Jump to content

240000+ km pe un Golf IV


Johnny Ice
 Share

Postare recomandată

salut

de 2 ani sunt madru posesor ar unui G4 ALH 90CP. l-am cumparat la 155000km. intre timp am mai facut vreo 89000km. n-am facut nici o investitie in piese pana acum. singurul lucru schimbat a fost caseta de directie. apelez la posesorii de G4 care au cam tot acelasi kilometraj in bord.

la ce ar trebui sa ma astept de acum? ce piese nu mai duc mult?

i-am facut si o remapare de la 90 la 110 cai. oare sa pice ambreajul, turbina? am citit multe topic-uri pe forum despre golfuri cu kilometrii mai putini carora l-ea picat turbina sau au probleme cu motorul. masina este folosita zilnic cam 40-50km intr-o maniera mai sport de a conduce.

ce recomandari aveti pentru mine ca sa maresc durata de viata a masinii. accept orice sugestie dar va rog fara chestii de genul "schimb-o".

multumesc

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Johnny Ice

    17

  • AdCrys

    5

  • Cristian09

    5

  • DJ44MKE

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

aceeasi masina am si eu dar eu am luato la 132oookm si am in prezent 193ooo km. am reparat odata electromotorul, diverite bucse, acumulatorul,parbriz,distributie si consumabilile. in rest nimic. alternatorul cica pe la 200.000km e posibil sa mai pice, pompa servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

de 2 ani sunt madru posesor ar unui G4 ALH 90CP. l-am cumparat la 155000km. intre timp am mai facut vreo 89000km. n-am facut nici o investitie in piese pana acum. singurul lucru schimbat a fost caseta de directie. apelez la posesorii de G4 care au cam tot acelasi kilometraj in bord.

la ce ar trebui sa ma astept de acum? ce piese nu mai duc mult?

i-am facut si o remapare de la 90 la 110 cai. oare sa pice ambreajul, turbina? am citit multe topic-uri pe forum despre golfuri cu kilometrii mai putini carora l-ea picat turbina sau au probleme cu motorul. masina este folosita zilnic cam 40-50km intr-o maniera mai sport de a conduce.

ce recomandari aveti pentru mine ca sa maresc durata de viata a masinii. accept orice sugestie dar va rog fara chestii de genul "schimbo".

multumesc

eu zic ca in primul rand sa schimbi distributia, cat mai urgent, daca deja ai facut 90 de mii de km, plus ca poate nu a fost schimbata chiar cand ai cumparat-o. in rest, daca te-a tinut atat fara sa se strice, inseamna ca ai intretinut-o bine. spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze am uitat sa mentionez ca am schimbat distributia(curea+role+pompa apa) la 210000km. am avut grija sa schimb toate cossumabilele la timp. uleiul si filtrele nu depasesc 9000km, placute frana, bucsaraie toate schimbate imediat cum a inceput ceva sa bata.

ma batea gandul sa curat turbina. nu stiu daca este indicat. masina trage fara nici o problema. am inteles ca o coratare facuta cum trebuie impiedica eventualele probleme. insa multi spunca daca nu face probleme sa nu umblu. ce credeti? deasmenea ce componente ale motorului ar trebui sa sa le curat. am inteles ca pe galeria de admisie sunt de obicei mai mulete depuneri(un fel de funingine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa ii testezi parametrii in vag-com (turbina)

si daca toate valorile sunt normale, nu ar avea rost curatarea ei.

asa am zis si eu.. sa curat turbina la T5 cand am schimbat tachetii.. dar mecanicul era meserias si mi-a facut teste la turbina, si pe loc si in mers, si toate valorile erau normale... si masina are 270.000km... bine nu e golf, si e motor de 2.5, dar e vorba de aceiasi piesa.

ceea ce ar putea sa se mai strice ar fi tachetii... se crapa si aici e munca serioasa, trebuie demontat motorul.

oricum ai noroc, fiind motor non-PD, probleme cu injectoare si pompe de presiune nu prea o sa ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la testarea turbinei cu vagcom.eu am un cablu dar nu pre stiu cum sal folosesc. daca imi puteti spune in mare unde trebuie sa intru sa testez turbina si care ar fi parametrii normali? un link cu teste vagcom pt componentele ce merg testate ar fi super.

eu am umblat pe la "mass block" sau ceva de genu la engine si tot ce imi arata acolo era cu verde. de aici am tras concluzia ca totul e ok. la scanare de erori nu mia aparut nici o eroare. nu am testat airbag-ul pt ca am inteles ca e posibil sa sara. chiar daca stiuca pe airbag am eroare pt ca am martotul aprins in bord.

