Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

nu-mi mai merge stergatorul spate.stropitoarea merge dar bratul nu.ceva sfaturi va rog frumos.

daca stie cineva dimensiunile stergatorelor parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt altec: rezistenta aceea cu tepi se numeste unitate de control incalzire ventilatie si se gaseste in bord sub airbag-ul pasagerului dreapta.este pozitionat in tulumba care face legatura intre ventilator si gurile de ventilatie.este undeva putin stanga fata de ventilator si este prins cu un holsurub .se ajunge la el demontand torpedoul si airbag-ul , eu asa am facut joia trecuta.este cam greu de demontat airbag-ul.am desfacut suruburile care il tin in postament.pret cred in jur de 400-500ron.al meu era bun,mie nu-mi mergea deloc ventilatia fata dar de vina era releul de la ventilator care se afla in partea stanga fata deasupra sigurantelor.succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot e dechis topicul asta

stiti careva unde este amplasat senzorul de impact care declanseaza airbagurile la T4?

au am un T4 din 97 si vad ca am airbag si la pasager si la sofer insa nu sunt convins ca sunt si functionale in ciuda faptului ca indicatorul din bord se aprinde la pornire si se stinge fara sa coincida cu vreun alt bec.

vreau sa vad daca exista fizic si senzorul sau este doar o manarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura in bord e data de un senzor de pe circuitul de apa. La 2.5 nu stiu unde e pozitionat, dar daca il schimbi (vreo 100 si ceva de Ron) o sa iti arate si temperatura in bord. La mine arata dar nu intotdeauna si dupa ce l-am schimbat indica foarte bine si intotdeauna.

e pe furtunul gros de iese din chiulasa (pe o piese de plastic de pe chiulasa) cel care vine sus in radiator sunt de obicei sunt 2 sonde cea cu 4 fire e pt bord si ecu celalat pt sirocou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine (2.5 tdi) sunt 3, si anume : 1 cu 4 pini albastru pentru temp la ceasuri, 1 cu 2 pini verde pentru ecu, si 1 in bara pentru sirocou.

multivan_t4- piesa de care vorbesti tu este pentru ventilatia din fata (sofer+pasager) ce cautam eu este pentru venitlatia la pasagerii din spate iar aeroterma este bub masina....

Emy D o sa incerc si eu zilele astea sa desfac sirocoul sa vad ce are ca de cand cu geru asta greu ajunge apa la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia cu 4 e si pentru ecu si aiai cu 2 are ceva si pt ecu dar nu mere nici sirocoul fara ea mai sunt modele care o au si pe a 3-a cu 2 sau 4 fire pe furtunul de jos cel cu termostatul ( alea cu clima ) au un robinet cu vacum care da drumu la apa din circuitrul de caldura in radiator si aiai de sub cupla de tractare ( care habar nam ce face)

ca avans 80 sau intre 4-5 grade ( intre 3 si 8 e ok ) sau in cazul primei variante intre 60 si 120

caldura in spate are un robinet pe retur fie electric fie mecanic da cel mai frecvent si strica ventilatorul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy D Ai rezolvat problema cu acceleratia? Si a mea merge greu si as vrea sa stiu ce trebuie sa desfac si sa curat mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe frigul asta nici nu ma gandesc sa ma apuc sa desfac ceva pe la motor post-18-1154460106.gif Cand va fi putin mai cald, ma voi apuca. Azi mi-am pus a doua lampa in plafon ( versiunea Doka nu are 2 plafoniere, ci doar una in fata) Am montat si intrerupator la usa si orice usa ai deschide, se aprind amandoua lampile! E alta viata! Si, chiar si numai la astea, am inghetat de nu mai stiam de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat pe ETKA la actuatorul pompei de injectie si cred ca se poate lucra fara sa od ai jos de pe motor

va trebui sa desfaci masca din fata de la masina ca sa poti avea acces mai usor

Nu este greu, trebuie sa desfaci doua suruburi sus, sub capota si sa tragi masca din clemele de sub faruri. Nu forta, nu baga leviere acolo. Masca iese usor daca tragi inspre exterior.

