Jump to content

T4 - Probleme


nelu_tm
 Share

Postare recomandată

M-am saturat sa imi amorteasca piciorul pe pedala de acceleratie. Se apasa foarte greu. Am luat cablul de la pedala si aceasta se misca usor, cablul se misca usor pe camasa, deci numai din pompa poate fi. vreau sa mearga usor, deci, ce sa i fac?

am vazut si la un alt T4 1.9 TD ABL, si mergea acceleratia foarte usor! la mine zici ca apesi pe ambreiaj in loc de acceleratie :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut probleme cu camasa de la cablul de acceleratie

in pompa actuatorul trebuie sa se miste foarte usor si fin

curata-l si greseaza-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut probleme cu usa culisanta si a trebuit sa-i inlocuiesc rolele de teflon si rulmentii de pe sistemul de rulare de jos. Reglajul se face de la fiecare sistem de rulare. Are unul sus in fata. spate mijloc si fata jos. E simplu doar din suruburi cu cap surubelnita cruce. Spor!

Thx MAN!Maine dim ma apuc de treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut probleme cu camasa de la cablul de acceleratie

in pompa actuatorul trebuie sa se miste foarte usor si fin

curata-l si greseaza-l

ai ceva detalii despre cum sa il desfac ? Sper ca nu tre sa desfac toata pompa de injectie pentru un actuator de acceleratie....

inca ceva: clapeta de EGR pusa pe acceleratie la pompa, ce rol are? parca nici nu se apasa cat trebuie si daca apas eu la maxim pt a face acel click, nu vad nici o diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Neputand deschide un alt topic scriu aici. Tata tocmai si-a cumparat un Transporter T4 '92 si desigur, are cateva probleme.

1. In primul rand am cautat in toate topic-urile... Unde se afla termostatul? A mai intrebat cineva dar nu i s-a dat nici un raspuns. Problema este urmatoarea: Dupa un minut de la pornire(motorul rece) incepe martorul de la apa sa clipeasca neincetat, iar acul de la temperatura abia daca se ridica dupa 15-20 minute de functionare la relanti dar nu numai. Tata s-a gandit ca poate nu are termostat masina :D. Deci unde sa caute?

2. Alta problema este becul de la panoul de control al caldurii(am citit topic-ul in care se prezinta inlocuirea becului dar se pare ca la mine este altfel). Am demontat fata si ce sa vezi? :vaidecapulmeu: este ca o fata de casetofon numai ca spatele este lipit (adica tot este compact). A dezlipit partea aia si desigur becul era ars. Problema este ca becul este tot una cu mufa de iesire din acel panou :( . Se gaseste oare la vreun magazin bec dinacela cu plastic in jurul lui? El se gandea sa puna un led in loc de acel bec (ceva cat de cat improvizat).

3. Cand dai drumul la caldura (vine caldura dupa 4-5 minute de functionare chiar daca apa nu da semne ca se incalzeste) vine rece prin gurile din mijloc desi ele sunt inchise :(

Mai este si claxonul si luminile de pe plafon dar de asta sigur ne ocupam noi :D. Azi am facut antena de la casetofon si am legat boxele. Tin sa va spun ca are 2 boxe pur si simplu magnifice exact ca acestea: http://www.solutiiaudio.ro/images/tsg1048_detailpage%5B1%5D.jpg -

Sper sa nu va solicit prea mult ... sigur voi avea si alte intrebari. Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clipire martor apa- i-ai verificat nivelul? la mine a tipat doar cand aveam prea putina in vas.

prin gurile din mijloc baga doar aer rece iar faptul ca baga rece cand sunt inchise ... desfale si aseazale cum trebuie sau vezi sa nu lipseasca ceva ( asta vezi doar cand le scoti)

cu clacsonul la mine era tocita o banda de cupru de la volan (dai jos volanul) si i-am impovizat o sarma de cupru langa banda (functiona volanul doar in anumite unghiuri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul e in capatul furtunului gros de la radiotor cel de jos de pe bloc sub un capac de plastic cu 2 suruburi

in scgimb cu apa si caldura poate fi alta problema si eo am patit daca citesti pe aici si poate fi chiulasa garnitura sau ca in cazul meu blocul

verifica daca este apa la nivel si dupa ce se aprinde becul vezi daca este apa in vas

pentru caldura verifica retururile din radiator si din chiulasa si daca trece apapa prin radioatoare !

becuri sunt ceri bec de bord si o sa iti dea dintrala cu plastic !

