Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

Vad ca unii au chiar ghinion si schimba o gramada de piese. O fi asta o regula sau doar niste exceptii ? Eu fac anul de cand o am si nu am schimbat decat consumabile. Cat despre mecanici priceputi sau nu.... exista o solutie ideala: sa o repari singur, asa sigur nu te pacaleste nimeni. Daca reparatia e prea grea si nu o poti face singur, apelezi la ajutoare mai pricepute dar cu conditia obligatorie sa fii si tu langa masina pe toata durata reparatiei. In plus, e destul de usor de triat mecanicii. Daca ai unul care vrea sa schimbe multe piese, in ideea ca poate asa se rezolva problema, e clar ca trebuie ocolit. Daca altul in schimb iti pune un diagnostic clar si iti mai si explica cum a dedus care e problema, banuiesc ca poti avea incredere. De ex. eu mi-am schimbat singur cureaua mare de distributie pentru motivul ca nu aveam incredere in nimeni sa umble la o zona atat de sensibila si care poate duce la pagube uriase. Singurul ajutor a fost elevatorul unui service pe care am urcat masina sa-mi fie mai usor. Si nici nu m-am complicat cu alinierea aia grea a axelor la schimbarea curelei ci am facut mult mai simplu: motorul oprit in orice pozitie, semne cu vopsea pe ambele fulii si pe cureaua veche, apoi aceleasi semne, la acelasi nr de dinti pe cureaua noua, si gata. Si la acest model nu ai griji nici cu cat intinzi cureaua ca are un sistem cu un indicator cu ac foarte destept care te obliga sa o intinzi exact atat cat trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi cum spuneam ori ai ghinoin ori tio faci cu mana ta nus ce insemna jumate din componentele de la motor dar daca mai schimbai din cand in cand surubul ala nu avei probleme stii ca in manualul de reparatii vw acel surub se schimba la fiecare distributie ?? stii ca suruburile la palier se schimba la fecare 300 000 km stii ca dadaca mergi cu volantul descentrat omori cuzinetii de palier sau daca e descentrata fulia din fata de la vilbrochen ( cea cu cauciuc ) la fel termini cuzineti si troznesc suruburile de la palier

stii ca daca nu ai avansul bun detonatia dezechilibreaza vibrochenul si arde simerigurile la supape si poate sa crape chiulasa ??

sunt chestii aparent fara importanta dar care in timp lasate la voia intamplari sau ce reparatii facute de carpaci duc la rezultate dezastruoase !

si revenind la discutia initiala totusi nu inteleg cum de sau topit pistoanele daca sa rupt acel surub ?? ma rog se indoie supapele crapa pistonul dar de topit .......... nus ce sa zic cat despre segmentare nus ce tiai mai batut capul atata timp cat nu ai dus blocul la alezat (honuit) ca degeba pui segmenti noi ca blocul nu se uzeaza uniform si tot o sa consume ulei !

si in final cum spuneam si mai sus ori TI-O FACI CUM MANA TA ORI E GHINOIN !

Modificat de vw-raz-van
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MULTUMESC vw-raz-van ptr raspunsurile exacte si la obiect intradevar fumul era alb si dens ,de la condens,mai are o tenta usor albastruie pina se incalzeste dupa care nu mai scuate nici un fel de fum ,are sirocou dar nu funtioneaza f.multii mia u comfirmat ca ar fi indicat sa folosesc 10-40w in loc de 5-40w masina are 280.000km ptr acel fum usor albastrui ce miai recomanda va verific? mecanici a zis ca si avansul e la minim a pus un leptop pe ia.inca o data MULTUMESCanticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte mare dreptate are useru vw-raz-van !! Ce va asteptatzi si voi de la masinile astea? Ganditiva la userii ce au postat in topicurile astea despre T4, unii au plecat cu masina din serviceuri cu avans dereglat si masina care scoate fum la greu, altii cu ulei pus la recomandarile mecanicilor total nepotrivit, altii ce au trecut pragu serviceurilor cu tzacaneala si bataie la curele.Nu masinile sunt de vina.

