Jump to content

240000+ km pe un Golf IV


Johnny Ice
 Share

Postare recomandată

Asa e , du_te repede si ia-ti un opel corsa si nu bagi bani decat dupa 15000km sau mai bn un renault clio si daca te tine 100k km sa iti faci cruce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Johnny Ice

    17

  • AdCrys

    5

  • Cristian09

    5

  • DJ44MKE

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

orice masina necesita intretinere. daca nu schimbi la timp consumabilele , iti pica mult mai repede . daca ai o problema nu o ignora cum face romanu "las` ca mai merge" ca o sa iti strice si alte piese si o sa bagi mult mai multi bani dupa aceea.

ai grija de masina si ea o sa aiba grija de tine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa imi recomandati si mie marca de masina care sa aduca bani si vand pe loc golfu :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o folosesti ca sa produca bani: taxi, carat marfa etc oricare masina produce. Altfel, doar consuma, mai mult sau mai putin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
cristi_eftimie

eu ma apropii de 400000 cu golful.....si odata cu asta..as dori sa fac sa-mi apara pe bord kilometrii reali

cine stie sa faca asta,sau cu ce se poate face....raman dator.. :beer:

ca am inteles ca nu se poate face cu VAG-com-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut golful meu are 236000 in bord tocmai l-am luat i nu mi-am facut probleme de km deoarece merge excelent si e in tara din 2006 masina fiind din 2004 deci are aproape 8 ani de rulaj in țara insa km reali verificați cu vag co-mul de curand dupa achizitie se ridica la 336000. nu pot sa ma pronunt ce a fost schimbata pe ea însă toate funcționează perfect pana si suspensia. singura problema e compresorul care face un pic de zgomot cand e pornita clima. Cred ca 60% dintre golfurile din tara si nu numai au mai multi km decat arata si totusi functioneaza bine daca sunt intretinute. ca fiabilitate comparativ pret e nota 10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut si a mea 250.000 , are 4 distributii, turbina( plangea un pic la 177k), debitmetru,egr(era pe firma si era loc),un set de telescospe spate, tot ce inseamna suspensie fata, 4 -5 parbrize, dogbone ,suport cutie,macarale fata,rulmenti spate , un rulment fata , un cap de planetara stricat din cauza unui burduf strans necorespunzator, discuri ,placute( cu placutele actuale am 63.000 si inca nu au aprins senzorul), aripi fata de la dezmembrari( ma lovit pe st unu si am vopsit-o toata, aripile aveau rugina la pasaj inspre usa), o baterie,modul abs.

Este fabricatie 08.2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Constantinescu Radu

Merg foarte tare dar menajez foarte mult franile, pur si simplu nu folosesc franile bruste decat in cazuri extreme, accidente iminente. Am schimbat placutele la 180000km toate patru avand cam 4mm, acum am 277000, si au carne multa, mai merg minim 50000 smile.gif. Depinde cred si modul cum circuli in astia 50000km, daca-i faci in oras e normal sa fie uzura mare, daca-i faci in decurs de un an jumate ca mine unde ai drumuri de 2-3-4000km unde franezi doar cand te opresti e uzura minima, nu?

Oricum, am o vaga impresie ca multi posesori de generatii noi de masini, privesc topicul asta cu mica invidie smile.gif Masina mea chiar vede km multi zilnic, de cand s-a asternut zapada, am mers cred 200km in astea trei zile, fara probleme, trage bine, cauciucurile isi fac bine treaba. Trebuie sa completez cu antigel ca dimineata scazuse nivelul, erau -18 grade afara, in rest e f bine.

Multi posesori de generatii mai noi de masini au privit, privesc si vor privi cu invidie acest topic pentru ca Golf 4 va rezista inca multi ani dupa ce masinile lor, NOI, vor fi de mult casate.. unele din ele. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am dat Golf-ul cu 315000km la bord, turbina originala, ambreiaj volant, originale, la motor totul original minus o baie de ulei si vreo 3 distributii schimbate, Soft TCM-Turbo inca de pe la 160000km, aviz scepticilor :).

Acum conduc un BMW, motorul nou N47, 175cp (soft TCM-Turbo evident) si merg cu grija cu ea, tocmai datorita problemelor ce apar la masinile astea noi... Sta in garaj incalzit, detailing regulat, e tot timpul parfumata rasfatata, uleiuri filtre motorina cele mai bune. Golf-ul saracul vedea redline, praf, stat cu 1 metru de zapada pe ea, certuri cu gagica, caini ramasi prin spoiler, zbenghiuri, motorina de la tir, etc.

