,...)

unde se afla pompa de recirculare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E sub radiator. Ca sa o testezi - scoate mufa cu 4 pini din senzorul de langa termostat (langa cureaua de distributie spre fata, in blocul motor, al 2-lea cilindru, de obicei sub furtun) - cu motorul oprit pe pin-ul 1 firul rosu ar trebui sa fie 12V. Daca unesti pinul1 cu pinul4 rosu/albastru ar trebui sa porneasca pompa, sa se auda.

Ca si conditii:

- sa fie 12V pe pinul rosu cand e motorul oprit

- sa functioneze senzorul F95 care la peste 100 grade cupleaza sa porneasca pompa

- sa mai mearga pompa - se desface si se curata si se unge, se pot schimba si carbunii - alta noua e 5-6 milioane

Am uitat, senzorul F95 poate fi cu 2 sau 4 picioare. Daca la senzorul cu 4 picioare vin alte culori la fire - atunci F95 este cel cu 2 fire (celalalt, sunt 2 senzori pe fiecare parte a furtunului). Daca ai senzor F95 cu 2 fire la el nu vine tensiune 12V - pentru a testa pompa unesti pinul1 (maro-verde) cu pinul2 (gri)

La motoarele cu 4 cilindri F95 are tot 4 picioare dar pinul1 e maro si pinul4 verde.

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acea mufa intrebam acum cateva zile, dar se pare ca nu functioneaza (cel putin in bord numi arata temperatura si clipeste martorul de apa )

curios sunt ca ieri am ajuns acasa dupa ce am fortat motorul si dupa ce am oprit motorul ventilatoarele vajiau dar nu mi-a facut presiune..

cum pot verifica senzorul cu patru pini de sub termostat?

Modificat de antald
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai spuneai ca ai cablurile taiate? Le-ai lipit?

In ELSA nu am schemele electrice la motorul 2.4D - insa presupun ca siguranta S78 pentru pompa V51 este in compartimentul motor.

Intai verifica pompa, e mai probabil sa se strice ca e piesa in miscare.

Presupun ca senzorul poti sa il scoti si sa il incalzesti in apa fiarta, la 93 grade trebuie sa inchida (conecteaza pin1 cu pin4) si sub 88 grade sa deschida.

Temperatura pe bord vine din G2, care e in acelasi senzor cu 4 picioare, pinul2 galben-rosu se duce la bord si pinul 3 maro se duce la masa.

Ventilatoarele sunt comandate de F18 care e montat pe rediator (jos, pe interior) si sunt pornite de temperatura apei in radiator.

Motorul poate (sau nu) sa aiba o temperatura mai mare decat apa din radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

e epuratoru de gaze nu mai etanseaza garnitura aia poti pune ceva silicon oricum asta insemna ca sau uzat destul de tare simeringurile la chiulasa normal nu ar trebui sa vina ulei pe acolo doar ceva gaze !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in afara de ulei pe la epurator ce simptome ar trebui sa mai aiba ca sa imi dau seama ca s-au dus simeringurile?Masina avea ulei acolo de cand am adus-o din germania din noiembrie 2010.Masina are 137000 km cu carte service la zi.Din 97 pana in 2010;)

Modificat de wolksmanT4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartea service poate fi contrafacuta. Ai verificat dupa VIN la un service VW? Sa nu aiba cu vreo 400.000 km mai mult.

Macar stii la ce te astepti

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la caravelle.Vibreaza cand plec de pe loc sau cand e subturata si,de exemplu,la frana de motor sau la schimbare de sarcina se simte o miscare in schimbatorul de viteza.Sa fie vreun tampon obosit sau poate sa fie si altceva?

Modificat de cata-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cata. Asa face si a mea nu te speria. La orice maisna cand o accelerezi si apoi o franezi in frana de motor daca tii mana pe schimbator se simte cum se misca.

Daca pleci de pe loc si scade turatia motorului sub valoarea de relanti e normal sa trepideze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in afara de ulei pe la epurator ce simptome ar trebui sa mai aiba ca sa imi dau seama ca s-au dus simeringurile?Masina avea ulei acolo de cand am adus-o din germania din noiembrie 2010.Masina are 137000 km cu carte service la zi.Din 97 pana in 2010;)

asta nu e simptom care sa apara la 137000 de Km

Cum arata masina?

La Km astia trebuie sa fie ca noua la interior.

O carte de service contrafacuta este 15 Euro

Modificat de NeXuS_3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac mai multe poze astazi(si cartii service).nu am schimbat nimic de cand am adus-o.doar consumabilele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozele sunt facute cu tel mobil.

post-28703-0-75885900-1297763349_thumb.j

post-28703-0-51264000-1297763358_thumb.j

post-28703-0-35030500-1297763364_thumb.j

post-28703-0-08164300-1297763370_thumb.j

post-28703-0-88239300-1297763374_thumb.j

post-28703-0-97235600-1297763381_thumb.j

post-28703-0-22284900-1297763389_thumb.j

post-28703-0-89562100-1297763395_thumb.j

post-28703-0-65595100-1297763613_thumb.j

post-28703-0-25482800-1297763622_thumb.j

post-28703-0-04588700-1297763632_thumb.j

Modificat de wolksmanT4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu arata rau deloc

ar putea sa fie reali Km

Felicitari pentru achizitie! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!