Modificat de vw-raz-van
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsuri. Azi a luat-o la juma de cheie chiar daca erau -8 grade :frigbaitata: . Luni sa vada tata daca are termostat sau daca este blocat si sa vedem daca dispare martorul acela la apa. Sper sa nu fie garnitura de chiulasa.

Cu becul a rezolvat-o iar cu caldura de pe gurile de pe mijloc, cred ca nu se inchid destul de bine. M-am uitat cu o lampa si am vazut ca etansietatea o formeaza un burete care din pacate este foarte tocit.

Aaa, imi poate spune cineva cum ajung la becul de la bricheta?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ala e mai greut umpic: eu scoteam acel mic spatiu de depozitare de langa el (acea cutiuta), si cu mana, trageam de suportul care tine becul. acel suport e prins pe bricheta cu niste cleme mici. daca tragi cu grija, o sa iese destul de usor. e mai greu sa il pui exact la locul lui, dar nu imposibil icon_thumright.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Tocmai am pus la locul lui panoul de la caldura. A reglat tata avansul pt ca tremura foarte tare la relanti si maine trebuie sa ii schimbe cureaua de la alternator pentru ca este foarte slaba si este veche(una din role o poata invarti cu mana). Iar daca masina nu are nici un consumator (pur si simplu este lasata la relanti) se aprinde in bord becul de la baterie(foarte vag) si de aceea el s-a gandit ca nu incarca alternatoru foarte bine.

In legatura cu martorul de la apa tot nu am rezolvat. Am completat cu antigel pana deasupra nivelului maxim dar tot nu dispare. Tot maine va umbla tata si la termostst. In seara asta l-a depistat si se pare ca este umblat la el (suruburile sunt tocite rau de tot :huh: ). Daca schimba termostatul si tot nu dispare martorul si nu creste temperatura in bord... Dar mai vedem.

Merci inca o data si am sa va tin la curent cu ce se mai face la masina si ce probleme mai apar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se aprinde in bord becul de la baterie,dar sta pt cateva minute si dupa se stinge,si dupa ce se stinge plec cu ea,cat sta aprins o las sa mearga asa in relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu becu cel mai probabil e de la diode nu mai merg toate !sau ai schimbat alternatorul cu unul de putere mai mica !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine asa se aprinde,cand se stinge isi schimba si mersul motorul la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti, abia ce am luat si eu un t4 din 2000 2.5tdi si am descoperit cateva probleme pe care nu le-am obs cand am luat masina, si anume: masina are sirocou din ala de incalzeste apa in motor care dupa cum banuiti nu functioneaza, am incercat o scanare cu vag-com si il nu poate accesa, ce anume trebuie facut? alta problema: ventilatia pentru pasagerii spate nu functioneaza decat pe treapta 3, am inteles ca este rezistenta aia cu tepi dar nu stiu unde se afla?

Si inca ceva: masina mea nu are scut la motor si toata mizeria/apa de la roata dreapta arunca direct pe cureaua de accesorii, toate sunt asa sau trebuie sa pun de urgenta scut?

Deocamdata atat, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic, toate trebuie sa aiba scut, dar unii il desfiinteaza ca incurca pe mecanici la schimbul de ulei, etc. Scutul protejeaza foarte mult si daca ai posibilitate sa montezi unul e foarte bine. Mai ales unul de tabla e binevenit.

