Jump to content

240000+ km pe un Golf IV


Johnny Ice
 Share

Postare recomandată

Posed la randu-mi un ALH, un motor f f bun si ce-i mai important, nu e pretentios deloc. Nu am schimbat in 4 ani de zile la masina decat:

Ulei(la inceput Aral High Tronic dupa care am trecut pe Castrol, de vreo doi ani doar Edge 5W-30) +Filtre (numai Mann), bujii(iarna trecuta), de doua ori distributia plus pompa de apa, un set de placute de frana, un rulment pe dreapta, un set de amortizoare (pe la 150000), un senzor la pedala de acceleratie si 2 seturi de cauciucuri, astea in aproximativ 150000km de cand e pe mana mea, masina cu 277000km pe bord. Mentionez ca toti km astia i-a facut cu soft TCM-Turbo. Va urma in primavara un schimb de tacheti(bat usor la rece) plus upgrade de injectoare si ambreiaj sport, cu un soft mai agresiv, pana pe la 140-145 cp :)

Nu am umblat niciodata la turbina.

Motorina merge doar cu Petrom, iarna cu Top Nordic.

In 150.000 Km ai schimbat doar un set de placute? La mine mai mult de 50.000 nu merg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Johnny Ice

    17

  • AdCrys

    5

  • Cristian09

    5

  • DJ44MKE

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

In 150.000 Km ai schimbat doar un set de placute? La mine mai mult de 50.000 nu merg.

Si eu am 80.000 km si abia de se vede urma de uzura pe placute! Se poate, mai ales daca nu esti foarte prieten cu pedala de frana. Eu personal folosesc mult frana de motor, ma orientez din timp in spatiul de oprire etc. Totul pentru o uzura minima :wub:

GOLF 4 ALH -il detin de > 4 ani - cumparat la ~ 150.000 km, in prezent 270.000 km

schimbat - 2 distributii, 2 telescoape fata, 2 flanse amortizor, 2 bucse bara stbilizatoare, 1 rulment dreapta, 1 set pacute frana fata, becuri si ulei si filtre la fiecare 15.000 km. Inafara faptului ca porneste greut la frig, asta in ultimele 2 ierni, nici cea mai mica problema. Aaaah, si cauciucuri si jante :)

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg foarte tare dar menajez foarte mult franile, pur si simplu nu folosesc franile bruste decat in cazuri extreme, accidente iminente. Am schimbat placutele la 180000km toate patru avand cam 4mm, acum am 277000, si au carne multa, mai merg minim 50000 :icon_thumright:. Depinde cred si modul cum circuli in astia 50000km, daca-i faci in oras e normal sa fie uzura mare, daca-i faci in decurs de un an jumate ca mine unde ai drumuri de 2-3-4000km unde franezi doar cand te opresti e uzura minima, nu?

Oricum, am o vaga impresie ca multi posesori de generatii noi de masini, privesc topicul asta cu mica invidie ;) Masina mea chiar vede km multi zilnic, de cand s-a asternut zapada, am mers cred 200km in astea trei zile, fara probleme, trage bine, cauciucurile isi fac bine treaba. Trebuie sa completez cu antigel ca dimineata scazuse nivelul, erau -18 grade afara, in rest e f bine.

Modificat de 23LKY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un amic bun care are 410.000km la un golf 4 facuti de el, motor 1,9 TDI 90 cp. Masina merge foarte bine, A schimbat amortizoarele, vreo 2-3 debitmetre, si un kit de volant+ambreiaj. In rest numa revizii la timp si consumabile garla. Intradevar interiorul prezinta urme pronuntate de uzura... dar la 410.000km ce mai vrei... Am avut si eu un motor de 1,9 TDI 90 cp si motorul suna identic cu al meu si dupa nr astia de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, am o vaga impresie ca multi posesori de generatii noi de masini, privesc topicul asta cu mica invidie :wacko:

Nu vad de ce sa fie invidiosi, din contra parerea mea ca se mandresc cu predecesoarele masinilor lor. daca sunt atat de multe masini cu un numar impresionant de km, cred ca ii fac sa fie si mai siguri de masinile lor. Eu cand vad ca in ziua de azi inca mai sunt destul de multe Golf I care inca merg, si merg bine, ma face foarte mandru de faptul ca sunt posesor de VW. Ce alte masini din ani '70 mai gasim in functiune pe strazile din romania, si nu numai , care sa functioneze bine. :P

Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Johnny, eu ma refeream la masinile ce se fabrica acum cu majoritatea componentelor made in China, oarecum ieftine, data fiind concurenta acerba a coreenilor, chinezilor. Nu vad unul din noile motoare VAG sa reziste atat de bine cum au rezistat vechile generatii. Altfel spus, nu vad peste 20 de ani un Golf 6 sa mearga atat de bine precum un Golf II sa zic acum. Ca da, VAG e bine cotat tocmai datorita calitatii si fiabilitatii dovedite in timp sunt de acord cu tine. Piata impune, momentan un automobil nou nu mai este un bun ce nu multi si-l pot permite, el a devenit mai mult un consumabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@23LKY Mare adevar ai grait. Din pacate in ziua de azi nu se mai tine cont asa mult de calitate. Pentru majoritatea producatorilor de autoturisme cel mai important lucru este profitul, acest lucru implicand o scadere a calitatii. Oricum, parerea mea e ca producatorii care se respecta (Mercedes, VW, GM) tin la calitatea masinilor lor. Eu zic ca vom vedea peste 20 de ani un Golf VI functionand. tocmai asta e cel mai reprezentativ lucru pentru un Golf, fie el mk1 sau mk6, fiabilitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI 101 CP, AXR, fabricatie 2003, momentan 276.000 km. in afara de conumabile necesare reviziilor: chit ambreiaj la 230.000 km, senzorul temperatura apa, senzor turatie motor, bucse bara stabilizatoare, bara stabilizatoare fata, caseta directie la 270.000 km.

in rest, nici o problema de functionare.

Toate Bune,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, si eu am golf 4 tdi AGR, are 260 mi km merge bine, singurele probleme sunt electrice( inchidere/deschidere, swichi, modul confort etc).

Partea mecanica totul ii ok + ca am si chiptuning. facuti cu el vreo 40 mi km. Am schimbat doar intercoolerul ca s-a infipt o pasare in el, suspensile ca s-au spart pe fata si am curatat debimetrul.

Merg TDI-urile astea, am vazut pe un golf 4 beak la un prieten 600 mi km si numai atunci i sa dus turbina si a "anulato" sau nustiu cum a facut si a mai mers asa cu masina inca vreo 10 mi km pana si-a comandat alta. Deci turbinele duc mult si bine daca au ce trebuie, ce sa mai spun de cele NON GV.

have a good time

Ia fi atent...cristianionut la masina mea si problemele mele: golf 4 2002 (luna 12) tip motor axr pd km 260.000 piese schimbate: swichi usa dreapra, rulment fata dreapta,fulie alternator,intinzator curea alternator....si cam atat.DAR.....masina merge de 2 ani pe SCOALA :icon_cool:)120.000 numa pe sc. si inca pot spune ca merge super bine.sunt foarte incantat.CUTIE,DISC AMBREIAJ,MOTOR, PERFECT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu tot un AXR PD din 2004. Am acum 218.000 km. Inafara de problemele tipice AXR (cablaj senzor de turatie G28) si a catorva contacte pe care le-am mai curatat, nu a avut nimic grav. In mod evident, consumabilele au fost schimbate conform cartii service! :lol:

P.S. Sper sa nu fiu considerat off-topic! Doar dupa ce am postat am vazut ca topicul se refera la masinile cu peste 240.000 km... Oricum, in scurt timp sper sa ajung si eu la acel numar.

Modificat de Andrei_C10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia fi atent...cristianionut la masina mea si problemele mele: golf 4 2002 (luna 12) tip motor axr pd km 260.000 piese schimbate: swichi usa dreapra, rulment fata dreapta,fulie alternator,intinzator curea alternator....si cam atat.DAR.....masina merge de 2 ani pe SCOALA :))120.000 numa pe sc. si inca pot spune ca merge super bine.sunt foarte incantat.CUTIE,DISC AMBREIAJ,MOTOR, PERFECT.

Pai parca sunt la indigo problemele aparute la masini:

swichi usa dreapra, rulment fata dreapta,fulie alternator,intinzator curea alternator....si cam atat. la tine

swichi usa dreapta, rulment fata dreapta, bucsa dreapta, intinzator curea alternator (la schimb distributiei) turbina la mine.

Trebuie precizat ca toate defetiunile care au aparut au fost reparate din faza incipienta (un mic joc, uzura mica)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 Variant -ALH, 354.000 km (il am de la 314.000 km). Schimbat turbina si bateria la el (mai mergeau dar am vrut sa fiu prevazator), consumabile (placute frane, ulei, filtre, o bucsa pe fata), o bucsa la electromotor, urmeaza kitul de ambreiaj (bate volant), il am de 1 an si jumatate iar aproape in tot acest timp a facut curierat doar in oras. Distributia arata bine, inca n-o schimb (a fost schimbata in Germania dar nu stiu la cati km). Sunt foarte multumit de masina, mai ales ca vede doar urban in general. Am avut Golf 1, Passat 2, Golf 2 si acum asta. Sunt fan VW :)) ...forever !

