Jump to content

240000+ km pe un Golf IV


Johnny Ice
 Share

Postare recomandată

Golf 4, ALH, an 2002, cumparata la 180.000 km in 2006, acum are 230.000 km... Am schimbat distributia chiar cum am cumparat-o si un senzor de temperatura. In rest doar consumabile, placute, acumulator, bucse bara stabilizatoare, ulei, etc. In curand cred ca voi curata turbina, uneori (foarte rar) am pierderi de putere... Avand in vedere varsta masinii si km pe care-i are cred ca nu am motive sa ma plang....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Johnny Ice

    17

  • AdCrys

    5

  • Cristian09

    5

  • DJ44MKE

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

am ALH din 2001 "PE TAXI"!!!!.sunt la a 2-a distributzie,270 000 km, shy in afara de consumabile am schimbat tot ansamblul fata,inclusiv discuri rulmenti,etc........."drumuri",recent fulia la alternator,doua bai de ulei shy in prezent e sudata,sonda temperatura,EGR curatat,......PENTRU CEI CARE STAU PE GANDURI SA-SI IA SAU NU ALH RECOMAND CU TARIE SA SA-SI IA CAT SE MAI GASESC :rolleyes:.PT MINE O MASINA CARE NU PUNE PROBLEME LA MOTORIZARE SI ACCESORII IN ROMANIA ATATIA KM E SUPER MASINA!!!!singurul lucru care e enervant sunt bucsele posterioare la basculele fata.le schimb cam la 6 luni.poate sunt eu ghinionist.SUCCES

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut.a reusit cineva sa diminueze zgomotul tachetilor de la prima pornire din ulei?daca da ce ulei ati folosit si ce vascozitate?multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

;) Eu am o Bora 1.9 ALH 90 CP (CHIP ~ 110), exista diferente intre motorul Bora si Golf ALH? Intreb ca sa stiu daca ma pot baga si eu in discutie sau ma abtin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca ar trebui pornita mai des mai ales pe vremea asta... golful meu are acum 178000 km l-am luat la 150k in mai, in afara de ulei,placute de frana, si filtre am mai avut o problema cu macaraua geam fata stanga, in rest nici o problema...urmeaza sa-i schimb distributia in curand...cam cat as mai putea amana a fost schimbata la 93k...

178k - 93k = 85k ... personal as schimba-o. Din propria experienta, zic ca ar trebui la max. 90k schimbata.

Bora 1.9 TDI ALH - 110 CP * 2002 (de noua):

Cand citesc cateva posturi in urma, incep sa cred ca sunt un norocos. De ce? Pai din 2002 am schimbat DOAR:

- distributie (la fiecare 90k)

- filtre + placute

- 1 macara fata stanga (pe dreapta am reparat-o eu)

- kit ambreiaj 300.000 !!!

- bateria originala la 315.000 !!!

- o baie de ulei (un crater imens :lol: )

- scut metalic.

- 1 singura bucsa pe partea dreapta (+ bucse bara stabilizatoare)

- rilmenti fata

- burduf de planetara

*urmeaza* = curatat EGR , curatat Turbina

Recunosc ca am intretinut masina, am avut-o de noua si am incercat sa o tin cat mai mult. Dar ma gandeam sa o vand, fiindu-mi frica de kilometraj. Cred ca ar trebui sa ma mai gandesc ... nu?

Modificat de AdCrys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Golful din semnatura din iulie 2009 L-am luat cu 103 000 km in bord (150 000 verificati ulterior si reali) si am schimbat urmatoarele:

Cand am luat-o :

distributia + pompa de apa, nu trebuiau schimbate dar nu am stiut km reali

bieleta directie stanga

bucse bascula (cele mari) + bucse bara stabilizatoare

placute fata spate

switch portiera dreapta

curea accesorii +intinzator curea.

Ulei + filtre la 10 000 km

bendix electromotor

scut motor metalic

Amortizoare fata schimbate de fostul proprietar,

Am mai schimbat : - recent :

burduf planetara stanga,

pivot stanga (inferior)

bucse bascule

tampoane amortizoare fata + rulmenti (se simte diferenta)

Urmeaza :

Bieleta directie stanga cu tot cu pivot

aparatori amortizoare spate

inlocuit lichid frana

refacut directia

In prezent are 177 000 km reali

mai am o bataie la relanti cred ca e volant si cand pun contactul face zgomot pompa de motorina (nu stiu daca e inca pe duca)

In rest masina merge bine ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul de la pompa de motorina asupra contactului nu-i normal?:icon_thumright: eu din cate stiu este normal daca referi la acel zgomot in care zici ca ai umple o sticla cu jet puternic.

