Jump to content

240000+ km pe un Golf IV


Johnny Ice
 Share

Postare recomandată

Cea mai tare modalitate de a sarbatori 1 decembrie, cu masina in service sa schimb baia de ulei. :)

Traiasca drumurile din Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Johnny Ice

    17

  • AdCrys

    5

  • Cristian09

    5

  • DJ44MKE

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma inscriu si eu la maraton. Golf 4 ALH, 270+ de mii de km reali. Folosita de mine 30k km. In fara de consumabile(aici intra si distributia si discuri/placute de frana) am schimbat arcuri spate, egr(cum zicea un coleg mai sus, era in parametrii doar ca scapa ulei si facea mizerie), macara geam dreapta, sistemul de stropire pe luneta spate(e variant masina), rulmenti fata(culmea ca au picat amandoi deodata).

De 1000 de km am dus-o la revizie si am zis sa imi dea jos turbina si sa o curete. Capsula era dereglata, dar in rest jar si voie buna(nu o sa o schimb curand). Tot la revizie am cerut gresarea, reglarea timoneriei si schimbarea uleiului din cutia de viteze pentru ca agata cateodata(in special in a 1-a). Mare greseala am facut... acum la rece trebuie sa fiu hotarat sa ii dau a 1-a. Asta pana merg vreo 3-4 km cu masina.

Oricum, ALH rules!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf IV , 2005 , AXR. Fiind masina de firma din Germania , luata la 200.000 mii km pana acum nici o problema. Doar filtre/ulei, acum are 213.000 mii km cat de curand ma gandesc sa schimb filtrele nu vreau sa o las pana 218.000 km ca praful si mizeria din oras o doboara.

Semne de uzura la stabilizatoare si arcuri. se simte zdruncinare la damburi si denivelari. in rest e foarte ok.

E scump tot setul de filtre , fara ulei la 60E din germania ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

60 x 4.3 = 258 [lei]

Din cate imi amintesc: 44 lei (filtru aer) + 25 lei (filtru habitaclu) + 90 (filtru motorina) + 30 lei = 189 [lei]. Toate pe MANN.

Deci cam scump 60 euro.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Original Filter Pack, 4-bucata

pentru toate 1.9L motoarelor diesel TDI

Pret avantaj faţă de cumpărare individuale

Incluse: 1 set = 4 filtre (ulei, aer, combustibil şi filtre de cabină, ulei de scurgere dop cu inel de etanşare)

Nu stiu cat sunt la reprezentante , dar sigur mai putin nu e

Se justifica cei 60 e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciocolatadesign

salut!

La golful meu TDi, motor ALH, din 2002, am in prezent 250 kkm si am schimbat urmatoarele in ultimii 90 kkm parcurs in ultimii 3 ani de cand mi+am adus golful din UE.

am schimbat distributia, cu pompa de apa, antigelul, placute frana capisoanele la telescoape, senzorul temperatura apa, bucse de tot felul si alte consumabile de revizie cu diferite intervale de garantie in spatiu (km) si timp.

Asa, am mai schimbat volant, rulmentul de presiune si discul de ambreiaj.

Surpriza. Piesa care ma lasat cand am facut 200 kkm a fost un cablu de otel ce face legatura intre schibatorul de viteza si cutie si a fost adusa pe comanda din DE.oricum se intampla foarte rar ca acesta sa se rupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un passat 19 tdi pompe duze 131 cp, 350 000 km proprietar unic km facuti aproape in totalitate in romania.am schimbat:

distributia la fiecare 90000 km

ulei +filtre la fiecare 15000 km

placute frana si parca de doua ori ambreiaj +volant

masina merge faoarte bine inca (trage de rupe) dar trebuie schimbate telescoapele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati Km avea masina cand ai schimbat ambreiajul si volanta?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sa schimbat ambreajul si cutia de viteza, acus 4 ani la vw de fostul proprietar. Faza ii ca nu stiu daca sa schimbat si volant si de care sa pus daca a fost schimbata. Stie careva daca de obicei cand se schimba cutia si ambreaju trebuie sa se schimbe si volant, de obicei?

In rest totul ok cum ziceam si mai in sus. 263 000 km azi, reali.

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sa schimbat ambreajul si cutia de viteza, acus 4 ani la vw de fostul proprietar. Faza ii ca nu stiu daca sa schimbat si volant si de care sa pus daca a fost schimbata. Stie careva daca de obicei cand se schimba cutia si ambreaju trebuie sa se schimbe si volant, de obicei?