Eu am dus masina care mi-a fost data de catre o firma ,passat 1.9tdi PD 101 cai, la un service unde mi s-a pus ulei nepotrivit care nu era pentru pompe-duse si in 200km am consumat 1L de ulei si era sa fac praf motoru. Am mai completat 2L la intoarcere si cand am ajuns la mecanic sa cer explicatii mi-a aratat ce gaze de carter are motoru si ca fara un set motor nu mai am ce sa ii fac. Ma duc cu masina la mecanicul meu si imi zice ba da nui bun uleiu si gazele la pompe duse is normale. Acea masina daca era condusa de cineva care habar nu are de mecanica ar fi fost facuta praf.. motor+turbina.. din cauza unui cioban care se crede maistru mecanic.

Am dat doar un mic exemplu de situatie prin care am trecut , situatie in care puteam sa fac motoru praff in cateva sute de km din cauza unei greseli.

INTREBARE. :rolleyes: se gasesc mud-flaps ( aparatori de noroi) pentru rotile din fata la T4? nu vreau dinalea sa protejeze aripile, vreau dinalea care sa imi protejeze pragul intrucat pe coltz imi tot zboara vopseaua de la pietrele aruncate de roti.Atasez o poza

post-36206-0-03068600-1295083476_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut eu si le-am dat jos. Sa vad daca le mai gasesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. la aproximativ 40 - 60 lei @orice magazin de piese auto :)

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scris si sus :

albastrui gri : simeringuri la supapa presiune prea mica la ulei amestec de ulei in aerul din admisie (de la turbo supape etc)

si sa completez ulei pe admisia de aer :de obicei e prea subtire uleiul chiar si in cazul 10w40 cstrol e mai subtire ca mobilu deci daca dispare ulei intre schimburi pune ceva mai gros !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu universale. Sunt speciale pentru transporter 4. Stiu ca am intrebat la magazinul de piese auto, si a luat dupa vin-ul masinii :) si eu zic ca sunt bune :) ajuta si la protejarea claxonului . Eu nu am apucat sa imi iau si mi-am pus 2 bucati de policarbonat, prinse bine sa nu mai bata apa de la roata pe proiectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: stiti cumva pe unde as putea gasi un portbagaj de pus pe T4? Ceva mare, cu 6-8 prinderi. Doar schelet, genul ala cum aveam pe la Dacii in anii 80, nu de-alea de marca inchise. Multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti destule pe www.e-bay.de

pana in 60 de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu bataia de la tachetii hidraulici.Am Pus noi originali mau costat 1000 ron si tot imi bateau, imi venea sa bat campii Am schimbat uleiul, am trecut de la castrol edge 5w40 la mobil 1 5w40 si se pare ca sa rezolvat bataia.Pana la urma a fost de vina uleiul sau pompa mea de ulei nu mai merge la parametri nu stiu.

Mud flaps gasesti originale Fata Spate la reprezentanta isi merita banii chiar daca sunt mai scumpe decat ce gasesti in magazine.Vin cu tot kitul de prindere tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@noobsound: mecanicul care mi-a schimbat cureaua a spus ca sigur nu a schimbat-o nimeni de multi ani, ca e rupta. Problema e ca eu stiu sigur ca am schimbat-o acum cateva luni... insa mie nu imi merge AC si ma gandesc ca din cauza asta s-a uzat asa cureaua dupa doar 15.000 km... sau poate nu sunt aliniate rolele alea. Sincer m-au exasperat mecanicii astia. Nu e vorba doar de bani, ca nu ma deranjeaza sa bag bani daca stiu ca o fac sa mearga fara probleme. Insa bag bani si iar bag... si degeaba. Motorul tot este zgomotos si cand si cand imi mai cade cate o piesa.