Modificat de z_a_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

la motoarele tip asz de 130 hp la ce sa ma astept in clipa asta masina are 230.000 km si u am facut la ea decat distributie rulment dreapta si bucse bara stabilizatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ai vazut sunt multi membrii ai forumului care au masini cu multi km si din ce au relatat ei reiese faptul ca au ajuns la acesti km doar prin faptul ca au avut si au grija de masinile lor. Grija in sensul ca ar trebui sa folosesti consumabilele de calitate, ulei bun, motorina de la un comerciant care il consideri tu bun, bucsaraie schimbata la timp. Fiecare motor are probleme lui specifice dar daca reusesti sa o tii din "scurt" nu o sa ai probleme cu masina. Pentru ca daca incepe sa-ti pice o piesa la ea si nu remediezi problema, aceasta la randul ei va cauza alta problema. Un fel de "lantul slabiciunilor"

Multa bafta. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 245000, am avut urmatoarele probleme: rulment spate, furtune turbina fisurate, senzor de temperatura, bucse in fiecare an, fulie alternator, macara geamuri fata stanga+dreapta <- cel mai deranjant defect, schimbat distributie 1 data. Masina o am de 3 ani de la 158000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat ai dat pe caseta de directi

stiti cumva de ce mi se aprinde becul la esp si daca tin masina parcata putin lasata pe partea dreapta se stinge si se aprinde in mers si apoi se stinge iar, tot in mers

mecanicu zice de senzoru de la volan

Modificat de DJ-24-GOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf IV 2003 motor ALH 90 cai, 145.000 km

Turbina (defecta la 60.000 km)

Macarale usi fata

supapa EGR

radiator intercooler

Amortizoare spate (schimbate de 2 ori)

O bucsa fata

Intrerupator frana

A cedat pompa de lichid de la geamul spate

Distributie, filtre la intervalul normal, schimburi efectuate la Porsche

Acum masina mai mult sta, o folosesc pe cea de la serviciu mai mult, ar trebui sa iau precautii speciale ?

O data la 2 saptamani pornesc motorul, cand nu e zapada mai fac cca 60 de km pe autostrada.

Modificat de raduci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca ar trebui pornita mai des mai ales pe vremea asta... golful meu are acum 178000 km l-am luat la 150k in mai, in afara de ulei,placute de frana, si filtre am mai avut o problema cu macaraua geam fata stanga, in rest nici o problema...urmeaza sa-i schimb distributia in curand...cam cat as mai putea amana a fost schimbata la 93k...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 217.000 km, motor alh, 1,9 tdi. am curatat turbina la 215.000 km, schimbat distributia, consumabilele intotdeauna la timp si chiar mai devreme, kitul de ambreiaj la 202.000km (mai mergea cel vechi dar nu-mi place sa merg pana te lasa in drum). sunt foarte multumit de masina dar, recunosc, am grija de ea. am uitat, pe la 198.000km am schimbat modulul de abs+esp.

Modificat de bradulescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf IV 1.9 tdi 90cp ALH care are 271.000 reali din 2000.

Eu l-am luat acum 3 ani de la 231.000 si am schimbat urmatoarele :

- kit distributie + pompa de apa ;

- set stergatoare ( aerotwin) ;

- un set bucse bara stabiliztoare pe spate ( scartaiau) ;

- ulei ( mobil 1)+filtre ( combustibil, ulei,aer si polen ) la fiecare 10.000 ;

- motoria ( rompetrol );

- acumulator ;

- curatat EGR ;

- si cred ca cel mai sigur urmeaza o curatare a turbinei si un set placute de frana fata ( s-a aprins martorul din bord) .

Nu mai de bine si citi mai multi kmm. linistiti :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare all

Sunt si eu posesor de Golf IV 2001, 1.9 TDI, motor ATD 74 kw.

Am luat masina pe la 168. 000 km si am ajuns la 254.000 km dar intre timp am mai investit ceva:

- kit distributie + pompa de apa ;

- curatat EGR si turbina pe la 174.000

- 2x macara geam dreapta fata

- intrerupator frana

- baie ulei

- 2x set bucse fata

- 2x luneta (s-au spart iarna, in mers fara sa fie lovite de ceva)

- caseta de directie

- schimbat volant cu sistem VALEO (merge bine dupa 1500 km)

- pompa vacuum (s-a blocat si a rupt sistemul de prindere de la toate cele 4 suruburi)

Acum vad ca mai cere si discurile, amortizoare spate ptr inceput, si bielete directie.