Modificat de Firah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela e zgomotul, dar parca si vibreaza in acelasi timp. Nu apare constant la fiecare pornire.

A trebuit sa schimb bieleta de directie inca o data la interval de apx 9 luni pentru ca desteptul de mecanic care a facut prima data operatiunea, a uitat de niste coliere care se pun la protectia care acopera bieleta si acolo a intrat apa , a ruginit si a facut joc.

Bucsele de la bascule (mari) nu trebuiau neaparat schimbate dar erau puse gresit.

Recomand schimbarea lichidului de frana pentru ca se simte ceva diferenta. Si cica e sanatos si pentru intregul sistem de franare.

Ca o concluzie , masina nu e rea insa avem mecanici care fac multe operatiuni gresit, si ce sa mai spun de km pe care-i am afisati in bord .......

Modificat de Gelu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai ganditi voi atat de mult la cat rezista un motor(fara sa abuzezi de el si aici ma refer la turatii in rosu) ca nu'i Dacia 1300 sa-i schimbi segmentii si camasile anual. Golful meu are 330k KM si-l am de 5 luni si sincer motorul toarce mai frumos decat o Octavia 1 din 2007 cu 50k KM. Stiu pe cineva care are 480k KM cu golf la fel ca al meu si nu are probleme la motor. Mersul sportiv pt diesel e bun, in schimb mersul "babesc" face rau, de ex eu de cand am luat-o am mers cu ea subturata (schimbam la 2000 ture) deoarece cam asa ma obisnuisem de la benzinar. Acum trebuie sa curat turbina deoarece s-au acumulat depuneri si nu mai functioneaza cum trebuie. Ca orice masina, fie ea Dacie, Ferrari, autobuz conteaza de cum o exploatezi facand diferenta de exploatare intre benzina si diesel, te va tine mai mult decat crezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Aproximativ 280.000 km(luata la 215.000 acum 2 ani).

- distributie,semering ax cu came

- curatare electromotor

- schimbat si senzorul G62.

Nu mai zic ca e si resoftata(injectoare si soft), ambreiajul inca tine, volantul scutura foarte putin si pedala nu trebideaza tare(cum am vazut la altii) si sper sa o mai duca in contiunare.

Dupa 2 ani am schimbat tot ce inseamna bucse pe fata(cele de pe brat erau din 2000 de cand era masina si nu erau "farmate") si amandoi rulmenti pe fata. O sa urmeze flansele la amortizor si pivotii. In rest nimic schimbat la ea.

:icon_thumright:

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bijuteria din semnatura :P am luat-o in 2006 cu 160000 km, acum am 210000 km si am schimbat:

kit distributie + pompa apa (cand am luat-o)

placute frana fata + spate

arcurile pe spate (s-a rupt unul :dry: fara sa car cu ea nimik, si le-am schimbat pe amandoua)

curatat turbina la 195000 km ( nu mai avea vlaga deloc )

s-a fisurat toba si am sudat-o

filtre+ulei la 10000 km

acumulatorul (iarna trecuta)

acum la ea se aud tachetii (zic eu) cand e motorul rece....in rest nimik deocamdata!

app.....distributia trebuie schimbata la 60k sau 90k?? (trebuie sa tin cont si de cei 4 ani??)

cat mai multi km....la toata lumea!

Modificat de ciobica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ciobica : Din cate stiu eu, la motoarele TDI se schimba la 90.000 distributia.

Golf 4 2002 1.9 TDI 101CP. Am luat-o in urma cu 2 ani la 173.000, acum are 193.000.

Am schimbat : -kit distributie + pompa de apa (la 180.000)

-placute frana fata

-ambele macarale de la usile din fata (s-au rupt clemele alea de plastic)

-ulei, filtre (revizii)

-baie de ulei

Nu am avut alt tip de probleme, motorul trage bine, nu scoate fum negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golfuletul meu ,cel din semnatura,l-am cumparat acum aproape un an la vreo 88000km , si reali avea 210.000km. Pana acum nu mi-a facut pb.