Modificat de Johnny Ice
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e un post intreg cu teste vag com.Nu sare nici un airbag daca il scanezi cu vag com.Iti va spune exact unde ai eroarea,in general este sub scaunul soferului o mufa care trebuie curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am aproape 200000 cu golful meu si am schimbat niste bucse si altele,am facut un test cu vagcomul si ce sufla greu la ea este EGR e cam la limita si trebuie curatat,in rest nici eu nu o sa umblu la turbo pt ca merg destul de intepat cu ea si nu am nici o problema,sa o tii multi km de acum incolo :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. tocmai de aceea ma interesez de problemele ce pot intervenii dupa o utilizare da asa multi km. masinuta va sta cu mine pana nu va mai merge(sau pana imi iau R32 :D ). multi zic ca are multi km si ar trebui sa "scap" de ea, dar parerea mea este ce daca masina merge, si merge bine, ce am cu ea sa o vand. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu ALH are 350.000 KM :D . Si are un an de cand l-am luat, merge foarte bine. 35.000 km am facut cu ea de cand am luat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e un post intreg cu teste vag com.Nu sare nici un airbag daca il scanezi cu vag com.Iti va spune exact unde ai eroarea,in general este sub scaunul soferului o mufa care trebuie curatata.

asa ma gandeam si eu. avand in vedere ca pana acum eroarea a fos stearsa de 3 ori si celor care au facut testarea nu lea sarit airbag-ul, nu vad de ce la mine sa sara. o sa incerc sa o sterg imediat ce ajung acasa(acum cica muncesc :D ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, si eu am golf 4 tdi AGR, are 260 mi km merge bine, singurele probleme sunt electrice( inchidere/deschidere, swichi, modul confort etc).

Partea mecanica totul ii ok + ca am si chiptuning. facuti cu el vreo 40 mi km. Am schimbat doar intercoolerul ca s-a infipt o pasare in el, suspensile ca s-au spart pe fata si am curatat debimetrul.

Merg TDI-urile astea, am vazut pe un golf 4 beak la un prieten 600 mi km si numai atunci i sa dus turbina si a "anulato" sau nustiu cum a facut si a mai mers asa cu masina inca vreo 10 mi km pana si-a comandat alta. Deci turbinele duc mult si bine daca au ce trebuie, ce sa mai spun de cele NON GV.

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 4 2002 motor axr, 260 000 de km, schimbat turbina de 30 kkm. In rest consumabile, o bucsa si un rulment dreapta fata si atat.Era sa uit swich dreapta si stropitor si stergator spate. Masina merge preponderent in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma gandeam ca nu sunt multe masini cu kilometrajul meu, dar se pare ca sunt foarte multe golfuri care au peste 200k km si inca merge perfect. parerea mea e ca daca cinva vrea o masina "de cursa lunga" ar trebui sa cumnpere un golf. intr-adevar sunt unele exceptii care mai pica dar marea majoritate a lor sunt masini super.

pana acum am vazut numai posesori de golf foarte multumiti de masina, sunt curios ce zic si ceilalti forumisti.

