Jump to content

240000+ km pe un Golf IV


Johnny Ice
 Share

Postare recomandată

distributia trebuie sa o faci,daca nu ai facut-o pana acum,si in rest daca esti multumit de ea,laso in pace.Bine,la un tester,iti verifici si tu injectoarele,turbina. Vezi cum stai cu electromotorul. Sigur sunt mai multe care trebuie verificate. Eu nu ma pricep atat de mult ca sa iti spun exact toate piesele care trebuie verificate.Si eu la a mea,dupa ce am km reali,dar si pana sa ii aflu, "o bagam prea mult in seama" . Adica citeam pe forum,ce probleme au altii,ce probleme pot aparea,si parca mi se parea ca am si eu acele probleme. Si mi-au deschis mintea cateva persoane foarte luminate,chiar de aici dupa forum,ca nu trebuie bagata in seama prea mult. Dcaca ai distributia OK,comsumabilile schimbate la timp si sa fie de calitate,motorina pe care o bagi,sa fie buna,daca ai si un condus ok,totul o sa fie bine. Bine,te poti astepta sa cada vreo piesa,dar daca le verifici dinainte,le vei preveni,pe majoritatea dintre ele . Ce sa iti mai zic? Imi pare sincer rau de km tai reali,dar sa o stapanesti sanatos si fara probleme cu ea .Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Johnny Ice

    17

  • AdCrys

    5

  • Cristian09

    5

  • DJ44MKE

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

e ceva banet,ai idee cam cat e o distributie acum? (completa,adica tot kit-ul) si manopera? in general,la cat ar ajunge? Multumesc frumos pt informatie

Scz, abia acum iti pot raspunde. Eu m-am interesat saptamana trecuta, pentru ca mai am 5k si ajung la 90k. Un pret este 800lei. Manopera ... undeva la 200 - 250 lei (cam asa am platit ultima data)

Eu oare ce probleme pot sa intampin deoarece azi am fost la tester si am aflat ca masina mea are 495000 km in loc 157000 ce arata pe bord. Am verificat si parametrii si sunt buni. Masina este vioaie spun asta deoarece au avut un Passat de 116 cai si o Vectra de 125 cai si mi se pare ca asta cu 90 de cai trage mai tare. Vreau sa stiu ce sa verific sa nu am probleme deoarece masina asta vreau sa o tin.

Eu zic ca ar trebui:

- sa schimbi distrubutia. Nu prea ai ce teste sa-i faci ... daca iti sare nu prea este de bine.

- sa verifici intercoolerul

- verificare (curatare) turbina

- curatare EGR

- verificare electromotor

- consumabile

Cam asta imi aduc aminte acum * este si cam tarziu pentru mine :icon_thumright:

In rest ... cum a zis si magnatu, cand sesizezi ceva la ea mai intrebi.

Modificat de AdCrys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un ALH 90 CP si am acum 295 mi km , eu am facut vreo 85 si am schimbat consumabile distributie,niste capete de bara,bucse, un rulment fata dr.mi-a cazut ventilatorul mare de la radiator in sensul ca huruia rulmentul si l-am schimbat,am si chiptuning pe ea,cred ca miercuri ii schimb toate placutele si discurile deja le-am cumparat si distributia va trebuie cat de curand s-o schimb.IN rest masinuta e ok ,mai am o problema cand pornesc se aude un zgomot ,ca si cum ar sta mai mult cuplat bendixul sau ma rog la electromotor si cred ca se c-am aud un pic tachetii dar ii las deocamdata. Am uitat sa mentionez am curatat turbina si EGR-ul ca numai tragea si e k.

Drumuri bune sa aveti!

Modificat de wertali
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ALH-ul meu, stock, poate fi un model pentru economia romaneasca.....daca ar merge toate in tara asta precum ALH-ul...... :lol:

una peste alta zice asha: 268.000 km la bord, reali, 68 K facuti de mine;tzacanitul tachetilor la pornire se aude si la mine 1-2 secunde dupa pornire. distributie ,filtre, ulei, placute, un rand de amortizoare, capetele de bara si bieletele de directie, celebrele bucse de la bara de torsiune plus bieletele aferente.(de la amortizoare si pina la bielete nu am schimbat niciodata la bataie ci doar la "slabiciune"-- is dependent de liniste si confort in masina----)deh, placerea costa......mai des! :P