Am schimbat la ea decat uleiul + filtru , filtru de motorina , filtru de aer , filtru de polen , burduf planetara pe stanga , placutele de frana,si cam atat. O s-o mai duc un pic cu distributia asta,ca de la cine am cumparat-o a schimbat-o cu cateva mii de km inainte. In rest,masina e ok din punct de vedere mecanic,ce sa zic? Ar mai trebui verificata turbina pe la ea,electromotorul , una alta. Ma gandesc si eu,la km astia cam ce ar incepe sa o lase?.Vreau sa zic ca acum,in ultimul timp,merg cu ea mai sportiv , dupa cum spune Casper_23 . Fata de cand am luat-o,parca e un pic mai puturoasa,nu imi pot da seama exact. SI inca o intrebare am si eu, de la cine am luat masina,zicea ca are 116 Cp ,ca pe spate,unde scrie TDI , " I " este scris cu rosu, si aia inseamna ca e mai puternica,dar in cartea masinii sunt 74kw,asta insemnand 101 cp..multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puterea motorului o poti afla usor dupa codul motor. Din ce spui cel mai probabil 101 cai ai si nu 116.

Chestia cu i rosu pe spate e folclor romanesc. Este si ceva thread in legatura cu semnificatia literelor rosii aici -> http://vwforum.ro/index.php?showtopic=3155.

Eu de exemplu am vazut pe golf de 101 cai TDI(toate rosii) care lumea zice ca doar la cele cu motor ARL(150CP) ar trebui sa fie. Din ce am studiat inscriptia era originala si nu cu interventii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de exemplu am vazut pe golf de 101 cai TDI(toate rosii) care lumea zice ca doar la cele cu motor ARL(150CP) ar trebui sa fie. Din ce am studiat inscriptia era originala si nu cu interventii.

Mai mult ca sigur sunt lipite. Aici gasesti culorile TDI-ului pentru fiecare motor de Golf. Ele difera de la Passat la Polo şi de la generatie la alta. Inscriptia TDI mai este si pe capacul motorului si ar trebui sa coincida ce cea lipta pe hayon. Nu te mai lua dupa ce apar pe masini, stiu pe cineva care si-a pus SDI cu toate rosii :))

Ce cod de motor ai? ar trebui sa scrie pe talon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteau sa fie lipite, putea sa fie schimbat hayonul cu totul sau alte variante. Daca vrei sa afli puterea te iei dupa codul motor si nu dupa stampila de pe spate.

LE: puterea cu care a iesit motorul din fabrica.

Modificat de fadrianradu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite un exemplu aici de inscriptie. nu gasesc acum, dar exista si cu toate rosii, cum sunt pe piata si alea de pe Logan-uri cu dCi :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numarul de Identificare al vehiculului : WVWZZZ1JZ4D016258

Si cu " I " ,la asta m-am gandit si eu,cred ca este lipit,sau daca chiar o avea 116CP , nu se simte de 116cp :)

Dar dupa ce va dati seama cati CP are , dupa codul de motor? Si va multumesc frumos pt sfaturi :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dupa codul motor. vad ca deja l-ai pus in semnatura: 1.9 TDI (2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri ... 323.000 am inlocuit intercooler si am curatat si turbina. Mai am 7k si va trebui sa fac distributia. In rest .. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a costat toata operatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ... Intercooler = 440 lei si manopera (inlocuit intercooler, demontat + curatat turbina) = 200 lei. Total = 640 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ceva banet,ai idee cam cat e o distributie acum? (completa,adica tot kit-ul) si manopera? in general,la cat ar ajunge? Multumesc frumos pt informatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu oare ce probleme pot sa intampin deoarece azi am fost la tester si am aflat ca masina mea are 495000 km in loc 157000 ce arata pe bord. Am verificat si parametrii si sunt buni. Masina este vioaie spun asta deoarece au avut un Passat de 116 cai si o Vectra de 125 cai si mi se pare ca asta cu 90 de cai trage mai tare. Vreau sa stiu ce sa verific sa nu am probleme deoarece masina asta vreau sa o tin.

Modificat de sec233
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!