Salutare, si eu am golf 4 tdi AGR, are 260 mi km merge bine, singurele probleme sunt electrice( inchidere/deschidere, swichi, modul confort etc).

have a good time

cu inchiderea mi-a facut si mie probleme in trecut. eu mam gandit ce e de la baterie slaba pentru ca dupa ce am schimbat bateria nu sa mai manifestat.

la tine de la ce era problema si cum ai remediat-o?

multumesc

Modificat de Johnny Ice
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina cumparata acum 1an si 4luni,avea 260k km,actual 290k km,chipuita si injectoare mai mari(0,205mm),am facut urmatoarele:curatat galeria de admisie(era colmatata in proportie de 50%,semn ca vechii proprietari au folosit-o preponderent in oras),IC curatat+tubulatura,bujii schimbate(mai mergeau doar 2),egr anulat,catalizator scos,inlocuit furtunasele de combustibil dintre injectoare,inlocuit saibele injectoarelor(pe injectorul 1 isa putina motorina si le-am inlocuit pe toate 4),inlocuit garnitura capac tacheti(pierdea f putin ulei ca era cam...coapta),kit distributie,bateria,ulei si filtru schimbat la fiecare 6-7k km si celelalte filtre la 10k km,consum ulei minor si...atat.Motorul este in perfecta stare de functionare,il monotorizez lunar cu wag-ul si fuge de rupe.Eu zic ca mai duce inca 100k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

peste 310 000 km reali

doar consumabile si paleti si ax la turbina

a .....era sa uit

garnitura de chiulasa, planat evident si 3 tacheti schimbati

in rest talpa zilnic la naveta de peste 100 km

toate cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca ai schimbat tachetii. cum se manifesta masina de ai fost nevoit sa-i schimbi? sau ia-i schimbat de buna voie?

Modificat de WNS
Citeşte regulamentul şi nu mai cita inutil postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi era mai zgomotoasa fata de altele

avea totusi un tacanit mai deosebit

si oricum aveam probleme si cu presiunea in sistemul de racire

scapa pe la cilindru 2 dinspre distributie presiune in sistemul de racire

multi mecanici au zis ca e fisurata chiulasa

am dus-o la un atelier specializat si acolo au pus-o la punct baietii

nu avea fisuri in ea, dar au dezechipat-o complet si au constatat ca 3 tacheti aveau urme de uzura pe ei de la axa cu came

asa ca am cerut sa fie pusa la punct cu tot ce trebuie

cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

300.000 fara probleme majore pana acum, in afara de ce s-a discutat :curatat una-alta,distributie s.a.m.d.

Ma deranjeaza putin zgomotul care s-a cam accentuat in ultima vreme. O sa verific tachetii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata am observat o chestie ciudata. motorul a pornit normal numai ca vreo 10 minute pana am plecat se auzea un zgomot ciudat. se aude ca o pompa care "scuipa" lichid. zgomotul provine din zona roti din dreapta. m-am uitat sub masina dar nu se vede nici un fel de lichid. am verificat uleiul, antigelul, lichid de servo si toate erau in regula. dupa ce am plecat cu masina si s-a incalzit nu se mai auzea absolut nimic. eu ma gandesc sa nu fie vreo rola ceva care dupa ce sa incalzeste se dilata si nu mai joaca

stiti cumva la ce ar trebui sa ma uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are aproape 260k totul e ok, urmeaza acuma sa-i schimb distributia. in rest bucse (am suspensie sport) un switch si in rest consumabile.

aaaa era sa uit masina are si chiptuning.

joi schimb distributia si o sa il rog pe mecanic sa faca o inspectie la tot ce tine de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nici unul pe aici nu a schimbat volant. Eu am luat-o la 185.000, acum are 315.000 si am schimbat volant la 230.000, iar acum da iar semne de oboseala. In rest nimic in afara de condumabile si distributie. A, si cred ca trebuie sa schimb si eu tachetii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar si eu ma asteptam sa citesc ca ati schimbat ambreiaj +/- volant. Sau si astea intra in categoria consumabile. Drumuri bune si multi km fara probleme va urez ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate urmeaza de acum incolo volant + ambreiaj

consumabile fiind, ulei, filtre si ce pica la suspensie de obicei avand in vedere drumurile patriei

cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

230 k reali; schimbat: bucse bara stabilizatoare, rulment unisens alternator, egr (curgea dar era in parametrii), curatat clapeta care taie oxigen, inlocuit distributie+pompa, si e posibil sa urmeze in viitorul departat kit ambreiaj+volant... o mai aud ca bate din cand in cand :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!