Jump to content

Golf 4 Variant "OCEAN"


bbogdanmircea

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

Investeste in a ta fara discutii...500e nu e o suma cu care poti face upgrade la o alta masina...plus ca masina ta o cunosti...asa dai 500 e...iti iei alta...si este foarte probabil sa trebuiasca sa investesti in ea mult mai multi bani...

Eu upgrade as face doar la o masina noua..dar sa o dau pe a mea..dupa ce am pus-o pe picioare...si sa iau alta la care va trebui reluat procesul de punere pe picioare...no way...

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link către comentariu
bbogdanmircea

Hai sa va zic o treaba tare.

Azi am fost la un doctor In Ratheim si cum stateam acolo si asteptam mi-am dat seama ca aproape la 3 km este si un service recomandat de un coleg roman.

Eu bine am zis hai daca tot sunt in zona sa trec si pe la service sa vad cat ar costa o investigatie.

Merg acolo la Motoo Zurkaulen, seful vorbeste engleza si mi-a zis ca nu costa nimic ca sa ia un mecanic masina si sa vada ce ar putea fi.

A facut o tura mecanicul si a zis ca el nu aude nimic.

Am mai facut si eu o tura cu el  in masina, adevarul ca mergea cam tare omuletul si nu avea cum sa se auda, i-am zis ca se aude doar daca mergi foarte lin si accelerezi fin sau decelerezi fin dar n-a prea inteles.

A incercat si manevre in loc, ambreiaj chestii din astea si nu s-a auzit nimic.

Mi-au zis ca nu are nimic planetara si pot sa merg linistit....si nu m-a costat nimic

 

Acuma eu nu sunt nebun, chiar se aude, dar nu tot timpul doar in anumite cazuri si la viteze mici.

Acuma ma gandesc, e posibil sa fie altceva decat planetara dar sa fie doar la inceput defectiunea si sa nu se simta ?

Astea is chestiile cele mai nasoale defectiunile sporadice care nu se manifesta tot timpul si sunt foarte greu de diagnosticat...

 

De-acu o sa merg asa si sper sa nu se agraveze pana cand revin in romania la inceputul lui septembrie.

Atunci o sa schimb uleiul, o sa pun cauciucurile de iarna si o sa fac niste teste mai amanuntite poate ii dau de capat.

 

Se duc kilometrii aici ca nu stiu ce, deja mai am 5000 si trebuie sa fac schimbul de ulei la 15000, avand in vedere ca fac cam 2500 pe luna o sa fie cam la limita, dar avand in vedere ca merg doar pe autostrada ar trebui sa pot merge si un piculet mai mult decat cei 15000 cu un schimb.

 

Cam atat deocamdata de pe aici, am planuri sa vizitez Nurburgringul care e doar la 150 km distanta, prietena nu prea e de acord, dar eu am de gand sa inchiriez si o masina ptr Trackday :D :D :D

Link către comentariu

do it! mai ales ca ai ajuns pana acolo...dai 2-3 ture.

sa ne aduci si noua ceva cand te intorci :))

Link către comentariu
bbogdanmircea

Astept sa vina salariul dup-aia facem o programare poate.

Cam multe chestii la care trebui sa fii atent pe acolo, asigurarea nu e valabila normal.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Chiar daca te dai cu masina ta nu e valabila asigurarea.

Risti sa platesti multe chestii daca Doamne Fereste ajungi in vreun parapet.

Probabil cand o sa merg o sa iau un Clio Sport ceva.

Link către comentariu

"Die eigene KFZ Versicherung (Haftpflicht u. ggf. Kaskoversicherung) ist auf beide Strecken gültig."

Nu stiu ce prevederi are RCA-ul, respectiv Casco-ul din Romania, insa asigurarile facute pe masini inmatriculate in Germania sunt valabile pe NRG fiindca drumul este inregistrat drept unul public cu taxa si bariera.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
bbogdanmircea

Nu stiu germana dar e un lucru imbucurator asta.

Oricum trebuie de citit inainte de a te risca pe Nurburgring, un accident chiar si light poate sa te faca dator pe viata.

Mai degraba inchiriezi masina cu asigurare, dai un ban gramada dar macar esti cat de cat asigurat.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Astazi in drum spre munca am avut partea de CEA MAI STUPIDA implementata diagnoza de la VW :

S-a aprins in bord spirala de la bujii si mi-a scris in bord ENGINE WORKSHOP. :( :(

 

Normal avand experienta in treaba asta, am oprit, am constatat asa cum ma asteptam ca becul de

frana de pe stanga este ars, l-am inlocuit si am mers mai departe.

 

Cred ca saracii ingineri programatori de la VW, cand au facut diagnoza asta nu mai aveau loc ca

sa bage un mesaj nou de genul "BRAKE LIGHT ERROR", asa ca s-au gandit ei ca cel mai asemanator

ar fi indicatorul de la bujii care seamana cu un filament si sa bage eroare cu ENGINE WORKSHOP.

 

Sunt curios daca si la alte marci este implementata asa diagnoza de la becul de frana.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Maine vreau sa ajung la Nurburgring cat mai de dimineata.