Voi de mai conduceti Golfuri 4, alungati-va gandurile la masini mai noi de 2005 cata vreme ale voastre sunt fara cusur, traiti-va viata, bucurati-va de cei din jur, colindati lumea, duceti legenda mai departe :)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca bine zici 23LKY , si eu am o skoda mk1 cu 220 000 km dar motorul e acel ASV de 110 cp ..un ALH putin mai potent, nu as alege un PD ..care are acele injectoare scumpe. Vad lucurri bune despre aceste motoare, un VCDS am sa mi iau si eu sa monitorizez turbina , compresia la motor ..pentru ca pot si mi si place sa le bibilesc.. kilometrii cat mai multi !:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
VWGolf4Variant

Unchiul meu are 250000Km reali,a cumparat-o la 166000km.Masina este din 2001,variant,motor 1.9TDI ALH 90cp culoare alb(si barele,full allb sunt rare).De cand a cumparat-o a schimbat urmatoarele:

Ambreiaj+volant

1 distributie

filtre+ulei la fiecare 7500-8000km

senzor din pompa injectie

ceva balama din pompa injectie din pricina caruia se aprindea ESP si masina parca avea 70cp nu 90cp (acum merge brici,a costat ~1000 lei balamala aia)

Boasca aia de dedesuptul scaunului din dreapta spate(ne-am jucat cu ea si am scapat-o)

baterie

parbriz

pompa servo

Si mai ramane de schimbat: telescoape,discuri frana,motoras de la stergatorul de la hayon si cam atat.

Mai curatam EGR+Admisia poate si turbo(km reali cu turbo din fabrica)

Este foarte multumit de el scoate un consum de 4,5-5% si conduce cam sportiv

Stima si an nou fericit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Va salut. Cred ca sunt si eu in masura sa imi dau cu parerea.Astazi am pe bord 277000 km. Dar asta nu este tot....

 

Golful este din 2005,AXR. L-am luat in 2007 din Germania de la hendler cu 110000 km pe bord.Grozava masina. Am schimbat foarte multe,imi este frica sa le pun pe hartie sa calculez,electromotor,ambreiaj(inclusiv volant din dubla in simpla),distributia de 3 sau 4 ori, macara geam,swich usa,bucse (unele dintre ele) chiar de mai multe ori pe an,telescoape fata+spate,maneta semnalizare de doua ori.....cu siguranta mai sunt si altele dar nu imi vin acuma in minte.

 

Cu masina asta bat toata ziua drumurile patriei. Merg pe an in jur de 33000 km. Sunt convins ca pe o alta marca de masina,la regimul meu de rulat si la km astia,as fi bagat mult mai multi bani.

 

Astazi,in drum spre casa,pt a treia oara de cand am masina,m-am trezit in bord cu eroare airbag.Ok. Mers la mecanic,rezolvat problema(mufa din dreptul stopului spate era oxidata). In schimb,astazi,fata de alte zeci de vizite la mecanic,baiatul imi spune " hai sa vedem cati km are". Ok zic,desi stiam ca nu se poate vedea decat cati km avea masina la ultimul service in reprezentanta. Baiatul m-a contrazis,spunandu-mi ca noul program este mai exact(mi-a si explicat de unde citeste km dar nu am retinut). Surpriza, golful meu are 377000km :). Neamtul mi-a copt-o. Am facut test pe injectoare...perfecte,turbina...99% ok,totul perfect functional. Toate astea la 377000 km? Este super!

 

In drum spre casa ma gandeam...la sfarsitul anului fac 400000,ce sa fac,sa o vand? Iau vreo 2000,poate 2500 euroi cu care ce fac? Mai bine o tin,merge perfect,cel putin doi ani ma mai duce linistit.

 

In concluzie,cand am sa vad o alta marca de masina,folosita in regimul in care trag eu de ea,la km astia,care sa traga si sa arate ca a mea,imi voi scoate palaria. Pana atunci,golful este magnific,un prieten de nadejde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
cristianionut

Dragos nu te speria de km.Principiul american spune ca: "nu schimbi nimic cat timp e functional".

Masina mea este la 335 000 de km reali (pe bord 260 000).

La anul ar trebui sa iasa la pensie, ca a venit fratele golf 6 si trebuie sa mearga la munca.