in rest, uzuale ce vad si pe aici dar nimic foarte scump: un kit macara stanga fata( ca am fost io curios sa vad cum e cu paravanturi :angry: )furtunul retur de la intercooler la egr PE CARE MECANICUL CE MI-A FACUT PRIMA DISTRIBUTIE NU L-A PRINS BINE LA LOCUL LUI SI A SARIT, DISTRUGANDU-SE DE FULIA DE LA POMPA SERVO, bateria originala a mai tinut pina dupa prima iarna romaneasca(la a doua am pus o Caranda cu ochi magic, diesel, care a functionat excelent 2 ierni! si inca merge exemplar....)cauciucuri.....la naiba daca se face sa te iei de masinutza asta......majoritar drumuri de orash, si cateva drumuri la tara (intre 60-100 km dus intors) lunar, concediu si ocazional cate un drum de 500-800 km.ideea e cam asha : nu mereti babeste cu ele. turatia sus ca se simt foarte bine acolo : 1800-3000 Rpm!

masina poporului ..........ole.....das auto :lol:

Modificat de voolkh@n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Sunt de 4 ani (mama ce a zburat timpul) posesorul unui Golf 4 TDI 90 Cp Alh Variant.

Dotari: A/C manual si proiectoare in far. (Cam putine stiu- dar cu cat sunt mai putine cu atat mai bine, ca n-are ca sa se strice).

Km actuali 312.000. Am cumparat-o undeva la 190.000km nu stiu exact pt ca a fost din "lotul" ala cu km dati inapoi- Traiasca samsarii din Romania! Multa multa ... Sanatate...Dupa cercetari amanuntite ( verificare servisare VW si citire ECU) am reusit sa stabilesc nr de km reali.

Cand am luat-o am schimbat distributia, amortizoare fata+ flanse, bucse bascule, bielete bara stabilizatoare.

In timp am mai inlocuit discuri si placute frana fata+spate, un set de cabluri de frana de mana, rulmenti fata si bujii incandescentede 2 ori.

Am avut 2 mici accidente in urma carora masina a primit cadou bara fata, faruri si bara spate.

Am schimbat de 2 ori bateria, ultima oara in dec 2009 cu una originala de Mecedes.

Am desfacut cu un prieten in vara 2009 electromotorul si l-am curatat+gresat.

Masina merge foarte bine, sunt extrem de multumit de ea. Consuma 5,9 l/100 km mediu si undeva 7l/100 km in oras.

Am un consum de 1litru de ulei la 15.000km dar nu am ingrijoreaza- cred ca e normal la km pe care ii are.

Imi place f mult pt ca e extrem de fiabila si rezistenta cu exceptia switch-ului de la usa sofer care cred ca e sport national la VW.

In vara lui 2009 a primit un BC + CC cu ajutorul colegilor Voinea Razvan si Mdol. Si sa nu uit, a primit un set de geamuri el aftermarket de montajul carora si-a mancat nervii colegul Kelu- Merci inca o data.

Am si eu doi sau trei tacheti care la rece fac "scandal" dar pt moment nu ma deranjeaza. Cred ca totusi ei sunt cauza pt care masina porneste relativ greu dimineata la prima cheie.

Masina trage excelent de cand i-am scimbat intercoolerul- e o schimbare pe care multi o pot face ca sa revigoreze motorul. In plus nu e foarte scump.

Sper sa nu am probleme cu ea in continuare.

Sunt plecat din tara cu ea de aprox 9 luni si nu am avut nici o problema cu ea. Aici in Nemtia parca nici nu iti vine sa repari ceva la masina. Manopera in service-uri e EXAGERAT DE MARE. (De ex pt un schimb de kit de distrib platesti manopera undeva 400-450 euro fara TVA- Fabulos nu?) Prefer sa schimb in tara.

Km fara probleme colegilor de pe forum.

Recomand calduros tuturor celor cu km multi la masina cleaner de injectore. Face minuni.

Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are cineva motor PD si a trecut peste 500000 km?

Ma intereseaza cum se tine!