dupa ce ai facut asta ai acces liber la motor si poti lucra in voie. Incearca sa dai cu WD40 pe toate ansamblurile de acolo , posibil sa fie ceva murdar sau gripat pe acolo pt ca la mine merge foarte usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat. astept sa se mai incalzeasca putin (macar la temperatura la care ninge) si apoi ma apuc de operatia-monstru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NeXuS_3

Nu stiu daca ma ajuta sa dau masca jos pentru ca am un radiator mare si pe el am doua electroventilatoare si de alea nu o sa am loc. Oricum vad cind ajung acasa ca am plecat in cursa. Multumesc de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masca coboara cu trager radiator si ventilatoare este special gandit asa pentru a avea acces la motor

de exemplu daca ai de schimbat bujiile , fara asta ar fi imposibil, ar trebui scos motorul de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nexus, daca dai jos radiatorul, trebuie sa desfaci furtunele? ma apuc sa schimb si antigelul pentru o asa mica operatie?

Posteaza ceva imagini daca ai acces la ETKA ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se desface nimic din furtune - a fost gandita metoda asta de producator pentru a facilita accesul.

am sa pozez duba cand ajunge din cursa mai diseara sa-ti arat ce trebuie desfacut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca poate cineva sa-mi spuna cum se demonteaza aparatele de bord,nu-mi indica aparatul de motorina,acul sta blocat la trei sferturi nivel motorina,sau pe unde am acces la sonda din rezervor,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la sonda se ajunge dand jos bancuta de langa sofer, sub mocheta iar ceasurile :desfaci suruburile da la rama (in partea de sus interior ) scoti rama si apoi vezi suruburile de la ceasuri; succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu al meu t4 2.5 tdi, in relanti scoasa pe liber se aude un zgomot la cutie/ambreiaj (eu cred ca e volant) se aude destul de bine, mai ales cand se incalzeste motorul... odata ce calc pedala de ambreiaj zgomotul dispare, nu patineaza ambreioajul, pedala nu e f tare plecarile de pe loc sunt ok nu tremura... intrebarea este cam cat pot sa mai merg asa pentru ca nu am bani sa cumpar volant sau tot kitul...si ce se poate intampla in cel mai rau caz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei daca e volantul dus apar trebidatii la relanti care dispar o data cu apasarea ambreajului. In cazul tau poate fii rulmentul de presiune. Iti recomand daca ii sa schimbi ceva sa schimbi kit complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la rulmentul de presiune nu cred ca e necesar sa schimbi un kit de ambreiaj. mai degraba apare incompatibilitate atunci cand schimbi doal volant, placa de presiune sau disc. Poate ca de multe ori daca am schimba din cand in cand rulmentul de presiune nu s-ar mai uza chiar asa mult soarele de pe placa de presiune. La mine de cele mai multe ori m-a lasat rulmentul desi discul de ambreiaj mai ducea mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar deloc. Nu folosesc prea mult ambreiajul, doar cand e strict necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noobsound-Nu cred ca zgomotul este de la rulment, daca era rulmetu facea asa un fel de huruit, la mine se aude un zgomot metalic, dar oricum nu mai am bani sa desfac sa vad ce este acum, cand o sa desfac o sa va spun ce a fost si ce am inlocuit, sper doar sa ma mai tine pana in primavara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy D

Am rezolvat problema cu acceleratia i-am scos amortizorul de la pompa de injectie de moment pina o sa ii iau altul si acum merge bine.

Ca sa il scoti trebuie sa te bagi sub masina si tragi de el usor si iese.

Poza cu infractorul :P

post-73426-0-85213400-1293040912_thumb.j

Modificat de piticu_1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

woaaa :o Dar noi avem pompa de injectie cu suspensie, amortizoare, etc? icon_biggrin.gifEra super daca aveai o poza cu el pe pompa sa il localizez si eu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata pompa de injectie in ETKA pt ABL

post-14323-0-23887900-1293055431_thumb.j

Modificat de NeXuS_3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!