Pe langa toate astea, in mers daca ajung la 3000 ture in treapta 4, nu mai are vlaga si cu cat apesi pedala de acceleratie mai tare, scade turatia pana la 2700.

IN REST, daca ar mai fi ceva, TOATE BUNE.

Daca o duc la manastire si ii fac aghiazma, crede cineva ca o sa scap de problemele astea interminabile cu faimosul GOLF IV ? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vw golf 4 motor AXR 74KW Masina am cumparato la 163.000 km momentan am 202.000 km

In Germania au fost schimbate urmatoarele piese pana la 163.000

- Kit ambreiaj + cutie viteza la 121.000 km

- discuri de frana de vreo + placute

- kit distributie la 80.000 km

- kit distributie la 161.000 km

- stergatoare si alte consumabile

De cand este la mine in intervalul 163.000-202.000 km am schimbat urmatoarele:

- Amortizoare fata spate ( pe gaz)

- Bilete directie+ capete de bara + bucse bascula

- Pompa de motorina din rezervor

- o conducta de AC

- placute de frana + stergatoare

- am curatat EGR-ul in speranta ca nu va mai curge ulei prin acea gaura a lui , din pacate fara nici un rezultat ,vechea problema a aparut :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 4 variant si dupa o saptamana lasata pe dreapta dau cheie si hop in bord 2 senzori abs-ul si airbag-ul.la toate service-urile din zona nu gaseste nimic la abs.ce e de facut?masina are 320.000 km si merge impecabil

In legatura cu abs`ul ... Aceeaci problema am avut`o si eu ... Ma apuc si dau roata jos sa ma uit la senzor daca nu are ceva fir rupt sau ceva de genul .. cand vad ca mufa senzorului era rupta chiar la baza ... Verifica si asta , misca mufa si uita`te atent daca nu are vre`o fisura sau mai poti incerca sa cureti mufa pt ca poate a intrat apa si s`au oxidat papucii ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un Golf IV din 2001 , 1.9TDI ALH 199000 km,eu am masina de la 156000 . Sa nu va speriati .. probabil am fost eu mai ghinionist :) :) ( sigur am fost pt ca primul mecanic la care am fost a facut`o lata.. de aceea cine ma intreaba la cine am dus masina prima data la reparat le raspund "la MACELAR" )

-Discuri fata, spate + Placute doua seturi

-Etrieri Spate

-Arcuri Telescoapte fata spate

-bucse trapez spate stanga dreapta *2

-Pivoti

-bucse bara stabilizatoare

-bucse cap telescop fata +rulmenti de sarcina, spate

-Cap de bara stanga dreapta ,

-Bielete *2

-Bielete antiruliu

-Caseta directie

-Compresor klima

-Map

-Intercooler

-Turbo + ca l`am curatat recent pe actualul

-Kit ambreiaj complet (era blocata volant) .. De aceea am decis sa trec la o volant cu masa simpla

-Garnitura de chiulasa ( cand am desfacut motoru am inceput si am schimbat tot ce era garnitura )

-chiulasa refacuta complet .. supape , ghidaje, semeringuri , tacheti +rectificat

-EGR nu l`am schimbat ci l`am anulat direct cu doua flanse ..

-Doua kituri de distributie Contitech

-Ulei schimbat la fiecare 7-8000 km +filtru

-Filtru de aer tot la 2000

-Filtru de motorina la fel ca si uleiu

-Tampon motor stanga

-Tampon motor dreapta

-Tampon motor spate

-Sticlele de la far

-Ventilator de la radiator + cel de la klima

-Suport motor cel dintre bloc si tampon ( din partea distributiei )

-Panou frontal

-N75+ circuitul de vacum ( furtune )

-Burduf planetara ( stanga dreapta )

-Lichid de frana

-Furtune de apa

-Termostat

-Sonda de pe radiator

Eu zic ca ajunge cate am schimbat si daca mai stau sa ma gandesc va mai spun cateva ...

Asa ca eu va doresc multi km fara probleme si aveti grija de masini si in special unde le duceti la reparat .. :)

Totusi sa stiti ca nu mi`am pierdut rabdarea cu masina asta inca mai pot .. acuma nu mai stiu la ce sa ma astept sa se mai strice dar sper sa fac si eu cativa km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne lunga lista mai ai...probabil ca esti tu mai ghinionist sau...poate km aia nu or fi fost reali? Oricum destul de nasol ce am citit mai sus.Iti doresc km fara probleme de acum incolo,nu de alta dar sper ca cei cu probleme i-ai epuizat deja:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!