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ia uitati cum arata un golf4 din 2000 de 300.000km :D

http://home.mobile.de/home/showDetails.htm...hicleType=false

calinutz stiu eu motor PD care a ajuns la 500.000km... dar e motor 2500cmc R5 TDI de pe un transporter T5...

si a schimbat turbo, suspensia spate complet, niste semeringuri la cutia de viteze si consumabile...

dar face italia cu ea... e din 2006 si deja are juma de milion, si s-a terminat suspensia pe spate de la cat o incarca, a crapat turbina pe la 400.000km, si cutia de viteze huruia in primele trepte pe la 350.000km

in rest, e tanc in continuare :D la injectie nu a umblat deloc, si nu a avut niciodata probleme cu PD

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am eu un Pd are 400.000 km , s a dus turbo si ma nenorocit de bani , in rest merge struna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut Golf IV la frumoasa cifra de 1.000.000km(ALH)...cand a implinit acei km detinatorul i-a pus un motor second si a continuat sa ,,traga,, de el ink vreo 2 luni dupa care la vandut la vreo 250000km pe bord :) .RO-TR tot a 2-a sapt timp de 2 ani jumate :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut

Am si eu o problema de curand cred ca au inceput sa imi tacane tacheti , sau asa cred eu .

Cand e rece imi tacane pina mi se incalzeste motoru ce sa fac ???

Uleiul nu are mai mult de 4000 km ps masina are 242000 km apsolut reali

Multumesc anticipat de raspuns sau solutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am trecut la un ulei mai gros si ca idee cat costa acel aditiv si ma gandeam sa ii bag un tratament cu metabond voi ce ziceti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima data l-am folosit acum 3 ani si costa atunci undeva la 35RON.

Nu-l amesteca cu inca un aditiv ca faci cocktail in motor;pune un ulei bun de preferat 5W40 (recomand tot Liqui Moly-eu il folosesc de 2 ani) si aditivul ...atat

Eu am patit-o cu tachetii cand am trecut de la 0W40 la 10W40 la recomandarea unui mecanic idiot.Au inceput sa tacane toti tachetii ca o masina de cusut,se auzea groaznic...tacaneau tot timpul la relanti,dc turam putin motorul disparea tacaneala.Am tot cautat solutii pana am citit pe forumuri straine de acest aditiv si a2a zi am avut norocul sa il si gasesc in Ro,l-am cumparat si l-am si bagat.Uleiul tocmai ce il schimbasem,nu avea 1.000km.

A inceput sa isi faca efectul putin cate putin...cand se incalzea motorul mai disparea din tacaneala,apoi mai revenea putin,pana i-am dat niste forja si aproape nu mai tacanea deloc decat dimineata la pornire si rar in trafic cand stateam mult pe loc.Apoi a disparut definitiv si nu a mai aparut.

Modificat de JPLS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

ce tip de ulei ar trebui sa folosesc la peste 350000 de km?? pana acum am folosit 15W40

alta chestie:unde gasesc solutia aceea de curatat injectoarele prin bucuresti? si aditivul pentru ulei ca sa nu mai bata tachetii ca ma innebunesc dimineata la ralanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare,

Stiu ca joc la gupa mica dar al meu Golf are 215000 si merge struna, singura problema o am la pornire dimineata pe frig, bujiile ca doar nu le-am schimbat niciodata, plus ventilatoare, in rest numai de bine. Ce ma omoara este motorina asta "buna" din Romanica.

Drum linistit si fara evenimente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

ce tip de ulei ar trebui sa folosesc la peste 350000 de km?? pana acum am folosit 15W40

alta chestie:unde gasesc solutia aceea de curatat injectoarele prin bucuresti? si aditivul pentru ulei ca sa nu mai bata tachetii ca ma innebunesc dimineata la ralanti

15W40 ? cine ti-a recomandat asa ceva? masina mea are 275000km... a mers TOT timpul cu 5w40 FARA PROBLEME ! :D nu incerca sa schimbi indicele de vascozitate... mai ales cel la temperatura joasa (15-le). nu sunt un expert in uleiuri dar din documentatia pe care am citit`o prin facultate, e recomandat sa incerci sa urci acel 5w40 la un 10w40 sa vezi cum se comporta - si asta iarna, dar nu la 15W40. Parerea mea , daca poate cineva sa completeze sau sa ma contrazica sa o faca :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golfu' meu are 230.000,1.4 16v si nu am probleme cu el,la diesel-uri daca le dai ce le trebuie si cand trebuie nu ai probleme cu ele,si apropo lucrez intr0un service.Acum cateva zile a venit un G4 PD 131cai,2002, cumparata de proprietar din Germania de la un autohaus al arabilor.