In rest totul ok cum ziceam si mai in sus. 263 000 km azi, reali.

have a good time

cutia nu se `schimba de obicei` :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

roger, la passat ultima dat cand le-am schimbat avea ca 290000.la bora care acu are 202 000 am schimbat prima data la 180 000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

246000 km : Inca o defectiune adaugata la lista: blocat turbina. Mecanici spun ca e datorata faptului ca mia curs tot uleiul din motor in momentul in care am spart baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce-i posibil, dar ma mir ca s-a blocat aia in locul motorului, cat timp ai mai mers asa cu ea sparta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce-i posibil, dar ma mir ca s-a blocat aia in locul motorului, cat timp ai mai mers asa cu ea sparta?

am mers maxim 1 km cu a 2a la relanteu. motorul nu a avut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,sunt un nou membru si posesor al unui golf 4 TDI, 90 cp, de 1 an si ceva si sunt foarte mandru de el,are 204 000 km si merge brici :)) ,deci nu cred k ar trebui sa iti faci griji.multi km la toata lumea si fara incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun venit intre noi CosminClaudiu.

Buna alegere ai facut cand ai ales masina. 204000km nu sunt chiar asa multi dar dupa cum ai vazut si la cei ce ai postat mai sus e bine sa iei in calcul si posibilitatea ca unele piese mai "pica" pe nepregatite. :Driver:

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Sunt posesorul unui golf 4 motor 1.9 tdi 130 hp tip motor ASZ si am 230.000 km si nu am avut probleme la el

La ce pot sa ma astept de acum in colo

O zi buna va doresc

Robert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut detin si eu un golf 4 motor 1,9 tdi alh 90 ps si am cu el 345000.momentan nu am nici o problema cu el.distributia a fost schimbata acum 2000 km si merge foarte bine.am vazut ca s.a pomenit si de resoftare si eu ma gandeam sa fac dar ma gandesc la km pe care.i are masina sa fac.turbina a fost curatata odata cu schimbarea distributiei.ce ziceti sa incerc o resoftare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Posed la randu-mi un ALH, un motor f f bun si ce-i mai important, nu e pretentios deloc. Nu am schimbat in 4 ani de zile la masina decat:

Ulei(la inceput Aral High Tronic dupa care am trecut pe Castrol, de vreo doi ani doar Edge 5W-30) +Filtre (numai Mann), bujii(iarna trecuta), de doua ori distributia plus pompa de apa, un set de placute de frana, un rulment pe dreapta, un set de amortizoare (pe la 150000), un senzor la pedala de acceleratie si 2 seturi de cauciucuri, astea in aproximativ 150000km de cand e pe mana mea, masina cu 277000km pe bord. Mentionez ca toti km astia i-a facut cu soft TCM-Turbo. Va urma in primavara un schimb de tacheti(bat usor la rece) plus upgrade de injectoare si ambreiaj sport, cu un soft mai agresiv, pana pe la 140-145 cp :icon_thumleft:

Nu am umblat niciodata la turbina.

Motorina merge doar cu Petrom, iarna cu Top Nordic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 alh 90 cai remapat 116 cai(313000 km reali):

sch. distributie

kit ambreiaj +volant

turbina

egr dar ca am vrut eu

bucse stabilizatoare

inch.centr.la portbagaj si usa dreapta

rulment fata dreapta

tacheti...destule nu? dar mie imi place masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...destule nu? dar mie imi place masina...

Avand in vedere ca masina ta are un numar destul de multi km (313000) eu zic ca stai destul de bine. mai conteaza si de cati km ai tu masina. pentru ca daca una sunt multe daca o ai de 1 luna si e altceva daca o ai de 1-2 ani. eu de exemplu am schimbat rulmentii pe fata dupa 1 an in care am parcurs 45000km. din cate ai zis tu ai schimbat unele piese, cum ar fi EGR, pentru ca asa ai vrut tu.

Oricum, cel mai important lucru esta faptul ca iti place tie masina. Pentru ca, zic eu, daca faci ceva din pasiune nu mai conteaza cati bani cheltui.

Bafta si cat mai multi km fara probleme. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 4 variant si dupa o saptamana lasata pe dreapta dau cheie si hop in bord 2 senzori abs-ul si airbag-ul.la toate service-urile din zona nu gaseste nimic la abs.ce e de facut?masina are 320.000 km si merge impecabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diagnoza s-a facut?

erori au fost

le-au sters?

care sunt erorile?

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!