@cabina: pompa de ambreiaj m-a costat 260 de lei, dar era ceva italienesc, deci prost. Una nemteasca era 500 de lei... si in acel moment nu am avut chef sa dau atatia bani. Cureaua de la accesorii a mai fost 90 de lei si am pierdut 2 zile ca sa iau una pe masura (am schimbat 2 curele, una a fost prea lunga, a doua prea scurta). Deh, fiare vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xamolxes - si eu am o bataie neregulata doar dupa ce se incalzeste motorul, si am inlocuit degeaba tachetii - bine, 3 erau crapati, dar tot bate la fel. Un mester de pompe de injectie mi-a zis ca nu e de tacheti ca se aude mai tare din fata dreapta (asa e) si probabil e ceva de pe cureaua de accesorii, pompa de servo, clima sau alternatorul - nu stiu daca modelul asta e cu clicket. Sau chiar pompa de vacuum daca se rezolva cu un ulei mai gros, desi am pus deja 10w40, destul de gros.

In chestia asta cred ca o sa o las asa si merg pana bate mai tare sau se rupe ceva, si stiu sigur de unde a fost.

Sanatate

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e pompa de vacuum ar trebuie ca dupa ce apesi pedala de frana sa nu mai bata o vreme, din cate stiu eu bataia e de la axul(bolt) pompei de vacuum

care se poate schimba sa poti sa-l lesi asa ca nu are nimica doar bate

Trebuie sa-mi schimb volant (bate,volant cu masa dubla) kit ambreiaj(patineaza discul, curge lichid de la rulmentul de presiune) cine stie cat costa si ce marca sa-mi pun ? in afara de originale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca se potrivesc aceste ceasuri(provin de pe un golf 3 1.9 diesel) pe un t4 1.9 td ABL din 1997?Mentionez ca ceasurile pe care le am acum nu au turometru , au ceasul acela mare in partea dreapta.Afisarea km de asemenea este digitala.Avantajul celor de pe golf ar fi ca sunt mai estetice si mult mai utile in trafic(turometru)!

post-28703-0-61740100-1295685720_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa gasesti originale T4,cam 150 ron sh,dar sa te uiti la alternator daca ai mufa W;cineva care dezmembreaza mi-a spus ca alternatoarele astea,pt turometru,au fulia lata si astea care le avem noi 2 sunt cu fulie ingusta,deci automat alta curea care nu stiu daca se mai pupa cu restu

deci cablu din turoemtru se duce direct in mufa W a alternatorului,in rest cred ca e plug and play

inca ceva -sunt 2 modele cu unul sau 2 ceasuri digitale,alea micute

Modificat de cabina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o poza cu un alternator care sa aiba mufa W?As vrea sa verific daca alternatorul meu are asa ceva si nu stiu cum arata mufa asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trebuie scut obligatoriu,ca sa protejezi toate rolele.daca nu o faci,vor incepe sa scartie si le micsorezi durata de viata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru 24 fast.sa nu cunva sa fie ulei pt pompa dusa.eu am folosit 650 000 km formula 1 mobile triplu sintetic 0-30 belgia,dar in prezent mobilu vine din turcia si nu mai ai siguranta.acum pun castrol long life 5-30 cod 507 00.precizez ca motoru merge si in prezent la 870 000 km impecabil,190km/h,este modelu de referinta pentru cine a avut posib sa conduca asa ceva,dar si cel mai scump si in prezent.idem pentru 102 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru sorinel ,daca este intrerupt electric din el nu ai ce sa faci decat sa-l schimbi,daca electric este bun trebuie desfacut si verif fizic corpul si dusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 stie cineva de ce nu mai porneste siroco-ul din fata pt motor.2 nu mai merge abs ,am lipsa mufa originala senzor stg,am pus senzor nou dar nu merge.3 am cumparat butuc original cu chei ,am luat mecanismul din el l-am pus la al meu ca sa pot folosi cheia mea originala totul ok,dar la montaj a rupt banda pentru airbag si imi sta aprins,ce trebuie facut,astept raspuns ,va multumesc u

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!