Masina impecabila,144.000 in bord fara urme de uzura la interior etc etc.,fara carte service.Incantat,omul nu a mai sunat la VW in Romania (are un prieten acolo) si cand a venit cu ea in tara dupa o sapt s-a dus cu masina la el,cand a verificato la VW in Rom surpriza,masina avea in 2008 ultimul service facut la VW in Germania si 450.000km. :Driver: :blah_:

Morala:----daca ingrijesti o masina asa cum trebuie filtre,ulei,bujii,turbina,amortizoare etc etc si mai ai un interior curat nimic nu tradeaza km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf IV 2001 1.6 16v AZD 275550km Am cumparat-o din Germania in 2007 si avea 181000km.Pana acum in afara de consumabile,bucse,suport parbriz si bobine am mai reparat caseta de directie,mi s-a rupt cureaua de distributie din cauza unor mesteri si maine sunt programat sa-mi repar radiatorul de racire(picura pe la bazin) si mai trebuie sa schimb un oring la aierul conditionat si un semering la cutiea de viteze.

Sunt foarte multumit de masina si va doresc la toti cati mai multi km!!!

Modificat de ruslan23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Zilele acestea golful 4 al meu implineste 300 000 de km reali . :Driver:

In afara de turbina si volant (kit) nu am schimbat decat consumabile.E o lista lunga, dar nu isi are rostul aici, fiindca sunt consumabile care se schimba curent la orice masina. Ce a rezistat pina acum (surprinzator) sunt pivoti si bieletele. Suplimentar pe masina am montat doar linie audio pionier si scut metalic.Rulajul masini este de 2000 de km/luna, din care 35% urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari ! Masina ta face parte din ultimele proiecte in care, fiabilitatea era pe primul loc. Dupa aia....stim ce a urmat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Au trecut 2 ani de cand am deschis acest topic. Intre timp am ajuns la 320.000 si inca sunt multumit de masina. Saraca a mers pe tot felul de drumuiri si in toate conditiile si inca functioneaza perfect. Zilele trecute pe gerurile alea a pornit la prima cheie, chiar daca a stat sub zapada 2zile. Asa ca subscriu la cele zise de Florin, odata calitatea conta.

Numai bine si la cat mai multi km tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare! Vazand topicu am simtit nevoia sa comentez :lol: Eu am golfu de 5 ani,l-am cumparat cu 150000 si acum am ajuns la 330000km ! Va spun i :beer: n mare investitile mele in afara de schimbul de ulei la timp si filtre (ulei mereu castrol). La 170000 km am schimbat turbo (1000e original) , vasul de expansiune(15e) , furtunasul de antiger ce trece pe desupra pompei de motorina(20e) , rulment alternator(110 e), toti rulmentii (la 180000km aprox ,200e aprox) ,placutele de frana fatza (40 e,tot cam la 180000) si acum de curand pompa tandem a inceput sa piarda motorina asa ca am schimbato(bosch noua 500e), si ultima doua bucse fatza (120 e) si o baterie varta de 80 (100e). Sunt dest de multumit de masina avand in vedere ca nu am menajato deloc , cand ies pe autostrada viteza medie fiind 140 mai mereu.

Bafta tuturor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Sunt si eu posesorul unui ALH 90cp din 2000. In momentul asta are 312 000 km (reali) si a fost cumparata la 236 000.

Am schimbat acum un an ambreiajul fara volant (era ok), turbina (deoarece m-a lovit cineva si s-a fisuta "intercularul" si eu nu am stiut), daca tot am schimbat turbina am facut si intreaga galerie de furtunele care intra in turbina,

amortizoare, un rulmet uzat la compresorul de are conditiont, o distributie la 265 000km si toate consumabilele necesare si unei masini noi.

Am o bataie la rece (cel mai probabil un tachet s-au doi sunt uzati) in rest merge foarte bine.

Ma gandeam zilele astea sa o vand, dar am pus in balanta ce bani as lua pe ea (datorita anului si km) versu cat de buna este masina/motorul si chiar nu merita.

Sunt foarte foarte multumit de masina, pacat ca nu se mai fac motoare asa de bune (la costurile de intretinere ma refer).

Ne vedem la 500 000 km ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mikemaniack

in 10000 de km bagi in ea 2000+ Euro si aia mai e masina fiabila??

pe net cu ea.Eu zic ca daca masina cere bani trebuie data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!