Nu stiu daca o sa dau vreo tura, intai o sa vad care e treaba pe acolo, poate fac niste ture pe simulator si daca ma simt "in forma" poate o sa fac si o tura in realitate.

Revin maine seara cu poze filmulete de la fata locului.

Sper sa tina in continuare vremea asta extrem de calda.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Dragi prieteni aveti idee care este limita ptr uzura cauciucurilor in Germania?

Daca gasiti tot pasajul depre cauciucuri si mai bine.

Faza e ca atunci cand am plecat din Romania m-a speriat un nene ca Bridgestoneurile mele de 7 ani nu sunt "de autostrada" si a reusit

ptr ca am luat pe luat de la el 2 Debica Passio 2 la 250 RON bucata ...

Pe spate insa am ramas cu Bridgestone urile alea mai bune.

Ideea insa ca nu stiu daca sa mai merg cu ele asa pana in septembrie si apoi sa trec pe alea de iarna, si ramana sa iau la anul altele sau sa iau

acum din Germania inca 2 cauciucuri si stau fara grija.

Astept sfaturi.

Link către comentariu

Pana la indicele de uzura prezent pe anvelopa. Acolo sunt ieftine anvelopele, iei unele noi si ieftine, profita si incalta toata masina cu max 100e.

Daca nu, macar adu-mi mie :)

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
bbogdanmircea

Daca imi zici si mie unde gasesc anvelope ieftine la 25 de euro bucata tot ar fi o chestie.

Eu am gasit pe la 60 de euro.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

si aia de aduc anvelope si le vand in tara de unde le iau? cauta vulcanizari sau depozite. stiu sigur ca acum 2-3 ani cineva a aduc 2 seturi cu 7e bucata

Link către comentariu
bbogdanmircea

Eu ma refeream la anvelope noi.

SH nu cred ca mai iau nici chiar din Germania, m-am fript odata si mi-a ajuns.

Plus ca nici germana nu vorbesc si sansele de a ma tepui cresc enorm.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Singurele sanse sa gasesti ieftin e sa gasesti SH cu vreo 5 mm de carne la 20-30 de euro pe ebay.

Cred ca urmatoarea masina dupa Golf 4 o sa fie Ford S-Max, o sa am nevoie de ceva sa car mobila dar sa nu fie chiar microbuz.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
bbogdanmircea

BussGeldKataloge.pdf

 

Salutare.

Acestea sunt amenzile pentru viteza in Germania.

Astept si eu una de pe Autobahn acasa, am reusit sa dau peste singura limitare la 60 la ora de pe Autobah, exista asa ceva daca puteti sa

credeti, nu este fara limita peste tot.

Link către comentariu

pai doar pe anumite bucati nu este limita de viteza, in rest sunt restrictii.

multi cred ca Autobahn inseamna "no-limit" peste tot... fals!

Link către comentariu
bbogdanmircea

http://www.blitzer.de/karte#id:766991

 

http://www.radarfalle.de/radarfallen/

 

Site cu harta camerelor de viteza din Germania.

Cei de la blitzer.de au si aplicatie ptr Android, o downloadez si eu acuma.

Aici in DE cel putin inafara autostrazilor e plin de camere de viteza, daca nu ai mai merg pe un drum sau mergi legal sau iti iei o aplicatie de asta.

Will be back.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Afterglow phase
The afterglow phase takes place whenever the
engine is started, irrespective of whether it is
preceded by a glow phase or not.
This reduces combustion noise, improves idling
quality and reduces hydrocarbon emission.
The afterglow phase lasts no more than four
minutes and is interrupted when the engine
speed
rises above 2500rpm.

Link către comentariu

functia asta se pare ca ar avea-o toate tdi-urile. Pana si cele cu pompa rotativa.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
bbogdanmircea

Hai sa va povestesc ce am mai facut pe aici prin Germanica:

 

Am cumparat de pe ebay 2 cauciucuri Conti EcoContact 3 cu 7 mm profil ramas, am licitat 42 de euro pe ele, si vreo 15 euro transportul.

Joi au ajuns, super ok arata.

Dupa ceva cautari am gasit si un Werkstatt unde tocmai ce le-am montat pe spate, am platit 20 de euro ptr montare si echilibrare, in alta parte

mi-a cerut 35 de euro...

In rest n-am prea mai simtit bataile de la planetara, s-a autoreparat pe drumurile de aici cred...dar o sa reapara cand ajung in tara probabil.

Mai am 1500 de km pana la revizia de 15000 km, probabil ca daca vreau sa o fac in Romania va trebui sa o intarzii cu vreo 2000 de km adica la 17000...

 

Eventual alta varianta sa o fac la 15000 aici in Germania dar nu ar mai avea rost sa merg cu masina in Romania daca nu-i fac si revizia...

Ma mai gandesc la chestia asta.

Link către comentariu

Nu costa mult (cca. 100 Euro), cu conditia sa-ti duci singur consumabilele. Vezi pe amazon.de ce-ti trebuie si ia-ti-le de acolo, ca-s cele mai ieftine.

Oricum, cere o estimare de pret de la cel putin doua servisuri, ca sa ai termen de comparatie.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!