La un pret de 2000 de euro cat este o masina de peste 10 ani nici nu merita sa o dai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare eu am cca. 310 000 km reali, si este morul tip ASV, am schimbat la 296.000 km garniura de chiulasa, dar din vina mea ca nu am observat la timp ca s-a stricat ventilatorul mare la racire, in rest motorina la galeata si multa talpa, precizez ca este resoftat. Sunt fffff. multumit de golfulet, sa ne auzim la 500 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

"1,6 AKL 74 kw 230.000 km pe bord, probbl 350.000 reali (1998) merg perfect." Asta asa, sa mai vorbeasca si un benzinar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Cand am cumparat Golful, avea in jur de 130.000 km. Acum are peste 160.000 km. Am scanat cu VCDS ca sa aflu km reali si nu-mi arata. Parca imi dadea o eroare. Eu cred ca s-a umblat la km inainte sa o cumpar si acu' nu mai merge sa vad cati km reali are masina. Se mai poate afla altfel in afara de scanare cu VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Gulful meu are 247 000 Km reali. Am cumparat- o din Romanica de la un baiat care lucra la o firma de medicamente si avea la bord 173 000 km. Masina este cu motor 1.9 SDI 68 CP. Ce turbina, ce EGR, nimic, merge de rupe asfaltu (nu ca una de 90+). I-am schimbat 2 distributii bucse pe fata, amortizoare (de destept ca nu era nevoie), discuri de frana fata+placute. Oricum nu mi-a cerut prea multe. Sunt foarte multumit de ea.Acum ma gandesc ca ar fi timpul sa ii schimb uleiul de la castrol 5w30 la ceva mai vascos ca imi cam papa. In rest numai de bine daca nu te duci la mecanici "meseriasi" (kalu stie). A si inca ceva : sotia este incantata de ea   :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut!

Am nevoie de un mic sfat. Am achizitionat de curand un golf 4 1.9 150 ( cred) si as avea nevoie de un specialist sa imi verifice distributia, turbina etc.Sunt din bucuresti.Multumesc astept sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am trecut de 240k, deci ma incadrez in topic. Posturile anterioare sunt pline de motorina, nu am prea vazut pareri despre benzinare. Motorul meu: AKL 1,6 8v SR 74 kw. Am cumparat-o cu 1300 euro. In doi ani de cand o am am bagat vreo 3000 euro, obligatorii au fost 500 pentru segmentare, rectificat chiulasa, curatat motor si galerii plus distributia. Restul de 2500, pt mofturile mele: schimbat scaune Recaro, cotiera, scrumiera, suport pahare, pedale sport, volan 3 spite piele si alte maruntisuri la interior. Suspensie sport, bucse TT, discuri, placute, conducte, lichid frana, lichid servo, rulmenti fata, senzor temp, senzor chiulasa, actuator, pompa benzina, termostat, bujii, fise, bobina, curatat injectoare cu us. La exterior eleron haion, grila fagure radiator, praguri R32, jante 18" Detroit. Si multe alte chestii mici pe care nu le mai mentionez. Masina merge perfect, are o tinuta de drum impecabila, de fiecare data astept cu nerabdare sa o conduc. Ulei si filtre schimbate intre 5000 si 7000 km. Nu cred sa o vand vreodata, o tin pana crapa motorul, probabil dupa 300.000 km findca blocul e din aluminiu si nu tine 1000k ca un ALH. De asta sunt curios, este vreun coleg benzinar peste 300k?

Modificat de DJ44MKE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil sunt multi care ii au deja dar nu stiu :D
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut corect! Poti insa afla cu VAG- com-ul varsta reala a motorului. Sau cu Carbon14, ca la dinozauri ;) Ar fi utile totusi parerile de la motoarele pe benzina rulate peste 200k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu un golf 4, care trage fantastic, desi are 340000 km reali! Si este 1.4benzina!!! Pe bord sunt mai putini. I-am descoperit si pe restul de curand:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo Andrei! Si a mea trage bestial, pentru 100 cp. La multi km pt masini si La Multi Ani pentru golfisti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1.9 TDI AHF 81 KW 110 CP, luata la 195.000 si acum (dupa aproape 2 ani) are 247.000 de kilometri presarati cu zeci de probleme, dar o iubesc prea mult sa o las! :D

Cum pun mana pe mufa vag-com, ma uit sa vad cati km reali are (presimt cel putin 400K) si revin cu un post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

238k aproape, fara probleme grave pana acum , AKQ 1.4 16V 2 usi 1999. Sper sa fie tot asa. Motoarele sunt relativ bune si rezista la multi km. Banuiesc ca ( daca ) o tin mai pot face cu ea inca pe atat , bineinteles cu reparatiile de rigoare , dar nu ma astept sa pice pe ea ceva grav/scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!