La sirocol/webasto (aux. heater) , cred ca e intrerupt un fir, posibil la mufa sau de altundeva. In sectiunea sharan era aceeasi problema si s-a rezolvat prin verificarea firelor si lipirea celor care erau intrerupte. vA trebui sa il desfaci si sa verifici continuitatea firelor inainte de mufa si dupa mufa pana la intrare in interiorul aparatului.

Succes si te asteptam la "masina mea" sa ne prezinti Van-ul icon_thumright.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai aparut o problema la T4-ul meu... imi pierde lichid de frana si raman fara pedala de ambreiaj. Ieri mi-am luat o trusa de chei de la un nonstop si am facut aerisirea, si inca merge, ii completez. Insa imi pierde cam 50-100 ml de lichid pe zi... si azi m-am programat la service.

Sper sa fie doar garniturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy D-multumesc de pont, o sa verific intr-o zi cand am timp toate firele sa speram ca de acolo este...

rezistenta aia cu tepi unde o gasesc? in spatele butonului sau la aeroterma de sub masina?

Inca ceva: urmeaza sa schimb distributia in weekend si vreau sa stiu cati litri de antigel intra si cat trebuie sa fie avansul la pompa de injectie?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ETKA nu-mi arata nici o rezistenta in aeroterma de sub masina, deci cel mai probabil este in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Dupa ce a schimbat cureaua despre care v-am vorbit a disparut martorul de la apa din bord (se aprinde doar dupa vreo 20 minute pentru ca-zice tata- se incalzeste cureaua si se mai largeste, deci trebuie stransa) Am schimbat azi becul de la bricheta (multumesc Emy D :rolleyes: ) si se vede foarte frumos si am descoperit ca lumineaza si scrumiera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti lumineaza becul rosu intermitent de la apa dupa 20 min verifica in functionare si cu dopul pus cat lichid de racire este in vasul de expansiune. Daca a coborat sub minim inseasmna ca ai presiune mare in circuit si posibil garnirura sau chiulasa e fisurata. Daca te deranjaza becul poti decupla senzorul de pe borcan. Instalatia de racire are nevoie de 8 litri aprox. lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

altec

Vad ca multa lume nu gaseste aux heater cu vag comul la T4, si cum a zis si misumat in topicul destinat, e posibil sa nu fie implementata functia de diagnoza pe ele. asadar, il desfaci si te apuci de verificat, pompa de apa, pompa de dozare, ventilatorul, bujia :) si va trebui sa mearga ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nelu_tm

Lichidul nu coboara sub minim. Maine va urma intinderea curelei si vom vedea daca va disparea martorul din bord. Pana acum este singura cauza care a depistat-o tata (dupa ce a schimbat cureaua nu a mai palpait decat dupa 15-20 minute), iar temperatura in bord tot nu creste, desi caldura da dupa 4-5 minute de la pornire:( (tot maine se va ocupa si de termostat, daca acesta este)

Multumesc de sfaturi si sper sa ii pot da de capat :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura in bord e data de un senzor de pe circuitul de apa. La 2.5 nu stiu unde e pozitionat, dar daca il schimbi (vreo 100 si ceva de Ron) o sa iti arate si temperatura in bord. La mine arata dar nu intotdeauna si dupa ce l-am schimbat indica foarte bine si intotdeauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service acum 30 minute si... mi s-a spart rulmentul de presiune, se pare ca schimb si ambreajul la T4-ul meu. Pana acum am schimbat distributie, pompa apa, pompa servo, pompa vacuum, bucse si pivoti pe fata, toate consumabilele... imi vine sa plang cand ma gandesc cat este ambreajul cu tot cu volant... si ma gandesc sa iau la mana a doua, insa nu stiu daca e indicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba unul nou la un pret acceptabil decat unul secons, sau refacut. Stiu ca unele firme reconditioneaza placute de frana si discuri de ambreiaj, dar nu stiu cat tine.

Un magazin online cu preturi acceptabile ar fi ingaraj.ro

poate gasesti ceva ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!